Материалдар / Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. The structure and properties of nitrogen molecules.

Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. The structure and properties of nitrogen molecules.

Материал туралы қысқаша түсінік
Азот молекуласының құрлысының негізінде химиялық белсенділігінің төмен болуын түсіндіре білу. Уметь объяснить низкую химическую активность исходя из строения молекулы азота. Be able to explain the low chemical activity based on the structure of the nitrogen molecule.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2022
1632
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:----------------------

Қысқамерзімді жоспар




Бөлім: Раздел: Unit:

11.3C Азот және күкірт 11.3C Азот и сера 11.3C Nitrogen and sulfur

Педагогтің аты-жөні: Имя учителя:

Teacher name:

Курманова Ханслу Kurmanova Khanslu

Күні: Дата: Date:

09.02.2022

Сыныбы: 11 Класс 11 Class: 11




Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тема урока:

Lesson topic:

Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. Строение и свойства молекул азота.
The structure and properties of nitrogen molecules.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

Цель:

The aim:

11.2.1.7 азот молекуласының химиялық белсенділігінің төменділігін түсіндіру. 11.2.1.7 объясняют низкую химическую активность молекул азота. 11.2.1.7 explain the low reactivity of nitrogen molecules.

Мақсаты:

Цель:

Objectives:



Азот молекуласының құрлысының негізінде химиялық белсенділігінің төмен болуын түсіндіре білу. Уметь объяснить низкую химическую активность исходя из строения молекулы азота. Be able to explain the low chemical activity based on the structure of the nitrogen molecule.


Сабақтың барысы: Ход урока: During the classes:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Период / время урока

Period / time of the lesson

Педагогтің іс-әрекеті

Действие педагога

Teacher`s action



Оқушының іс-әрекеті

Действие ученика

Student`s action



Бағалау

Оценка Grade

РесурстарРесурсы Resources

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Начало урока

Lesson start



7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:



Организационный этап:



Organizational moment



Амандасу, оқушыларды түгендеу.



Сәлеметсіздерме!

Здраствуйте!

-Good morning, dear children!

-How are you ?

- Who is on duty today today?

-Who is absent today?

-What date is it today?

-What is given for homework

Let's start the lesson.

Мұғалім оқушыларға азоттың ашылу тарихын баяндайды.



Оқушылар 3-тілде амандасады.





(Dividing into groups) Топтарға бөлу:

Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді.

Divided the students into three groups by counting.

І топ Азот

first group nitrogen


ІІ топ; Оттек

second group Oxygen

ІІІ топ; Көмірқышқыл газы

third group CARBON GAS































1772 жылы қарапайым зат ретінде азотты («бүлінген ауа» атауымен) Даниэль Резерфорд сипаттады, ол азоттың негізгі қасиеттерін (сілтімен әрекеттеспейді, жанбайтын, тыныс алу үшін жарамсыз) көрсеткен магистрлік диссертациясын жариялады. Дәл Даниэль Резерфорд азоттың бірінші ашушысы болып саналады. 



Мақсаты:

Оқушылардың үштілділік бойынша білім деңгейлерін көтеру.

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

























Сілтеме арқылы видео көрсетіледі.

https://www.youtube.com/watch?v=dzn4ypptU4A



Жаңа сабақ

Новый урок

N ew lesson

Мұғалім оқушыларға азоттың төмен белсенділігін түсіндіруге шақырады. Мәселені шешу үшін алдымен азот атомы мен азот молекуласының құрылысын зерттейді.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) өз дәптерлеріне жазып алады.

NaNO3- натрий нитраты, нитрат натрия, sodium nitrate

KNO3-калий нитраты, нитрат калия, potassium nitrate

Ca3N2 – кальций нитриді, нитрид кальция, calcium nitride

Мg3N2 – магний нитриді, Mg3N2 - нитрид магния, Mg3N2 - magnesium nitride,

ВN– бор нитриді, BN - нитрид бора, BN - boron nitride,

Li3N – литий нитриді, Li3N - нитрид лития, Li3N - lithium nitride,

N2 – азот, азот, nitrogen

NO –азот (ІІ) оксиді, оксид азота (ІІ) или монооксид азота, nitric oxide

NH3 –аммиак, аммиак, ammonia

Ақуыз -ақуыз, белок, protein



Оқушылар ауаның құрамын көрсететін диаграмманы сызады және не себептен ауаның құрамында азоттың пайыздық құрамы көп және өзгеріссіз қалатынын талқылайды.Оқушылар қорытындылай келе азотың ешқандай затпен реакцияға түспейтіндігімен түсіндіреді.


Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындайды.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Середина урока

Middle lesson

Мағынаны ашу 26 мин.

Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

Азоттың сипаттамаларын бірлесіп талқылау.



Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

-периоды

- топ

- атом құрамы

- толық электронды формула

- мүмкін болатын тотығу дәрежелері, қосылыстардың мысалдары.

(К) немесе (Э) Жану кезінде шамамен ауаның 20% жұмсалатындығын көрсету үшін «Шыны қалпақтың астында май шамның жануы» тәжірибесі оқушыларға көрсетіледі. Көрсетілім алдында қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.



Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



Жеке жұмыс Индивидуальная работа

Individual work

5 мин

Жеке жұмысқа химиялық диктант алады.

Химиялық диктант:

Азот ................ газ

Азот ауадан........, суда.............ериді.

Қайнау температурасы.................

Қату температурасы.....................

Ауаның құрамында.......% aзот және ............% оттек бар.

Бөлме температурасында азот ............ әрекеттеседі.

Дискриптор:

Қалған сөздерді орнына қояды. (Әр сөзге 1-ұпай)













Топтық жұмыс Группавая работа Group work

6 минут

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