Баяндауыш

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме қажет болар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ашық сабақ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №9 орта мектеп

Синтаксис

Күні: 18.10.17ж. Мұғалімнің аты-жөні: Молдажан К.С.


Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Баяндауыш

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар біледі: сұрақ қою арқылы сөйлемнен баяндауыштытабады, астын екі сызықпен сызады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қай сөз таптарынан жасалатынын біледі;

Кейбір оқушылар орындай алады: құрамына қарай бөлінген үш түрін ажыратады

Бағалау критерииі

-сөйлемнен баяндауышты сұрақ қою арқылы табады;

-қай сөз таптарынан жасалатынын біледі;

-құрамына қарай бөлінген үш түрін ажыратады

Пәнаралық байланыс:

Әдебиет

Құндылыққа баулу:

«Мәңгілік Ел» идеясының жеті құндылығының біріншісі.

Тәуелсіз елдің мемлекеттік тілінің мәртебелі де тұрақты болып, өрістеп, дамуына үлес қосу-міндет.

Алдыңғы оқу:

Тұрлаулы мүше туралы мәлімет оқып келу

Бастауыш дегеніміз не?

Сабақтың барысы:

Жоспарлан ған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.


  1. Оқушылармен амандасу;

2. топқа бөлу: бірдей (сөз таптары) сұраққа жауап беретін сөздер арқылы(қиындыларды құрастыру арқылы үш топқа бөлу)

Түрлі түсті қағаздар

Сабақтыңортасы

30 мин.


1-тапсырма

Ережені түсініп оқиды.


  1. топ (баяндауштың ережесі) «Дара диаграмма»

Shape1











2- топ баяндауыш қандай сөз таптарынан жасалады?

«Уақыт тізбегі» әдістері



Құрылысына қарай

Сұрақтары:Не істеген? Не қылған? Қайтті? Не болмақ? Немене? Қалай? Кімдікі? Ненікі?

Дара

Заман өзгерген,білім күшейген.

Қазына – халықтікі.

Күрделі

Абай күрсініп қояды.

Олжабек шалқасынан түсе жаздады.

Үйірлі

Қиыны бұл дүниенің – қолы тарлық.

Есті адамдарда бар қасиет – уайым жеу.

Shape2

3-топ (баяндауштың құрамына қарай үш түрге бөлінуі) «Торлы диаграмма»

Баяндауыш болатын сөз таптары

Сөйлемдер

Етістіктер

Мен өте қуандым

Сен қайда жүрсің?

Сын есімдер

Бәріміз бір кісінің баласындай татумыз.

Ел тоқ.

Зат есімдер

Сендер бақытты адамсыңдар.

Ат – көлік, қамшы – қару.

Сан есімдер

Ер кезегі – үш.

Үш жердегі үш – тоғыз.

Есімдіктер

Медеуі – мен.

Өтегені - өзі.

Көмекші етістік пен еліктеуіш сөз

От жылт еті.

Мылтық тарс етті.

Shape3

Дескриптор:

-кестені толтырады;

-қосымша ақпараттармен салыстырады

-ойын жеткізе отырып, жұмыстарын қорғайды.

«Бесбармақ» әдісі арқылы бағалаймын



2-тапсырма Жұппен жұмыс

73-жаттығу. Күрделі баяндауыштардың жасалу жолын түсіндіріңдер.

Дескриптор:

-көшіріп жазады;

-күрделі баяндауыштарды табады;

-ойын жеткізе отырып, күрделі баяндауыштардың жасалу жолын түсіндіреді.



«Жұлдызшамен» бағалаймын

3-тапсырма. Жеке тапсырма

74-жаттығу. Баяндауыштың жасалу жолын түсіндіріңдер.

Дискриптор:

-мақал-мәтелдерді жатқа жазады;

-сөйлем мүшелеріне (тұрлаулы мүше) талдайды

«Бағдаршаммен» бағалаймын



4-тапсырма. Топпен жұмыс

1- топ 76-жаттығу (Морфологиялық талдау)

2- топ 76-жаттығу (Фонетикалық талдау. Қарамен жазылған сөздерді)

3-топ 76-жаттығу (Синтаксистік талдау.)

Дескриптор:

-көшіріп жазады;

-фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік талдау жасайды.



«Бағдаршаммен» бағалаймын

АКТ


Плакат



Плакат,маркер








АКТ

Сабақтың соңы

5 мин.


4-тапсырма.

Оқиғаларды егжей-тегжейлі баяндау

Ең алдымен …

Осыдан кейін біз …

Содан соң ..

Бұдан соң …

Ақырында …



Сендірерлік дәлел

Менің ойымша…

Мынаны естен шығармау қажет…

қарамастан

болса да

Яғни …

деген тұжырымға келемін

Дескриптор:

-кестені толтырады;

-Оқиғаларды егжей-тегжейлі баяндайды;

-Сендірерлік дәлел жасайды


«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Кері байланыс: «Шығу билеті»

Оқушылар сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады.




Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Баяндауыштардың жасалу жолы

Барынша қолдау көрсету:

-берілген жаттығулардан баяндауыштарды сұрақ қою арқылы табады

Орташа қолдау:

- берілген жаттығулардан баяндауыштардың қай сөз табынан екенін табады.

Қолдау көрсету аз:

- берілген жаттығулардан баяндауыштардың құрамына қарай түрін ажыратады.

Оқушылар топта бір-бірлерін басбармақ арқылы бағалайды.

«өте жақсы», «жарайсың», «белсенді бол», «қысылма» деген жұлдызшамен, бағдаршам әдісімен бағалау.

Мадақ сөздер.

Қазақ әдебиеті

АКТ-мен 3 мин байланыс болады

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

!

Жалпы бағалау







Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:







2:









Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:









2:





Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2018
754
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі