Сабақтың тақырыбы: Менің Отаным -Қазақстан | Мұғалімнің аты-жөні: Калиева С.Қ.Күні: 01.09. 2018 жыл |
СЫНЫП: 1-4
| Қатысқан оқушылар саны: 11
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақәдеп нормаларын анықтау |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Отбасы туралы түсініктері кеңейеді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Отбасы мүшелері. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу |
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б |
1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Астана-Отанымыздың елордасы. Президентіміз Нұрсұлтан Назарбаевтың ұсынысымен 1998 жылы қала Қазақстанның жаңа астанасы болып жарияланды.Қаланың ортасынан Есіл өзені өтеді. Астана тез өсіп дамып келеді.Ол –еліміздің мақтанышы. «Астана-Бәйтерек » кешені –Астананың символы.Оның ең жоғары қабатына шығып қарасаң , жас әрі жаңа Астананың керемет көркін тамашалайсың«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.
|
Оқулық,мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
«Менің Отаным-Қазақстан» слайд көрсету. |
Ортасы 10 минут
| Қолдану«Проблемалық мәтін» стр. Ұлы дала-Қазақстан жерінің көркі. Ол жүз жыл бұрын қандай болса , қазір де сондай. Дала шөптерінің аңқыған исі де, жайнаған гүлдері де тамаша.Хантәңірі-Қазақстанның ең әдемі тау шыңы.Ол ежелгі түркі тілінен аударғанда «Аспан әміршісі» деген мағынаны білдіреді. Бұл шыңның биіктігі -6995 метр.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер« |
Сергіту сәті2 минут | Ән : «Мен елімнің ертеңі»барлығы орындайды
| Оқушылар ән айтып сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | СинтезТүрлі дереккөзден ақпарат алуҚазақстан картасымен жұмыс . 2-3-4 сынып жұмыстанады.Талдау жұмысы.1.Бұл не?2.Батыс, шығыс ,солтүстік, оңтүстікті көрсет.3.Елордамыз Астананы көрсет.4.Орал қаласын көрсет.5.Хантәңірі шыңын көрсет.6.Есіл өзені қай қалада орналасқан.7.Алматы қаласын қөрсет.
| Карта «Түрлі дереккөзден ақпарат алу» |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
|