2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бауыржан Момышұлының "Ұшқан ұя" повесінің идеясы

Бауыржан Момышұлының "Ұшқан ұя" повесінің идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,"Ұшқан үя "повесінің тақырыбы мен идеясы туралы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Ыбырай Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектеп»

Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Бейсенова Б

Күні:

24.01.2025ж

Сынып: 8 «Б»

қатысқаны: қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

Бауыржан Момышұлы. «Ұшқан ұя» повесінің идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Сабақтың мақсаты

Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығрмашылығын біліп, әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.

Құндылықтар

Тәуелсіздік және отаншылдық

Сабақтың барысы:

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс тар

Сабақтың басы

5 минут
















1.Ұйымдастыру кезеңі.

Кезекшіні тыңдау. Түгендеу. әзірліктері

Жағымды психологиялық ахуал. «Жылы жүрек».

Қызығушылықты ояту

Тұлғаны тану:әдісі бойынша сендер Бауыржан Момышұлы кім,қай жерде дүниеге келді,қандай шығармалары бар?










«Ұшқан ұя»




Оқушылар назарын сабаққа аударады.









Тұлғаны тану:әдісі арқылы сабақ тақырыбы анықталып, мақсаты таныстырылады.




ҚБ.




-тамаша!

-керемет!

-өте орынды жауап!

-сәл ойланшы!




«Домбыра»әдісімен бағалау

Рисунок 6


8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Слайд


Интерактивті тақта



Суреттер





Ұлттық құндылықтар


Сабақтың ортасы

15 минут

















20 минут














3. Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақ мақсаты:әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

Идея- көркем шығарманың негізгі ойы

Пафос- құлшыныс,құштарлық,асқақтық,қуатты сезім мен терең шабыт.

Пафостың түрлері-қаhармандық, трагедия, комедия, романтикалық, сатиралық, дромалық.

1-тасырма .Повестің идеясы мен пафосын анықтау


Д ескриптор:

-Повестің идеясын анықтайды.

-Повестегі пафос түрін анықтайды.

-Пафос түріне шығармадан дәлел үзінді келтіреді.


2-Тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісімен шығарма желісін анықтаңдар




Дескриптор:

-Шығарма желісін анықтайды

-Ұлттық құндылықтарды табады

-Ойын жүйелі жеткізеді;

-Өзіндік ой пікірін білдіреді;


3-Тапсырма. Жұптық жұмыс «Графикалық органайзер»тәсілін қолданып,повестегі негізгі оқиғалар арқылы автордың айтпақ болған ойы мен көздеген ұлттық мүддені анықтау.



Дескриптор:

-Повестен қажетті үзіндіні табады;

-Үзіндіден автордың айтпақ ойын анықтайды;

-Үзіндіде көзделген ұлттық мүддені анықтайды;


Оқушылар

Повестің идеясы мен пафосын анықтайды.






























шығарма желісін анықтайды



















«Графикалық органайзер»тәсілін қолданып

,повестегі негізгі оқиғалар арқылы автордың айтпақ болған ойы мен көзделген ұлттық мүддені анықтайды.

























«Домбыра»әдісімен бағалау



















«Домбыра»әдісімен бағалау













«Домбыра»әдісімен бағалау













Слайд


Интерактивті тақта


Суреттер



Ұлттық құндылықтар

























Слайд



Интерактивті тақта



Суреттер





Ұлттық құндылықтар

Сабақтың аяғы


5 минут





Үйге тапсырма.

4. Рефлексия «Өз жауабын аргументтеу»

1.Мен сабақта ... жұмыс жасадым, себебі...

2.Сабақтағы жұмысыма мен ...

3.Сабақ маған ... көрінді.

4.Сабақ барысында мен...

5.Сабақ материалы маған...

6.Менің көңіл-күйім...


Бауыржан Момышұлы. «Ұшқан ұя» повесіндегі мақал мәтелдерді жазып жаттау.










































«Домбыра әдісімен» бағалау

















Бағалау дескриптор:





3-тапсырма 4 балл



2-тапсырма 3 балл



1-тапсырма 3 балл

















































Рефлексия «Өз жауабын аргументтеу»

1.Мен сабақта ................................ жұмыс жасадым, себебі.........................................................

2.Сабақтағы жұмысыма мен .........................................................................................................

3.Сабақ маған .............................. көрінді.

4.Сабақ барысында мен..................................................................................................................

5.Сабақ материалы маған................................................................................................................

6.Менің көңіл-күйім........................................................................................................................



Рефлексия «Өз жауабын аргументтеу»

1.Мен сабақта ................................ жұмыс жасадым, себебі.........................................................

2.Сабақтағы жұмысыма мен .........................................................................................................

3.Сабақ маған .............................. көрінді.

4.Сабақ барысында мен..................................................................................................................

5.Сабақ материалы маған................................................................................................................

6.Менің көңіл-күйім........................................................................................................................



Рефлексия «Өз жауабын аргументтеу»

1.Мен сабақта ................................ жұмыс жасадым, себебі.........................................................

2.Сабақтағы жұмысыма мен .........................................................................................................

3.Сабақ маған .............................. көрінді.

4.Сабақ барысында мен..................................................................................................................

5.Сабақ материалы маған................................................................................................................

6.Менің көңіл-күйім........................................................................................................................



Рефлексия «Өз жауабын аргументтеу»

1.Мен сабақта ................................ жұмыс жасадым, себебі.........................................................

2.Сабақтағы жұмысыма мен .........................................................................................................

3.Сабақ маған .............................. көрінді.

4.Сабақ барысында мен..................................................................................................................

5.Сабақ материалы маған................................................................................................................

6.Менің көңіл-күйім........................................................................................................................





























2-Тапсырма. «Графикалық органайзер»тәсілін қолданып,повестегі негізгі оқиғалар арқылы автордың айтпақ болған ойы мен көздеген ұлттық мүддені анықтау.

Үзінді

Автордың айтпақ ойы

Көздеген ұлттық мүдде


























2-Тапсырма. «Графикалық органайзер»тәсілін қолданып,повестегі негізгі оқиғалар арқылы автордың айтпақ болған ойы мен көздеген ұлттық мүддені анықтау.

Үзінді

Автордың айтпақ ойы

Көздеген ұлттық мүдде































Shape1 Ертексіз өскен бала –рухани мүгедек адам.Біздің қазіргі балаларымызға әжелері не шешелері ертек айта бермейді.Содан қорқам.Бесікте жатқанда құлағына анасының әлдиі сіңбеген баланың көкрегі кейін керең боп қалмаса деп қорқамын.



Әпкем аяғымды жерге тигізбей қағып алып,аспанға көтереді ... Сонан соң ол кенет ет бауыры елжіреп мені камзолының бауын ашып,қойнына жасырып алады да,жүгіре жөнеледі .Бауыр құшағы қандац ыстық еді ,шіркін!



...Осылайша ,жеті атаға дейін жетелеп отырып санатады.





Ертексіз өскен бала –рухани мүгедек адам.Біздің қазіргі балаларымызға әжелері не шешелері ертек айта бермейді.Содан қорқам.Бесікте жатқанда құлағына анасының әлдиі сіңбеген баланың көкрегі кейін керең боп қалмаса деп қорқамын.



Әпкем аяғымды жерге тигізбей қағып алып,аспанға көтереді ... Сонан соң ол кенет ет бауыры елжіреп мені камзолының бауын ашып,қойнына жасырып алады да,жүгіре жөнеледі .Бауыр құшағы қандац ыстық еді ,шіркін!



...Осылайша ,жеті атаға дейін жетелеп отырып санатады.





































Таныс болғай, мен – ұлы тілдің жанашыры,

Қазақ тілі – жүректің асыл сыры.

Сөз өнері – өмірдің мәңгі шамы,

Білімнің де, тәрбие тілдің шыңы.

Менің атым – [атыңызды енгізіңіз], тілдің ұшқыны,

Әр әріпте жатыр елдің ұлттығы.

Шәкіртіме жеткізсем шын болмысты,

Ұстаз болу – жүректің шындық ісі.

Қазақ тілі – тарихым, мұра, арман,

Ұрпақ үшін асыл сөз қалар қордан.

Сабақтарым – тәрбие, білім, рух,

Әр жүрекке сәулесін шашар қолдан.

Әдебиетпен танытар елдің сырын,

Шежіресі, ұлтының алтын қырын.

Сөз маржанын тереңнен теріп алып,

Шәкірттерге сыйлаймын жан жылуын.

Қадам басып білімнің биігіне,

Жетелеймін шәкіртті шын ілімге.

Қазақ тілі – қасиет, қазына деп,

Еңбек етем ұрпақтың келешегіне.

Shape2









«Үздік ашық сабақ»

Онкүндігі

Бейнелеу пән мұғалімі

Турғынбаева Ұ









































































Қысқамерзімді жоспар

4 -сабақ

Бөлім:

3-бөлім: Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Сембинова Гульнур Есентаевна

Күні:

18.02.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны: 2(себепті)

Сабақтың тақырыбы:

Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» повесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.Т/Ж4 Көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

8.Б/С1 Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

Бағалау критерийлері:


Құндылықтарға баулу:

Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру

«Патриотизм кіндік қаның тамған жеріңе, өскен ауылыңа, қалаң мен өңіріңе, яғни туған жеріңе деген сүйіспеншіліктен басталады. Сол себепті, мен «Туған жер» бағдарламасын қолға алуды ұсынамын. Оның ауқымы ізінше оп –оңай кеңейіп, «Туған елге» ұласады. Мәселен, «Ауылым –әнім» атты әнді айтқанда, «Туған жерін сүйе алмаған, сүйе алар ма туған елін» деп шырқайтын едік қой. Тереңдеп қарасаң, бұл – мағынасы өте терең сөздер»

Пәнаралық байланыс:

Музыка, қазақ тілі, тарих

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын допты бір –біріне лақтырып, үйде өздерін еркелетіп айтылатын атын айту арқылы жүзеге асырылады.

Мақсаты: Оқушылардың тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Доп, ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе




(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ш. Мүртазаның «Ай мен Айша» шығармасынан үзінді беріледі.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, таныстырады.














Сен қайдан келдің?- дегенде бір данышпан:

Мен балалықтың елінен келдім, - деген екен. Ересектерден сол «балалықтың елінен» келмеген ешкім жоқ. Анадан ешкім сақал –мұртымен тумайды. Мен де солардың бірімін.

Ш. Мұртаза «Ай мен Айша»

шығармасынан үзінді



Осы үзінді бойынша

өз ойымен бөліседі.

Сыныптастарының пікірін толықтырады.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жақсы!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы




«Кубизм» әдісі арқылы 6 сұрақ қою арқылы өткен тақырыптарға шолу жасап шығу

















«Сұрақтар патшалығы» әдісі. 5 сұрақ береді.

Кім? Қашан? Қайда? Қалай? Не себепті? Шығармадан жауабын табуды ұсынады









«Ұлттық тәрбие –құндылық бастауы» кезеңі

Шығармадан алынған үзіндіні оқиды. Кестені толтыруға береді







«Сергіту сәті»

Қ. Әбілдинаның орындауындағы «Асыл әжем» әнін тыңдауды ұсынады



«Мақал – сөздің мәйегі»

кезеңі

Тақырыпқа қатысты 6 мақал береді, соны шығармамен байланыстыруды ұсынады









«Венн диаграммасы» әдісі

«Ұшқан ұя» шығармасынан алынған үзінді мен Ш. Мұртазаның «Ай мен Айша» шығармасын салыстыруды ұсынады





«Төрт сөйлем әдісі»

Мұғалім оқушыға өзінің жанына жақын кейіпкер туралы өз ойын 4 сөйлем әдісі арқылы беруді ұсынады














Айтылым:

Оқушылар бір –бірден тақтаға шығып, өзіне түскен санның сұрағына толық жауап береді. Сыныптастары жауапты толықтыруға болады.









Оқылым, айтылым

Шығарма кейіпкерлерін, шығармада суреттелген кезеңдерді айтады, кейіпкерлер мекенін табады, әже образын ашады, автордың айтпақ болған ойын анықтайды.



Тыңдалым, жазылым

Оқушы үзіндіні тыңдайды. Кесте бойынша ұлттық тәрбиені табады, оны бүгінгі күнмен байланыстырып жазады









Оқушылар әнді тыңдап, біраз тынығады











Айтылым



Мақал –мәтелдерді түсініп оқып, оны шығарманың мазмұнымен байланысырады













Жазылым, айтылым,

тыңдалым

Екі үзіндіні тыңдайды, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын

тауып, ұлттық құндылықтарын ажыратып айтады







Оқылым, жазылым

Берілген тапсырманы мұқият оқып, өз пікірін білдіріп, оған дәлел келтіріп, өмірмен байланыстырып, қорытынды шығарады

Дескриптор:

1. Берілген сұрақты түсініп оқиды

2. Берілген сұраққа толық жауап береді

3. Айтайын деген ойын анық жеткізе біледі













Дескриптор:

1. Берілген сұрақтың жауабын шығарма мазмұнына сүйеніп табады

2. Мысал келтіреді

3. Сұраққа толық жауап береді











Дескриптор:

1.Үзіндіні тыңдайды

2.Үзіндіден ұлттық тәрбиені табады

3.Бүгінгі күнмен байланыстырады





























Десктиптор

1. Берілген мақал – мәтелді түсініп оқиды

2. Мақалды шығармамен байланыстырады

3. Шығармадан нақты дәлелдер келтіреді



Дескриптор

1.Берілген екі үзіндінінің мазмұнынын түсінеді

2. Айырмашылықтарын табады

3. Ұқсастықтарын табады



Дескриптор

1. Бір кейіпкер туралы пікір білдіре алады

2. Өз пікіріне дәлел келтіре алады

3. Өз пікіріне мысал келтіре алады

4. Айтқан пікірінен бір қорытынды шығара алады




Кубик, сұрақтар жазылған сандықшалар

























Оқулық, карточка



























Карточка









































Карточка, оқулық

























ВЕНН ДИАГРАММАСЫ,

Карточка





















Карточка


Сабақтың соңы

Қорытындылау

Кері байланыс




«Өлеңді аяқта» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларға «Болашаққа бағдар – рухани жаңғыру» бағдарламасын ұсынып, «Ауылым -әнім» әнін тыңдата отырып аяқталмаған өлеңді аяқтауды ұсынады

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақты ауылына деген сүйіспеншіліктерін өлең арқылы білідіріп қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Ұршық жинау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі ұршық саны бойынша бағаланады.




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі Ұршық жинау бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Әлі есімде, бір рет әкемнің Момынқұл дейтін інісі әжеме: - Қойшы, апа! - деп дауыс көтеріп қалып еді, әжем тырс ете қалып: - Сен тұрмақ, Момыш маған осы күнге дейін бетіме тік қарап сөйлеген емес. Сен қайдан шықтың, иттің күшігі! Жоғал, көзіме көрінбе! - деп үйден қуып шықты. - Не боп қалды? - деп әкем кіріп келді, әжем оны аймалап, арқасынан қағып: - Анау інің көргенсіздеу боп бара жатыр. Жөнге сал туысқаныңды, - деді. - Мақұл, апа, сазайын тарттырайын. Бірақ ұрмай-ақ қояйын, мақұл ма, апа, - деді. - Мейлің, - деп күрсінді әжем. Момынқұл көкем сол түні қой қорада түнеп шықты. Таңертең әкем оны жақсылап сөгіп салып, басқа бір ауылға бір аптаға аттандырып жіберді. Сол екі ортада әжем енді Момынқұлын сағынып: - Әй, әлгі тентек неме қашан келеді? - деп қайта-қайта сұрай бергені ғой, жарықтық.

______________________________________________________________________________

Шілденің ыстық күні. Әжем екеуіміз Сүмбеге, нағашым үйіне жаяу келе жатырмыз. Даланың шаңдауыт қара жолы. Жүргінші аз. Бойы шағын әжем аяғын тыпың-тыпың тез басады. Мен енесіне ілескен құлын тәріздімін, біресе о жағына, біресе бұ жағына шығамын. Зорға ілесіп келем.

Судың арғы өңірі ойпат, тоғайлы алқап. Одан әрі тау. Таудың аппақ басы күн нұрымен шағылып, көзді ұялтады. Әжемнен ол аппақ не екенін сұраймын. Қар дейді. Жаздыгүні де қар бола ма? Болады дейді әжем. Қызық. Қалайша еріп кетпейді?

Таудан бері жазық сардала. Дала төсінде жарқырап аққан өзен. Тау өзені. Одан да әрі саржазықтың бетінде темір пештің қызуына ұқсаған жалындаған ғажайып бір толқын байқалады. Жерден будақ-будақ шығып жатқандай болады. Мен қызықтап қарап, көз алмаймын.

Әже, анау алыстағы будақ-будақ толқын немене?

Әжем оның сағым екенін айтады.

Сағым деген немене? Түтін бе?

Әжем күледі. Сағымның түтін емес екенін түсіндірген болады.

Қасына барып, қолмен ұстауға бола ма?

Ақымақ неме, сағым — ол жел секілді. Желді қолмен қалай ұстамақсың?

Жауыннан соң кемпірқосақ пайда болады. Дөңнің ар жағында жап-жақын жерде тұрады. Мен қанша рет оның қасына жақын бармақ болып жүгірдім. Бірақ жете алған емеспін. Бір дөңнен ассам, және бір дөңнің ар жағына секіріп шығып, алыстай беретін тәрізді. Сағым да соған ұқсас болғаны ғой. Көруін ап-айқын көресің. Ал бірақ жақындап, қолмен ұстай алмайсың. Қызық. Бұған да менің ақылым жетпейді.

_____________________________________________________________________________

Ойпаңда қаз-қатар киіз үйлер. Бөктерді жағалай қой өріп барады. Қойтас екенін, қой екенін біліп болмас, тау бөктері толы мал. Күн көтерілгенше, шығыстағы шоқының ұзын көлеңкесі шатқалды көлегейлеп жатып алады. Күн көтеріле, көлеңке де қысқара береді. Шатқал алтын нұрға малынып, дүниенің бір шалқыған шағы басталады.

- Ойбай-ау, мына күшіктің әлден тұрып кеткені несі, - деп киіз үйден апам шығады. Әжемді мен апа деймін. - Кішкентай ғана құлыным менің, ерте тұрып кеткенің қалай? - деп апам мені қолымнан жетектеп алады. Мен тырмысып, үйге басқым келмейді. Әлгі бір күн шоқыдан шығып келе жатқан шақтағы ғажайып суреттен айрылғым жоқ-ақ.

- Жүр, қымыз құйып берейін, ақыр ерте тұрыпсың ғой, - дейді апам. Мен жалаң аяғымды тасқа тіреп, тыртысып бағамын. Сөйтсем кәрі апам: - Жүрмесең мейлің, қымызды түк қалдырмай өзім ішіп қоямын, - деп үйге кіріп кетеді. Сонда барып мен бақыра жылап апамның соңынан тұра жүгіремін.

______________________________________________________________

ОЙ ШАҚЫРУ:

  • Сен қайдан келдің?- дегенде бір данышпан:

  • Мен балалықтың елінен келдім, - деген екен. Ересектерден сол «балалықтың елінен» келмеген ешкім жоқ. Анадан ешкім сақал –мұртымен тумайды. Мен де солардың бірімін.

Ш. Мұртаза «Ай мен Айша»

шығармасынан үзінді

_____________________________________________________________

КУБИЗМ

1. Бауыржан Момышұлы қай жерде, қашан дүниеге келген?

2. «Ұшқан ұя» повесі қай жылы, қандай наградаға ие болады?

3. Бауыржанның әкесі Момыш қандай адам болған?

4. Әжесі Қызтумасты халық қалай деп атап кеткен?

5. Повестің негізгі идеясын айтыңыз?

6. «Ұшқан ұя» повесі желісі бойынша мүшел жасты атап шығыңыз?

__________________________________________________________________

СҰРАҚТАР ПАТШАЛЫҒЫ

КІМ? ҚАНДАЙ? ҚАЙДА? ҚАЛАЙ? НЕ СЕБЕПТІ?

1. Шығарма кейіпкерлері кім?

2. Шығармада қандай кезеңдер суреттелген?

3. Кейіпкерлер қатысқан оқиғаның үш мекені атаңыз. Қайда?

4. Шығармада автор әжесін қалай суреттеген?

5. Шығарма желісі бойынша не себепті автор «Ертексіз өскен бала – рухани мүгедек адам» дейді?

_________________________________________________________________

«МАҚАЛ – СӨЗДІҢ МӘЙЕГІ»

1. Әкеге қарап ұл өсер,

Шешеге қарап қыз өсер.

2. Жеті атасын білмеген жетесіз

3. Әдепсіз жігіт жүгенсіз атқа ұқсайды

4. Бала тәрбиесі бесіктен

5. Дұрыс қанаттанған дұрыс ұшар

6. Ағадан қалғанды іні киіп өседі,

Ападан қалғанды сіңілі киіп өседі,

Көргендерін бойына түйіп өседі.

________________________________________________________________

«ТӨРТ СӨЙЛЕМ ӘДІСІ»

ПІКІР: Шығармадағы жаныңа жақын кейіпкер туралы өз пікіріңізді жазыңыз

ДӘЛЕЛ: Өз ойыңызды аргументпен дәлелдеңіз

МЫСАЛ: Пікіріңізді өмірмен байланыстырыңыз, мысал келтіріңіз

ҚОРЫТЫНДЫ: Осы айтқандарыңыздан бір қорытынды шығарыңыз

__________________________________________________________________

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ

«ӨЛЕҢДІ ТОЛЫҚТЫР»

Ауылым алтын бесік, .........................:.....,

Куәсі ..........................., ақ арманның.

Ауылым - ..............................., жер жәннәтім,

...................................... деп ән арнадым!

________________________________________________________________



КЕРІ БАЙЛАНЫС

ОЙДЫ АЯҚТА

Маған бүгінгі сабақ ...........................

Өйткені ........................................

Қолымнан келді..........................

Қиындық тудырды........................

Сабаққа қатысушыларға тілерім..........................

______________________________________________________________

«Ұлттық тәрбие – құндылық бастауы»

Ұлттық тәрбие

Романда

Бүгін




































_________________________________________________________________



















Патриотизм кіндік қаның тамған жеріңе, өскен ауылыңа, қалаң мен өңіріңе, яғни туған жеріңе деген сүйіспеншіліктен басталады. Сол себепті, мен «Туған жер» бағдарламасын қолға алуды ұсынамын. Оның ауқымы ізінше оп-оңай кеңейіп, «Туған елге» ұласады. Мәселен, «Ауылым - әнім» атты әнді  айтқанда, «Туған жерін сүйе алмаған, сүйе алар ма туған елін» деп шырқайтын едік. Тереңдеп қарасақ, бұл - мағынасы өте терең сөздер.



28 Қаңтар 2025
350
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі