Материалдар / "Бала Абай"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бала Абай"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2023
206
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

20-сабақ

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні


Тоқсан: ІІІ

Күні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Адамның сырт келбеті мен мінезі

Сабақтың тақырыбы:

Бала Абай

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.4.1 - ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру;

5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу

Сабақ мақсаттары

Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Бағалау критерийлері


  1. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады.

  2. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Ресурстар

Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж. Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова, Р.Н.Мұнасаева

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу


Психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын талдау

Мұғалімді тыңдайды.



«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка», «Фотосурет»

«Қарлы кесек», «Хобдиша»,


Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Мәтіндегі сипаттау мәніндегі сөздер мен сөз тіркестерін анықтап, оларды синонимдермен ауыстырыңдар.









2-тапсырма. Оқылым мәтінінен сан есімдерді тауып, құрамына қарай ажыратыңдар.












Берілген дескриптор бойынша тапсырмаларды орындайды

Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады

Мәтіндегі сипаттау мәніндегі сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды

2


Оларды синонимдермен ауыстырады

3

Дескриптор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана біледі

Мәтіннен сан есімдерді табады

2

Сан есімді құрамына қарай ажыратады

3


«Теріс орындық», «Графиктік органайзер», «Екі тарапты диктант», «Бағалау ағашы», «Сациометрия», «Медаль», «Нысандар», «Кім жеңімпаз»

«Рахмет», «Сендвич», «Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам



Саралау тапсырмасы

Төменгі деңгей:

Мәтінді түсініп оқыңдар. Үзіндіге қандай тақырып қоюға болады?

Орта деңгей:

Мәтінді негізге ала отырып, бала Абайдың портретін өз сөздеріңмен «Кластер» әдісі

арқылы топтастырып жазыңдар.

Жоғары деңгей:

Адамның жас мөлшері туралы сан есімдер қатысқан мақал-мәтелдер жазып, құрамына қарай талдаңдар

Дескриптор

Мәтінді оқиды-1 балл

Тақырып қояды-2 балл




Дескриптор

Абайдың портретін өз сөздеріңмен «Кластер» әдісі арқылы топтастырып жазады-2 балл





Дескриптор

Адамның жас мөлшері туралы сан есімдер қатысқан мақал-мәтелдер жазады – 2 балл

Құрамына қарай талдайды -3 балл



Сабақтың соңы

Сабаққа кері байланыс жасайды

Оқу мақсатын еске түсіріп, тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп өтеді

Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

Үй тапсырмасы: 95-беттегі 7-тапсырма.

«Мидың суретін сал», «Ыстық орындық», «Керемет бестік», «БББ»,


Қосымша ақпарат






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!