Материалдар / БАЯНДАМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ: ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІКТЕР

БАЯНДАМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ: ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІКТЕР

Материал туралы қысқаша түсінік
Заманауи технологиялардың қарқынды дамуы білім беру процесін түбегейлі өзгертуде. Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, дәстүрлі әдістер мен құралдар жаңа инновациялық тәсілдермен толықтырылып, білім берудің тиімділігін айтарлықтай арттыруда. Мысалы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, цифрлық платформаларды, интерактивті оқыту әдістерін пайдалану оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын күшейтіп қана қоймай, олардың оқу нәтижелерін де жақсартуға мүмкіндік береді
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

БАЯНДАМАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ: ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ЖЕТІСТІКТЕР


Молыбаева Еркежан Серикказыевна

152 мектеп-гимназияның бастауыш сынып мұғалімі

Алматы. Қазақстан


Аннотация


Бұл мақалада қосымша білім беру саласында қолданылатын инновациялық оқыту әдістері мен олардың оқушылардың қабілеттерін дамытудағы рөлі қарастырылады. Оқыту процесін жаңғырту арқылы оқушылардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттері дамытылады. Инновациялық әдістердің қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыруға ықпалы талданады.

Кілт сөздер: инновациялық оқыту, қосымша білім беру, шығармашылық ойлау, сыни ойлау, STEM, цифрлық технологиялар, жобалық оқыту.


Аннотация


В статье рассматриваются инновационные методы обучения, применяемые в системе дополнительного образования, и их роль в развитии способностей учащихся. Обновление образовательного процесса способствует развитию творческого и критического мышления у обучающихся. Анализируется влияние инновационных методов на повышение интеллектуального потенциала общества.

Ключевые слова: инновационное обучение, дополнительное образование, творческое мышление, критическое мышление, STEM, цифровые технологии, проектное обучение.


Annotation


This article explores innovative teaching methods applied in supplementary education and their role in developing students' abilities. Modernizing the learning process fosters the growth of creative and critical thinking skills. The impact of innovative methods on enhancing the intellectual potential of society is analyzed.

Keywords: innovative teaching, supplementary education, creative thinking, critical thinking, STEM, digital technologies, project-based learning.


Заманауи технологиялардың қарқынды дамуы білім беру процесін түбегейлі өзгертуде. Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, дәстүрлі әдістер мен құралдар жаңа инновациялық тәсілдермен толықтырылып, білім берудің тиімділігін айтарлықтай арттыруда. Мысалы, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, цифрлық платформаларды, интерактивті оқыту әдістерін пайдалану оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын күшейтіп қана қоймай, олардың оқу нәтижелерін де жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл тұрғыда қосымша білім беру жүйесі жаңа педагогикалық технологияларды сынақтан өткізу мен енгізудің ерекше алаңы ретінде маңызды рөл атқарады.

Қосымша білім беру жүйесінің басты мақсаты оқушыларды өмір бойы оқуға ынталандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту және олардың жеке тұлғалық дамуына ықпал ету. Бұл жүйе оқушыларға өз қызығушылықтарына сәйкес білім алу еркіндігін беріп, олардың бойындағы шығармашылық, инновациялық және сыни ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды. Мұндай мүмкіндік, әсіресе, жылдам өзгеріп жатқан жаһандық қоғамда аса қажет. Себебі оқушылар тек пәндік біліммен шектелмей, шынайы өмірде қажетті дағдыларды меңгеруі тиіс.

Инновациялық оқыту әдістерінің артықшылықтары айқын: олар білім беру процесін тиімдірек, тартымдырақ және нәтижелі етуге көмектеседі. Бұл әдістер арқылы оқушылар сабаққа белсенді қатысады, өз ойын еркін білдіруге, талдау жасауға және жеке шешім қабылдауға үйренеді. Сонымен қатар, бұл әдістер оқушылардың ынтасын арттырып қана қоймай, олардың эмоционалдық және әлеуметтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Қазіргі таңда білім беру жүйесі оқушыларды тек білім алушы ретінде ғана емес, сонымен қатар болашақ маман, азамат және шығармашыл тұлға ретінде қарастыруға бағытталған. Сондықтан инновациялық әдістерді қолдану бұл заманауи білім берудің ажырамас бөлігі.

