Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Тоқсан: ІІІ
|
Күні:
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Адамның сырт келбеті мен
мінезі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бағып-қағуда көп мағына
бар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.1.4.1 -тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау
5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтайды. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып,
сан есімді зат есім орнына қолдана біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтайды.
-
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж.
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мұнасаева
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын талдау
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Үй тапсырмасына жауап береді –
2 балл
|
«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка»,
«Фотосурет»
«Қарлы
кесек»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Мәтінді оқып, жетекші сұрақ
құрастыру арқылы негізгі ойын анықтаңдар.
2-тапсырма. Мәтіннен тірек сөздерді
анықтап, оларды есептік сан есімдермен тіркестіріп
жазыңдар.
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жетекші сұрақтар арқылы негізгі
ойды анықтайды.
|
Мәтінді оқып, ойларыңды ортаға
салады
|
2
|
Мәтінге жетекші сұрақ құрастыру
арқылы негізгі ойын
анықтайды.
|
2
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Мәтіннен тірек сөздерді
табады
|
2
|
Оларды есептік сан есіммен
тіркестіріп жазады
|
2
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
беріңдер
Орта
деңгей:
Оқылым мәтініндегі сан
есімдерді анықтап, құрамына қарай талдаңдар. Сан есімнің басқа
мағыналық түрлерін жасауға негіз болған есептік сан есімдерді
анықтаңдар
Жоғары
деңгей:
«Еркін микрофон» әдісімен
«Тәрбиедегі үлкендердің рөлі» тақырыбында сұхбат
жүргізіңдер
|
Дескриптор
Мәтінді оқиды-1
балл
Сұрақтарға жауап береді-2
балл
Дескриптор
Оқылым мәтініндегі сан
есімдерді анықтап, құрамына қарай талдайды -2
балл
Сан есімнің басқа мағыналық
түрлерін жасауға негіз болған есептік сан есімдерді анықтайды -2
балл
Дескриптор
«Тәрбиедегі үлкендердің рөлі»
тақырыбында сұхбат жүргізеді -2 балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді.
Үй тапсырмасы: 97-беттегі
6-тапсырма.
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық орындық», «Керемет
бестік», «БББ»,
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|