Материалдар / Б.Бұлқышев 7-сынып "Шығыс ұлына хат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б.Бұлқышев 7-сынып "Шығыс ұлына хат"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
2201
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы

Уақыты

5.03.2015ж

Пәні: Әдебиет Пән мұғалімі : Разақова М

Сабақтың тақырыбы

Баубек Бұлқышев « Шығыс ұлына хат»

Сілтеме

Қазақ әдебиеті оқулығы

Қазақ әдебиеті оқулығының әдістемесі

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Жалпы мақсаты

Б.Бұлқышевтың өмірінен, шығармашылығы мен «Шығыс ұлына хат» очергінің мағынасы туралы түсінік беру . Шығарманың идеялық мазмұнын мағынасына қарай талдай білу. Өзін және өзгені шынайы бағалауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

Б.Бұлқышевтің өмірінен, шығармашылығы мен «Шығыс ұлына хат» очергінің мағынасы туралы білетін болады. Шығарманың идеялық мазмұнын мағынасына қарай талдай алатын болады.

Өзін және өзгені шынайы бағалай алатын болады .

Негізгі идеялар

Бабалар рухын құрметтеу мақсатында отты күндер жайында ой айта алады.

Тапсырмалар

Топтық жұмыс ( Постер қорғау)

Тапсырмалар

Жұптық жұмыс (Семантикалық карта)

Тапсырмалар

Жеке жұмыс (Пікір білдіру, Әріптер сөйлейді)

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 2мин

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Сыныпты топқа бөлу.Сабақтың мақсатын айқындап алу. Бағалау парағын таратып беру.

Топқа бөліну.Топ басшысын сайлау.

Ой қозғау 10 мин ( Үй тапсырмасын сұрау)

Т.Ахтанов «Окоп үстіндегі айқас»

Үй тапсырмасын ашық сұрақтар арқылы сұрап бекіту.

1. Т.Ахтанов қай жердің тумасы? (Ақтөбе облысы,Шетырғыз ауылының) 2.Алғашқы тырнақалды шығармасы қалай аталады? (Қаһарлы күндер) 3.Пьесаларын ата. («Сәуле», «Боран») 4.Абай атындағы Мемлекеттік сыйлық не үшін берілді? (Шығармалары үшін)


Әр топтан бір оқушы шығып жауап береді.

Мадақтау арқылы бағалау

Жаңа тақырып 27мин

Жаңа сабақ: Баубек Бұлқышев « Шығыс ұлына хат» 1.Бүгінгі жаңа сабағымызда: АКТ

(бейнежазба)

2.Өзіндік іздену-зерттеу жұмысы. Б.Бұлқышевтың өмірі мен шығармалары жайлы ізденіп келген мәліметтерін оқыту.

1.Топтық жұмыс ( Постер қорғау) 10 мин І топ 1.Б.Бұлқышев кім? 2.«Өлімнен-ұят күшті» деген халық мақалын автор жауынгерлердің мақсат-мүдесімен қалай байланыстырады?

ІІ топ 1.Хат кімдерге арналған? Шығыс ұлы кім? 2.Махамбет Өтемісұлының өлеңінен алынған үзіндіні хаттан табу.

ІІІ топ 1.«Елім-ай» әнінің мәні неде? 2.«Ұлы жеңіске-70 жыл»

2. Жұптық жұмыс 6 мин 1.Шығарманың тақырыбы мен көркемдік идеясын ашу

Шығарманың тақырыбы


Жанры


Идеясы


Көркемдік мазмұны


Стилі


2.Семантикалық карта

Үзінділер

Окоп үстіндегі айқас ”

Шығыс ұлына хат


Соғыс даласының әлі де қызуы басылмаған, бусанып тұр.

+


Жанымда бірнеше қазақ жігіті бар.Осыдан 40 минут бұрын бұл блиндажда немістер отырды.


+

Ел қорғауға ер намысымен аттанған біздің алдымызда үлкен бел жатыр.


+

Сол қанатта танктер жиілеу көрінді.Мұндағы бұрыннан да сирек,енді азайып қалған солдаттар соңғы жан-дәрменін салып жатыр.



+


Біреуі лап етіп өртенді де, екіншісі кейін қарай қашты.

+


Таң бозарып келеді. Артиллерия өзінің тағы әнін бастады.


+

3.Жеке жұмыс 6-мин Абай қайтқанда Мұхтар 7 жаста болатын. Ақылды Әуез ата Абайды ақырғы сапарға шығарып салуға аттанарда баласы Қасымбекке былай деді: «Үйде отырмаңдар. Мұхтарды саған тапсырдым. Атқа мініңдер. Абай шыққан қырға шығыңдар. Абай түскен ойға түсіңдер. Шіркіннің енді жүзін көру жоқ қой. Ең болмаса басқан ізін барлап-байқаңдар. Не аңғарар екенсіңдер, неге таңданар екенсіңдер?!» деп Мұхтарға бата беріпті. Біз де Баубектің шыққан қырына шығып, ойына түстік. Жазушының суретін көрдік. Өмірімен таныстық. Нені аңғардық? Неге таңдандық? Осы сезім- сырларыңды қағаз бетіне түсірейік. 2.«Әріптер сөйлейді» Б- А- У - Б- Е- К-



Бейнежазбадан монолог тыңдайды. Топта бір-бірінің пікірін тыңдайды

Екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Әр топ берілген тапсырмалар жүйесімен жұмыс атқарады.

Жұптық жұмыс 1.Шығарманың тақырыбы мен көркемдік идеясын ашады.







2.Семантикалық карта толтырады. Бағдаршам арқылы бағалау



































Жеке жұмыс Нені аңғардық? Неге таңдандық? сезім- сырларын қағаз бетіне түсіреді.





Берілген әріптер бойынша қандай? деген сұрақ бойынша толтырады Қолпаштау арқылы бағалау

Қорытындылау

3мин

1.Шығыс ұлы деп аталу себебі неде? 2. Ана, Отан аманаты туралы не айтылған? 3. Хатта жауынгерлер басынан кешірген ауыр күндер туралы не айтылған? 5. “ Жаман солдат болуға құқымыз жоқ! ” – дейді. Мағынасын түсіндір . 6. Хатта қандай қасиетті ұлдарының аты аталған?

Оқушылар сұраққа жауап береді Мадақтау арқылы бағалау

Бағалау 1мин

Суммативті бағалау

Топ басшысының бағалауы

Кері байланыс 1мин

Бүгінгі сабақтан не білдім? Қандай қиындықтар кездесті ? Қиындықтан шығудың жолдары қандай?

Пікірін тыңдау

Кейінгі оқу 1мин

1.«Б.Бұлқышевқа жауап хат» жазу. 2. «Шығыс ұлына хаттан» ұнаған жерлерін жаттап алу.

Үйге тапсырма алады

Тексерілді:



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!