
Ә. Төлепбергенов атындағы орта мектеп


Бөлімі : Спорт ойындары ( Баскетбол )
Тақырыбы : Баскетбол ойынының әдіс – тәсілдерін жетілдіру .
Мақсаты :
1. 5- сыныптардағы игерген дағдылар мен ойын жайлы біліктілігін жетілдіру.
2. Кемшіліктерді жою үшін осы тапсырмаларды жаңа сабаққа қоса қайта менгерту
Оқушылардың жалпы білім – біліктілігін тексеріп алдағы сабақтарға қосымша бағыт –бағдарлар беру ;
Тәрбиелік мәні :
Отанын қорғауға ,сапалы білім алуға даяр дені сау, шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : үйрету – орындау
Өтілу орны : Мектеп спорт залы
Өтілу мерзімі : « »------ 201 жыл
Қолданылатын құралдар : доптар , ысқырық ,уақыт өлшеуіш буклеттер «Баскетбол ережелері»
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАРЫ |
|
І 1.1
1 .2
1.3
1.4
1.5
ІІ
ІІІ 3.0 3.1 3.3 3.4 |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ Сапқа тұру , сәлемдесу , оқушылардың сабаққа қатысуы туралы рапорт қабылдау. Сабақтың мақсат – міндетін ж/е тақырыбын техникалық сақтандыру ережесін таныстыру Дене қыздыру жаттығуы орында және қозғалыста Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен) - Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы ,өкше , ішкі – сыртқы қырларына ауыса , бағыттар өзгертіп . Жүгірулер : - Жай екпінде жүгіру : - Тізені көтеріп : - Аяқты артқа сермеп : - Екі аяққа кезек секіре : Тынығу ( дем алу жүйесін қалыптастыру) НЕГІЗГІ БӨЛІМІ Түсінік : Баскетболдың кішкене тарихы : Баскетбол ойыны АҚШ бастау алады , Ойын әр топта «5» ойыншыдан ойнайды : Баскетбол қалқаны - жерден 3м 5 см биіктікте орналасады : Мектеп оқушыларына 7м х4 кезеңнен ойнайды : Бір топ шауылдауына «24 сек» уақыт беріледі : Шеңберлер : 1.- Орталық шеңбер: 2. Екі жақтың айып шеңбері : Сызықтар : Екі (6,25 см) сызық : Екі Жан сызық : Екі Маңдай сызығы : Бел сызық : Қалған дағдыларды «баскетболдын негізгі ережесі» бойынша түсініктер беру : Тәсілдері: тұру, жүгіру, секіру, тотау, бұрылу, допты беру, алу, допты жұлып алу және т.б. – мұның бәрі ойынның тәсілдерін орындағанда жасалатын қимыл – қозғалыстар. Ойын кезінде баскетболшылар әр түрлі техникалық қимыл жасауға дайын болулары керек. Бұл үшін баскетболшының негізгі тұрысын сақтаған жөн.
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ - Сапқа тұру , жеңіл жүрістер ; - Оқуышларды бағалау - Үй тапсырмасы : - Қоштасу |
- 10 минут 2 минут
2минут
2 минут
3мин 30 сек
30 сек
- 30 минут
-5 минут - |
Оқушылардың киім үлгісіне назар аудару :
Бұйрықтарды орындау қарқынына назар аудару ж/е қаталіктері мен қосымша жұмыстар жасау: Жаттығулардың дұрыс жасалуын ж/е ара қашықтықты сақтауларына бақылаулар жасау Ентігіп қалмауын бақылау
Тынықтыру :
Оқушылырдың білктілігін сұрақ беру арқылы тексеріп отыру
Көрсете отырып түсінітемелер беру
Үйретуді ұйымдастыру Ойын ережесін жаттап келу
|
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баскетбол ойынының әдіс – тәсілдерін жетілдіру 6 - сынып
Баскетбол ойынының әдіс – тәсілдерін жетілдіру 6 - сынып

Ә. Төлепбергенов атындағы орта мектеп


Бөлімі : Спорт ойындары ( Баскетбол )
Тақырыбы : Баскетбол ойынының әдіс – тәсілдерін жетілдіру .
Мақсаты :
1. 5- сыныптардағы игерген дағдылар мен ойын жайлы біліктілігін жетілдіру.
2. Кемшіліктерді жою үшін осы тапсырмаларды жаңа сабаққа қоса қайта менгерту
Оқушылардың жалпы білім – біліктілігін тексеріп алдағы сабақтарға қосымша бағыт –бағдарлар беру ;
Тәрбиелік мәні :
Отанын қорғауға ,сапалы білім алуға даяр дені сау, шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : үйрету – орындау
Өтілу орны : Мектеп спорт залы
Өтілу мерзімі : « »------ 201 жыл
Қолданылатын құралдар : доптар , ысқырық ,уақыт өлшеуіш буклеттер «Баскетбол ережелері»
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАРЫ |
|
І 1.1
1 .2
1.3
1.4
1.5
ІІ
ІІІ 3.0 3.1 3.3 3.4 |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ Сапқа тұру , сәлемдесу , оқушылардың сабаққа қатысуы туралы рапорт қабылдау. Сабақтың мақсат – міндетін ж/е тақырыбын техникалық сақтандыру ережесін таныстыру Дене қыздыру жаттығуы орында және қозғалыста Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен) - Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы ,өкше , ішкі – сыртқы қырларына ауыса , бағыттар өзгертіп . Жүгірулер : - Жай екпінде жүгіру : - Тізені көтеріп : - Аяқты артқа сермеп : - Екі аяққа кезек секіре : Тынығу ( дем алу жүйесін қалыптастыру) НЕГІЗГІ БӨЛІМІ Түсінік : Баскетболдың кішкене тарихы : Баскетбол ойыны АҚШ бастау алады , Ойын әр топта «5» ойыншыдан ойнайды : Баскетбол қалқаны - жерден 3м 5 см биіктікте орналасады : Мектеп оқушыларына 7м х4 кезеңнен ойнайды : Бір топ шауылдауына «24 сек» уақыт беріледі : Шеңберлер : 1.- Орталық шеңбер: 2. Екі жақтың айып шеңбері : Сызықтар : Екі (6,25 см) сызық : Екі Жан сызық : Екі Маңдай сызығы : Бел сызық : Қалған дағдыларды «баскетболдын негізгі ережесі» бойынша түсініктер беру : Тәсілдері: тұру, жүгіру, секіру, тотау, бұрылу, допты беру, алу, допты жұлып алу және т.б. – мұның бәрі ойынның тәсілдерін орындағанда жасалатын қимыл – қозғалыстар. Ойын кезінде баскетболшылар әр түрлі техникалық қимыл жасауға дайын болулары керек. Бұл үшін баскетболшының негізгі тұрысын сақтаған жөн.
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ - Сапқа тұру , жеңіл жүрістер ; - Оқуышларды бағалау - Үй тапсырмасы : - Қоштасу |
- 10 минут 2 минут
2минут
2 минут
3мин 30 сек
30 сек
- 30 минут
-5 минут - |
Оқушылардың киім үлгісіне назар аудару :
Бұйрықтарды орындау қарқынына назар аудару ж/е қаталіктері мен қосымша жұмыстар жасау: Жаттығулардың дұрыс жасалуын ж/е ара қашықтықты сақтауларына бақылаулар жасау Ентігіп қалмауын бақылау
Тынықтыру :
Оқушылырдың білктілігін сұрақ беру арқылы тексеріп отыру
Көрсете отырып түсінітемелер беру
Үйретуді ұйымдастыру Ойын ережесін жаттап келу
|
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
шағым қалдыра аласыз













