Материалдар / Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)

Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2018
1190
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Ауылға келген мұғалiм (М. Жұмабаев шығармаларынан)Мектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Мағжан Жұмабаев өмірінен алынған деректері туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Автордың өзге де шығармаларын.
Бұрыннан бар білімдеріТапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты оятуРебусты шеш

Таныстырылым.
Ортасы

Жаңа сабақОқулықпен жұмысЭлектронды оқулықты тыңдату.Ойлануға түрткі сұрақтар.-Сендер нені тыңдадыңыздар?-Бүгінгі тақырып қалай аталады?Дәптермен жұмысМұғалімнің түсіндірмесіАвтор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.

Сергіту сәтіОрманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Сұрақтарға жауап беріңдер:Ауылға кім келді?Қалай киінген?Кім қарсы алды?Қалай қонақ етті?Ахметден қай ұлттың жігіті екен?Кім болып орналасты?Бекен мектепке арнап не тігіп берді?Мектептің іші немен жабдықталды?Оқуға қандай балалар кірісті?Мағжанды неге ешкім есіне алмады?Атасы Жұмабай оған не деп бата беріп еді?Мағжан мектепке қалай кірді?Ол босағаның жанында не істеп отырады?Кім тақтадағы сөздерді оқи алмай тұрды?Сөздерді кім оқып берді?Мұғалім не істеді?Мұғалім шәкірттерін қай тілге бейімдеп оқытты?Анда-санда нені үйретті?Мағжан нелерді оқи бастады?Әкесі Мағжанды қайда оқуға берді?Мағжан неше жыл оқыды?Қай тілдерді үйренді?Қандай талант ояна бастады?Өткен сабақта алған білімдерімен жаңа білімді салыстырады. Оқушылар тапсырма бойынша өз білгендерін жазады.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:



Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