Материалдар / Бекіту сабағы

Бекіту сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің сабағым өзге ұлт өкілдеріне сабақ беретін ұстаздарға көмек болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
708
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: ________

Сабақтың тақырыбы: Грамматикалық тақырып:

Бекіту сабағы


Сабақтың мақсаты:Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру, тыңдаушылардың сөздік қоры мен ауызекі сөйлеу тілін байыту және қазақша сәлемдесу мен қоштаса білуге дағдыландыру.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрсету, ой қорыту, диалог құру, сұрақ-жауап, тыңдау.

САБАҚ БАРЫСЫ:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

а) тыңдаушылардың сабаққа қатысуын қадағалау;

ә) көңілдерін сабаққа аудару.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

* Жаңа сөздерді сұрау

* Сәлемдесу, қоштасу үлгілерін сұрау

ІІІ. Жаңа сабақ.

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз.

Аты-жөніңіз кім?

Атыңыз (есіміңіз) кім?

Тегіңіз қалай?

Туған күніңіз бен жылыңызды айтыңыз.

Қай мектепті, қашан бітірдіңіз?

Қайда оқуға түстіңіз?

Болашақ мамандығыңыз қандай?

Қайда тұрасыз?

2-тапсырма.Қазақ тіліне аударыңыз.

Здравствуйте


Здоровье


Как ваши дела?


Давайте познакомимся


Как тебя зовут?


Сестренка


Как настроение?


Живы-здоровы


Неплохо


Твое здоровье



3-тапсырма: Көп нүктенің орнына сұраулық шылауларды қойыңыз.

Ол сатушы …? Дәрігер қабылдай …? Сіз оқытушысыз …? Кіруге бола …? Шығуға рұқсат …? Бұл Мадина …? Асылым сабақта …? Сабақ қазір біте ...? Сен кино көресің ... ?


4-тапсырма. Жекеше түрдің І жақ жалғауларын дұрыс жалғаңыз. Добавьте личные окончания 1-го лица единственного числа (-бын/бін, -пын/пін, -мын/мін).

1) Мен ұстаз_______. 2) Мен құрылысшы_______. 3) Мен көңілді_______. 4) Мен жүйрік_______. 5) Мен бақытты_______. 6) Мен сіздіңжетекшіңіз_______. 7) Мен Әділет емес_______. 8) Мен тұрмыста_______. 9) Мен Қазақстаннан_______. 10) Мен бойдақ_______. 11) Мен студент_______. 12) Мен спортшы_______. 13) Мен Фархад_______. 14) Мен Мөлдір_______. 15) Біз Абай көшесінде_______. 16) Біззейнеткер_______. 17) Бізстудент емес_______.

5-тапсырма. Берілген диалогтардан кімдердің танысқандығын анықтаңыз.

а). -Кешіріңіз, қарындас, сізбен танысуға бола ма?

-Танысайық..

-Менің есімім - Асқар. Ал сіздің есіміңіз кім?

- Менің атым - Айсәуле.

-Есіміңіз қандай әдемі!

-Рахмет.

ә). –Ассалаумағалейкум, ақсақал!

-Уағалейкумассалам, балам! Қай баласың?

-Атым–Арман.Сіздің балаңыздың досымын. Біз бірге оқимыз.

-Өзің қай жерденсің? Әке-шешең кім?

-Мен Көкшетауданмын. Әке-шешем сонда тұрады.

-Руың қандай?

-Руым – найман.

-Өзің бір жақсы бала екенсің. Біздің үйге келіп тұр.

-Рахмет, ата. Уақытым болғанда келіп тұрармын. Сау болыңыз!

б). -Танысып қой, бұл менің әріптесім - Асылбек.

-Өте жақсы. Менің есімім – Мұрат. Мен Арманның досымын.

-Ал біз Арман екеуіміз бірге жұмыс істейміз. Танысқаныма қуаныштымын.

-Мен де.


6-тапсырма: Ережеге сүйеніп көптік жалғауын жалғаңыз

Азаматтар, емтихан______, мейрам______, жидек______, аспап______, хат______, маман______, қарбыз______, кітап______, күн____, сурет______, мектеп______, сұрақ______, сан______, әріптес____, дәлел___, балапан______,  зат______, балық______, әзіл____, есік______, ұлт______, пышақ______, қалам_____ көйлек______, оқулық______, шелек______, киім______, гүл______, жеміс______, дәптер______, көл______, ай______, нәрсе______, теңіз______, ауыл______,терезе______, кілем______, тау______, апта______, тіл______, үй______, көше______, қияр______, заң______, қоңыз______, бөлме______, оқушы______, батыр______, қой______, кесе______, жер______, қоңырау______, кітапхана______, қол______, сәбіз______, әйел______, көпір______,қоян______, сезім______, құрдас_____, дос_____, бағдарлама_____, ереже_____, тәсіл_____, атау_____, нағашы_____, бөле_____, тапсырма_____, тағам_____, әдебиет_____, кілем_____, ұлт_____.


7-тапсырма. Кестені толтырыңыз

Менiң
(-м /-ым / -iм)

Сенiң
(-ң /-ың / -iң)

Сiздiң
(-ңыз /-ңiз /
-ыңыз / -iңiз)

Оның

(-ы/і, -сы/сы)

өмірім

өмірің

өміріңіз

өмірі

досым




гүлім




дәптерім




көйлегім





8-тапсырма. Қазақ тіліне аударып, төмендегі кестені толтырыңыз.

Моя семья, ваша национальность, твой друг, его работа, наша дорога, твой стол, мой брат, твоё окно, его книга, твоя бабушка, ваш ковёр, его слово, его очередь, ваша статья, моя тарелка, твой корабль, её школа, его вино, твой учебник, мой класс, наше дерево, ваша дверь, её урок, моя ошибка, твой дом, его картина, ваше письмо.


Менiң

Сенiң

Сiздiң

Оның










Үйге тапсырма. Мақалдардың мағынасын түсініп, жаттап алыңыз.

а). Жүздің түсін білгенше, бірдің атын біл.

ә). Танысы аздың – тынысы аз.

б).Сәлемге сараң болсаң - өмірде қараң боласың.

в).Сәлемі дұрыс емес салтанатты бұзады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