
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Математика
<variant> Динамика
<variant> Метерология
<variant> Психология
<variant> Физика
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Педагогика
<variant> Физика
<variant> Психология
<variant> Метерология
<variant> Динамика
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Философия
<variant> Генетика
<variant> Психология
<variant> Динамика
<variant> Метерология
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Эксперимент
<variant> Жіктемелеу
<variant> Сауалнама
<variant> Абстрактілеу
<variant> Интервью
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Әңгіме
<variant> Интервью
<variant> Абстрактілеу
<variant> Сауалнама
<variant> Жіктемелеу
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Бақылау
<variant> Жіктемелеу
<variant> Сауалнама
<variant> Абстрактілеу
<variant> Интервью
<question> Математика бойынша сыныптан тыс жұмыста қолданылатын тапсырмалар
<variant> Математикалық мақал мәтелдер
<variant> Математикалық сызбалар
<variant> Зертханалық жұмыстар
<variant> Есепке сурет салу
<variant> Тәжірибелік жұмыстар
<question> Сыныптан тыс жұмыстың түрлері:
<variant> Математикалық газет
<variant> Тәжірибелік жұмыстар
<variant> Өзіндік жұмыс
<variant> Үй тапсырмасы
<variant> Топсеруенге шығу
<question> Шамалар мына материалмен тығыз байланыста қарастырылады:
<variant> Сандар нумерациясымен
<variant> Теңбе-тең түрлендірулермен
<variant> Геометриялық салу есептерімен
<variant> Өрнек және оның түрлерімен
<variant> Санның үлесі және бөлігімен
<question> Бастауыш математика курсында қарастырылатын сандар:
<variant> Натурал сандар
<variant> Теріс сандар
<variant> Комплекс сандар
<variant> Бүтін теріс сандар
<variant> Сандар
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant> Қарапайым геометриялық салу есептері
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<variant> Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant> Санның үлесі және бөлігі
<variant> Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant> Қарапайым геометриялық фигуралармен таныстыру
<variant>Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<variant>Санның үлесі және бөлігі
<variant>Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant>Геометриялық мазмұнды есеаптерді шығару
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<variant>Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant>Санның үлесі және бөлігі
<variant>Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Сыныптан тыс жұмыстар
<variant>Табиғатты бақылау
<variant>Дидактикалық ойындар
<variant>Ұйымдастыру әрекеті
<variant>Математика сабағы
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Үй жұмысы
<variant>Сызықты грамматика
<variant>Табиғатты бақылау
<variant>Математика сабағы
<variant>Дидактикалық ойындар
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Топсеруен
<variant>Математика сабағы
<variant>Дидактикалық ойындар
<variant>Сызықты грамматика
<variant>Табиғатты бақылау
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері
<variant>Иллюстрация
<variant>Түсіндіру
<variant>Пікірталас
<variant>Баяндау
<variant>Сауалнама
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері
<variant>Демонстрация
<variant>Сауалнама
<variant>Баяндау
<variant>Пікірталас
<variant>Түсіндіру
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері:
<variant>Көрсетілім
<variant>Түсіндіру
<variant>Пікірталас
<variant>Баяндау
<variant>Сауалнама
<question> Бағдарлама бойынша 2013ж 2-сыныпта математиканы оқытуға бөлінген уақыт:
<variant>Жылына 34 апта,136 сағат,аптасына 4 сағат
<variant>Аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 1368 сағат
<variant>Аптасына 6 сағат
<variant>Жылына 32 апта
<question> Бағдарлама бойынша 2013 ж 3-сыныпта математиканы оқытуға бөлінген уақыт:
<variant>Жылына 170 сағат, жылына 34 апта, аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 134 сағат
<variant>Аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 32 апта
<variant>Аптасына 6 сағат
<question> Бағдарлама бойынша 2013ж 1-сыныптатағы дайындық кезеңінің ұзақтығы:
<variant>12 сағат
<variant>2 апта
<variant>Алғашқы 5 күн
<variant>20 сағат
<variant>1 жыл
<question> Математикадан сыныптан тыс жұмыс бұл:
<variant>Бүкіл оқу үдерісінің құрамды бөлігі
<variant>Апталық жоспарға сәйкес орындалатын жұмыс
<variant>Сабақ кестесіне тәуелді жұмыс
<variant>Педагогикалық технологияның бір түрі
<variant>Тек логикаық тапсырмалар орындалатын жұмыс
<question> Математикадан сыныптан тыс жұмыс бұл:
<variant>Сабақтағы жұмыстардың заңды жалғасы
<variant>Тек логикаық тапсырмалар орындалатын жұмыс
<variant>Педагогикалық технологияның бір түрі
<variant>Сабақ кестесіне тәуелді жұмыс
<variant>Апталық жоспарға сәйкес орындалатын жұмыс
<question> Оқушылардың білім, іскеліктері мен машықтарын тексерудің негізі:
<variant>Өзіндік жұмыс
<variant>Эссе жазу
<variant>Сауалнама жүргізу
<variant>Тапсырмалар ойлау
<variant>Көрнекілік дайындау
<question> Оқушылардың білім, іскеліктері мен машықтарын тексерудің негізі:
<variant>Тест жаздыру
<variant>Көрнекілік дайындау
<variant>Тапсырмалар ойлау
<variant>Сауалнама жүргізу
<variant>Эссе жазу
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Есептер жинағы
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Көрнекі құралдар
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Математикадан дәптерлер көрмесі
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Көрнекі құралдар
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Цифрлы мәліметтер
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<variant>Көрнекі құралдар
<question> Математикадан қортынды жылдық баға.....оқушыға негізінде қойылады:
<variant>Мұғалімнің жүйелі бақылауының
<variant>Тестік жұмыстар нәтижесінің
<variant>Тоқсандық бақылау жұмысының
<variant>Тақырыптық бақылау жұмысының
<variant>Бақылаудың
<question> Математикадан қортынды жылдық баға.....оқушыға негізінде қойылады:
<variant>Ауызша сұраудың
<variant>Бақылаудың
<variant>Тақырыптық бақылау жұмысының
<variant>Тоқсандық бақылау жұмысының
<variant>Тестік жұмыстар нәтижесінің
<question> Тік бұрышты параллепипедтің элементтері мыналар:
<variant>Төбесі
<variant>Биіктігі
<variant>Ұзындығы
<variant>Радиосы
<variant>Бұрышы
<question> Тік бұрышты параллепипедтің элементтері мыналар:
<variant>Жағы
<variant>Бұрышы
<variant>Радиосы
<variant>Ұзындығы
<variant>Биіктігі
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Қорытынды тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Тоқсандық
<variant>Сабақтың басындағы
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Алдын-ала тексеру
<variant>Сабақтың басындағы
<variant>Тоқсандық
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Күнделікті тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Тоқсандық
<variant>Сабақтың басындағы
<question> Құрама есептің түрлері:
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<variant>Бірігіп жұмыс жасауға арналған есеп
<variant>Пропорционал бөлуге берілген есеп
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген жай есеп
<variant>Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген жай есеп
<question> Құрама есептің түрлері:
<variant>Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген жай есеп
<variant>Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген жай есеп
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген жай есеп
<variant>Пропорционал бөлуге берілген есеп
<variant>Бірігіп жұмыс жасауға арналған есеп
<question> Уақыт бірліктерінің арасындағы дұрыс жазылған қатынасты тап:
<variant>2 жыл,2 ай = 26 ай
<variant>6 ғасыр 2 жыл=62 жыл
<variant>246 ай=24 жыл 5 ай
<variant>2 мин 15 сек=165 сек
<variant>3 тәул.10 сағ=36 сағат
<question> Амал қатыныстарының мән- мағынасын ашуға арналған жай есептердің түрлерін тап:
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген есеп
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<variant>Белгісіз азайтқышты табуға арналған есеп
