Бекітемін:
Күні:
Сыныбы: 10.
Пәні: География.
1.Сабақтың
тақырыбы: Ауыл шаруашылығы және көлік
географиясы.
2.Сабақтың түйінді
мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу
тәртібі: Ресейдің ауыл шаруашылығы мен
көлік географиясының дамыған басты салалары
туралы білу. Өсімдік және мал
шаруашылығының таралу ерекшеліктерін түсіну.
Оқушыларды топқа бөліп,
тапсырмалар беру арқылы өз бетінше білім алуға
көмектесу .
3.Белсенді сабақ беру
тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
жеке жұмыс,топтық
жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: Ресейдің ауыл шаруашылығы мен
көлік географиясының дамыған басты салалары
туралы білетін
болады. Түсіну: Өсімдік және мал
шаруашылығының таралу ерекшеліктерін
түсінеді.Қолдану:
Оқушылар өздігінен білім алуды
үйренеді , картамен жұмыс істеу дағдысы қалыптасып, мәтін бойынша
берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын
болады, өзіндік ой қалыптасады
.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау
кіретін бағалау: екі жұлдыз, бір
тілек. 6.Жоспарлау барысында әр
оқушының сұраныс-талабын есепке алу:
Мақсаттардың орындалуы үшін
оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен
жабдықтар: оқулық,
карта, постер,суреттер,
интернет материалдары.
Сабақ
барысы
Уа-қыт
|
Бөлім
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушылар
іс-әрекеті
|
5
мин
|
Кіріспе
|
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім
оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды. Мұғалім оқушыларды
топтарға бөледі
2. Үй тапсырмасы бойынша
мұғалім оқушылардың «Отын өнеркәсібі және
қоршаған орта» тақырыбында жазған шағын
жобаларын қорғатады.
3.Оқушылармен
бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. (ББҮ кестесі
арқылы)
|
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға
бөлінеді.
2. Үй тапсырмасы бойынша
оқушылар «Отын өнеркәсібі және
қоршаған орта» тақырыбында жазған шағын
жобаларын қорғайды.
|
20
мин
|
Тұсаукеср
|
1.Ортақ жұптық жұмыс. Тақырып айқындағаннан кейін осы
тақырып туралы не білетінін жұппен анықтайды.
|
1.Оқушылар берілген
тапсырманы орындап, өз ойларын ақ флипчартқа
түсіреді.
|
15
Мин
|
Негізгі
бөлім
|
1.Мұғалім әр топқа
белгілі тақырып бөліп беріп, жұппен талқылап, бір-біріне сұрақ қоя
отырып не түсінгенін анықтауға тапсырма
береді.
2. Жеке жұмыс: Берілген тапсырманы
орындаңыз.
|
1.Бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып
қорытындылайды.
2.Оқушылар мәтіннің
соңындағы сұрақтарға жеке жауап береді.
|
5
Мин
|
Қорытынды
|
1. Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
2.Үйге тап-ма: §49 оқу, осы тақырып
бойынша ашық тест дайындау.
|
1.Оқушылардың бірін-бірі бағалауы. 2.
Оқушылар
екі жұлдыз, бір тілек арқылы кері байланыс
жасайды
|