Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Начало
урока
Lesson
start
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Организационный
этап:
Organizational
moment
Амандасу, оқушыларды
түгендеу.
Сәлеметсіздерме!
Здраствуйте!
-Good
morning,
dear
children!
-How are you
?
-
Who is on
duty today
today?
-Who is absent
today?
-What date is it
today?
-What is given for
homework
Let's start the
lesson.
Мұғалім оқушыларға азоттың ашылу тарихын
баяндайды.
|
Оқушылар 3-тілде
амандасады.
(Dividing into groups)
Топтарға бөлу:
Оқушылар санау арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Divided the
students into
three
groups
by
counting.
І топ
Азот
first
group nitrogen
ІІ топ;
Оттек
second
group Oxygen
ІІІ топ; Көмірқышқыл
газы
third
group CARBON
GAS
1772 жылы қарапайым зат ретінде азотты
(«бүлінген ауа» атауымен) Даниэль Резерфорд сипаттады,
ол азоттың негізгі қасиеттерін (сілтімен әрекеттеспейді,
жанбайтын, тыныс алу үшін жарамсыз) көрсеткен магистрлік
диссертациясын жариялады. Дәл Даниэль Резерфорд азоттың
бірінші ашушысы болып
саналады.
|
Мақсаты:
Оқушылардың
үштілділік бойынша білім деңгейлерін
көтеру.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
Сілтеме арқылы видео
көрсетіледі.
https://www.youtube.com/watch?v=dzn4ypptU4A
|
Жаңа
сабақ
Новый
урок
N ew
lesson
|
Мұғалім оқушыларға азоттың
төмен белсенділігін түсіндіруге шақырады. Мәселені шешу үшін
алдымен азот атомы мен азот молекуласының құрылысын
зерттейді.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, үш тілде (қазақ, орыс,
ағылшын) өз дәптерлеріне жазып
алады.
NaNO3- натрий нитраты, нитрат
натрия, sodium
nitrate
KNO3-калий нитраты, нитрат
калия, potassium
nitrate
Ca3N2
– кальций нитриді, нитрид
кальция, calcium
nitride
Мg3N2
– магний
нитриді, Mg3N2 - нитрид
магния, Mg3N2 -
magnesium
nitride,
ВN– бор
нитриді, BN - нитрид
бора, BN -
boron
nitride,
Li3N – литий
нитриді, Li3N - нитрид
лития, Li3N -
lithium
nitride,
N2
– азот,
азот, nitrogen
NO –азот (ІІ)
оксиді, оксид азота (ІІ) или монооксид азота,
nitric
oxide
NH3
–аммиак,
аммиак, ammonia
Ақуыз -ақуыз,
белок, protein
Оқушылар ауаның
құрамын көрсететін диаграмманы сызады және не себептен ауаның
құрамында азоттың пайыздық құрамы көп және өзгеріссіз қалатынын
талқылайды.Оқушылар қорытындылай келе азотың ешқандай затпен
реакцияға түспейтіндігімен
түсіндіреді.
Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды
орындайды.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Середина
урока
Middle
lesson
Мағынаны ашу 26
мин.
|
Азотқа ПЖО орны
бойынша сипаттама беріңіз:
Азоттың
сипаттамаларын бірлесіп
талқылау.
|
Азотқа ПЖО орны
бойынша сипаттама беріңіз:
-периоды
-
топ
- атом
құрамы
- толық электронды
формула
- мүмкін болатын
тотығу дәрежелері, қосылыстардың
мысалдары.
(К) немесе (Э) Жану кезінде
шамамен ауаның 20% жұмсалатындығын көрсету үшін «Шыны қалпақтың
астында май шамның жануы» тәжірибесі оқушыларға
көрсетіледі. Көрсетілім алдында
қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Жеке
жұмыс Индивидуальная
работа
Individual
work
5
мин
|
Жеке жұмысқа
химиялық диктант алады.
|
Химиялық
диктант:
Азот
................ газ
Азот ауадан........,
суда.............ериді.
Қайнау
температурасы.................
Қату
температурасы.....................
Ауаның
құрамында.......% aзот және ............% оттек
бар.
Бөлме
температурасында азот ............
әрекеттеседі.
|
Дискриптор:
Қалған сөздерді орнына қояды.
(Әр сөзге 1-ұпай)
|
|