Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:----------------------

    Қысқамерзімді жоспар




    Бөлім: Раздел: Unit:

    11.3C Азот және күкірт 11.3C Азот и сера 11.3C Nitrogen and sulfur

    Педагогтің аты-жөні: Имя учителя:

    Teacher name:

    Курманова Ханслу Kurmanova Khanslu

    Күні: Дата: Date:

    09.02.2022

    Сыныбы: 11 Класс 11 Class: 11




    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тема урока:

    Lesson topic:

    Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. Строение и свойства молекул азота.
    The structure and properties of nitrogen molecules.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    Цель:

    The aim:

    11.2.1.7 азот молекуласының химиялық белсенділігінің төменділігін түсіндіру. 11.2.1.7 объясняют низкую химическую активность молекул азота. 11.2.1.7 explain the low reactivity of nitrogen molecules.

    Мақсаты:

    Цель:

    Objectives:



    Азот молекуласының құрлысының негізінде химиялық белсенділігінің төмен болуын түсіндіре білу. Уметь объяснить низкую химическую активность исходя из строения молекулы азота. Be able to explain the low chemical activity based on the structure of the nitrogen molecule.


    Сабақтың барысы: Ход урока: During the classes:


    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Период / время урока

    Period / time of the lesson

    Педагогтің іс-әрекеті

    Действие педагога

    Teacher`s action



    Оқушының іс-әрекеті

    Действие ученика

    Student`s action



    Бағалау

    Оценка Grade

    РесурстарРесурсы Resources

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Начало урока

    Lesson start



    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:



    Организационный этап:



    Organizational moment



    Амандасу, оқушыларды түгендеу.



    Сәлеметсіздерме!

    Здраствуйте!

    -Good morning, dear children!

    -How are you ?

    - Who is on duty today today?

    -Who is absent today?

    -What date is it today?

    -What is given for homework

    Let's start the lesson.

    Мұғалім оқушыларға азоттың ашылу тарихын баяндайды.



    Оқушылар 3-тілде амандасады.





    (Dividing into groups) Топтарға бөлу:

    Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді.

    Divided the students into three groups by counting.

    І топ Азот

    first group nitrogen


    ІІ топ; Оттек

    second group Oxygen

    ІІІ топ; Көмірқышқыл газы

    third group CARBON GAS































    1772 жылы қарапайым зат ретінде азотты («бүлінген ауа» атауымен) Даниэль Резерфорд сипаттады, ол азоттың негізгі қасиеттерін (сілтімен әрекеттеспейді, жанбайтын, тыныс алу үшін жарамсыз) көрсеткен магистрлік диссертациясын жариялады. Дәл Даниэль Резерфорд азоттың бірінші ашушысы болып саналады. 



    Мақсаты:

    Оқушылардың үштілділік бойынша білім деңгейлерін көтеру.

    Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

























    Сілтеме арқылы видео көрсетіледі.

    https://www.youtube.com/watch?v=dzn4ypptU4A



    Жаңа сабақ

    Новый урок

    N ew lesson

    Мұғалім оқушыларға азоттың төмен белсенділігін түсіндіруге шақырады. Мәселені шешу үшін алдымен азот атомы мен азот молекуласының құрылысын зерттейді.

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) өз дәптерлеріне жазып алады.

    NaNO3- натрий нитраты, нитрат натрия, sodium nitrate

    KNO3-калий нитраты, нитрат калия, potassium nitrate

    Ca3N2 – кальций нитриді, нитрид кальция, calcium nitride

    Мg3N2 – магний нитриді, Mg3N2 - нитрид магния, Mg3N2 - magnesium nitride,

    ВN– бор нитриді, BN - нитрид бора, BN - boron nitride,

    Li3N – литий нитриді, Li3N - нитрид лития, Li3N - lithium nitride,

    N2 – азот, азот, nitrogen

    NO –азот (ІІ) оксиді, оксид азота (ІІ) или монооксид азота, nitric oxide

    NH3 –аммиак, аммиак, ammonia

    Ақуыз -ақуыз, белок, protein



    Оқушылар ауаның құрамын көрсететін диаграмманы сызады және не себептен ауаның құрамында азоттың пайыздық құрамы көп және өзгеріссіз қалатынын талқылайды.Оқушылар қорытындылай келе азотың ешқандай затпен реакцияға түспейтіндігімен түсіндіреді.


    Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындайды.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Середина урока

    Middle lesson

    Мағынаны ашу 26 мин.

    Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

    Азоттың сипаттамаларын бірлесіп талқылау.



    Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

    -периоды

    - топ

    - атом құрамы

    - толық электронды формула

    - мүмкін болатын тотығу дәрежелері, қосылыстардың мысалдары.

    (К) немесе (Э) Жану кезінде шамамен ауаның 20% жұмсалатындығын көрсету үшін «Шыны қалпақтың астында май шамның жануы» тәжірибесі оқушыларға көрсетіледі. Көрсетілім алдында қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.



    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    Жеке жұмыс Индивидуальная работа

    Individual work

    5 мин

    Жеке жұмысқа химиялық диктант алады.

    Химиялық диктант:

    Азот ................ газ

    Азот ауадан........, суда.............ериді.

    Қайнау температурасы.................

    Қату температурасы.....................

    Ауаның құрамында.......% aзот және ............% оттек бар.

    Бөлме температурасында азот ............ әрекеттеседі.

    Дискриптор:

    Қалған сөздерді орнына қояды. (Әр сөзге 1-ұпай)













    Топтық жұмыс Группавая работа Group work

    6 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Kurmanova Khanslu Jeksenbetovna
    20 Ақпан 2022
    1959
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. The structure and properties of nitrogen molecules.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. The structure and properties of nitrogen molecules.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Азот молекуласының құрлысының негізінде химиялық белсенділігінің төмен болуын түсіндіре білу. Уметь объяснить низкую химическую активность исходя из строения молекулы азота. Be able to explain the low chemical activity based on the structure of the nitrogen molecule.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:----------------------

    Қысқамерзімді жоспар




    Бөлім: Раздел: Unit:

    11.3C Азот және күкірт 11.3C Азот и сера 11.3C Nitrogen and sulfur

    Педагогтің аты-жөні: Имя учителя:

    Teacher name:

    Курманова Ханслу Kurmanova Khanslu

    Күні: Дата: Date:

    09.02.2022

    Сыныбы: 11 Класс 11 Class: 11




    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тема урока:

    Lesson topic:

    Азот молекуласының құрылымы мен қасиеттері. Строение и свойства молекул азота.
    The structure and properties of nitrogen molecules.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    Цель:

    The aim:

    11.2.1.7 азот молекуласының химиялық белсенділігінің төменділігін түсіндіру. 11.2.1.7 объясняют низкую химическую активность молекул азота. 11.2.1.7 explain the low reactivity of nitrogen molecules.

    Мақсаты:

    Цель:

    Objectives:



    Азот молекуласының құрлысының негізінде химиялық белсенділігінің төмен болуын түсіндіре білу. Уметь объяснить низкую химическую активность исходя из строения молекулы азота. Be able to explain the low chemical activity based on the structure of the nitrogen molecule.


    Сабақтың барысы: Ход урока: During the classes:


    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Период / время урока

    Period / time of the lesson

    Педагогтің іс-әрекеті

    Действие педагога

    Teacher`s action



    Оқушының іс-әрекеті

    Действие ученика

    Student`s action



    Бағалау

    Оценка Grade

    РесурстарРесурсы Resources

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Начало урока

    Lesson start



    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:



    Организационный этап:



    Organizational moment



    Амандасу, оқушыларды түгендеу.



    Сәлеметсіздерме!

    Здраствуйте!

    -Good morning, dear children!

    -How are you ?

    - Who is on duty today today?

    -Who is absent today?

    -What date is it today?

    -What is given for homework

    Let's start the lesson.

    Мұғалім оқушыларға азоттың ашылу тарихын баяндайды.



    Оқушылар 3-тілде амандасады.





    (Dividing into groups) Топтарға бөлу:

    Оқушылар санау арқылы 3 топқа бөлінеді.

    Divided the students into three groups by counting.

    І топ Азот

    first group nitrogen


    ІІ топ; Оттек

    second group Oxygen

    ІІІ топ; Көмірқышқыл газы

    third group CARBON GAS































    1772 жылы қарапайым зат ретінде азотты («бүлінген ауа» атауымен) Даниэль Резерфорд сипаттады, ол азоттың негізгі қасиеттерін (сілтімен әрекеттеспейді, жанбайтын, тыныс алу үшін жарамсыз) көрсеткен магистрлік диссертациясын жариялады. Дәл Даниэль Резерфорд азоттың бірінші ашушысы болып саналады. 



    Мақсаты:

    Оқушылардың үштілділік бойынша білім деңгейлерін көтеру.

    Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

























    Сілтеме арқылы видео көрсетіледі.

    https://www.youtube.com/watch?v=dzn4ypptU4A



    Жаңа сабақ

    Новый урок

    N ew lesson

    Мұғалім оқушыларға азоттың төмен белсенділігін түсіндіруге шақырады. Мәселені шешу үшін алдымен азот атомы мен азот молекуласының құрылысын зерттейді.

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) өз дәптерлеріне жазып алады.

    NaNO3- натрий нитраты, нитрат натрия, sodium nitrate

    KNO3-калий нитраты, нитрат калия, potassium nitrate

    Ca3N2 – кальций нитриді, нитрид кальция, calcium nitride

    Мg3N2 – магний нитриді, Mg3N2 - нитрид магния, Mg3N2 - magnesium nitride,

    ВN– бор нитриді, BN - нитрид бора, BN - boron nitride,

    Li3N – литий нитриді, Li3N - нитрид лития, Li3N - lithium nitride,

    N2 – азот, азот, nitrogen

    NO –азот (ІІ) оксиді, оксид азота (ІІ) или монооксид азота, nitric oxide

    NH3 –аммиак, аммиак, ammonia

    Ақуыз -ақуыз, белок, protein



    Оқушылар ауаның құрамын көрсететін диаграмманы сызады және не себептен ауаның құрамында азоттың пайыздық құрамы көп және өзгеріссіз қалатынын талқылайды.Оқушылар қорытындылай келе азотың ешқандай затпен реакцияға түспейтіндігімен түсіндіреді.


    Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындайды.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Середина урока

    Middle lesson

    Мағынаны ашу 26 мин.

    Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

    Азоттың сипаттамаларын бірлесіп талқылау.



    Азотқа ПЖО орны бойынша сипаттама беріңіз:

    -периоды

    - топ

    - атом құрамы

    - толық электронды формула

    - мүмкін болатын тотығу дәрежелері, қосылыстардың мысалдары.

    (К) немесе (Э) Жану кезінде шамамен ауаның 20% жұмсалатындығын көрсету үшін «Шыны қалпақтың астында май шамның жануы» тәжірибесі оқушыларға көрсетіледі. Көрсетілім алдында қауіпсіздік ережелерін еске түсіру.



    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    Жеке жұмыс Индивидуальная работа

    Individual work

    5 мин

    Жеке жұмысқа химиялық диктант алады.

    Химиялық диктант:

    Азот ................ газ

    Азот ауадан........, суда.............ериді.

    Қайнау температурасы.................

    Қату температурасы.....................

    Ауаның құрамында.......% aзот және ............% оттек бар.

    Бөлме температурасында азот ............ әрекеттеседі.

    Дискриптор:

    Қалған сөздерді орнына қояды. (Әр сөзге 1-ұпай)













    Топтық жұмыс Группавая работа Group work

    6 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 11 сынып
    20.02.2022
    1959
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Kurmanova Khanslu Jeksenbetovna
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации