МАЗМҰНЫ
|
Кіріспе……………………………………………………. |
4 |
|
Математика …………………………................................. |
5-28 |
|
Қазақ тілі…………………………………………….......... |
29-57 |
|
Әдебиеттік оқу………………………………………......... |
58-92 |
|
Жаратылыстану…………………………………….....….. |
93-107 |
|
Дүниетану………………………………………................ |
108-124 |
Кіріспе
Бұл жинақтың ерекшелігі-берілген тапсырмалар мазмұны жан-жақты да қанық, оқу материалдары түгел қамтылған. Жинақ тапсырмаларын түгел орындай алатын білім алушылардың келесі сатысындағы оқу сауаттылығы (қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика сауаттылығы, жаратылыстану- ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндерін жоғары сапамен меңгере алады. Тест тапсырмаларының көмегімен тақырыптық және қорытынды бақылаулар өткізуге ыңғайлы.
Білім алушылардың білім жетістігін сырттай бағалауға дайындалу барысында 1-4 сынып оқушыларына қажетті құрал. Жинақтағы ұсынылған материалдар оқу сауаттылығы (қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика сауаттылығы, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндері бойынша 1-4 сынып бағдарламасына оқулық мазмұнына толығымен сәйкес келеді. Білім алушылардың білім беру бағдарламаларын меңгеру деңгейін анықтайды.
Бұл жинақтар бастауыш сынып мұғалімге 4-сынып білім алушыларына білім алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәндері бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған білім алушыларына білім алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған. Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, бейнематериалдар) қолданылды.
Математикалық сауаттылық 1 нұсқа
Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет бойынша
1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм
17 см
-
Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 216 см2
В) 142 см2
С) 168 см2
Д) 196 см2
-
Фигураның барлық боялған бөліктерінің ұзындығын табыңыз.
А) 14 дм 4 см
В) 12 дм 2 см С) 12 дм 4см Д) 10дм 2 см
-
Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
5.681.245
А) Жүз мыңдық және бірлік разрядтарында В) Жүз мыңдық және мыңдық разрядтарында С) Миллион және бірлік разрядтарында
Д) Миллион және ондық разрядтарында
-
Мен 2014 жылы 45 кітап оқыдым. Ал 2015 жылы, 2016 жылға қарағанда 16 кітап аз оқыдым. 2016 жылдың өзінде 2014-ке қарағанда 11 кітап артық оқыдым. Осы үш жылда қанша кітап оқыдым?
А) 152
В) 138
С) 143
Д) 141
-
Теңдеуді шешіңіз. х–25•8=300
А) 650
В) 500
С) 800
Д) 750
-
Есептеңіз: 874–393
А) 481
В) 477
С) 491
Д) 497
-
Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Орманда жануарлар өзара жаңғақтар бөлісті.
Әрқайсысы 5 данадан алды. Үш аң жаңғақтарын қысқа сақтады, ал
қалғандары сироп жасады. Егер 5 аң сироп жасаған болса, қанша
жаңғақ болған?
-
-
-
А)
5

•
5-
3В)
5

+
3•5
С)
5

•
5+3
Д)
5

+
5:5
-
-
-
Мен қазан айында әрқайсысы 50 беттен тұратын 12
дәптерді жазып тастадым, ал қыркүйекте әрқайсысы 40 беттен тұратын
16 дәптерді жазып тастадым. Екі айда қолданылған беттердің
айырмасын табыңыз.
А) 40
В) 20
С) 80
Д) 60
-
Фигураның периметрі 3дм-ге тең болатындай, белгісіз қабырғасының ұзындығын табыңыз.
А) 11см В) 15см С) 12см Д) 13см
-
Қай мысалда 5 және 2 арасындағы амал бірінші орындалады?
-
-
-
1. 5+2•6–3•5
А) 3
2. 18+4•5:2–3
В) 2
С) 1
3. 16+5•2+32–4
-
-
-
25.748 саны берілген.
-
Мыңдық разрядтағы цифрды 2-ге кеміт.
-
-
-
-
II. Санның жүздік разрядтағы цифрды алып таста.
I
II. Мыңдық разрядтағы цифрды 1-ге арттырыңыз.
-
-
Сан қаншаға кеміді?
А) 21500
В) 20400
С) 22400
Д) 21748
-
Өрнектің мәнін табыңыз.
2 • с – (d – 70) с = 135; d = 110;
А) 250
В) 210
С) 230
Д) 240
-
Мен сағат 14:35-те үйге келдім. 16:10-да серуендеуге шықтым. Мен үйде қанша уақыт болдым?
А) 80 мин
В) 85 мин
С) 95 мин
Д) 90 мин
-
Дене 6 бірдей текшеден құралған. Дененің көлемін табыңыз.
2см
![]()
А) 46 см3
В) 52 см3
С) 48 см3
Д) 44 см3
-
Үйге қайтар жолда 1100 грамм қой етін және одан 3 есе көп сиыр етін сатып алдым. Барлығы қанша ет сатып алынды?
А) 3 кг 800 гр
В) 4 кг 400 гр
С) 4 кг 200 гр
Д) 3 кг 900 гр
-
нұсқа
Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет бойынша 1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм
11 см
-
Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 184 см2
В) 164 см2
С) 192 см2
Д) 202 см2
-
Фигураның боялған бөлігінің барлық қабырғаларының ұзындығын табыңыз.
А) 8 дм 4 см
В) 9 дм 8 см
С) 8 дм 6 см Д) 10дм 4 см
-
Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
4.842.137
А) Жүз мыңдар және он мыңдықтар В) Миллиондар және жүз мыңдықтар С) Миллиондар және он мыңдықтар Д) Жүз мыңдықтар және мыңдықтар
-
Мен дүкеннен әрқайсысы 120 тг тұратын 2 бәліш және одан 20 теңгеге арзан бір тоқаш сатып алдым. Мен барлығы қанша тг төледім?
А) 460 тг
В) 240 тг
С) 220 тг
Д) 320 тг
-
Теңдеуді шешіңіз. 174•2+ х =404
А) 62
В) 46
С) 56
Д) 78
-
Есептеңіз: 765–473
А) 278
В) 282
С) 288
Д) 292
-
Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Әрбір оқушыға 8 дәптер сыйлады. Әрбір 4 дәптер
торкөз болды. Барлығы 16 оқушы болса, неше торкөзді дәптер бар?
-
-
-
А)
1
6•
8-
3В)
1
6–
4•8
С)
1
6•
8:4
Д)
1
6–
4:4
-
-
-
Мен қазан айында 40 беттен тұратын 14 дәптер,
ал қыркүйекте айында 60 беттен тұратын 12 дәптер қолдандым. Екі
айда қолданылған беттердің жалпы сандарының айырмасын табыңыз.
А) 190
В) 200
С) 180
Д) 160
-
Фигураның периметрі 6 дм болатындай, белгісіз қабырғаның ұзындығын табыңыз.
-
-
-
1
8см 16смЖүктеу
ЖИ арқылы жасауЖИ арқылы жасауБөлісу1 - айлықМатериал тарифі-96% жеңілдік000500ҚМЖАшық сабақТәрбие сағатыПрезентацияБЖБ, ТЖБ тесттерКөрнекіліктерБалабақшаға арнарлған құжаттарМақала, ЭссеДидактикалық ойындаржәне тағы басқа 400 000 материалБарлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз1 990 ₸ 49 000₸1 айға қосылуМатериалға шағымдануБұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:Алимбекова Мөлдір Мэлсқызы28 Қаңтар 2024
6650
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңізБастауыш сынып ББЖМ тест жинақтары 4сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылдыБастауыш сынып ББЖМ тест жинақтары 4сынып
Материал туралы қысқаша түсінікМатематика, қазақ тілі, жаратылыстану, дұниетану, әдедиеттік оқу, Бастауыш сынып ББЖМ тест жинақтарыМатериалдың қысқаша нұсқасыМАЗМҰНЫ
Кіріспе…………………………………………………….
4
Математика ………………………….................................
5-28
Қазақ тілі……………………………………………..........
29-57
Әдебиеттік оқу……………………………………….........
58-92
Жаратылыстану…………………………………….....…..
93-107
Дүниетану………………………………………................
108-124
Кіріспе
Бұл жинақтың ерекшелігі-берілген тапсырмалар мазмұны жан-жақты да қанық, оқу материалдары түгел қамтылған. Жинақ тапсырмаларын түгел орындай алатын білім алушылардың келесі сатысындағы оқу сауаттылығы (қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика сауаттылығы, жаратылыстану- ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндерін жоғары сапамен меңгере алады. Тест тапсырмаларының көмегімен тақырыптық және қорытынды бақылаулар өткізуге ыңғайлы.
Білім алушылардың білім жетістігін сырттай бағалауға дайындалу барысында 1-4 сынып оқушыларына қажетті құрал. Жинақтағы ұсынылған материалдар оқу сауаттылығы (қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика сауаттылығы, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндері бойынша 1-4 сынып бағдарламасына оқулық мазмұнына толығымен сәйкес келеді. Білім алушылардың білім беру бағдарламаларын меңгеру деңгейін анықтайды.
Бұл жинақтар бастауыш сынып мұғалімге 4-сынып білім алушыларына білім алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәндері бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған білім алушыларына білім алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған. Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, бейнематериалдар) қолданылды.
Математикалық сауаттылық 1 нұсқа
Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет бойынша
1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм17 см
-
Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 216 см2
В) 142 см2
С) 168 см2
Д) 196 см2
-
Фигураның барлық боялған бөліктерінің ұзындығын табыңыз.
А) 14 дм 4 см
В) 12 дм 2 см С) 12 дм 4см Д) 10дм 2 см
-
Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
5.681.245
А) Жүз мыңдық және бірлік разрядтарында В) Жүз мыңдық және мыңдық разрядтарында С) Миллион және бірлік разрядтарында
Д) Миллион және ондық разрядтарында
-
Мен 2014 жылы 45 кітап оқыдым. Ал 2015 жылы, 2016 жылға қарағанда 16 кітап аз оқыдым. 2016 жылдың өзінде 2014-ке қарағанда 11 кітап артық оқыдым. Осы үш жылда қанша кітап оқыдым?
А) 152
В) 138
С) 143
Д) 141
-
Теңдеуді шешіңіз. х–25•8=300
А) 650
В) 500
С) 800
Д) 750
-
Есептеңіз: 874–393
А) 481
В) 477
С) 491
Д) 497
-
Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Орманда жануарлар өзара жаңғақтар бөлісті.
Әрқайсысы 5 данадан алды. Үш аң жаңғақтарын қысқа сақтады, ал
қалғандары сироп жасады. Егер 5 аң сироп жасаған болса, қанша
жаңғақ болған?-
-
-
А)
5

