Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Тоқсан: ІІІ
|
Күні:
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Адамның сырт келбеті мен
мінезі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бала
Абай
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.2.4.1 - ауызекі стильдегі
мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын
салыстыру;
5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Ауызекі стильдегі мәтіндердің
мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады. Сан есімнің
мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Ауызекі стильдегі мәтіндердің
мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын
салыстырады.
-
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж.
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мұнасаева
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын талдау
|
Мұғалімді
тыңдайды.
|
«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка»,
«Фотосурет»
«Қарлы кесек»,
«Хобдиша»,
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Мәтіндегі сипаттау мәніндегі
сөздер мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимдермен
ауыстырыңдар.
2-тапсырма. Оқылым мәтінінен сан есімдерді
тауып, құрамына қарай ажыратыңдар.
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Ауызекі стильдегі мәтіндердің
мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын
салыстырады
|
Мәтіндегі сипаттау мәніндегі
сөздер мен сөз тіркестерін
анықтайды
|
2
|
Оларды синонимдермен
ауыстырады
|
3
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Мәтіннен сан есімдерді
табады
|
2
|
Сан есімді құрамына қарай
ажыратады
|
3
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
Мәтінді түсініп оқыңдар.
Үзіндіге қандай тақырып қоюға болады?
Орта
деңгей:
Мәтінді негізге ала отырып,
бала Абайдың портретін өз сөздеріңмен «Кластер»
әдісі
арқылы топтастырып
жазыңдар.
Жоғары
деңгей:
Адамның жас мөлшері туралы сан
есімдер қатысқан мақал-мәтелдер жазып, құрамына қарай
талдаңдар
|
Дескриптор
Мәтінді оқиды-1
балл
Тақырып қояды-2
балл
Дескриптор
Абайдың портретін өз
сөздеріңмен «Кластер» әдісі арқылы топтастырып жазады-2
балл
Дескриптор
Адамның жас мөлшері туралы сан
есімдер қатысқан мақал-мәтелдер жазады – 2
балл
Құрамына қарай талдайды -3
балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді.
Үй тапсырмасы: 95-беттегі
7-тапсырма.
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық орындық», «Керемет
бестік», «БББ»,
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|