<variant>Саны бойынша үлесін табуға арналған жай есеп
<variant>Қосындыны табуға арналған есеп
<question> Амал қатыныстарының мән- мағынасын ашуға арналған жай есептердің түрлерін тап:
<variant>Бірнеше бірлікке артық санды табуға арналған жай есеп
<variant>Қосындыны табуға арналған есеп
<variant>Саны бойынша үлесін табуға арналған жай есеп
<variant>Белгісіз азайтқышты табуға арналған есеп
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Дамыта оқыту
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Тұлғалық-іскерлік оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Дидактикалық бірліктерді ірілендіру
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Есептерді дұрыс әрі барынша тез орындаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Практикалық жұмыстарды дұрыс орындаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<question>Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Барлық тапсырманы дұрыс орындамаса
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Екі ғана қате жіберсе
<question> Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Барлық есеп шығарылмаса
<variant> Екі ғана қате жіберсе
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<question> Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Бағдарламалық материалды түгелімен білмесе
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Екі ғана қате жіберсе
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Математика
<variant> Динамика
<variant> Метерология
<variant> Психология
<variant> Физика
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Педагогика
<variant> Физика
<variant> Психология
<variant> Метерология
<variant> Динамика
<question> Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі мынадай ғылымдарымен тығыз байланысты:
<variant> Философия
<variant> Генетика
<variant> Психология
<variant> Динамика
<variant> Метерология
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Эксперимент
<variant> Жіктемелеу
<variant> Сауалнама
<variant> Абстрактілеу
<variant> Интервью
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Әңгіме
<variant> Интервью
<variant> Абстрактілеу
<variant> Сауалнама
<variant> Жіктемелеу
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі төмендегідей зерттеу әдістерін қолданады.
<variant> Бақылау
<variant> Жіктемелеу
<variant> Сауалнама
<variant> Абстрактілеу
<variant> Интервью
<question> Математика бойынша сыныптан тыс жұмыста қолданылатын тапсырмалар
<variant> Математикалық мақал мәтелдер
<variant> Математикалық сызбалар
<variant> Зертханалық жұмыстар
<variant> Есепке сурет салу
<variant> Тәжірибелік жұмыстар
<question> Сыныптан тыс жұмыстың түрлері:
<variant> Математикалық газет
<variant> Тәжірибелік жұмыстар
<variant> Өзіндік жұмыс
<variant> Үй тапсырмасы
<variant> Топсеруенге шығу
<question> Шамалар мына материалмен тығыз байланыста қарастырылады:
<variant> Сандар нумерациясымен
<variant> Теңбе-тең түрлендірулермен
<variant> Геометриялық салу есептерімен
<variant> Өрнек және оның түрлерімен
<variant> Санның үлесі және бөлігімен
<question> Бастауыш математика курсында қарастырылатын сандар:
<variant> Натурал сандар
<variant> Теріс сандар
<variant> Комплекс сандар
<variant> Бүтін теріс сандар
<variant> Сандар
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant> Қарапайым геометриялық салу есептері
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<variant> Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant> Санның үлесі және бөлігі
<variant> Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant> Қарапайым геометриялық фигуралармен таныстыру
<variant>Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<variant>Санның үлесі және бөлігі
<variant>Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<question> Геометриялық материалға жататын негізгі мәселелердің бірі:
<variant>Геометриялық мазмұнды есеаптерді шығару
<variant>Теңдеулермен және оны шешу тәсілдерімен таныстыру
<variant>Сандарды оқу, жазу және салыстыру
<variant>Санның үлесі және бөлігі
<variant>Санда теңдікпен және теңсіздікпен таныстыру
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Сыныптан тыс жұмыстар
<variant>Табиғатты бақылау
<variant>Дидактикалық ойындар
<variant>Ұйымдастыру әрекеті
<variant>Математика сабағы
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Үй жұмысы
<variant>Сызықты грамматика
<variant>Табиғатты бақылау
<variant>Математика сабағы
<variant>Дидактикалық ойындар
<question> Бастауыш сынып математика пәні бойынша оқу жұмсын ұйымдастырудың түрлері:
<variant>Топсеруен
<variant>Математика сабағы
<variant>Дидактикалық ойындар
<variant>Сызықты грамматика
<variant>Табиғатты бақылау
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері
<variant>Иллюстрация
<variant>Түсіндіру
<variant>Пікірталас
<variant>Баяндау
<variant>Сауалнама
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері
<variant>Демонстрация
<variant>Сауалнама
<variant>Баяндау
<variant>Пікірталас
<variant>Түсіндіру
<question> Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту барысында қолданылатын көрнекілік түрлері:
<variant>Көрсетілім
<variant>Түсіндіру
<variant>Пікірталас
<variant>Баяндау
<variant>Сауалнама
<question> Бағдарлама бойынша 2013ж 2-сыныпта математиканы оқытуға бөлінген уақыт:
<variant>Жылына 34 апта,136 сағат,аптасына 4 сағат
<variant>Аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 1368 сағат
<variant>Аптасына 6 сағат
<variant>Жылына 32 апта
<question> Бағдарлама бойынша 2013 ж 3-сыныпта математиканы оқытуға бөлінген уақыт:
<variant>Жылына 170 сағат, жылына 34 апта, аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 134 сағат
<variant>Аптасына 5 сағат
<variant>Жылына 32 апта
<variant>Аптасына 6 сағат
<question> Бағдарлама бойынша 2013ж 1-сыныптатағы дайындық кезеңінің ұзақтығы:
<variant>12 сағат
<variant>2 апта
<variant>Алғашқы 5 күн
<variant>20 сағат
<variant>1 жыл
<question> Математикадан сыныптан тыс жұмыс бұл:
<variant>Бүкіл оқу үдерісінің құрамды бөлігі
<variant>Апталық жоспарға сәйкес орындалатын жұмыс
<variant>Сабақ кестесіне тәуелді жұмыс
<variant>Педагогикалық технологияның бір түрі
<variant>Тек логикаық тапсырмалар орындалатын жұмыс
<question> Математикадан сыныптан тыс жұмыс бұл:
<variant>Сабақтағы жұмыстардың заңды жалғасы
<variant>Тек логикаық тапсырмалар орындалатын жұмыс
<variant>Педагогикалық технологияның бір түрі
<variant>Сабақ кестесіне тәуелді жұмыс
<variant>Апталық жоспарға сәйкес орындалатын жұмыс
<question> Оқушылардың білім, іскеліктері мен машықтарын тексерудің негізі:
<variant>Өзіндік жұмыс
<variant>Эссе жазу
<variant>Сауалнама жүргізу
<variant>Тапсырмалар ойлау
<variant>Көрнекілік дайындау
<question> Оқушылардың білім, іскеліктері мен машықтарын тексерудің негізі:
<variant>Тест жаздыру
<variant>Көрнекілік дайындау
<variant>Тапсырмалар ойлау
<variant>Сауалнама жүргізу
<variant>Эссе жазу
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Есептер жинағы
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Көрнекі құралдар
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Математикадан дәптерлер көрмесі
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Көрнекі құралдар
<question> Математикалық бұрышта болуы тиіс материалдар:
<variant>Цифрлы мәліметтер
<variant>Күнделікті сабақ жоспарлары
<variant>Мтематикалық сызбалар
<variant>Математикадан күнтізбелі жоспарлар
<variant>Көрнекі құралдар
<question> Математикадан қортынды жылдық баға.....оқушыға негізінде қойылады:
<variant>Мұғалімнің жүйелі бақылауының
<variant>Тестік жұмыстар нәтижесінің
<variant>Тоқсандық бақылау жұмысының
<variant>Тақырыптық бақылау жұмысының
<variant>Бақылаудың
<question> Математикадан қортынды жылдық баға.....оқушыға негізінде қойылады:
<variant>Ауызша сұраудың
<variant>Бақылаудың
<variant>Тақырыптық бақылау жұмысының
<variant>Тоқсандық бақылау жұмысының
<variant>Тестік жұмыстар нәтижесінің
<question> Тік бұрышты параллепипедтің элементтері мыналар:
<variant>Төбесі
<variant>Биіктігі
<variant>Ұзындығы
<variant>Радиосы
<variant>Бұрышы
<question> Тік бұрышты параллепипедтің элементтері мыналар:
<variant>Жағы
<variant>Бұрышы
<variant>Радиосы
<variant>Ұзындығы
<variant>Биіктігі
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Қорытынды тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Тоқсандық
<variant>Сабақтың басындағы
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Алдын-ала тексеру
<variant>Сабақтың басындағы
<variant>Тоқсандық
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<question> Математикадан оқушылардың білімдерін тексерудің түрлері:
<variant>Күнделікті тексеру
<variant>Қатесін тексеру
<variant>Өзіндік тексеру
<variant>Тоқсандық
<variant>Сабақтың басындағы
<question> Құрама есептің түрлері:
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<variant>Бірігіп жұмыс жасауға арналған есеп
<variant>Пропорционал бөлуге берілген есеп
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген жай есеп
<variant>Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген жай есеп
<question> Құрама есептің түрлері:
<variant>Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген жай есеп
<variant>Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға берілген жай есеп
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген жай есеп
<variant>Пропорционал бөлуге берілген есеп
<variant>Бірігіп жұмыс жасауға арналған есеп
<question> Уақыт бірліктерінің арасындағы дұрыс жазылған қатынасты тап:
<variant>2 жыл,2 ай = 26 ай
<variant>6 ғасыр 2 жыл=62 жыл
<variant>246 ай=24 жыл 5 ай
<variant>2 мин 15 сек=165 сек
<variant>3 тәул.10 сағ=36 сағат
<question> Амал қатыныстарының мән- мағынасын ашуға арналған жай есептердің түрлерін тап:
<variant>Бірнеше бірлікке есе артық санды табуға берілген есеп
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<variant>Белгісіз азайтқышты табуға арналған есеп
<variant>Саны бойынша үлесін табуға арналған жай есеп
<variant>Қосындыны табуға арналған есеп
<question> Амал қатыныстарының мән- мағынасын ашуға арналған жай есептердің түрлерін тап:
<variant>Бірнеше бірлікке артық санды табуға арналған жай есеп
<variant>Қосындыны табуға арналған есеп
<variant>Саны бойынша үлесін табуға арналған жай есеп
<variant>Белгісіз азайтқышты табуға арналған есеп
<variant>Баға, сан, құн арасындағы тәуелділікке берілген жай есеп
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Дамыта оқыту
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Тұлғалық-іскерлік оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<question> ҚР математикасының бастауыш курсын құрастыруда басшылыққа алынған идея түрі:
<variant>Дидактикалық бірліктерді ірілендіру
<variant>Үш өлшемді оқыту теориясы
<variant>Сатылай- кешенді талдау
<variant>Бағдарламалап оқыту
<variant>Проблемалық оқыту
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Есептерді дұрыс әрі барынша тез орындаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<question> Ауызша жауапты бағалауда «5» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant>Практикалық жұмыстарды дұрыс орындаса
<variant>Бағдарламалық материалды толық білмесе
<variant>Мұғалімнің басшылығыменде орындай алмаса
<variant>Есептеулер жүргізе алмаса
<variant>Өлшеулер мен салулар орындағанда дәлсіздік жіберсе
<question>Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Барлық тапсырманы дұрыс орындамаса
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Екі ғана қате жіберсе
<question> Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Барлық есеп шығарылмаса
<variant> Екі ғана қате жіберсе
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<question> Жазбаша бақылау жұмыстарын бағалауда «нашар» деген баға оқушыға мынадай жағдайда қойылады:
<variant> Бағдарламалық материалды түгелімен білмесе
<variant> Қойылған сұрақтарға дұрыс әрі толық жауап берсе
<variant> Барлық жауаптары дұрыс болса
<variant> Мұғалімнің басшылығымен де орындай алмаса
<variant> Екі ғана қате жіберсе

