|
Сабақтың тақырыбы |
Коучинг – сессия «Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру» |
|
|
Өткізуші |
Бастауыш сынып мұғалімдері |
|
|
Мақсаты |
Педагогтар сабақта бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттырудың тиімді жолдарын қарастырады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Ұстаздар топтық жұмысты ұйымдастыру жолдарын үйренеді Топпен жұмыс жасауда ұйымшылдық танытады Кері байланыс дағдыларын жасайды Бірлесе жасаған жұмыстан ләззат алады |
|
|
Құрал – жабдықтар |
Жағдаяттар , презентация, үлестірмелі материалдар, маркер, стикерлер, ватман, сұрақтар |
|
|
Тапсырмалар: |
Коучтің іс - әрекеті |
Тыңдаушылардың іс - әрекеті |
|
Тапсырма 1 Топқа бөлу 2 мин |
Алған бағдарлама түстеріне байланысты топқа бөлу |
|
|
Тапсырма 2 тренинг 3 мин Танысу жаттығуы Қатысушылар есімдеріне бірінші әрпіне сәйкес келетін сын есім қосып айтады.
Келесі адам өз атын атамастан бұрын алдыңғы адамның есімін сын есіммен қоса атап, содан соң өзінікін атайды. Жаттығу солай жалғаса береді. |
Осылайша қатысушылардың барлығы тізбекпен өздерінің алдында есімдері аталып кеткен әріптестерінің аттарын сын есімдермен бірге қайталай отырып, соңында жаттап алады. |
|
|
Тапсырма 3 8 мин Жағдаяттардан шығу жолдары Берілген мәтіндерді оқып, жағдаяттардан шығу жолдарын қарастырады.
|
Мәтіндегі ойды оқып, топта талдай отырып, шығу жолдарын көрсетеді. |
|
|
Тапсырма 4 8 мин ІІ. Мағынаны тану 1 (Реализация) Кубизм стратегиясы. Ойын арқылы оқыту. 1. Сипатта (түрі,
түсі, көлемі) |
Кубиктің алты жағына жазылған сөздер бойынша жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан жақты талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. |
|
|
Рефлексия |
Қ |
Шығу билетіне өз ойларын жазып, сандықшаға салады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру
|
Сабақтың тақырыбы |
Коучинг – сессия «Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру» |
|
|
Өткізуші |
Бастауыш сынып мұғалімдері |
|
|
Мақсаты |
Педагогтар сабақта бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттырудың тиімді жолдарын қарастырады |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Ұстаздар топтық жұмысты ұйымдастыру жолдарын үйренеді Топпен жұмыс жасауда ұйымшылдық танытады Кері байланыс дағдыларын жасайды Бірлесе жасаған жұмыстан ләззат алады |
|
|
Құрал – жабдықтар |
Жағдаяттар , презентация, үлестірмелі материалдар, маркер, стикерлер, ватман, сұрақтар |
|
|
Тапсырмалар: |
Коучтің іс - әрекеті |
Тыңдаушылардың іс - әрекеті |
|
Тапсырма 1 Топқа бөлу 2 мин |
Алған бағдарлама түстеріне байланысты топқа бөлу |
|
|
Тапсырма 2 тренинг 3 мин Танысу жаттығуы Қатысушылар есімдеріне бірінші әрпіне сәйкес келетін сын есім қосып айтады.
Келесі адам өз атын атамастан бұрын алдыңғы адамның есімін сын есіммен қоса атап, содан соң өзінікін атайды. Жаттығу солай жалғаса береді. |
Осылайша қатысушылардың барлығы тізбекпен өздерінің алдында есімдері аталып кеткен әріптестерінің аттарын сын есімдермен бірге қайталай отырып, соңында жаттап алады. |
|
|
Тапсырма 3 8 мин Жағдаяттардан шығу жолдары Берілген мәтіндерді оқып, жағдаяттардан шығу жолдарын қарастырады.
|
Мәтіндегі ойды оқып, топта талдай отырып, шығу жолдарын көрсетеді. |
|
|
Тапсырма 4 8 мин ІІ. Мағынаны тану 1 (Реализация) Кубизм стратегиясы. Ойын арқылы оқыту. 1. Сипатта (түрі,
түсі, көлемі) |
Кубиктің алты жағына жазылған сөздер бойынша жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан жақты талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады. |
|
|
Рефлексия |
Қ |
Шығу билетіне өз ойларын жазып, сандықшаға салады |
шағым қалдыра аласыз


атысушыларға
«бессаусақ» түріндегі шығу билеті таратылып, алған әсерлерін жазу
ұсынылады 4 мин












