Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг материалы бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
286
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Коучинг – сессия «Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттыру»

Өткізуші

Бастауыш сынып мұғалімдері


Мақсаты

Педагогтар сабақта бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттырудың тиімді жолдарын қарастырады

Күтілетін нәтиже

Ұстаздар топтық жұмысты ұйымдастыру жолдарын үйренеді

Топпен жұмыс жасауда ұйымшылдық танытады

Кері байланыс дағдыларын жасайды

Бірлесе жасаған жұмыстан ләззат алады

Құрал – жабдықтар

Жағдаяттар , презентация, үлестірмелі материалдар, маркер, стикерлер, ватман, сұрақтар




Тапсырмалар:

Коучтің іс - әрекеті

Тыңдаушылардың

іс - әрекеті

Тапсырма 1

Топқа бөлу 2 мин

Алған бағдарлама түстеріне байланысты топқа бөлу

Тапсырма 2 тренинг 3 мин

Танысу жаттығуы

Қатысушылар есімдеріне бірінші әрпіне сәйкес келетін сын есім қосып айтады.

Келесі адам өз атын атамастан бұрын алдыңғы адамның есімін сын есіммен қоса атап, содан соң өзінікін атайды. Жаттығу солай жалғаса береді.


Осылайша қатысушылардың барлығы тізбекпен өздерінің алдында есімдері аталып кеткен әріптестерінің аттарын сын есімдермен бірге қайталай отырып, соңында жаттап алады.


Тапсырма 3 8 мин

Жағдаяттардан шығу жолдары

Берілген мәтіндерді оқып, жағдаяттардан шығу жолдарын қарастырады.





Мәтіндегі ойды оқып, топта талдай отырып, шығу жолдарын көрсетеді.



Тапсырма 4 8 мин

ІІ. Мағынаны тану 1 (Реализация)

Кубизм стратегиясы. Ойын арқылы оқыту.

1. Сипатта (түрі, түсі, көлемі)
2 .Салыстыр (ұқсастығы, айырмашылығы), топтастыр яғни ассосациялау
3. Ұсын (қалай, қай жерде пайдаланылады немесе пайдасы бар ма?)
4. Дәлелде (қарсы және қарсы емеспін)
5. Ой толғау (бұл неден жасалған немесе қандай болу керек?)

Кубиктің алты жағына жазылған сөздер бойынша жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан жақты талдайды, талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады.



Рефлексия

Қ атысушыларға «бессаусақ» түріндегі шығу билеті таратылып, алған әсерлерін жазу ұсынылады 4 мин

Шығу билетіне өз ойларын жазып, сандықшаға салады





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!