Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Балалар шығармашылық орталығында мұғалім-ұйымдастырушы қызметі».
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Балалар өнер мектебі КММ
Әдістемелік әзірлеме
«Балалар шығармашылық орталығында мұғалім-ұйымдастырушы қызметі».
АВТОРЫ:
Кусаинова Гулнур Болатовна – қосымша білім беру ұйымының ұйымдастырушы-педагогы
Ақжар ауылы.2018
Әдістемелік нұсқаулықтың тақырыбы:
«Балалар шығармашылық орталығында мұғалім-ұйымдастырушы қызметі».
Қазіргі заманғы қосымша білім беру жүйесі мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін үнемі көтеруді, атап айтқанда оқушылардың әртүрлі білім беру іс-шараларын ұйымдастыруға дайындығын ынталандырады. Қосымша білім беру жүйесіндегі негізгі тұлғалардың бірі болып табылатын мұғалім-ұйымдастырушы қызметінің мазмұны, нысандары, технологиялары, әдістерін және шешілетін мәселелер бойынша ұйымдық тұрғыдан әртүрлі және күрделі болып табылады.
Оқытушы-ұйымдастырушы қызметінің негізгі бағыты білім беру және дамыту іс-шараларын жүргізу, түрлі бос уақытты өткізу, пәндермен өзара әрекеттесу: балалар шығармашылық ұжымдары,ата-аналармен, әкімшілік қызметкерлері, әлеуметтік серіктестер және т.б.
Мұның бәрі білім беруші-ұйымдастырушыдан жоғары кәсіби және жеке дайындығынан, студенттердің білім беру және дамыту іс-шараларын ұйымдастырудың әртүрлі формаларын еркін білім алуға қосымша білім беруді ғана емес, одан тыс жерлерде де еркін меңгеруге мүмкіндік беретін әр түрлі құзыреттерге ие болуын талап етеді.
Бірақ та ұйымдастырушы-педагогтың қызметі қосымша білім беру жұйесінде аз қамтылған және іс жүзінде зерттелмеген.
Осы жобада теориялық немесе тәжірибелік әзірлемелерде бұрын табылмаған мұғалім-ұйымдастырушының қызметін талдау және талдаудың нұсқасы ұсынылған.
Әдістемелік әзірлеменің мақсаты:
Мұғалім-ұйымдастырушының қызметін қарастырудың кешенді-функционалдық тәсілін негіздеу үшін, оның әлеуетін, кәсіби және жеке қорын толығымен ашуға, қосымша білім беру жүйесіндегі қызметтің негізгі бағыттары мен ерекшеліктерін талдауға мүмкіндік береді.
Міндеттері:
1. Балалар шығармашылық ұжымда
мұғалім-ұйымдастырушының жұмысына қолданыстағы тәсілдерді
талдау
2. Қосымша білім беру жүйесін ұйымдастырушы-мұғалімнің жұмысына
кешенді-функционалдық тәсілнің мәнін
анықтау
3. Мұғалім-ұйымдастырушының іс-әрекетінің негізгі бағыттары (функциясы ретінде) олардың тұтастығы, өзара байланысы және әртүрлілігін қарастырады.
Осы әдістемелік әзірлемелерде бұрын қолданылмаған, дамымаған, теориялық емес немесе қосымша білім беру жүйесінің ұйымдастырушысы-мұғалімінің қызметіне іс жүзінде күрделі-функционалды көзқарас бар.
Осы уақытқа дейін,
мұғалім-ұйымдастырушы жұмысы негізгі бағыттары, ең алдымен
ғылыми-негізделген мәселені дамыту болмауына байланысты оның
қызметі, ерекшеліктері туралы субъективті өкілдіктері негізінде
қарастырылады.
Қосымша білім беру мұғалімі-ұйымдастырушы кәсіби-педагогикалық
қызметі оның мақсаттарын анықтау спонтанности әкеледі ерекшелігі
мен ерекшеліктері туралы идеялар, бағыттар, мазмұн, т.б.
технологиялар, нысандары мен.
Осы себептерге байланысты,
негізгі, негізгі проблема ретінде студенттердің бос қызметін
ұйымдастыру және жүзеге асыру тиімділігін төмендету
мұғалім-ұйымдастырушының жұмысы.
оның негізгі бағыттары жүйелі терең талдау арқылы тиімділігі мен
сапасын арттыру үшін көмек, оның қызметінің қазіргі заманғы, тұтас,
ғылыми-негізделген көзқарас қалыптастыру, жаңа жобасында ұсынылған,
бұрын қосымша білім беру жүйесінің педагог-ұйымдастырушы жұмысының
кешенді функционалдық тәсілді қолдану ықпал
етеді.
Негізгі
мазмұны:
Балалар шығармашылық ұжымындағы мұғалім-ұйымдастырушы қызметінің
ерекшелігі оның атқарған жұмыстары мен атқаратын қызметтерінің әр
түрлі бағыттарынан тұрады.
Оқытушы-ұйымдастырушы қызметінің ерекшеліктері мен ерекшелігі ол жұмыс істейтін ұжымның қызметіне байланысты. Ол әртүрлі функцияларды орындау үшін жеткілікті құзыреттілікке ие болуы керек: әдіснама, жаппай жұмысын ұйымдастырушы, қосымша білім берудің мұғалімі - оның құзыретінің шекаралары кең.
Ұйымдастырушының әртүрлі компетенцияларын тұтас көру, қарау және талдау оның қызметін негізгі бағыттары мен компоненттері ретінде атқаратын функцияларды саралау арқылы мүмкін болады.
Сондықтан, жобаның мазмұны мұғалім-ұйымдастырушының функцияларының олардың тұтастығы, жүйелік және өзара байланысты болуы туралы ақпаратты ашу болып табылады.
Ұйымдастыру және басқару функциясы - мұғалім-ұйымдастырушының қызметінде жетекші рөл атқарады. Жұмыстың бұл бағыты: мақсаттар, міндеттер қою, жоспарлау, командалық білім беру қызметін енгізу және талдау. Бұл саланың қалыңдығы - ұйымдық және тәрбиелік жұмыстарды жүргізу жолдарын жобалау.
Гуманистік функция - мұғалім-ұйымдастырушының позициясына және
жетекші бағытына жауап береді. Ол негізделеді: тәрбие жұмысын
жүргізу, салауатты өмір салтын насихаттау, сондай-ақ топ пен түрлі
ұйымдар арасындағы әлеуметтік өзара іс-қимылды жүзеге
асыру.
Оқу функциясы: студенттердің
жеке қалыптасуына мақсатты педагогикалық әсер етеді; білім беру
қызметінде тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін жағдай жасау;
оқушыларды рухани, моральдық және мәдени құндылықтармен таныстыру;
қоршаған ортаның білім беру әлеуетін толық пайдалану; әлеуетті,
шығармашылық қабілеттерін, мүсінін, балалардың талантын жүзеге
асыру; өздерінің ұмтылыстарын қанағаттандыру, тәуелсіз қызметке
деген қажеттіліктер, рефлексия, сондай-ақ өзін-өзі тәрбиелеуге
ынталандыру.
Технологиялық және әдістемелік жұмыс мұғалімдерге әдістемелік көмек
көрсетуді қамтиды. Осы функцияға сәйкес мұғалім-ұйымдастырушы
ұжымның оқытушыларының кәсіби деңгейін жоғарылату туралы қамқорлық
жасауға және оларға консультативтік көмек көрсетуге
тиіс.
Диагностикалық функция студенттердің мәртебесін анықтау мен бағалауға байланысты; ықтимал жағымсыз әсерлерді анықтау; студенттердің жағымсыз көріністерін болдырмау және жеңу. Бұл функцияны орындау ата-аналармен тәрбие жұмысын жүргізуді, ұжымдық-отбасылық жүйелердің өзара іс-қимылын жақсартуды көздейді.
Функционалдық тәсілге
сәйкес мұғалім-ұйымдастырушының жұмысының негізгі
мазмұны:
Мұғалім-ұйымдастырушының
жұмысындағы басты нәрсе - оның қызметін дұрыс жоспарлау. Ағымдағы
оқу жылындағы жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін нақты тұжырымдау,
негізгі бағыттарды айқындау қажет.
Ұйымдастыру және басқару функциясының мазмұны білім беру қызметін
жоспарлау, енгізу және талдау мәселелерімен байланысты:
7.Мұғалімдермен, оқушылармен және ата-аналармен өзара әрекеттесуді
ұйымдастыру;
8.Мектептін оқушыларын
іріктеу;
Мектептің концерттік және гастрольдік іс-шараларын жоспарлау;
мерекелерді ұйымдастыру;
11. Студенттерге демалысты ұйымдастыру:
12. Оқу-әдістемелік кабинетке материалдарды жеткізу, олардың жұмыс
тәжірибесін жинақтау; команданың портфолиосын тіркеу,
фотосуреттермен және бейнематериалдармен жұмыс жасау, сайтта және
басқа бұқаралық ақпарат құралдарында команда туралы ақпарат
орналастыру.
Оқытушы-ұйымдастырушы гуманистік функцияны орындауды ұсынады:
Студенттердің салауатты өмір салты негіздерін қалыптастыру, оған
деген ұмтылысты тәрбиелеу;
8. Жалпыға ортақ құндылықтарды тарту;
Қоршаған әлемге гуманистік қатынастарды дамыту;
10. жауапкершілікті, азаматтық сана-сезімді тәрбиелеу;
Оқу процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды
қамтамасыз ету;
12. команданың қызметiн жүзеге асыру кезiнде еңбек қауiпсiздiгi
және өрт қауiпсiздiгi ережелерiн енгiзудi бақылау;
13. түрлі ұйымдармен, басқа оқу орындарымен әлеуметтік өзара
әрекеттесуді жүзеге асыру;
14. Баланың мүмкіндіктері мен қабілеттерін анықтау мақсатында білім
беру мекемелері мен басқа да әлеуметтік мекемелердің ұжымдарымен
бірге рекреациялық қызметті
ұйымдастыру.
Тәрбие міндеттерін іске асыру педагог - ұйымдастырушының көздейді:
7. ашуға жәрдемдесуге және жеке тұлғаның дамуы, дарыны мен қабілеттерін қалыптастыру, оқушылардың жалпы мәдениетін;
8. іске асыру үшін жағдай жасау олардың шығармашылық әлеуетін тәрбиеленушілердің;
9. тәрбиелеу-қарым-қатынас мәдениетін, мінез-құлық, сөйлеу; адамгершілік, толеранттылық;
10. дағдыларын қалыптастыру әлеуметтік қолайлы тәсілдерін бос уақытын ұйымдастыру;
11. балаларды оқыту негіздері мәдениет тұрмыс қалыптастыру негіздерін мәдениет тұрмыс жағдайында бірлескен тіршілік жазғы лагерьлердің рет фестивальдар, байқаулар, жарыстар;
12. қатысуын қамтамасыз ету, тәрбиеленушілердің концерттік бағдарламаларға, мерекелер және басқа да бұқаралық іс-шаралар.
Технологиялық-әдістемелік функция педагог-ұйымдастырушының көздейді бірлесіп, педагогтар ұжымының, бірқатар ұйымдастырушылық іс-шаралар, бағытталған тиімді білім беру және тәрбие қызметі білім алушылар:
13. қызметін жоспарлау ұжымының концерттік мен өнерпаздарының гастрольдік қызмет, жазғы демалыс, білім алушылардың топтарын, сабақ кестесін жасау, оқу үрдісін ұйымдастыру);
14. талдау білім алушылардың жетістіктерін, тиімділігін бағалау, оларды оқыту;
15. ұйымдастырушылық және әдістемелік жұмыс білім алушылардың ата-аналарымен, ата-аналар жиналыстарын өткізу;
16. жұмысына педагогикалық, әдістемелік кеңестер, әдістемелік жұмыстың басқа да түрлеріне;
17. педагогтарына консультациялық көмек көрсету ұжымының мақсатында, олардың кәсіби деңгейін арттыру;
18. ресімдеу портфолио ұжымының жұмысы, фото және видео материалдармен туралы ақпаратты орналастыру ұжымда сайтта және басқа да БАҚ.
Диагностикалық жұмыс қызметінің маңызды бағыты-педагог-ұйымдастырушы
Балалар ұжымымен жұмыс істеуде диагностика келесі функцияларды орындайды:
Ақпараттық:
- туралы ақпарат алу қатысушылар педагогикалық процесс;
анықтау салыстырмалы баланың даму деңгейінің;
- анықтау қанағаттану ата-аналардың сапасын, балалармен сабақ өткізудің;
- ұйымның жұмыс бөлігі ата-анасының орнату бойынша сындарлы өзара іс-қимылына жүйесінде ата-ана мен бала қарым-қатынастарын
- анықтау және оның дамуының әлеуетті мүмкіндіктерін тәрбиеленушілерінің;
- болжау нәтижелілігін тәрбие процесі.
- пайдалану тиімділігін анықтау әр түрлі құралдары мен әдістерін.
Тәрбиелік: - тұлғаның дамуына, әртүрлі
қасиеттері мен жеке қасиеттерін тәрбиелеу үшін жағдайлар жасау;
- оқушыны өсіру, жетістіктерді анықтау, өзін-өзі тану және өзін-өзі
дамыту:
- студенттердің жас ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына,
қажеттіліктеріне мониторинг жүргізу;
7. Студенттердің жетістіктерін анықтау және
талдау;
Ағартушылық:
Ата-аналармен ата-ана-бала
жүйесіндегі сындарлы өзара іс-қимылды түзету бойынша жұмысты
ұйымдастыру;
8. Жеке және топтық консультациялар, сұхбаттар, онда ата-аналарға
балалар дамуының жетістіктері мен динамикасы, олардың мінез-құлқы
мен мәселелері туралы ақпарат беріледі;
Ұстаз-ұйымдастырушының жұмысының маңызды аспектілері мұғалімдердің бір-бірімен және шығармашылық ұжыммен айналысатын адамдармен өзара әрекеттесуінің келесі принциптері мен ережелері болып табылады
Балалармен педагогикалық ұжымның жұмыс істеу
қағидалары:
7. әр баламен жеке эмоционалды байланыс орнату;
8. баланың жеке басының және адамның қадір-қасиетін құрметтеу;
9. әр баланың шығармашылық қабілеттерін дамытуға қатысты
мұғалімдердің оптимизмі;
10. оңтайлы жүктемені және біртекті жұмыс жылдамдығын реттеу;
11. Балаларда эмоционалды жауап беру, эмпатия, құрдастармен
қарым-қатынаста болу;
12. ұжымның дәстүрлеріне сүйену;
13. өзін-өзі тәрбиелеуді, еңбекқорлық пен тәртіпті
ынталандыру.
Ата-аналармен мұғалім-ұйымдастырушы өзара
әрекеттесудің ерекшеліктері:
1. әр баланың ата-аналарына шынайы құрмет көрсету;
2. студенттің пайдасына ата-аналармен байланыс орнату;
3. Оқушыларды отбасыларға әрі қарай оқытуға сыпайы және объективті
зерттеу.
Балалар шығармашылық ұжымда мұғалім-ұйымдастырушы қызметінің
негізгі нәтижелері.
Оқытушы-ұйымдастырушының қызметіне кешенді-функционалдық тәсіл:
1. шығармашылық ұжымның мақсатты түрде жоспарлауы;
2. шығармашылық ұжымда тәрбие жұмысының тиімділігін едәуір
арттыру;
Студенттердің шығармашылық әлеуетін ашу, дамыту және іске асыру
үшін жағдай жасау;
4.Оқуышлардың білімін және жеке өсуін ынталандыру;
5. жүйенің өзара әрекеттесуін жақсартуға ықпал етеді: педагогикалық
команда - студенттер тобы - отбасы.
Ата-аналармен мұғалім-ұйымдастырушы өзара
әрекеттесудің ерекшеліктері:
1. әр баланың ата-аналарына шынайы құрмет көрсету;
2. студенттің пайдасына ата-аналармен байланыс орнату;
3. Оқушыларды отбасыларға әрі қарай оқытуға сыпайы және объективті
зерттеу.
Балалар шығармашылық ұжымда мұғалім-ұйымдастырушы қызметінің
негізгі нәтижелері.
Оқытушы-ұйымдастырушының қызметіне кешенді-функционалдық тәсіл: 1.шығармашылық ұжымның мақсатты түрде жоспарлауы. 2. шығармашылық ұжымда тәрбие жұмысының тиімділігін едәуір арттыру; 3.оқушылардың шығармашылық әуелетін ашу,дамыту және іске асыру үшін жағдай жасау; 4.оқушылардың білімін және жеке өсуін ынталандыру; 5. жүйенің өзара әрекеттесуін жақсартуға ықпал етеді: педагогикалық команда оқушылар мен олардың отбасы.
Әдебиеттер:
-
Обозов Н.Н. Психология межличностных отношений. – Киев: Изд-во «Лыбидь», 1990. - 192 с.
-
Иванов И.П. Энциклопедия коллективных творческих дел. Москва. Педагогика, 1989.;
-
Волохов А.В. детские организации: возможности выбора. Методическое пособие для организаторов детского движения. Москва. 1996. Матейчек З. Родители и дети.- М., 1992.
Электрондық ресурстар:
-
www.teoriya.ru
-
www.schola1.by.ru
Мазмұны
І.Кіріспе ................................................2 – бет
ІІ.Негізгі бөлім.......................................4 –7 бет
I. Мұғалім-ұйымдастырушының
функцияларының олардың тұтастығы, жүйелік және өзара байланысты
болуы туралы ақпаратты ашу болып табылады.
II. Тәрбие жұмысын жүргізу,
салауатты өмір салтын насихаттау, сондай-ақ топ пен түрлі ұйымдар
арасындағы әлеуметтік өзара іс-қимылды жүзеге
асыру.
Қорытынды...................9 бет
ІII. Пайдаланылған әдебиеттер..................10 бет