Материалдар / "Бағып-қағуда көп мағына бар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бағып-қағуда көп мағына бар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2023
372
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

21-сабақ

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні


Тоқсан: ІІІ

Күні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Адамның сырт келбеті мен мінезі

Сабақтың тақырыбы:

Бағып-қағуда көп мағына бар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.4.1 -тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау

5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу

Сабақ мақсаттары

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Бағалау критерийлері


  1. Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

  2. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Ресурстар

Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж. Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова, Р.Н.Мұнасаева

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын талдау

Мұғалімді тыңдайды.

Үй тапсырмасына жауап береді – 2 балл



«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка», «Фотосурет»

«Қарлы кесек»


Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Мәтінді оқып, жетекші сұрақ құрастыру арқылы негізгі ойын анықтаңдар.











2-тапсырма. Мәтіннен тірек сөздерді анықтап, оларды есептік сан есімдермен тіркестіріп жазыңдар.


Берілген дескриптор бойынша тапсырмаларды орындайды

Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Мәтінді оқып, ойларыңды ортаға салады

2

Мәтінге жетекші сұрақ құрастыру арқылы негізгі ойын анықтайды.

2

Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Мәтіннен тірек сөздерді табады

2

Оларды есептік сан есіммен тіркестіріп жазады

2


«Теріс орындық», «Графиктік органайзер», «Екі тарапты диктант», «Бағалау ағашы», «Сациометрия», «Медаль», «Нысандар», «Кім жеңімпаз»

«Рахмет», «Сендвич», «Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам



Саралау тапсырмасы

Төменгі деңгей:

Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер

Орта деңгей:

Оқылым мәтініндегі сан есімдерді анықтап, құрамына қарай талдаңдар. Сан есімнің басқа мағыналық түрлерін жасауға негіз болған есептік сан есімдерді анықтаңдар

Жоғары деңгей:

«Еркін микрофон» әдісімен «Тәрбиедегі үлкендердің рөлі» тақырыбында сұхбат жүргізіңдер

Дескриптор

Мәтінді оқиды-1 балл

Сұрақтарға жауап береді-2 балл


Дескриптор

Оқылым мәтініндегі сан есімдерді анықтап, құрамына қарай талдайды -2 балл

Сан есімнің басқа мағыналық түрлерін жасауға негіз болған есептік сан есімдерді анықтайды -2 балл






Дескриптор

«Тәрбиедегі үлкендердің рөлі» тақырыбында сұхбат жүргізеді -2 балл



Сабақтың соңы

Сабаққа кері байланыс жасайды

Оқу мақсатын еске түсіріп, тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп өтеді

Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

Үй тапсырмасы: 97-беттегі 6-тапсырма.

«Мидың суретін сал», «Ыстық орындық», «Керемет бестік», «БББ»,


Қосымша ақпарат














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!