Сабақ : Қазақ әдебиетіБатырлар жыры. «Қобыланды батыр» жыры туралы | Мектеп: «Георгиевка орта мектебі» КММ |
Күні : | Мұғалімнің аты – жөні: Кошкинбаева Айжан Сайлаубековна |
| Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
| 5.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау5.4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту 5.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Жырдан үзінді тыңдай отырып, тақырыбын болжайды. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Жырдағы батырлар жырын оқып, мазмұнын айтады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Оқу барысында жырдың негізгі ойын, идеясын «ашық», «жабық» сұрақтар арқылы анықтайды. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Топпен жұмыс жасап көркем шығарманы оқып, шығармашылық жұмыс жасайды. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Табаны жерге тимеу, әсірелеу |
| Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Қалың Қыпшақ, тобылғы торы ат, тоқсан құл, құмай тазы |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| 1.Батырлар жырының ерекшелігі қандай?2.Қазақ халқының қандай батырлар жырын білесіңдер?3.Батырлар жырының негізгі тақырыбы қандай? |
| Не себепті .... деп ойлайсыз? |
| Батырлар жырының маңызы не деп ойлайсыңдар? Неліктен? |
| Ишара: Оқушыларды жауап беруіне байланысты қолпаштау. |
Алдыңғы оқу: | Ерлік, батырлық туралы мақал – мәтел жазып келу. |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5 мин | Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері «Нұрлы жаңбыр»Барлығы орындарынан тұрып, бір – біріне сәтілік тілейді.Мақал-мәтелдердің тақырыбына қарай топқа бөлемін. | Аудио (жаңбыр дыбысы)
парақшалар |
Ортасы30 мин | Жаңа сабақ1.«Болжау» стратегиясы Оқушылар жұптаса отырып, шығарма үзінділерімен жұмыс жасайды. Жұпта шығарма үзіндісін мәнерлеп оқып шығады. Содан соң бірі мұғалім рөлін алса, екіншісі оқушы рөлінде жауап береді, ал мұғалім рөліндегі оқушы үзінді бойынша сұрақтар қояды, кейін рөлдері алмасады.
Дескриптор:- жұптаса отырып, мәнерлеп оқиды, үзінді бойынша сұрақтар қою;
2. Қобыланды мен ҚараманОқушылар аталған екі кейіпкердің арасындағы қарым-қатынасты сөздерімен салыстырып жазады.
Дескриптор:- екі кейіпкердің арасындағы қарым-қатынасты сөздерімен салыстырып жазу;
3.«Сұрақ-жауап» әдісі бойынша төмендегі сұрақтарға жауап береді.- Қобыландыны ерлікке бастаған қандай биік арман?- Қараман жауына қандай мақсатпен аттанды?-Оны шынайы батыр дей аламыз ба?Дей алмасақ неге?-Жырдағы Қараман мен Қобыланды іс- әрекеттерін салыстырыңдар?
Дескриптор:- сұрақтарға жауап беру;
4. «Джиксо» әдісі арқылы топтасып, үлкен параққа «ақыл-ой картасын» жасайды. Олар алдымен «шимай», артынан таза нұсқасын тақта алдында көрсету үшін дайындайды. Оқушылардың екі кейіпкердің біреуін жақтайтын талқылау жұмысына мұғалім басшылық жасайды. Сол сияқты Қобыланды мен Құртқа, Алшағыр мен Қараман бейнелерін салыстыра алады.
Дескриптор:-кейіпкерлердің бейнелерін салыстыру;
Сергіту сәті«Күн» жаттығуы (жүрелеп отырады) «есте сақтауын дамыту» Міне, күн де шықты---- тұрадыЖоғары – жоғары – жоғары - қолдарын жоғары созады.Батып барады күн енді --- қолдарын түсіреді.Төмен – төмен – төмен (бір орында тұрып жүреді)5. «Автор орындығы» Оқушыларға Қобыланды туралы бірнеше үзінді беріледі.Оқушылар Қобыланды образы мен іс-әрекетін сипаттайтын тірек сөздердің астын сызады. Олар асты сызылған сөздердің Қобыланды образын ашудағы нақты әсерін, оған қоса автордың образ жасауда осы жолды неліктен таңдағанын талқылайды таратады. Оқушылар әртүрлі ресурстарға шолу жасап, негізгі мәліметті анықтайды, шынайы өмірмен байланыстырады. Дескриптор:-Қобыланды образы мен іс-әрекетін сипаттайтын тірек сөздердің астын сызу; 6.«Карусель» әдісі арқылы өздеріне ұнаған үзіндіні таңдап алып, басқа топтарға үш сұрақ қояды, соңынан өз беттерінше тапсырманы аяқтайды. Оқушыға ұсынылатын көмекші нұсқаулықтың үлгісі:
| «Қобыланды батыр»жырының толық нұсқасын https: //ushkin 1. wordpress. com, www.kitap.kz сайт материалдарынан.
«Ақыл-ой картасы» парақшасы
Әуен (баяу)
Таратпа материал
|
Соңы10 мин | «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісіОқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.Үйге тапсырма беру. «Қобыланды батыр» жыры туралы мәнерлеп оқып келу, өздеріне ұнаған үзінді жатқа айту. | Жұлдызша, стикер |
Қосымша ақпарат Батырлар жыры туралы қосымша ізденіс жұмыстары.
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ – мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
|
Шығармашылыққа жетелеу, Проблемалық сұрақтар қою. | Бағалау критерийі:1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.2.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.3.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
| Тарих, қазақ тілі, музыка. Электронды оқулық, слайд. Оқушыларды елін, жерін қорғауға тәрбиелеу.
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
| -Сабақ өз мақсатына жетті.
|
| -Оқушылар батырлар жыры туралы көп мәліметтер алды. -Сабақ балаларға ұнады.
-Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Мәтінге арналған тапсырмалар сәйкес болды-Уақытты тиімді пайдаландым.
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. Мәтіннен дәлел келтіре отырып, өз көзқарастарын білдіреді.2.Ақыл – ой картасымен жақсы жұмыс жасалды.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1: Оқушыларға рөлді сомдауға беруге болар еді.2: Оқуда қолданған әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Жырды оқып, өзіне ұнаған бір эпизодтың суретін салу.
2:Жырдың құрылысына қарай талдау.
|