Сабақ
бөлімі
|
Сабақтың мазмұны
|
уақыт
мөлшері
|
Ұйымдастырушылық
және
әдістемелік
нұсқаулар
|
Кіріспе бөлімі
10-12 мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
1.1 сапқа
тұрғызу;
1.2
кезекшіден мәлімет алу;
1.3 сәлемдесу;
|
2'
1'
|
Бір сызықтың
бойына тіке тұру(спорттық киіммен)
Денені тіке ұстау
|
1.4 жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру;
|
2'
|
|
1.5 жалпы
жүру, жүгіру жаттығуларын жасату;
1.6 саптық
жаттығулар;
1.7 бір
қалыпты жүгіру;
1.8 жүріс кезінде орындалатын
жаттығулар
|
3'
3'
1'
|
Саптан шықпай
жүгіру. Ара- қашықтықты сақтау
(бұйрық
бойынша)
|
1.9 арнайы жүгіру
жаттығулары
|
|
Бір аяқпен, қос аяқпен
т.б
|
1.10 секіру
жаттығулары
1.11дем алу
|
|
Дем алып,
демді шығару
|
Негізгі бөлім
20-25 минут
|
2.жаңа сабақты
түсіндіру
2.1 жаңа
сабақты мазмұндау;
Баскетбол
ойыны осыдан 100 жыл бұрын АҚШ-та пайда болған. Олар бірінші допты
карзинкеге лақтырып, үйренген. Содан келе допты себетке тастыды.
«Баскет» дегеніміз «карзин», ал «бол» дегеніміз
«доп»дегенді білдіреді.
|
3-4'
|
Арақашықтықты
сақтау
|
2.2 Сабақтың
тақырыбын түсіндіру.
2.3
Оқушыларды топқа бөлу.
2.4
Оқушыларға арқанға өрмелеп шығудың тәсілдерін
көрсету
2.5
Оқушыларға жаттығуларды орындату.
2.6 Аяқты
бүгіп, асылып тұрып тізені кеудеге жақындата арқанды не табанмен,
не аяқтың үстімен немесе тіземен қысып ұстау арқылы
өрмелеу.
2.7 Қолды
шынтақ буыннан бүгіп, арқанды аяқпен қысып ұстау арқылы қолмен
бірден жоғары тарту.
2.8 Арқанды аяқпен ұстауды сақтай отырып
екі қолды кезекпен ауыстырып арқанға
өрмелеу.
|
2'
1'
1'
2'
1'
1'
1'
|
Бұрышқа қол
тигізу
Қол шынтақтан
бүгулі алда, аяқты тізеден сәл бүгіп
Қол шынтақтан бүгулі,аяқты тізеден
бүг
|
2.9 допты беру тәсілдерін
қайталату
|
10'
|
Алаң
сызығының бойымен
2-3 топқа бөліну
|
Сабақты пысықтау
3-5мин
|
3.
Ауызша, тақырып бойынша сұрақ жауап
алу
-
Баскетбол ойынының ережелерін білесіз
бе?
-
Қауіпсіздік ережесін білесіз
бе?
3.3 Баскебол ойының қалай
бастайды?
|
|
Оқушылар сұрақтарға нақты және қысқа жауап
беруі керек
|
Үй тапсырмасы кезеңі
1-2 мин
|
-
Үйге
-
Қауіпсіздік
ережесін жазу.
-
Ережелерді жаттау
|
1'
2'
|
Дәптермен жұмыс
жасау
|
Қортытынды бөлім
3-4 мин
|
-
Сабақты
қорытындылау
5.1 Оқушылардың қателерін
түзету
|
1'
|
Бір сызықтың бойына тұрғызу (жаттығуды
орындау кезіндегі)
|
5.2 ағзаны
қалпына келтіру
5.3 сабақты
қортындыл
5.4 жалпы
сапқа тұрғызу
5.5 оқушылардың білімін
бағалау
|
1'
1'
1'
|
Тиісті бағаларын
қою
|
5.6 Оқушыларды оңға бұрылтып, саппен спорт
алаңынан шығарып салу
|
|
|