Түркістан
облысының адами әлеуетті дамыту
басқармасы
«Көпсалалы
индустриалды-техникалық колледжі»
МКҚК
«Кәсіби
құзыреттілікке жетудің жолы - педагогикалық
шеберлік»
тақырыбындағы
колледжішілік семинар
БАЯНДАМА
Тақырыбы:
«3d панорама және виртуалды
тур» сабағында қолданылған әдіс –
тәсілдер
Орындаған:Тойлыбаева
Н
Түркістан 2023
ж.
І.Кіріспе
ІІ.Негізгі
бөлім
1. Жаңа инновациялық
технологиялар түрлері
2.
Ойын
технологиясы
3.
Информатика сабағында ойын технологиясын
қолдану
4. Интеллектуальды
ойын элементтерін қолдану
ІІІ.Қорытынды
І.Кіріспе
Қазақстан
Республикасының Білім туралы
заңында: «Білім беру жүйесінің басты
міндеті- ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен
практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және
кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру,
халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге
шығу» білім беру жүйесін одан әрі
дамыту міндеттерін көздейді деп
жазылған.Студенттің пәнге деген
қызығушылығын артттыру- мұғалімнің өз еңбегін ұтымды ұйымдастыра
отырып, жаңа сабақ үлгілерімен оқушыларды зерттеушілікке баулу деп
ойлаймын. Сондықтан сабақтарымда студенттерге сапалы білім беру
негізінд инновациялық технологияларды
тиімді қолданып
келемін. Инновациялық технологияларды
тиімді қолдану нәтижесінде төмендегі жетістектерге жетуге
болады:
1.
Түрлі әдістерді пайдалану сабақтың нақты мәнін терең ашуға
көмектеседі
2.
Оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыру мүмкіндігі
артады.
3.
Олардың әрқайсының деңгейін анықтап, оларды бақылауға мүмкіндік
аласың.
4. Оқушылардың ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс
істеуге үйретеді. Жаңа технологиялардың ішінде ойын технологиясының
алар орны ерекше. Сабақтың бір кезеңінде осы технологияның
элементтерін қолдану – өте тиімді әдіс. Ойын арқылы оқушының білімі
мен бейімін, жеке тұлғалық қасиет-қабілеттерін арттыру
мүмкіндіктері
зерттелген.
Бүгінгі оқитын баяндамамның
тақырыбы: 3d панорама және виртуалды
тур сабағында қолданылған әдіс
– тәсілдер
Сабақтың
мақсаты: Бірінші тұлға көрінісі бар 3D
панорама жасау (виртуалды
тур)
Бағалау
критерийлері:
Виртуалды турдың, 3D
панораманың не екенін
біледі;
Виртуалды тур және
3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді
таңдай алады; Виртуалды тур және 3D панораманы жасай
алады.
Сабақтың жүру
барысы:
І. Ұйымдастыру
бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІІІ. Жаңа
сабақ
ІҮ. Сабақты
бекіту
Ү. Сабақты
қорытындылау
ҮІ. Үйге
тапсырма
ҮІІ.
Бағалау
І.Ұйымдастыру
бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
І. Ұйымдастыру
бөлімі
«Quizizz» сайты арқылы үй
тапсырмасы сұралады. Оқушылар үялы телефондарына алдын ала
«Quizizz» сайтын жүктеп алады,ұсынған QR код арқылы тапсырмалар
тақтасына кіріп сұрақтарға жауап
береді. Орындаған оқушыға бұл программа баллдық жүйесі
арқылы бағалайды
1.Виртуалды машина дегеніміз
не?
А) бір компьютерде, бір физикалық құрылғыда
қосымша компьютерлермен таныстыру үшін бағдарламалық жасақтаманың
және бар компьютердің тіркесімін
қолданады.
Ә)мөлшерді сипаттайтын, санауда
пайдаланылатын абстракт
нәрсе.
Б) материалдық денелер мен нүктелердің
қозғалысын (немесе тепе-теңдігін) салыстырып зерттеуге арналған бір
не бірнеше денелерге
орналасқан
2.Декодтау дегеніміз
не?
А) Кодталған ақпарат мазмұнының қалпына
келтіру
Ә)ойлау, оның формалары мен заңдылықтары
туралы ғылым.
Б) бұрын-сонды адамзат бастан кешпеген
ғажайып әлемнің жаңа
құралдары.
3 Ақпараттық қауіпсіздіктің міндеттерінің
түрлері
А) 2
түрі
Ә) 3
түрі
Б) 5
түрі
4 Антивирустық бағдарламаладың талдау неше
параметрлері
болады?
А)
2
Ә)
9
Б)
5
5. Виртуализация бағдарламасы кай Windows тән
басталды?
А) Windows
7
Ә) Windows
XP
Б) Windows
8
6.
Виртуалды
машина немесе виртуализация ның неше артықшылығы
бар?
А)
2
Ә)
3
Б)
7
7. Виртуалды
машина немесе виртуализация ның неше кемшіліктері
бар?
А)3
Ә)
5
Б)
9
8. Docker ды
кейде қалай атайды
А)
Bm
Ә)
Linux
Б)
OSX
9. Виртуалды
шындық қай жылы шықты
А)
1985
Ә)1960
Б)
2001
10. VR дың неше
түрі бар?
А)
6
Ә)
3
Б)
2
ІІ.Жаңа
сабақ
Қазіргі уақытта нысанның
сипаттамасы немесе қүбылыстар арнайы программа арқылы компьютер
жадында жазылып сакталатындықтан компьютерлік үлгі (модель) жасау
кеңінен қолданылады. Басқа да модельдеу сияқты компьютерлік
модельдеудің де түрлері бар. Мысалы, математикалык модельдеуде
қандай да бір күбылыс немесе үдеріс матема- тикалык формулалар
арқьшы сипатталса, оның нэтижесін есептеу компьютерсіз күрделі
болмақ. Сондай-ақ графикалық модельдеуді алатын болсақ, онда
қүбылыстың немесе үдерістің көрінуі шешімін табады. Мүндай
модельдеу күбылысты күрделілігіне карай көрне- кі түрде үсыну үшін
керек.
Үшөлшемді модельдеу эртүрлі
деңгейдегі күрделілікті
қамтиды:
• Қарапайым 3D модельдеу. Үлгіні
ыкшамдалған пішінде қүруға
болады.
• Күрделі 3D модельдеу.
Құрылатын үлгінің үсақ-түйек детальдарыньщ барлығы
камтылады
«ФИЛЬМ
ДИДАКТИКАСЫ» әдісі бойынша
Жаңа сабақты
бейнеролик арқылы түсіндіру.
III.
FreeDEXpano сайтында студенттер тапсырма
орындайды. Оқулықпен жұмыс
– студенттер pano.3dex.ru. ресми сайтынан
программа жүктеліп алынады. Панораманы сақтағаннан кейін қарапайым
жеке панорама үшін freeDEXpano GUI программасын қолдануға болады.
Программаны қолмен немесе арнайы графикалық интерфейсі бар
freeDEXpano GUI 2 программасының көмегімен баптауға болады.
Турларды құруда қолмен баптаған дұрыc.Программа
freedexpano_gui_2_2_2 файлының көмегімен қосылады. Алтыншы кубтық
панорамада өзгертілетін сфералық панораманың суретін импорттау
керек. Программаның негізгі беттерін қарастырамыз. Педагог мәтінді
бөліктерге бөліп оқытып, әр бөлікке түсіндіру жұмысын
жүргізеді:
Жұптық жұмыс: №1 тапсырма:
Мәтіндегі бос орындарды толтыр. ҒreeDEXpano программасында панорама
құру үшін ____________ панораманы ___________ панорамаға көшіру
керек. Бейне баптауында бастапқы _____________ бағыты мен
____________ бұрышын баптау керек. Тінтуір терезесінен
_____________ меңзерін баптауға
болады.
Қолдану Практикалық жұмыс А деңгейі. Құрылған
сфералық панораманы қолданып, freeDEXpano GUI программасының
көмегімен 3D панорамасын құр. В деңгейі А деңгейін орында өзіңнің
панорамаңды былай бапта: бұрылып қарауды
шектеу.
IV. Меморис сайтын қолдану
арқылы сергіту сәтін
ұйымдастыру.
Меморис сайтының қызыметі
түрлі ракурстағы суреттерге смартфондарды қолдану арқылы
бейнероликке
айналдыру
V.
Сабақты бекіту мақсатында
wordwall.net сайтында лабиринт ойынын
қолдандым.
Wordwall интерактивті тапсырма құру сервисін
пайдалану сабақтың ұйымдастырушылық, қайталау,
жаңа тақырыпты игеру, практикум, бекіту, қорытындылау, талдау
кезеңдерінде, білім бақылауда кеңінен оқушының қызығушылығын, оқуға
танымдық қасиетін оятуға. Объективті бағалауға, оқушының еркін
сезінуге ақпараттық-коммуникациялық мәдениетінің деңгейі өсуіне
жағдай жасалып, келешекте терең білім алуға көмегі
зор.
-
https://youtu.be/wrlYNXehJWg желісінен қолдану
туралы нұсқаулықпен толық танысып
шықтым
-
Wordwall.net
тіркелдім
-
Менің жұмыстарым бөліміне кіріп тапсырма түрлерін
таңдадым
VI. Сабақтың соңы.
Рефлексия
whatsapp.com
желісі арқылы сауалнама
алу.