Материалдар / Баланың эмоционалды және тұлғалық сферасын зерттеу әдістемесі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баланың эмоционалды және тұлғалық сферасын зерттеу әдістемесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
баланың әртүрлі көңіл күйін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Тамыз 2024
171
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Баланың эмоционалды және тұлғалық сферасын зерттеу әдістемесі.

"Кактус"
графикалық әдістеме М.А. Панфилова

Тест 4-7 жас аралығындағы балалармен өткізіледі.

Мақсаты – баланың эмоционалды сферасының жағдайын, агрессияның болуын, оның бағыты мен қарқындылығын анықтау.

Нұсқаулық. Қағаз бетіне (А4 форматы) кактусты өзіңіз ойлағандай етіп салыңыз!

Сұрақтар мен қосымша түсініктемелерге жол берілмейді. Балаға қанша уақыт қажет болса, сонша уақыт беріледі. Сурет аяқталғаннан кейін баламен әңгіме жүргізіледі. Түсіндіруді нақтылауға көмектесетін сұрақтар қоюға болады:

1. Кактус үй немесе жабайы ма?

2. Оған қол тигізуге бола ма? Ол қатты шаншып жатыр ма?

3. Кактусқа күтім жасау ұнайды: суарылады, ұрықтандырылады ма?

4. Кактус жалғыз өсе ме, әлде көршілес өсімдіктермен бірге ме? Егер ол көршісімен бірге өссе, онда ол қандай өсімдік?

6. Кактус өскенде онда не өзгереді?

Нәтижелерді өңдеу және түсіндіру

Нәтижелерді өңдеу кезінде барлық графикалық әдістерге сәйкес мәліметтер ескеріледі, атап айтқанда:

кеңістіктегі орны

суреттің өлшемін анықтау

сызықтардың сипаттамаларын анықтау

қарындашқа қысым күшін қолдану

Агрессия - инелердің болуы, әсіресе олардың көп мөлшері. Қатты шығыңқы, ұзын, бір-біріне жақын орналасқан инелер агрессивтіліктің жоғары дәрежесін көрсетеді.

Импульсивтілік - өткір сызықтар, қатты қысым

Эгоцентризм, көшбасшылыққа ұмтылу - парақтың ортасында үлкен сурет

Тәуелділік, сенімсіздік - парақтың төменгі жағындағы кішкентай сурет

Көрнекілік, ашықтық - шығыңқы процестердің болуы, формалардың ерекше болуы

Құпиялылық, сақтық - зигзагтардың контур бойымен немесе кактус ішінде орналасуы

Оптимизм - ашық түстерді қолдану, "қуанышты" кактустардың бейнесі

Мазасыздық - қою түстерді қолдану, ішкі люктің басым болуы, үзік-үзік сызықтар

Әйелдік - ою-өрнектің, түстердің, жұмсақ сызықтардың, пішіндердің болуы

Экстравертация - басқа кактустардың, гүлдердің болуы

Интроверт болу - бір ғана кактус бейнеленген

Үйді қорғауға ұмтылу, отбасылық қоғамдастық сезімі - гүл өсіретін ыдыстың болуы, үй кактусының бейнесі

Жалғыздыққа ұмтылу - жабайы кактус, шөлді кактус бейнеленген.



Алдын ала қарау:

"Түстерге басымдық беру" әдістемесі

Мақсаты: баланың эмоционалды фонының диагностикасы

Диагностикаға арналған материалдар:

- диаметрі 8 см шеңбер, 8 тең секторға бөлінген;

- қарындаштар жиынтығы (көк, қызыл, қызғылт сары, сары, жасыл, күлгін, қара).

Нұсқаулық: сиқырлы тортты боя. Өзіңізге ұнайтын түстерді алыңыз. Торттың (сектордың) әрбір бөлігін бөлек қарындашпен бояңыз.

Нәтижелерді талдау

Барлық түстер 2 топқа бөлінеді:

  1. позитивті спектр – сарғыш, сары, қызыл;

  2. теріс спектр – қара, көк, күлгін;

  3. сабырлы – жасыл.


Түс индикаторы (CPU) есептеледі – бұл оң сектордағы түстер санының теріс түстер санына қатынасы.

Егер процессор бір немесе одан көп болса, бұл жағымды эмоционалды фон ретінде қарастырылады, егер ол біреуден аз болса, онда жағымсыз эмоционалды фонның асып кетуі туралы айтуға болады, бұл қолайсыз фактор ретінде қарастырылады.



Алдын ала қарау:

Эмоционалды жағдайды зерттеу әдістемесі

Автор: Дорофеева Е.Т.

Мақсаты: үш негізгі түстер бойынша сезімталдықтың ауысуын өзгерту арқылы баланың эмоционалдық жағдайын бағалау.

Сауалнама жүргізу: Балаға өлшемі 7х7 см болатын түрлі-түсті (қызыл, көк, жасыл) үш карточка шығарылып, оларды қалауынша орналастыру ұсынылады. Процедура үш рет қайталанады.

Нұсқаулық бірінші презентацияда: "Мұқият қараңыз. Сіздің алдыңызда түрлі—түсті үш карточка бар - қызыл, көк және жасыл. Солардың ішінен өзіңізге ұнайтынын таңдаңыз ".

Нұсқаулық, баланың таңдауы қашан жасалады: "Ал енді қандай түсті карточканы таңдайсың?". Үшінші, соңғы карточка да хаттамаға жазылады.

Карточкаларды қарым-қатынастың ортасында және соңында ұсынған кезде нұсқаулық өзгермейді: "Олардың ішінен түсі бойынша өзіңізге ұнайтынын таңдаңыз. Ал қалған екеуінің қайсысы сізге көбірек ұнайды?"

Тексеру нәтижелері бойынша әр балаға хаттама толтырылады.

Сауалнама хаттамасында түстерді ауыстырудың үш нұсқасы жазылып, баланың психикалық жағдайының тұрақтылығына талдау жасалады.

 

Эмоционалды жағдайды түс сезімталдығының ауысу типі бойынша бағалау

Гүлдердің орналасу реті

Эмоционалды жағдайдың атауы

Эмоционалды жағдайдың

сипаттамасы

1

к-с-з

Белсенді аффектілер. Аффективті қозу жағдайы (АВ)

Тәжірибеден, шыдамсыздықтан, ашуланудан, ашулану жағдайына

дейінгі өзгерістер

ауқымы. Психикалық

науқастардағы клиникада (дисфория)

2

қ-ш-с

Функционалдық қозу күйінің тәжірибесі (ФВ)

Қажеттіліктерді

қанағаттандыруға байланысты

эмоциялар. Ауқым - қанағаттану

сезімін сезінуден бастап,

қуанышқа, қуанышқа дейін. 

Жағымды эмоциялардың үстемдігі

3

з-к-с

Функционалды релаксация жағдайы (ФР)

Айтылған тәжірибелердің

болмауы. Адам оны тыныш,

тұрақты, адамдармен

қарым-қатынасты,

қарым-қатынасты, әр түрлі

іс-әрекеттерді жүзеге асыру

үшін ең оңтайлы, шиеленісті

қажет етпейтін жағдай ретінде

бағалайды

4

з-с-к

Функционалдық шиеленістің, сергектіктің жағдайы (ФН)

Индикативті реакциялар

зейіннің, белсенділіктің артуымен

сипатталады, олар ұқсас

қасиеттерді көрсету қажет

болған жағдайларда кездеседі. Функционалдық жүйенің ең жақсы нұсқасы

5

с-з-к

Эмоционалды тежелу жағдайы (ТТ)

Қажеттіліктерді қанағаттандырмау (мұң, сағыныш, шиеленіс): қайғы-қасіреттен

депрессияға, уайымнан мазасыздыққа дейін. Полярлық ФВ. Жағымсыз эмоциялардың үстемдігі. Дененің барлық

жүйелеріне шамадан тыс жүктеме.

6

с-к-з

Аффективті тежелу жағдайы (АТ)

Ол негізінен терең экзогендік

депрессиямен ауыратын клиникада кездеседі. Ауқымы: абыржу жағдайынан, психологиялық ыңғайсыздықтан қорқынышқа дейін. Полярлық АВ. Күшті

жағым

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!