Қосымша білім беру жүйесінде қолданылатын инновациялық әдістердің мысалдары өте көп. Олардың қатарында STEM және STEAM білім беру технологиялары, геймификация, жобалық оқыту, цифрлық құралдарды пайдалану және аралас оқыту әдістері бар. Әрбір әдіс оқушылардың ерекше қажеттіліктерін ескеріп, олардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Мысалы, STEM білім беру технологиялары оқушылардың ғылыми-техникалық бағыттағы қабілеттерін дамытуға бағытталса, геймификация ойын элементтерін енгізу арқылы оқыту процесін қызықты әрі тартымды етеді. Бұл әдістер оқушылардың оқу материалына деген қызығушылығын арттырумен қатар, олардың оқу нәтижелерін жақсартуға мүмкіндік береді.

Инновациялық әдістердің тиімділігін арттыру үшін педагогикалық құрамның кәсіби біліктілігін көтеру де маңызды. Қазіргі заман мұғалімі тек пәндік білім берумен шектелмей, жаңа технологияларды қолдану, оқушылардың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін түсіну, оларға бағыт-бағдар беру қабілетіне ие болуы тиіс. Осы тұрғыда педагогтарды арнайы оқыту және қайта даярлау курстарының маңызы зор. Мұндай курстар олардың инновациялық әдістерді меңгеруіне және өз жұмысында тиімді қолдануына көмектеседі.

Сонымен қатар, қосымша білім беру саласы тек оқушылардың ғана емес, ата-аналардың да белсенді қатысуын талап етеді. Ата-аналар балаларының қызығушылықтарын қолдап, олардың қосымша білім беру бағдарламаларына қатысуын ынталандыруы керек. Бұл ретте мектептер мен қосымша білім беру орталықтары ата-аналармен тығыз байланыс орнатып, олардың білім беру процесіне қатысуын қамтамасыз етуі тиіс. Мұндай ынтымақтастық оқушылардың нәтижелерін жақсартуға және олардың оқу процесіне деген ынтасын арттыруға ықпал етеді.

Осылайша, қазіргі заманда қосымша білім беру жүйесі оқушылардың жан-жақты дамуына бағытталған инновациялық әдістерді қолдануды талап етеді. Бұл әдістер оқытудың тиімділігін арттырумен қатар, оқушылардың оқу үрдісіне деген қызығушылығын оятып, олардың болашаққа дайындалуына негіз қалайды. Осы мақалада қосымша білім беру саласында қолданылатын инновациялық әдістер мен олардың жетістіктері жан-жақты талданады.

Инновациялық оқыту әдістері бұл білім беру үрдісін жаңа форматта ұйымдастыруға бағытталған құралдар мен тәсілдер жиынтығы. Бұл әдістер оқыту процесін тек дәстүрлі әдістермен шектелмей, жаңа технологиялар мен шығармашылық тәсілдерді енгізу арқылы оқушылардың білім алу сапасын жақсартуға бағытталған. Қосымша білім беру жүйесінде қолданылатын негізгі инновациялық әдістердің қатарына мыналар жатады:

STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) және STEAM (STEM + Art) технологиялары қазіргі заманғы білім беру үрдісінде кеңінен қолданылады. Бұл әдіс ғылым, технология, инженерия, өнер және математика салаларын біріктіру арқылы оқушылардың логикалық және шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. STEM және STEAM әдістері оқушыларды теориялық білімді практикамен ұштастыруға үйретеді.

Мысалы, робототехника мен бағдарламалау курстары оқушыларға заманауи технологияларды меңгеруге мүмкіндік береді. Олар алгоритм құру, бағдарламалау және техникалық құралдарды пайдалану дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, STEAM технологиялары өнер элементтерін қосу арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашады. Мұндай курстар оқушылардың болашақ мамандық таңдауына да оң әсер етеді, себебі олар ғылыми-техникалық және шығармашылық қабілеттерді бірдей дамытады.

Геймификация оқушылардың білім алуға деген ынтасын арттыру үшін ойын элементтерін енгізуге негізделген әдіс. Бұл әдіс оқыту процесін қызықты әрі тартымды етеді, сонымен қатар, күрделі тақырыптарды оңай түсінуге ықпал етеді. Геймификация арқылы оқушылар білім алу барысында жетістіктерге жетіп, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік алады.

Мысалы, ұпай жинау, деңгейлерді өту немесе виртуалды марапаттар алу сияқты элементтер оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз етеді. Бұл әдіс әсіресе бастауыш және орта сынып оқушылары үшін тиімді. Олар ойын барысында білімді оңай меңгеріп, жаңа ақпаратты есте сақтауға қабілетті болады. Сонымен қатар, геймификация командалық жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Жобалық оқыту әдісі оқушыларды нақты мәселелерді шешуге бағытталған жобаларды орындауға тарту арқылы жүзеге асатын тәсіл. Бұл әдіс аналитикалық ойлау, топтық жұмыс және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Жобалық оқыту барысында оқушылар белгілі бір тақырыпқа терең үңіліп, сол мәселені шешу жолдарын өздігінен іздестіреді.

Мысалы, экологиялық жобалар арқылы оқушылар қалдықтарды қайта өңдеудің жаңа әдістерін зерттеп, қоршаған ортаны қорғау бойынша нақты ұсыныстар жасай алады. Жобалық оқыту әдісі оқушылардың зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін дамытумен қатар, олардың жауапкершілік сезімін арттырады. Бұл әдіс оқушылардың өмірлік маңызды мәселелерді шешу қабілетін нығайтады.

Қазіргі заманда білім беру үрдісінде цифрлық құралдарды пайдалану маңызды рөл атқарады. Онлайн платформалар, виртуалды зертханалар, интерактивті қосымшалар мен бейнематериалдар оқу процесін байытады. Цифрлық технологияларды қолдану оқушыларға ақпаратты визуализациялау арқылы оны жақсы түсінуге және есте сақтауға мүмкіндік береді.

Мысалы, виртуалды экскурсиялар арқылы оқушылар әлемнің әртүрлі елдеріне саяхат жасап, сол елдердің мәдениеті мен тарихымен таныса алады. Сондай-ақ, интерактивті тапсырмалар арқылы оқушылар өз білімдерін бекітіп, қателерін тез анықтай алады. Бұл әдіс әсіресе қашықтықтан оқыту жағдайында өте тиімді болып табылады.

Аралас оқыту (blended learning) – дәстүрлі және онлайн оқыту формаларын біріктіруге негізделген әдіс. Бұл тәсіл оқушыларға өздеріне ыңғайлы уақытта білім алу мүмкіндігін беріп, оқытушылармен жеке жұмыс жасауға жағдай жасайды. Аралас оқыту барысында оқушылар дәстүрлі сабақтардан алған білімдерін онлайн ресурстар арқылы толықтырып, өз бетімен жұмыс жасауға үйренеді.

Мысалы, оқушылар сабақтан кейін онлайн платформада қосымша материалдарды қарап, тапсырмаларды орындап, нәтижелерін мұғалімге жібере алады. Бұл әдіс оқушылардың өздік жұмысқа деген жауапкершілігін арттырып, уақытты тиімді пайдалануға үйретеді.

Интерактивті оқыту мұғалім мен оқушы арасындағы белсенді қарым-қатынасқа негізделген әдіс. Бұл әдіс арқылы оқушылар бір-бірімен пікір алмасып, топтық талқылауларға қатысып, мәселелерді шешуге ынталанады. Интерактивті әдістер оқушылардың өз ойын еркін білдіруге және басқа қатысушылардың пікірін құрметтеуге үйретеді.

Мысалы, пікірталастар, рольдік ойындар немесе миға шабуыл (brainstorming) әдістері оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Бұл әдістер оқушылардың сыни ойлау және проблемаларды шешу қабілеттерін арттырады.

Модульдік оқыту білім беру процесін модульдерге бөліп, әрқайсысын жеке меңгеруге бағытталған тәсіл. Бұл әдіс оқушылардың өз білім деңгейіне сай жұмыс жасауына мүмкіндік береді. Модульдік оқыту барысында әрбір модуль белгілі бір тақырыпты қамтиды және оны аяқтағаннан кейін оқушылар тест немесе практикалық тапсырмалар арқылы өз білімдерін тексереді.

Мысалы, тіл үйрену курстарында модульдік әдісті қолдану арқылы оқушылар алдымен грамматиканы меңгеріп, кейін сөйлеу дағдыларын дамыта алады. Бұл әдіс оқушылардың оқу материалын кезең-кезеңмен меңгеруіне жағдай жасайды.

Жоғарыда аталған әдістердің барлығы қосымша білім беру саласында оқушылардың білім деңгейін арттырып, олардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бұл әдістер оқушылардың өз бетімен білім алуға ынтасын арттырып, оларға өмір бойы оқуға қажетті дағдыларды қалыптастырады. Сонымен қатар, инновациялық әдістерді қолдану арқылы мұғалімдер оқыту процесін тиімдірек және тартымдырақ ете алады.

Инновациялық оқыту әдістерінің көмегімен қосымша білім беру жүйесі оқушыларды болашаққа дайындап, олардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Бұл әдістер білім беру сапасын жаңа деңгейге көтеруге мүмкіндік береді.

Жобалық оқыту білім алушыларды нақты жобалармен жұмыс істеуге бағыттай отырып, олардың аналитикалық және практикалық дағдыларын дамытуға негізделген инновациялық әдіс. Бұл тәсіл оқушылардың жеке және топтық жұмыс жасау қабілеттерін арттырып, әртүрлі саладағы мәселелерді шешуге дайындайды. Жобалық оқыту барысында оқушылар нақты проблемаларды шешу үшін теориялық білімді практикада қолдануға мүмкіндік алады.

Жобалық оқыту оқушыларды өздерінің шығармашылық әлеуетін ашуға ынталандырады. Олар белгілі бір тақырып аясында зерттеулер жүргізіп, нәтижелерін жобалау және қорғау арқылы нақты дағдыларды меңгереді. Мысалы, экологиялық жобалар оқушыларды қоршаған орта мәселелерін зерттеуге тартып, экологиялық тұрақтылықты жақсарту бойынша идеялар ұсынуға мүмкіндік береді. Бұл әдіс оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін, дербес шешім қабылдау дағдыларын және ұжымдық жұмысқа бейімділігін нығайтады.

Жобалық оқыту барысында қолданылатын қадамдар:

  1. Мәселені анықтау: Оқушылар зерттейтін нақты мәселені немесе тақырыпты таңдайды.

  2. Мақсат қою: Жобаның негізгі мақсатын айқындап, жетістік критерийлерін белгілейді.

  3. Зерттеу және деректер жинау: Оқушылар тақырыпқа қатысты ақпарат жинап, оны талдайды.

  4. Шешімдерді әзірлеу: Оқушылар мәселені шешу жолдарын іздеп, нақты ұсыныстар дайындайды.

  5. Жобаны жүзеге асыру: Дайындалған шешімдерді практикада іске асырып, нәтижелерін бағалайды.

  6. Қорғау және талдау: Жоба нәтижелерін сынып алдында немесе сарапшылар тобына ұсынады, әрі қарай талқылайды.

Бұл әдіс оқушыларға өз бетімен жұмыс істеуді үйретіп, олардың жауапкершілігін арттырады. Сонымен қатар, жобалық оқыту әлеуметтік дағдыларды, коммуникациялық қабілеттерді және кәсіби бейімделуді дамытуға көмектеседі. Оқушылар тек теориялық біліммен шектелмей, өз идеяларын нақты іске асыру арқылы өмірлік маңызды тәжірибе жинақтайды.

Білім беру үрдісінде цифрлық технологияларды қолдану оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартудың маңызды бөлігіне айналды. Онлайн платформалар, виртуалды зертханалар, мобильді қосымшалар және интерактивті құралдар білім беру саласын жаңа деңгейге көтеруде. Бұл технологиялар оқу процесін жеңілдетіп қана қоймай, оқушылардың қызығушылығын арттырып, оқу материалдарын меңгеруді жеңілдетеді.

Онлайн оқыту платформалары оқушыларға кез келген уақытта және кез келген жерде білім алуға мүмкіндік береді. Мұндай платформалар оқу материалдарын жүйелеуге, тесттер мен тапсырмаларды орындауға, сондай-ақ мұғалімдермен кері байланыс орнатуға жағдай жасайды. Мысалы, Coursera, Khan Academy, Google Classroom сияқты платформалар білім алушыларға әртүрлі салаларда терең білім алуға көмектеседі.

Виртуалды зертханалар бұл оқушыларға ғылыми тәжірибелер жүргізуге және күрделі процестерді модельдеуге мүмкіндік беретін құралдар. Олар қымбат жабдықты қажет етпей-ақ, оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытады. Мысалы, химия, физика немесе биология пәндерінде виртуалды зертханаларды қолдану арқылы оқушылар күрделі тәжірибелерді қауіпсіз жағдайда жүзеге асыра алады.

