Сабақтың тақырыбы: Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан) | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Мағжан Жұмабаев өмірінен алынған деректері туралы біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын. |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты оятуРебусты шеш |
Таныстырылым. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықпен жұмысЭлектронды оқулықты тыңдату.Ойлануға түрткі сұрақтар.-Сендер нені тыңдадыңыздар?-Бүгінгі тақырып қалай аталады?Дәптермен жұмысМұғалімнің түсіндірмесі | Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.
|
Сергіту сәті | Орманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Сұрақтарға жауап беріңдер:Ауылға кім келді?Қалай киінген?Кім қарсы алды?Қалай қонақ етті?Ахметден қай ұлттың жігіті екен?Кім болып орналасты?Бекен мектепке арнап не тігіп берді?Мектептің іші немен жабдықталды?Оқуға қандай балалар кірісті?Мағжанды неге ешкім есіне алмады?Атасы Жұмабай оған не деп бата беріп еді?Мағжан мектепке қалай кірді?Ол босағаның жанында не істеп отырады?Кім тақтадағы сөздерді оқи алмай тұрды?Сөздерді кім оқып берді?Мұғалім не істеді?Мұғалім шәкірттерін қай тілге бейімдеп оқытты?Анда-санда нені үйретті?Мағжан нелерді оқи бастады?Әкесі Мағжанды қайда оқуға берді?Мағжан неше жыл оқыды?Қай тілдерді үйренді?Қандай талант ояна бастады? | Өткен сабақта алған білімдерімен жаңа білімді салыстырады. Оқушылар тапсырма бойынша өз білгендерін жазады. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |