Бау –бақша аясында

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бау –бақша аясында

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Жанды табиғат

Күні: 25.09.2018ж

Сынып: 3 «Б» сынып

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бау –бақша аясында

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай алады.
Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, мінез-құлықтарын
мәтіннен тауып оқиды.
Кейбір оқушылар: кейіпкер мінез-құлқының өзгеру себебін дәлелдеп,
бағалай алады.


Бағалау критерийлері

Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме береді

Кейіпкердің іс-әрекетінің өзгеру себебін анықтап,
бағалайды

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім


Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут







Қызығушылықты ояту.
Сыныпты қалыпқа келтіру.
«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Топқа бөлу:
І топ. Құс.
ІІ топ. Ара.
ІІІ топ. Көбелек.
ІV топ. Алма



Сабақтың ортасы



5 минут










5минут




5 минут




5 минут







2 минут






10 минут

Мағынаны ажырату.
Ойқозғау.
Топқа қандай сөздер арқылы бөліндік?
Олардың өмір сүретін ортасы не?
Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын анықтау. Бағалау
критерийімен таныстыру.

1-тапсырма. «Жеміс бағында» өлеңіне ырғақ таңдап,
мәнерлеп оқыту.
Тыңдалымалды тапсырма. 2-тапсырма. Суреттегі
жемістерді айқындайтын эпитеттер ойластыр.
Тыңдалым.
3-тапсырма. Ертегіні зейін қойып тыңда. Ертегіні
басқаша тағы қалай атар едің?
«Жүзім жегісі келген
қасқыр»

Жұптық жұмыс.
4-тапсырма. Суретке қарап, ертегіні әңгімеле.

Сергіту сәті.

Топтық жұмыс. «Даналық ағашы» әдісі. Әр топ
тапсырмасын орындап болған соң, өз тобының белгісін
ағашқа орналастырады.
І топ. Түлкі қасқырдың іс-әрекетіне қандай баға берді?
Сен оған келісесің бе? Қасқырға қандай кеңес берер едің?
ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма.
«Жүзім жегісі келген қасқыр» ертегісі бойынша
не?
қалай?не істеді?неліктен? деген сұрақтарды пайдаланып,
кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға бер.


ІІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма. Түлкінің ісәрекеті ақылдылық па әлде қулық па? Өз ойыңды
дәлелдеп жаз.

ІV топ. «Менің бау-бақшам» жобасын жасау.
Ойтолғау.
– «Даналық ағашына» тапсырманы ойдағыдай орындап,
құс, ара, көбелек, алманы орналастырдық. Енді осыдан
сендерде қандай ой туындады? (Ағашқа орналастырылған
заттардың табиғаттағы пайдасы мен зиянын айтады).
Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан
сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік?


Жеміс суреттері

















Үнтаспа




Сурет










Жеміс суреттері


Сабақтың соңы



5 минут




Үй тапсырмасы. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру.

Кері байланыс. Ауызша.
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Сабақ барысында көңіл күйің қандай болды?
Неліктен?
Бүгін не білдің? Сен үшін не жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың?
Сабақта қандай қиындықтар туындады?
Сабақ аяқталғанда көңіл күйің қандай? Неліктен?




Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
3432
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі