-
тұлғаның зейін, қабылдау, есте
сақтау, ойлау, ауызша және жазбаша сөйлеу, сонымен қатар,
көрнекі-бейнелі және логикалық ойлауын
дамыту;
-
бастауыш сынып оқушыларының
оқу-танымдық қызметін (жоспарлау, жоспар бойынша әртүрлі
іс-әрекеттер жасау, оның ішінде ойлау қызметін (талдау, зерттеу,
жалпылау, модельдеу және т.б.), өзін-өзі бақылау және өзін-өзі
бағалауды жүргізу біліктігін
қалыптастыру;
-
оқытуды білімнің келесі
деңгейлерінде жалғастыру үшін оқушыға қажетті білім мен білікті
қалыптастыру;
-
оқуға деген ынтасын, оқу
сауаттылығына деген қызығушылығын, танымдық қызығушылығын,
өздігінен жұмыс атқару дағдысын
қалыптастыру;
-
стандартты емес және
қызықтылық сипаттағы тапсырмалар негізінде жобалау қызметі және
өмірлік жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы шығармашылық
қабілеттерін ашу және
дамыту;
-
баланың тұлғалық қасиеттерін,
яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық тәрізді
қасиеттерін тәрбиелеу;
-
Сөйлеудің адам өміріндегі
маңызы мен оның қажеттілігі
– 1
сағат. Білімгерлердің сөздік қорларын дамыту
. Сөйлеудің адам өміріндегі маңызы және оның қажеттілігі
туралы түсініктерін
қалыптастыру.
-
Ауызекі және жазба тілде
сөйлеу туралы түсінік – 1
сағат. Ауызекі және жазба тілде
сөйлеу дағдыларына үйрету және сөйлеу мәнерін
қалыптастыру.
-
Дыбыс және
әріп – 1
сағат. Оқушылардың дыбыс және әріп
туралы білетін түсініктерін одан әрі
кеңейту;
-
У
дыбысы – 1
сағат. У дыбысы бар сөздерді дұрыс оқуға,
буынға бөлуге, қатесіз оқи білуге
дағдыландыру.
-
Сөз ішінде у дыбысының бірде
дауысты, бірде дауыссыз болып келуі
– 1
сағат. У у дыбысына берілген сөздерді оқуға
дағдыландыру. У у дыбысының бірде дауысты, бірде дауыссыз болатынын
түсіндіру
-
И дыбысы. И-дің дауысты, ал
й-дауыссыз дыбыс екені – 2
сағат. И дыбысы бар сөздерді дұрыс оқуға,
буынға бөлуге, қатесіз оқи білуге
дағдыландыру.
-
И-дің бірде жуан, бірде
жіңішке болатыны – 1
сағат. И дыбысы мен
әрпін таныстыру. И дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау
жасау.
-
Я әрпінің
жазылуы – 1
сағат. Я дыбысы мен әріпін таныту,
оның сөз ішіндегі ерекшелігін
меңгерту.
-
Ю әрпінің
жазылуы – 1
сағат. Ю дыбысы мен әрпін таныту; оның қосарланған
дыбыс екенін ұғындыру; әріптің жазылу емлесін меңгерту; сөздерді
жүргізе әрі дұрыс оқуға
үйрету
-
Дауыссыз дыбыстардың қатаң,
ұяң, үнді болып бөлінетіні – 1
сағат. Білімгерлерге дауыссыз дыбыстардың жіктелуі,
олардың түрлері, жасалу жолдары туралы толық мағлұмат
беру
-
Б,п
дыбыстары – 2
сағат. Сөз соңында «Б» мен «П» дыбыстарын жазуда
ажырата білуді меңгерту. Сұрақтарға толық жауап бере білуге және өз
ойын тез әрі жүйелі жеткізуге
дағдыландыру
-
Қ,ғ және к,г
дыбыстары – 1
сағат. Қ - Ғ дыбыстарының айтылуы мен
артикуляциясын салыстыру және
нақтылау.
-
Қ,к дыбыстарнан аяқталған сөздерге дауысты
ы,і дыбыстары жалғанса, олардың ғ,г дыбыстарына
айналуы – 1
сағат. Қ - Ғ дыбыстарының айтылуы мен
артикуляциясын салыстыру және
нақтылау.
-
Л,р әріптерінің
емлесі – 1
сағат. Білімгерлерге дауыссыз л мен р әріптерінің айтылуы
мен жазылуы туралы түсінік беру.Жаттығулар орындай отырып,
сауаттылыққа
үйрету.
-
Н, ң
дыбыстары – 1
сағат. Білімгерлерді Н-Ң дыбыстарын сөз және сөйлем
ішінде ажырата білуге
дағдыландыру.
-
Мәтін – 2
сағат. Мәтін туралы түсінік беру, алған білімдерін
жинақтау, кеңейту, мәтін түрлерін
ажырату.
-
Мәтін туралы түсінік .Жеке
сөйлемдерден мәтіннің өзгешелігі
– 1
сағат. Мәтіннің құрылымы ж/е
оны құру жөнінде түсінік
беру.
-
Мәтіннің тақырыбы және ондағы
негізгі ойды анықтау – 2
сағат. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, тірек
сөздерді пайдаланып мәтін
құрастыруға, мазмұнына байланысты ат қоя
білуге, байланыстырып сөйлеуге
дағдыландыру.
-
Сөйлем – 2
сағат. Оқушылардың білім-білік дағдыларын
қалыптастыра отырып, сөйлем, сөйлем мүшелері, сөйлем түрлерімен
таныстыра отырып, олардың айырмашылығымен
топтастыру
-
Сөйлем туралы
түсінік. Сөйлемнің мәтіннен
өзгешілігі – 2
сағат. Оқушыларға сөйлем туралы , сөйлемнен
кейін келетін тыныс белгілері туралы жалпы түсінік беру; өзіндік
жұмыс істеуге , тілдерін дамытуға
үйрету.
-
Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрі:хабарлы сөйлем– 1
сағат. Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту,сөздік
қорын,байланыстырып сөйлеу,шығармашылық ,есте сақтау,ойлау
қабілеттерін
дамыту.
-
Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай түрі:сұраулы сөйлем – 1
сағат. Сұрақ қою арқылы жан-жақты ойлауға үйретіп,
сауатты жазуға дағдыландыру. Тіл байлығын, сөздік қорын
дамыту.
-
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрі:лепті
сөйлем – 1
сағат. Лепті сөйлемді тиісті дауыс
ырғағымен оқуға жаттықтыру; лепті сөйлемнің қандай мағына білдіріп
тұрғанын анықтату.
-
Сөйлемдегі сөздердің
байланысы– 1
сағат. Сөздердің әртүрлі мағынасын
қайталай отырып; сөздердің мағынасына қарай сөйлем ішінде орынды
қолдана білуге, ажырата білуге үйрету және фразеологиялық сөз
тіркестері туралы түсінік
беру.
-
Сөздердің орналасу тәртібін ескере отырып,
сөздерден сөйлем құрау
– 1
сағат. Сөйлем туралы ұғымдарды еске түсіру арқылы
білімін шыңдау
-
Мағынасы жуық, мәндес
сөздер – 1
сағат. Мағынасы жуық, мәндес сөздерді сараптап,
оларды қолдану аясын
зерделеу.
-
Қарама-қарсы мағыналы
сөздер – 1
сағат. Қарама-қарсы мағыналы
сөздер туралы түсініктерін
дамыту,сөздердің мағынасын
меңгерту
-
Қарама-қарсы мағыналы
сөздер туралы түсініктерін
дамыту,сөздердің мағынасын меңгерту
– 2
сағат. Әр түрлі мағынаны білдіретін сөздер туралы
түсінік беріп, жаңа тақырыпты мысалдар арқылы меңгерту, сөздердің
мағыналарын таныту.
-
Сөздердің қолдану
ерекшелігі – 1
сағат. Тіл мәдениеті жайында жалпы
түсінік беру, сауатты жазу, дұрыс сөйлей білуге, әр сөзді
мағынасына қарай дұрыс қолдана білуге
үйрету.