Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән:әдебиеттік
оқу
Күні:15.01.2021
ж
Мұғалім:Муратова
Асем
Сынып: 3
«В»
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
V-бөлім
«Өнер»
Сабақтың
тақырыбы:
Өнер алды – қызыл
тіл.Бала-бауыр
етің.
Қаздауысты
Қазыбек
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
3.2.4.1- аңыздың жанырлық
ерекшеліктерін анықтау.
3.1.4.1- сөйлеу барысында
мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді қолдану.
Сабақтың
мақсаттары:
Барлық
оқушылар: шығарманың тақырыбын,
негізгі ойын анықтай алады.
Көптеген
оқушылар: нақыл сөздерді табады және
мағынасын түсінеді.
Кейбір
оқушылар: вербальды тілдік құралдарды
қолданады.
Жетістік
критерийлері:
Аңыздың жанырлық
ерекшеліктерін анықтау
Құндылықтарды
дарыту
Жеке және топта
жұмыс жасай алу, ынтымақтастық
Пәнаралық
байланыс:
Дүниетану,
қазақ тілі
Бастапқы
білім:
Өнер алды – қызыл тіл
Сабақ
барысы
Жоспарланған
кезеңі
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
2
минут
Қызығушылықты
ояту.
Сыныпты қалыпқа
келтіру.
Ойсергек.
Күлімдеп күн бүгін, (қолын
көтеріп, суретті нұсқайды)
Қарады маған да. (қолын
кеудесіне қояды)
Күлімдеп күн бүгін, (қолын
көтеріп, суретті нұсқайды)
Қарайды саған да. (қасындағы
оқушыны нұсқайды)
Сәлем деймін
достарға,
Сәлем барша
ұстазға!
Тату болып
халықтар,
Аман болсын
балалар!
Қызығушылы
ғын
ояту
ойсергек
Сабақтың
ортасы
35
минут
Ойқозғау.
«Бір нәрсе туралы пікірімізді,
яки қиялымызды, яки көңіліміздің
күйін сөз арқылы жақсылап айта
білсек, сол сөз өнері болады».
Ахмет
Байтұрсынұлы
Мағынаны
ажырату.
Тақырыпты
болжау.
«Сәулет өнері» бөлімінде
оқыған шығармаларды еске түсіріп
өнер туралы әңгімелесу: М.
Әлімбай «Он саусақ», Ш. Сма-ханұлы «Он саусақ» т.б. Сөз өнерін
үйрену дегенді қалай түсінуге болатыны жайлы сұрастыру. Сөз
өнерінің шеберлері кімдер?
Оқылымалды тапсырма. Аузы
дуалы шешендердің бірі Төле
би туралы оқулықтағы мәтін
тыңдалады.
Оқылым.
Ойқозғау
Айтылым
Тыңдалым
оқылым
1
минут
сергіту
сәті
телефон
Берілген нақыл сөздің бірін
таңдап, соған қатысты диалог құр.
Халқыңа адал
бол,
Жауыңа қатал
бол,
Досыңа адал
бол!
Өзің білмесең, білгендерден
үйрен,
Үйренгеннен ештеңең
кетпейді.
____________________________________________
Жеке
жұмыс.
Нақыл сөздерден не
үйренеміз?
Сабақтың
соңы
1
минут
Рефлексия
Кері байланыс
парағы
Кері
байланыс
1
минут
Үйге
тапсырма:5-6 бет оқу,
мазмұндау
күнделік
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз