Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің ісəрекеті
|
Оқушының іс-əрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
(Ұ)
Ұйымдастыру
кезеңі
(1-7
мин.)
|
Сəлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
І. Қызығушылықты
ояту
«Өзіңе тілегенді
басқаларға тіле» ойыны
Əр оқушыға 10-15 сек уақыт
аралығының ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу
тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бірігіп, бір-бірінің
қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек.
Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға болады. /Бұл ойын
оқушыларға психологиялық жағымды көңіл күй сыйлайды/.
|
Топтастыру
|
Топтастыру. «Фигуралар» əдісі
Оқушыларға
фигуралар
тарқатылады. Үшбұрыш, төртбұрыш, бес жұлдыз
алған оқушылар фигураларына
қарай бір
топқа бірігеді.
І топ:
«Үшбұрыш»
ІІ
топ: «Төртбұрыш»
ІІІ топ: «Бес
жұлдыз»
|
(МК, Ұ) Ой қозғау.
«Миға шабуыл» əдісі
|
Өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру
мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады.
–Қазақ халқы мен елімізде
тұратын этностардың қандай билерін білесің?
(1сурет)
– Роботты қалай билетуге
болады?
– «Билеу
алгоритмі» ұғымын қалай
түсіндірер едің? (2сурет)
|
•Оқушылар ұжымдық үлгіде жауап
береді. •Егер
сұраққа жауап дұрыс берілмесе, мұғалім
өзі
бағыттап, дұрыс жауапты табуға көмектеседі.
|
Белсенділік танытқан оқушыларды «Басбармақ» əдісі бойынша бағаланады.
|
Проектор
ұлғайтқыш
оқулық
|
Жаңа сабаққа
дайындық
|
Жаңа сабаққа дайындық
ретінде «Сұрақ-жауап» əдісін қолданып, талқылау жұмысын жүргізу.
Оқушылар
сұраққа жауапты бар білгендерін жазбаша немесе ауызша
жеткізеді.
Ұжымдық талқылауда оқушыға
сұрақ қою мен проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын
еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға
ұшырамай,
қағазға түсіріп те,
ауызша талқылау жұмысы жүргізіледі.
-
Сенің
робот досың болғанын қалайсың ба?
-
Роботтың
өз ойлау қабілеті бар ма ?
-
Робот
кімнің басқаруымен қимыл жасайды?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін ұлғайтқыш тақтадан сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен
таныстырылады.
Қауіпсіздік ережесін қайталап өту.
Сабақты бағалау
әдісі: «Басбармақ» əдісі
|
Сабақтың
ортасы
(31
мин.)
|
ІІ. Мағынаны ашу
(білімді
өзектендіру үшін). Оқулықпен жұмыс істеу. «Мəтінмен жұмыс»
əдісі
Тапсырмалар:
-
əр бөліктің негізгі ойын
білдіретін сөйлемдерді анықтау;
-
негізгі ұғымдарды
сипаттайтын сөз, сөз тіркесі,
сөйлемдерді табу;
-
мəтіндегі барлық негізгі
ұғымдарды кезегімен атап беру
-
мəтіндегі оқуға орын алған
жерлерді атау;
-
мəтінді аяқтаудың нұсқасын ұсыну.
|
Оқулық
проектор
|
|
(Ж) 1-
тапсырма
–Роботты қандай музыкаға
билеткілерің келеді?
–Робот билейтін музыканы
таңдаңдар.
–Не үшін
сол музыканы таңдадыңдар?
–
Себебін
түсіндіріңдер.
|
Дескриптор
-
Роботты қандай музыкаға
билеткілері келетінін таңдап, айтады.
-
Не үшін сол музыканы
таңдағанын түсіндіреді.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Басбармақ» əдісі
бойынша
бағалайды.
|
Оқулық
проектор
|
|
(Ж)
2- тапсырма.
–Таңдаған
музыкаларың бойынша робот биін қалай көз алдыларыңа
келтіресіңдер?
(5-сурет).
–Оқулықтағы өздерің таңдаған
робот биінің алгоритмін құрастырып, қағазға салыңдар.
|
Дескриптор
•Өздері таңдаған робот
биінің алгоритмін құрастырып, қағазға салады.
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Басбармақ»
əдісі
бойынша
бағалайды.
|
Оқулық
Проектор
компьютер
|
Сергіту
сәті
|
«Биші
робот»
Бейне
көрсетілім
|
|
|
Бейнекөрсетілім
|
|
(Ө)
3-тапсырма.
Адамның биі мен роботтың
биінің арасында
қандай айырмашылық
бар?
|
Дескриптор
|
Оқушылар
бірін-бірі
«Басбармақ»
əдісі
бойынша
бағалайды.
|
Оқулық
Проектор
компьютер
|
Сабақтың
соңы
(7
мин.)
Сабақты бекіту.
Рефлексия
|
ІІІ. Ой толғаныс.
Рефлексия
(Ө) «Стикер»
əдісі
Стикерлерді оқу үдерісін
талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топпен, жұппен немесе жеке жұмыс
кезінде төмендегі сұрақтарға жауап бере алады:
Мақсаты:
оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды; жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Белсенділік танытқан оқушыларды «Басбармақ» əдісі бойынша бағалау.
|
Стикерлер
|
Саралау. Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру деңгейін
қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулығын жəне қауіпсіздік
ережелерін сақтау.
|
«Диалог жəне қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтиды.
|
«Басбармақ» əдісі.
|
Денсаулықты сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары
мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын
қауіпсіздік ережелерінің тармақтары орындалады.
|