•
5-
3В)
5

+
3•5
С)
5

•
5+3
Д)
5

+
5:5
-
-
-
Мен қазан айында әрқайсысы 50 беттен тұратын 12
дәптерді жазып тастадым, ал қыркүйекте әрқайсысы 40 беттен тұратын
16 дәптерді жазып тастадым. Екі айда қолданылған беттердің
айырмасын табыңыз.
А) 40
В) 20
С) 80
Д) 60
-
Фигураның периметрі 3дм-ге тең болатындай, белгісіз қабырғасының ұзындығын табыңыз.
А) 11см В) 15см С) 12см Д) 13см-
Қай мысалда 5 және 2 арасындағы амал бірінші орындалады?
-
-
-
1. 5+2•6–3•5
А) 3
2. 18+4•5:2–3
В) 2
С) 1
3. 16+5•2+32–4
-
-
-
25.748 саны берілген.
-
Мыңдық разрядтағы цифрды 2-ге кеміт.
-
-
-
-
II. Санның жүздік разрядтағы цифрды алып таста.
I
II. Мыңдық разрядтағы цифрды 1-ге арттырыңыз.
-
-
Сан қаншаға кеміді?А) 21500
В) 20400
С) 22400
Д) 21748
-
Өрнектің мәнін табыңыз.
2 • с – (d – 70) с = 135; d = 110;
А) 250
В) 210
С) 230
Д) 240
-
Мен сағат 14:35-те үйге келдім. 16:10-да серуендеуге шықтым. Мен үйде қанша уақыт болдым?
А) 80 мин
В) 85 мин
С) 95 мин
Д) 90 мин
-
Дене 6 бірдей текшеден құралған. Дененің көлемін табыңыз.
2см

А) 46 см3
В) 52 см3
С) 48 см3
Д) 44 см3
-
Үйге қайтар жолда 1100 грамм қой етін және одан 3 есе көп сиыр етін сатып алдым. Барлығы қанша ет сатып алынды?
А) 3 кг 800 гр
В) 4 кг 400 гр
С) 4 кг 200 гр
Д) 3 кг 900 гр
-
нұсқа
Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет бойынша 1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм11 см
-
Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 184 см2
В) 164 см2
С) 192 см2
Д) 202 см2
-
Фигураның боялған бөлігінің барлық қабырғаларының ұзындығын табыңыз.
А) 8 дм 4 см
В) 9 дм 8 см
С) 8 дм 6 см Д) 10дм 4 см
-
Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
4.842.137
А) Жүз мыңдар және он мыңдықтар В) Миллиондар және жүз мыңдықтар С) Миллиондар және он мыңдықтар Д) Жүз мыңдықтар және мыңдықтар
-
Мен дүкеннен әрқайсысы 120 тг тұратын 2 бәліш және одан 20 теңгеге арзан бір тоқаш сатып алдым. Мен барлығы қанша тг төледім?
А) 460 тг
В) 240 тг
С) 220 тг
Д) 320 тг
-
Теңдеуді шешіңіз. 174•2+ х =404
А) 62
В) 46
С) 56
Д) 78
-
Есептеңіз: 765–473
А) 278
В) 282
С) 288
Д) 292
-
Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Әрбір оқушыға 8 дәптер сыйлады. Әрбір 4 дәптер
торкөз болды. Барлығы 16 оқушы болса, неше торкөзді дәптер бар?
-
-
-
А)
1
6•
8-
3В)
1
6–
4•8
С)
1
6•
8:4
Д)
1
6–
4:4
-
-
-
Мен қазан айында 40 беттен тұратын 14 дәптер,
ал қыркүйекте айында 60 беттен тұратын 12 дәптер қолдандым. Екі
айда қолданылған беттердің жалпы сандарының айырмасын табыңыз.
А) 190
В) 200
С) 180
Д) 160
-
Фигураның периметрі 6 дм болатындай, белгісіз қабырғаның ұзындығын табыңыз.
-
-
-
1
8см 16смЖүктеу
БөлісуЖИ арқылы жасауФайл форматы:docx28.01.20246650Жүктеу
ЖИ арқылы жасауЖариялаған:Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласызҚазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеуСіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласызСайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі
-
-
-
-
-











