Қысқамерзімді жоспар
|
Пән:Қазақ әдебиеті IV бөлім: Махаббат жəне абырой |
Мектеп:Дінмұхамед Қонаев атындағы о/м |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тойжанова С.К. |
|
Күні: |
23.01.2024ж |
|
Сыныбы: 8 «А», «Б»; |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романындағы тарихи уақыт пен көркемдік ерекшелік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 12 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен амандасу,кіру билетін тексеру. 2. Оқушыларды топтарға біріктіру. «Кинотеатр» әдісі Оқушылар театрға келіп,орындарына жайғасады. Экраннан оқушылардың роман желісі бойынша түсірген сахналық қойылымы көрсетіледі.
|
Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы 2 топқа бірігеді. 1-топ: Абай Құнанбайұлы. 2-топ: Мағжан Жұмабаев.
«Кіру билетімен» орындарына жайғасады
|
Кіру билеті, Қима қағаздар, Бейнетаспа, интерактивті тақта, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 3 мин
|
Миға шабуыл: «Бетпе-бет» әдісі «Бақытсыз Жамал» романындағы кейіпкерлер төңірегінде сөз қозғалады. Оқушылар сюжеттен алған әсерлерімен бөліседі,тыңдағандары мен өткен сабақтарда алған білімдері бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Кері байланыс беріледі. |
интерактивті тақта, Сұрақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин
|
1-тапсырма Романның тақырыбы мен идеясын анықтаңдар ЕБҚ: Романның мазмұны бойынша жеңіл сұрақтары бар қимақағаз таратылады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл - тақырыбын анықтайды; - идеясын анықтайды; |
Оқулық,
интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Т 10 мин |
2-тапсырма «FILA толтыру» әдісі
F/ Дерек/ – шығармадан тарихи деректер жинау; I /Пікір /– тарихи кезең туралы өзінің ой-пікірі; L /Сұрақ/– тарихи кезеңді ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың тарихи кезеңді суреттеудегі қолданған тәсілі .
|
Дескриптор: жалпы- 4 балл - шығармадан тарихи деректер жинайды; - тарихи кезең туралы ой-пікірлерімен бөліседі; - тарихи кезеңді ашатын сұрақтар құрастырады; - автордың тарихи кезеңді суреттеудегі қолданған тәсілін анықтайды;
|
Маркер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, кесте
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-тапсырма «Бақытсыз Жамал» романын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын өзіндік көзқарас тұрғысынан баға бер.
|
Дeскpиптop: Жалпы - 4 балл. - басты кейіпкерлерді анықтайды; -ұқсастығын анықтайды; - айырмашылығын анықтайды; - көркемдік құндылығына баға береді; - тарихылығына баға береді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
«Ой толғаныс» әдісі Махаббат жолындағы күресті әлеуметтік теңсіздік үшін күрес қарастыруға бола ма?
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс Сабақтан алған әсерлерін, жеткен жетістігін «Шығу билетіне» жазады
|
Сабақта жеткен жетістігін жазады
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бақытсыз Жамал» романындағы тарихи уақыт пен көркемдік ерекшелік
«Бақытсыз Жамал» романындағы тарихи уақыт пен көркемдік ерекшелік
Қысқамерзімді жоспар
|
Пән:Қазақ әдебиеті IV бөлім: Махаббат жəне абырой |
Мектеп:Дінмұхамед Қонаев атындағы о/м |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тойжанова С.К. |
|
Күні: |
23.01.2024ж |
|
Сыныбы: 8 «А», «Б»; |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Бақытсыз Жамал» романындағы тарихи уақыт пен көркемдік ерекшелік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 12 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен амандасу,кіру билетін тексеру. 2. Оқушыларды топтарға біріктіру. «Кинотеатр» әдісі Оқушылар театрға келіп,орындарына жайғасады. Экраннан оқушылардың роман желісі бойынша түсірген сахналық қойылымы көрсетіледі.
|
Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы 2 топқа бірігеді. 1-топ: Абай Құнанбайұлы. 2-топ: Мағжан Жұмабаев.
«Кіру билетімен» орындарына жайғасады
|
Кіру билеті, Қима қағаздар, Бейнетаспа, интерактивті тақта, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 3 мин
|
Миға шабуыл: «Бетпе-бет» әдісі «Бақытсыз Жамал» романындағы кейіпкерлер төңірегінде сөз қозғалады. Оқушылар сюжеттен алған әсерлерімен бөліседі,тыңдағандары мен өткен сабақтарда алған білімдері бойынша бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Кері байланыс беріледі. |
интерактивті тақта, Сұрақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 5 мин
|
1-тапсырма Романның тақырыбы мен идеясын анықтаңдар ЕБҚ: Романның мазмұны бойынша жеңіл сұрақтары бар қимақағаз таратылады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл - тақырыбын анықтайды; - идеясын анықтайды; |
Оқулық,
интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Т 10 мин |
2-тапсырма «FILA толтыру» әдісі
F/ Дерек/ – шығармадан тарихи деректер жинау; I /Пікір /– тарихи кезең туралы өзінің ой-пікірі; L /Сұрақ/– тарихи кезеңді ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың тарихи кезеңді суреттеудегі қолданған тәсілі .
|
Дескриптор: жалпы- 4 балл - шығармадан тарихи деректер жинайды; - тарихи кезең туралы ой-пікірлерімен бөліседі; - тарихи кезеңді ашатын сұрақтар құрастырады; - автордың тарихи кезеңді суреттеудегі қолданған тәсілін анықтайды;
|
Маркер, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта, кесте
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-тапсырма «Бақытсыз Жамал» романын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын өзіндік көзқарас тұрғысынан баға бер.
|
Дeскpиптop: Жалпы - 4 балл. - басты кейіпкерлерді анықтайды; -ұқсастығын анықтайды; - айырмашылығын анықтайды; - көркемдік құндылығына баға береді; - тарихылығына баға береді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
«Ой толғаныс» әдісі Махаббат жолындағы күресті әлеуметтік теңсіздік үшін күрес қарастыруға бола ма?
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс Сабақтан алған әсерлерін, жеткен жетістігін «Шығу билетіне» жазады
|
Сабақта жеткен жетістігін жазады
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз






