Интерактивті тақталар, симуляторлар және мультимедиялық қосымшалар оқу процесін қызықты әрі динамикалық етеді. Бұл құралдар оқушыларға ақпаратты визуализациялауға, материалды жақсы түсінуге және есте сақтауға көмектеседі. Интерактивті құралдар арқылы оқушылар өз білім деңгейлерін өздері бақылап, нақты уақыт режимінде кері байланыс алады.

Мобильді құрылғыларға арналған қосымшалар білім алушыларға оқу материалдарын ыңғайлы форматта ұсынады. Олар оқушыларға өздерінің оқу кестесін басқаруға, тапсырмаларды орындауға және қосымша ақпарат алуға мүмкіндік береді. Мысалы, Duolingo қосымшасы арқылы оқушылар шет тілдерін меңгеруді жеңіл әрі қызықты ете алады.

Инновациялық оқыту әдістері қазіргі білім беру жүйесінің негізін қалаушы және болашағын анықтайтын басты бағыттардың бірі. Бұл әдістерді қосымша білім беру саласында қолдану оқушылардың қабілеттерін толық ашуға, олардың шығармашылық және аналитикалық ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұл тәсілдер оқушылардың болашақтағы кәсіби және жеке жетістіктеріне негіз қалауда маңызды рөл атқарады. Инновациялық әдістерді тәжірибеге енгізу қоғамның интеллектуалдық және шығармашылық әлеуетін арттырудың тиімді жолы.

Инновациялық оқыту әдістерінің басты артықшылықтарының бірі олардың оқушыларға білім алу процесінде белсенді рөл беруі. Дәстүрлі оқыту әдістері оқушыларды пассив тыңдаушы ретінде қарастырса, инновациялық әдістер оларды оқыту процесінің белсенді қатысушыларына айналдырады. Мәселен, STEM және STEAM технологиялары ғылым, технология, инженерия, өнер және математика салаларын біріктіріп, оқушылардың логикалық және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Робототехника, бағдарламалау және инженерлік дизайн бойынша өткізілетін сабақтар оқушыларға болашақта сұранысқа ие болатын дағдыларды меңгеруге көмектеседі.

Геймификация әдісі де оқытудың тиімділігін арттырудың заманауи тәсілдерінің бірі. Бұл әдіс ойын элементтерін оқу процесіне енгізу арқылы оқушылардың оқу мотивациясын арттырады. Геймификация күрделі тақырыптарды оңай меңгеруге ықпал етеді және оқу процесін қызықты әрі тартымды етеді. Мұндай тәсіл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың ұжымдық жұмыс істеу және мәселені шешу қабілеттерін дамытады. Сонымен қатар, ойын элементтері арқылы оқушылардың өзара бәсекелестігі ынталандырылып, олардың жетістікке жетуге деген құлшынысы артады.

Жобалық оқыту оқушылардың шығармашылық және практикалық дағдыларын дамытудың тағы бір тиімді әдісі. Бұл тәсіл оқушыларды нақты жобалармен жұмыс істеуге бағыттай отырып, олардың аналитикалық ойлау қабілеттерін және дербес шешім қабылдау дағдыларын нығайтады. Жобалық оқыту барысында оқушылар әртүрлі мәселелерді зерттеп, оларды шешудің жолдарын іздейді, осылайша теориялық білімдерін практикада қолданады. Мысалы, экологиялық жобалар оқушыларды табиғат қорғау мәселелерімен таныстырып, экологиялық мәдениетті дамытуға ықпал етеді. Бұл әдіс оқушыларды өздерінің шығармашылық әлеуетін ашуға және топтық жұмыс арқылы жаңа идеялар ұсынуға ынталандырады.

Цифрлық технологияларды қолдану білім беру саласының ажырамас бөлігіне айналған тағы бір маңызды инновациялық бағыт. Қазіргі таңда әртүрлі онлайн платформалар, виртуалды зертханалар және интерактивті құралдар оқытудың тиімділігін арттырып қана қоймай, оны оқушылар үшін қолжетімді әрі қызықты етеді. Мысалы, виртуалды зертханалар арқылы оқушылар ғылыми тәжірибелер жүргізіп, күрделі процестерді модельдей алады. Бұл әдіс зерттеу дағдыларын дамытуға және ғылыми қызығушылықты оятуға көмектеседі. Онлайн платформалар мен мобильді қосымшалар оқу материалдарын жүйелі түрде меңгеруге және оқушылардың оқу қарқынына бейімделуге мүмкіндік береді.

Оқушылардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытуда мұғалімдердің рөлі зор. Олар инновациялық әдістерді қолдану арқылы оқыту процесін тиімді ұйымдастырып, әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оларды білімге деген қызығушылықтарын арттыруға бағыттайды. Мұғалімдер өздерінің кәсіби деңгейін үнемі жетілдіріп, заманауи технологияларды меңгеру арқылы оқушылардың талаптарына сай білім беру процесін қамтамасыз етеді. Бұл ретте мұғалімдер үшін әртүрлі кәсіби даму курстары мен семинарлар маңызды рөл атқарады.

Инновациялық оқыту әдістерін енгізу арқылы білім беру жүйесі жаңа деңгейге көтеріліп, оқушылардың оқу жетістіктері айтарлықтай жоғарылайды. Олар тек пәндік білімді меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар, сыни ойлау, командада жұмыс істеу және жаңа ақпаратты жылдам меңгеру сияқты маңызды дағдыларды дамытады. Мұндай дағдылар оқушылардың болашақтағы кәсіби жетістіктеріне негіз бола алады.

Қоғамның интеллектуалдық және шығармашылық әлеуетін арттыруда білім беру саласының рөлі ерекше. Инновациялық әдістерді тұрақты түрде жетілдіру және тәжірибеге енгізу білім беру жүйесінің дамуының басты бағыттарының бірі. Бұл әдістер оқушылардың тек білім алушы ретіндегі рөлін емес, олардың жеке тұлға ретінде қалыптасуына ықпал ететін маңызды құрал болып табылады. Инновациялық тәсілдерді қолдану арқылы білім беру саласы қоғамның заманауи талаптарына сай бола алады.

Қорытындылай келе, инновациялық оқыту әдістері білім беру жүйесінің болашағын айқындайтын және оның тиімділігін арттыруға бағытталған басты құрал. Бұл әдістерді қосымша білім беру саласында қолдану оқушылардың қабілеттерін толық ашуға, олардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұл тәсілдер оқушылардың кәсіби және жеке жетістіктеріне негіз бола отырып, қоғамның жалпы дамуына үлес қосады. Инновациялық әдістерді тұрақты түрде жетілдіру мен тәжірибеге енгізу білім беру жүйесін жаңа деңгейге көтеріп, болашақ ұрпақтың табысты болуына ықпал етеді.



Әдебиеттер тізімі:

  1. Әбдіқалықова, Ш. Б. (2020). Білім берудегі инновациялық әдістер мен технологиялар. Астана: Қазақ университеті. [1, б. 62].

  2. Байболова, Г. Р. (2019). STEM және STEAM технологиялары: Білім беру процесіндегі жаңа әдістер. Алматы: Білім. [2, б. 23].

  3. Базарбекова, А. М. (2021). Қосымша білім беру жүйесі мен инновациялық әдістердің тиімділігі. Қызылорда: Қорқыт Ата атындағы университет. [3, б. 45].

  4. Дүйсенова, Н. К. (2020). Геймификация: Оқытудың жаңа тәсілі. Оқу және білім беру технологиялары. Алматы: ҚазҰПУ баспасы. [4, б. 12].

  5. Ермеков, Е. Р. (2018). Инновациялық оқыту әдістері: Жаңа көзқарас. Қарағанды: Қарағанды мемлекеттік университеті. [5, б. 34].

  6. Кенжебаева, Ж. Н. (2021). Цифрлық білім беру платформаларының даму тенденциялары. Алматы: Қазақ инновациялық университеті. [6, б. 67].

  7. Мусинова, Л. Р. (2019). Жобалық оқыту әдісі: Педагогика мен практикадағы тиімділік. Астана: Еуразия университеті. [7, б. 88].

  8. Тұрғанбаева, Р. М. (2018). Интерактивті оқыту әдістері және оларды мектепке енгізу. Алматы: Абай атындағы университет. [8, б. 53].

  9. Усенова, М. Ш. (2020). Қосымша білім беруде инновациялық технологияларды қолдану. Қарағанды: ҚарМТУ баспасы. [9, б. 29].

  10. Шарипова, А. Т. (2022). Инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу тәжірибесі. Алматы: Өркен. [10, б. 71].

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі