|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні: 25.09.2018ж Сынып: 3 «Б» сынып |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бау –бақша аясында |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай
алады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
• Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме береді • Кейіпкердің іс-әрекетінің өзгеру себебін
анықтап, |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты
ояту. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 5минут 5 минут 5 минут 2 минут 10 минут |
Мағынаны
ажырату.
1-тапсырма. «Жеміс бағында» өлеңіне ырғақ таңдап, Жұптық
жұмыс.
Сергіту сәті. Топтық
жұмыс. «Даналық ағашы»
әдісі. Әр топ
ІV топ.
«Менің бау-бақшам»
жобасын жасау. |
Жеміс суреттері Үнтаспа Сурет Жеміс суреттері |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасы. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру. Кері
байланыс. Ауызша. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бау –бақша аясында
Бау –бақша аясында
|
Пән: Әдебиеттік оқу Орта мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат Күні: 25.09.2018ж Сынып: 3 «Б» сынып |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Джамболатова Р.А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Бау –бақша аясында |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.6.1 кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалай
алады. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
• Мәтіннің кейіпкеріне мінездеме береді • Кейіпкердің іс-әрекетінің өзгеру себебін
анықтап, |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. |
||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
||||
|
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Қызығушылықты
ояту. |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 5минут 5 минут 5 минут 2 минут 10 минут |
Мағынаны
ажырату.
1-тапсырма. «Жеміс бағында» өлеңіне ырғақ таңдап, Жұптық
жұмыс.
Сергіту сәті. Топтық
жұмыс. «Даналық ағашы»
әдісі. Әр топ
ІV топ.
«Менің бау-бақшам»
жобасын жасау. |
Жеміс суреттері Үнтаспа Сурет Жеміс суреттері |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасы. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру. Кері
байланыс. Ауызша. |
|
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
|
|
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз















