Бесікке салу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бесікке салу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


3-бөлім:Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

1-сабақ

Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Сабақ тақырыбы

Бесікке салу

Күні: 05.06.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллаева З.З.

Сынып: 5 «Ә»сынып

Қатысқандар:24

Қатыспағандар: жоқ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.Т/А5.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау

5.5.Т/А. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

Сабақ мақсаттары

(Бағалау критерийі)

Барлық оқушылар орындай алады:иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарды анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: көтерілген мәселені талқылайды.

Тілдікмақсат

Оқушыларорындайалады:


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бала, бесікке бөлеу, атаның бата беруі, той, балаңыздың бауы берік болсын


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:бала, бесікке бөлеу, атаның бата беруі, той, балаңыздың бауы берік болсын



Талқылауға арналған сұрақтар:

Дәстүр мен мерекенің бір-бірінен айырмашылығы неде?

Дәстүрдің қандай түрлерін білесіңдер?

Ал мерекенің ше?


Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығына баулу

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу:

Отбасындағы дәстүрлі мерекелерге қандай мерекелер жатады?

Сабақ барысы

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Қалыптастырушы

бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

2 мин

1-әрекет. Ұжымдықжұмыс:Сыныптыңжағымдыахуалынқалыптастыруда«Өзіңеайтқанды,өзгегеайт» әдісібойыншаоқушыларбір-біріне қошемет сөздер айтады.



4 мин

«Бағалау критерийі:иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды

2-әрекет.Ұжымдық жұмыс: «Суреттер: не болды?» әдісі бойынша отбасылық мерекелер мен дәстүрлерге қатысты суреттерді көрсетемін.


Смайлик

Иллюстрациялар



Сабақ ортасы

10 мин

Бағалау критерийі: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3-әрекет. Топтық жұмыс: Бесікке салу және туған күн мерекесіне байланысты бейнебаян көрсетіледі.

Дескриптор:

1. Мәтінді көріп, тыңдайды

2. Қойылған сұрақтарға жауап береді

-Бесікке салу бойынша бейнебаян тамашалайды.

1. Баланы бесікке не үшін үлкен кісілерге салдыртқызады?

2. Не үшін бесікті аластайды деп ойлайсыңдар?

3. Бесіктің пайдасы неде деп ойлайсыңдар? – сұрақтарға жауап береді

- Отбасылық туған күн мерекесіне байланысты бейнебаян көрсетіледі.

- екінші бейнебаяндағы әрекетте не үшін сыйлық сыйлады?

- ал 8 наурыз мерекесінде біз аналарымызға апа-қарындастарымызға не үшін сыйлық сыйлаймыз?

-туған күн мен 8 наурыз мерекесінің қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар


4-әрекет. Келісемін /келіспеймін әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.

Бейнебаян

5-мин

Бағалау критерийі: Берілген тақырып бойынша өз ойларын білдіреді.

5-әрекет. Топтық жұмыс: «Қос көбік» әдісі бойынша дәстүр мен мерекенің ұқсастығы мен айырмашылығын жіктейді.

Дескриптор:

  • дәстүрдің айырмашылығын бір бағанға;

  • мерекенің айырмашылығын бір бағанға;

  • ұқсастығын ортақ бағанға жіктейді;

  • өз ойларын білдіреді.



6-әрекет. Топтық жұмыс: Не қиын болды? Не оңай болды сауалына жауап алу.

А3 қағаздар, маркер.

9 мин

7-әрекет.Топтық жұмыс:

1 топқа бесікке салуда немесе мерекеде айтылатын ән-жырды қолдану

2 топқа бесікке салуды рөлдік ойын бойынша көрсету

3 топқа бесіктің бейнесін салу немесе өлең шығару


«Басбармақ» әдісі бойынша әр топ бір-бірін бағалайды

Стикер


Сабақтың соңы



Жеке жұмыс. 8-әрекет. Хабарлама әдісі бойынша оқушылар не үйренгенін көрсететін мәтіндік хабарлама жазады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
442
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі