Материалдар / Баяндама: Балалардың жазғы сауықтыру лагеріндегі жұмыстар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама: Балалардың жазғы сауықтыру лагеріндегі жұмыстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша білім беру педагогтеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
848
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Балалар сауықтыру лагеріндегі жоспарлардың түрлері

Тор-жоспар – бұл жасақтың өмірін анықтайтын және реттейтін ішкі нормативтік құжат. Лагерь ауысымына арналған іс-шаралар жоспар-кестесіне жалпы лагерьлік және жасақтық іс-шаралар, оларға дайындық жөніндегі жұмыстар кіреді, жауапты адамдар көрсетіледі.

Тор-жоспар – құру бойынша бірлескен практикалық жұмыс.

Жұмыс алгоритмі:

1. Балалардың жазғы демалыс мекемесінің түрін, ауысымын (айын), балалардың жасын, ауысымның бағытын анықтау.

2. Бағдарлама бағыттары бойынша жоспарланған жалпы жұмыстар мен жасақ істерінің тізімін жасаңыз.

3. Келесі кезеңдер бойынша бір ауысымда балалармен тәрбие жұмысының жоспар-кестесін құру:

- тор-жоспарда ауысым кезеңдерін бөліп көрсету;

- лагерь ауысымының барлық кезеңдері үшін тор-жоспарға жалпы істерді қосу;

- жоспарға экскурсиялар, көшпелі, лагерьаралық іс-шаралар өткізуді енгізу;

- жоспарға ауысымның барлық кезеңдеріне жасақ істерін енгізу.

Кез-келген жоспар немесе бағдарлама белгілі бір іс-шараны қалай дайындау және іске асыру керектігі туралы негізгі идеяны бекіту екенін есте ұстаған жөн. Бірақ арнайы білімнің жетіспеушілігі, лагерьдегі кенеттен өзгерген жағдай, ауа-райы жағдайлары, балалардың белгілі бір оқиғаларға күтпеген реакциясы көшбасшыға «бір-біріне» жоспар құруға мүмкіндік бермеуі мүмкін. Бұл жағдайда негізгі жоспардан ауытқу себептерін тыныш және теңгерімді түсіну және тиісті қорытынды жасау қажет.

Жасақ пен лагерьде жоспарлау үздіксіз. Ауысымды жоспарлаудан балалар келесі істі жоспарлауға көшеді. Өткен күнді қорытындылай келе, балалар ертеңгі күнді талқылауға көшеді. Осылайша, олар лагерьдегі өмірі қандай болуы керек екенін ұжымдық түрде шешеді.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!