"Білімділер додасы" мектеп бітірушілерге арналған сайыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Білімділер додасы" мектеп бітірушілерге арналған сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың есте сақтау қабілетін жақсарту, Қиын жағдаяттардан шыға білу, білімді жүйелей алу, көшбасшылық қабілетті дамыту. Логикалық тапсырмаларды орындау қабілетін жақсарту. Уақытты тиімді пайдалану. Нәтижелі жұмысты орындап, жеңіске жету құштарлығын ояту.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп бітірушілері арасында

«Білімділер додасы» тарих, математика, қазақ тілі, орыс тілі пәндері арасында білім сайысын өткізу

ЕРЕЖЕСІ:


Сайыстың қатысушылары: Әр орта мектептен 2 оқушыдан 30 оқушы 3 топқа бөлініп кезеңдермен сайысқа түседі.


Сайыс сарапшылары: Әр пән бойынша 3 мұғалімнен сарапшылар тобы жұмыс жасайды.Сайыс сарапшылары әр мектептің пән мұғалімдері.


Сайыстың мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін жақсарту, Қиын жағдаяттардан шыға білу, білімді жүйелей алу, көшбасшылық қабілетті дамыту. Логикалық тапсырмаларды орындау қабілетін жақсарту. Уақытты тиімді пайдалану. Нәтижелі жұмысты орындап, жеңіске жету құштарлығын ояту.


Сайыстың құрылымы: Оқушылардың білім деңгейлерін анықтау мақсатындағы тестік , логикалық және деңгейлік тапсырмаларға құрылған. Әр сұрақтың жауабы 1 ұпаймен бағаланады


Сайыстың мазмұны:

І кезең 1) Тарих, қазақ тілі , орыс тілі, математика пәндерінен 5 сұрақтан құралған тестік тапсырма орындау, барлығы 20 сұраққа 20 минутта жауап беру

2) Әр топ 4 пәннен өз қалаулары бойынша 1 сұрақтан 4 сұраққа жан-жақты талдау жасап, қорғау.

3) «Мен саған, сен –маған » сұрақ-жауап сәті / әр топ қалаған 2 сұрақ көлемінде бір-біріне 8 сұрақтан жауап талап ету керек. Жауап бере алмаған жағдайда топтың өзі жауап береді. Топ жауап бермеген жағдайда консультанттар көмегі беріледі. Мына схема бойынша І-ІІ-ІІІ-І ./ уақыты -1 минут/


ІІ кезең. 1) Логикалық тапсырмалар (әр пән бойынша 3 тапсырмадан 12 тапсырма уақыты -1 минуттан)

2) «Мен-саған, сен-маған» логикалық тапсырмалар арқылы топтар арасында ынтымақтастық орнату. / әр пән бойынша 1 сұрақтан/ ойлап табу керек

ІІІ кезең Деңгейлік тапсырмалар (әр пән бойынша оқушылардың топтық жұмысы)

IV кезең Тест алу


Сайысты қорытындылау: Қазылар алқасының жұмысы. Топтарды марапаттау.








«Білімділер додасы» БАЙҚАУЫНЫҢ ТАПСЫРМАЛАРЫ:

І ТОП


Қазақ тілі

  1. Химия ғылымына тән терминдер қатарын белгілеңіз.

А) Буын, жалғау

В) масштаб, меридиан

С) көбейгіш, қосынды

Д) озон, гидрат

Е) құқық, заң


  1. Еріндік, езулік араласып келген тіркесті сөзді көрсетіңіз.

А) қиял-ғажайып

В) теңіз балығы

С) жігерлі жан

Д) өрімдей қыз

Е) тәлім-тәрбие


3.Емле бойынша дұрыс жазылған болжалдық сан есімді табыңыз.

А) Іркіліп қалған 40-шақты жауынгері бар ротасын солай тосты.

В) Генерал Панфилов 10 даған командирді бөліп алып кеңесті.

С) 15 тей жауынгер еңкейе түсіп, аяңдап келеді.

Д) Үш-төрт жаралы төмен қарап сұлық отыр.

Е) Жауынгерлер окоп қазу жұмысын сағат 6-ларда аяқтады.


4.Көмектес септігінде тұрған сөзі бар сөйлемді табыңыз.

А) Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін

В) Сенім (мен) уәде қатар болсын.

С) Шәкірт ұстазы (мен) ұзақ кеңесті.

Д) Олар Абай (мен) Ерболға енді қарады.

Е) Мен сендерге жеткім келеді.


5. Ырықсыз етісі бар қатарды көрсетіңіз.

А) Сахара мына жеріме,

Сағымнан көйлек кигіздім

В) Алатаудың асқарына күннің нұры шашылды.

С) Бұл жастық қой, білемін тыныс жайды,

Махаббат бейуақытта табыспайды.

Д) Сырын бағып Маржанның құрбылары,

Үн шығармай, күйініп тұрды бәрі.

Е) Өміріме өзімнің таңданамын,

Қалмайыни деп қатардан қарманамын.







І топ

Қазақстан тарихы


1.Неандерталь адамның сүйегі алғаш табылған ел:

А)Франция

В)Қытай

С)Германия

D)Кения

Е)Индонезия


2.ХХ ғ. 30-жылдары өнеркәсіпті дамытуға бағытталған саясат:

А)ұжымдастыру

В)қайта құру

С) «Әскери комунизм»

D)индустриаландыру

Е)мәдени революция


3. «Ақиқат сыйы» еңбегінің авторы:

А)Қожа Ахмет Йасауи

В)Әбу Насыр әл-Фараби

С)Сүлимен Бақырғани

D)Қадырғали Жалаири

Е)Ахмет Иүгенеки


4.1860 жылы полковник Циммерман бастаған орыс әскерлері басып алған бекіністер:

А)Ақмешіт, Қазалы

В)Шымкент, Түркістан

С)Қапал, Верный

D)Тоқмақ, Пішпек

Е)Қоқан, Бұхара


5.Сталинград түбінде өшпес ерлік көрсеткен минометші, Кеңес Одағының Батыры:

А)Нұрым Сыдықов

В)Ғалым Ахмедияров

С)Қойгелді Аухадиев

D)Қасым Аманжолов

Е)Қарсыбай Сапатаев









Тест по русскому языку

І-группа


1. Укажите сколько букв в русском языке

А) 33

В) 31

С) 34

Д) 30

Е)32

2. Словосочетание связано по способу согласования:

А) очень быстро

В) закачался

С) подошел к врачу

Д) Шедший впереди

Е)Лечащий врач

3. Морфология-это:

А) Раздел науки о языке, в котором изучаются правила произношения звуков и звукосочетаний.

В) Раздел науки о языке, в котором изучаются звуки речи.

С) Раздел науки о языке, изучающий знаки препинания и правила их употребления.

Д) Раздел науки о языке , в котором слова изучаются как часть речи.

Е) Раздел науки о языке, изучающий словосочетания и предложения.

4. Укажите слово, в котором букв больше, чем звуков.

А) Дни

В) Родина

С) Узок

Д) Рис

Е) Просьба

5. Назовите согласный звук, непарный по глухости-звонкости.

А) [д]

В) [к]

С) [ф]

Д) [б]

Е) [ч]





І топ

Математика


1.Теңсіздікті шешіңіз:

А)

В)

С)

Д)

Е)



2. функциясының графигіне х0=-1 нүктесінде жүргізілген жанаманың бұрыштық коэффициентін табыңыз.

А) k=-2

В) k=

С) k=1

Д) k=

Е) k=-1




3DrawObject1 . Боялған бөліктің ауданын табыңыз

DrawObject3 DrawObject2 У

DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7 DrawObject4 DrawObject6 DrawObject5 2

DrawObject10

DrawObject11 0 1 3 х

А) 3

В) 4

С) 6

Д) 8

Е) 9

4. Берілген нүктеден квадраттың барлық төбелеріне дейінгі қашықтық 13 см-ге тең, ал квадраттың диагоналі 14см болса, берілген нүктеден квадрат жазықтығына дейінгі қашықтықты табыңыз.

А)

В)

С) 12см

Д) 5см

Е)


5. = -2 теңдеуінің түбірлерінің қосындысы.

А) 0

В) 1,5

С) -1

Д) 1 Е) -2



ІІ ТОП


Қазақ тілі


  1. Диалект, озон, карта терминдері қай стильде кездесетіндігін табыңыз.

А) Буын, жалғау

В) масштаб, меридиан

С) көбейгіш, қосынды

Д) озон, гидрат

Е) құқық, заң


  1. Көп мағыналы сөздің бастапқы мағыналы түрін белгілеңіз.

А) Өсімдіктің түбірін қопсытып тұру керек.

В) Ата-тегін түп-тұқиянына дейін зерттеді.

С) Қосымшалы сөздің түбірін ажырат.

Д) Сөздің түбірін таба ала ма, жоқ па?

Е) Сөздің түбірін көрсету.


3. Сөз аралығындағы кейінді ықпалды белгілеңіз

А) Боз інген

В) Боз ала

С) Бос сөз

Д) Бос белбеу

Е) Боз жирен


4.Бірге жазылатын қатарды табыңыз.

А) кей уақыт, кей бала

В) әр қалай, елде неше

С) еш кім, еш адам

Д) еш нәрсе, еш жер

Е) әр көше, әлде нәрсе


5.Күрделі бейнелеуішті белгілеңіз.

А) қиқаң-қиқаң

В) бырт-бырт

С) бұрқ-сарқ

Д) баж-баж

Е) тарс-тұрс










ІІ топ

Қазақстан тарихы


1.V ғасырдың 30-жылдарында Румыния мен Венгрия елдеріндегі ғұндарды қоластына жинап, патшалақ құрды:

А)Аттила

В)Чжи-чжи

С)Блэда

D)Мыңзық

Е)Мөде


2.Абылай өзара қарым-қатынасында тату-тәтті көршілік саясат ұстануға, арқа сүйеуге тырысқан ел:

А)Иран

В)Орталық Азия

С)Жоңғария

D)Ресей

Е)Монғолия


3.Ресей мен Қытай арасындағы Петербург келісімшартына қол қойылды:

А)1845 жылы

В)1905 жылы

С)1891 жылы

D)1913 жылы

Е)1881 жылы


4.ХХ ғасырдың басында патша өкіметіне қарсы күресте қазақтардың саяси белсенділігінің күшеюіне әсер еткен оқиға:

А)Самодердавиенің құлатылуы

В)Автономиялық мемлекеттің құрылуы

С)Қазақ змялыларының Мемлекеттік думаға сайлануы

D)Саяси реформалардың жүргізілуі

Е)1905-1907 жж.революция кезіндегі қозғалыстар


5.1918 жылы сәуір айында болған оқиға:

А) «Алаш» партиясы құрылды

В)Алашорданы тарату туралы шешім қабылданды

С)Түркістан АКСР-і жарияланды

D)М.Шоқай ашқан Бүкілтүркістандық төтенше ІУ съезд

Е) «Алаш» партиясының бағдарламасы жарияланды.








Тест по русскому языку

ІІ-группа



1. Укажите слово с пропущенной буквой З

А) И…чезла

В) В..ходить

С) Бе…полезный

Д) Бе…престанно

Е)И…готовленный

2. Укажите наречие места:

А) Войти быстро

В) Вымокнуть насквозь

С) Прийти снова

Д) Оставить снаружи

Е)Мечтать наяву

3. Буква О после Ц пропущена в суффиксе слова

А) облиц…вав

В) облиц…вать

С) окольц…ванный

Д) околоьц…вавший

Е)окольц…вать

4. Определите слитное написание –не- с глаголом

А) (не)говори громко

В) ребёнку (не) здоровиться

С) (не)сверкает молния

Д) гром (не) гремит

Е)солнце (не) взошло

5. Укажите слово, в котором три слого:

А) пророк

В) нельзя

С) ворона

Д) аркан

Е)копья



























ІІ ТОП

МАТЕМАТИКА

1. Теңдеулер жүйесін шешіңіз

А) (4;1)

В) (1;1)

С) (9;16)

Д) (9;1)

Е) (1;4)



2. Графигі бойынша түзудің формуласын анықтаңыз.


DrawObject12 у


DrawObject13 1

DrawObject14 0 4 х

-1



А) у=-х+4 В)у=4х-1, С) у= х-1. Д) у= х+1 Е) у= х-1.


3.Егер =5 болса, өрнегінің мәні:

А) 7

В) 5

С)0,2

Д)

Е) 1,4


4. Теңдеулер жүйесін шешіңіз:

А) (2;1)

В) (-2;-1);(2;1)

С) (2;1);(-2;1)

Д) (1;2); (-1;-2)

Е) (2;1); (-1;2)





5. Тең бүйірлі трапецияның диагоналі 24 см және ол доғал бұрышты 300 және 900-қа бөледі. Трапецияның бүйір қабырғасын табыңыз.

А) 48 см В)

С)30 Д) Е)15 см,


ІІІ ТОП



Қазақ тілі


1.Буын құрайтын қатарды анықтаңыз.

А) Үнді дауыссыз

В) еріндік дауысты

С) жұп дауыссыз

Д) қатаң дауыссыз

Е) ұяң дауыссыз


2.Кей есімдігінің бөлек жазылатын орнын табыңыз.

А) кей (біреулер)

В) кей (бір)

С) кей (біреу)

Д) кей (адам)

Е) кей (біреумен)


3. Қатыстық сын есімді анықтаңыз.

А) кең

В) айтқыш

С)қысқа

Д) ақшыл

Е) қызғылт


4.Біріккен сөздердің мезгілге байланысты атауларын анықтаңыз.

А) жазғы,қысқы

В) күздігүні, күзде

С) қыста, көктемде

Д) әнеугүні,бүгін

Е) бүгін, көктемде


5. Мезгіл үстеуі қатысқан сөйлемді көрсетіңіз.

А) Ендігәрі жердің жайын байқап жүр.

В) Арттан тарсылдатып шапқан көп аттының даусы естілді.

С) Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді.

Д) Үйдегі жұрттың бәрі тысқа шықты.

Е) Кәмила Абай әндерін нақышына келтіріп, соншалық әсерлі орындайтын.










Қазақстан тарихы

ІІІ топ тапсырмасы

1.1428 жылы Дешті Қыпшақта билікке келген:

А)Тоқтамыс

В)Шайбани

С)Әбілқайыр

D)Ұрыс

Е)Барақ


2.1979 жылғы Қазақстан аумағында жаңадан құрылатын неміс автономиялық облысының орталығы болуға тиіс қала:

А)Ақмола

В)Павлодар

С)Ерейментау

D)Атбасар

Е)Көкшетау


3.1993 жылдың соңына қарай ресми тіркелген саяси партиялары:

А)Асар, Қазақстан халық бірлігі, Нұр Отан

В)Коммунистік партия, Сациалистік партия, Республикалық партия

С)Республикалық партия, Демократиялық партия, Социалистік партия

D)Қазақстан халық конгресі, Нұр Отан, Коммунистік партия

Е)Социалистік партия, Қазақстан Республикалық партия, Қазақстан халық конгресі партиясы


4.1681-1685 жылдары жоңғар феодалдары Оңтүстік Қазақстан жеріне шабуыл жасап, әскерлерінің бір тобы жетті:

А)Тобыл өзеніне дейін

В)Ойыл өзеніне дейін

С)Сарысу өзеніне дейін

D)Қоба өзеніне дейін

Е)Жайық өзеніне дейін


5.ХХ ғасырдың басында есімі бүкіл қазаққа танымал болған әнші:

А)Ш.Жиенқұлова

В)А.Оразбаева

С)Ш.Иманбаева

D)Д.Шамсутдинова

Е)Ш.Сапарғалиқызы










ІІІ- группа


Тест по русскому языку


Укажите слово с суффиксом –чик-:

А) Заборчик

В) Калачик

С) Ключик

Д) Лучик

Е) Мячик

2. Укажите фразеологизм, имеющий значение «голодать»:

А) Развесить уши

В)Умывать руки

С) Намылить шею

Д) Шевелить мозгами

Е) Положить зубы на полку

3. Обстоятельство цели отвечает на вопросы:

А)Почему? отчего?

В) Когда? как долго? с каких пор?

С) Где? куда? откуда?

Д) Зачем? для чего?
Е) Как? каким образом?

4. Слово с проверяемой безударной гласной в корне:

А) Фиолетовый

В) Ракета

С) Холодильник

Д) Гитара

Е) Сиреневый

5. Укажите способ образования слов

старейший, сильнейший

А) Приставочный

В) Сложение

С) Суффиксальный

Д) Бессуффиксный

Е) Приставочно-суффиксальный














ІІІ ТОП


Математика


1. Теңсіздікті шешіңіз:

а) [49;

в)(49;

с) (-2;47]

д) (-1;64]

е) (0;47)



2. Теңдеуді шешіңіз:

А)

В) (-1) n

C) (-1) n

Д) )

Е) (-1) n


3. функциясының туындысын табыңыз.

А) -21

В) -21

С) 21

Д)

Е) 3


4. Бір шар бетінің ауданы 5 см2. Көлемі берілген шардың көлемінен 8 есе артық, екінші шар бетінің ауданын табыңыз.

А) 36см2

В) 20 см2

С) 64см2

Д) 54 см2

Е) 24см2



5. Арифметикалық прогрессияда болса табыңыз

А) 16

В) 20

С) 50

Д) 98

Е) 38








Логикалық тапсырмалар:


І топ - қазақ тілі

1. Сөйлеу тілінде дыбыстау мүшелері арқылы айтылып, естілетін тілдік құбылысты не деп атаймыз? (дыбыс)
2. Сөздің мағынасына қарай отырып дұрыс жазылған сойлемді анықтаңыз?

А) Құс сүті пайдалы. В) Құстың сүті өте пайдалы.) с) Құстың сүті пайдалы.
3. Қазақ дәстүрі бойынша тура айтуға тыйым салынғандықтан, бұрмалап аталған сөздерді не дейміз ? (табу
)

І топ Қазақстан тарихы

1.1986- жылғы Желтоқсан оқиғасына қатысты ұғым:

А) “Қазақ ұлтшылдығы ” В) “ Халық жаулары”

С) “Жас тұлпар ” Д) “Жас қазақ ” Е) “ Ақ жол”

2. Азамат соғысы жылдарына (1918-1920-ж.ж.)қатысты ұғым:

А)”Тоқырау жылдары “ В)Космополитизм

С)Жылымық Д)Әскери коммунизм Е)Кемелденген социализм

3.Мерзімі жағынан ұзақ өмір сүрген ерте орта ғасырлық мемлекет:

А)Батыс Түрік қағанаты В)Қарлұқ қағанаты С)Түрік қағанаты Д)Қарахан мемлекеті Е)Қыпшақ хандығы



І топ математика

1 есеп Сыныптағы 15 оқушы көркем өнерпаздар үйірмесіне қатысады. Олардың ішінде 9 оқушы домбыра тартады, 10 оқушы өлең айтады. Неше оқушы өлең де айтады, домбыра да тартады?

№1, №2 №3 пәтерлерде 3 мысық тұрады.
Олар ақ, қара, ала мысық. №1, №2 пәтерлерде қара емес мысық тұрады. Ақ мысық №1 пәтерінде тұрмайды. Әр мысық қай пәтерде тұрады?


3-есеп:
Шахмат сайысына 9 адам қатысты. Әр біреу әр қайсымен бір партиядан ойнады. Сайыста барлығы неше партия ойналды?








І -группа

  1. Найди слова, которые спрятаны в словах.

Мель -___________________

Удочка -_________________

Столб -__________________

2 . Выбери синонимы для выделенных слов:

Пасмурная погода (знойная, дождливая, ненастная)

Смышленый ученик (аккуратный, сообразительный, умный)

Неуклюжий медведь (добродушный, неповоротливый, огромный)

3. В каком слове сорок а


Логикалық тапсырмалар


ІІ топ-қазақ тілі

1. Ең тәтті, ең ащы не? (тіл)
2. Жуан және жіңішке сөздерге жалғана беретін қай жұрнақ? (хана)
3. Алғашқы буыны-сан есім, соңғы екі буыны зат есімнен құралған қала атауы? (Екібастұз)


ІІ топ-қазақстан тарихы

4. ХХ ғасырдың екінші жартысында әлеуметтік- этникалық сипатта болған оқиға:

А)Теміртау оқиғасы В)Қарағанды кеншілер ереуілі С)Жаңаөзен оқиғасы Д)Желтоқсан оқиғасы Е)Жезқазған әскери тұтқындар ереуілі

5. Ә.Бөкейхановтың “Бұл соғыстан жалпы жұртқа пайда жоқ.Нарлар алысар,қанын төгетін сорлы қазақ болар.....” Деп жазған соғысы:

А)Бірінші дүниежүзілік соғыс В)Азамат соғысы (1918-1920-ж.ж.) С)Қазақ жоңғар соғысы Д) 1916-жылға ұлт- азаттық қозғалыс Е)Екінші дүниежүзілік соғыс

6. Мыс пен қалайыны қолдану,теселі егіншіліктің өрістеуі осы дәуірге тән:

А)Тас дәуірі В)Мыстытас дәуірі С)Қола дәуірі Д)Ерте темір дәірі Е)Кейінгі темір дәуірі



ІІ топ-математика

4 Бес екіліктің және амалдардың көмегімен 28 санын жаз
2 2 2 2 2 = 28


№5. Мына сандар қатарында берілген санның қайсысы артық?
3,12 5,3 6,25 4,83 7,59


6.1 ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайлардың қаншасы қалды?

ІІ –группа


  1. Узнай героя из сказки:

Милая, добрая, крошечная –

Деревянный, любопытный, длинноносый –

Старая, страшная, беззубая -

  1. Какую часть слова можно найти в земле?

  2. Даны слова в звуковой одежде. Выбери для них буквенный костюм .

[ М’ А Т’] – мать, мять

[ В’ О С ] – воз, вез

[ Л ‘Э С’ ] – лес, лезть




Логикалық тапсырмалар


ІІІ топ- қазақ тілі

1. Ауыспалы мағына: 2 саныы қай кезде «он» деп аталады? /Сағат тілінде/
2. Бал да, у да таматын не? (тіл)
3. “Шалға” қарағанда “балада” не көп? (буын, әріп)

ІІІ топ-Қазақстан тарихы


7. Ерте орта ғасырларда Қазақстан жерінде өмір сүрген мемлекеттер:

А)Тайпалық одақ сипатында болды В)Мемлекеттік дәрежеге жетпеді С)Феодалдық мемлекеттер болды Д)Республикалық басқару сипатында болды Е)Капиталистік мемлекеттер болды.

8. “Епті адамнан саналы адамға“айналуда шешуші рөл атқарған фактор:

А)Еңбек В)Тік жүруі С)Аң аулаудағы жетістік Д)Терімшілік Е)Тобырдың пайда болуы

9. Темір дәуірінде қалыптасып,бертінге дейін жеткен мал шаруашылығы:

А)Отырықшы мал шаруашылығы В)Көшпелі мал шаруашылығы С)Малды егіншілікке пайдалану Д)Малды тек айырбас үшін бағу Е)Тек жылқыны ғана бағу

ІІІ топ- математика

1. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі?

    1. т мақта ауырма, 10 ц темір ауырма?



3.Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық укроп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді ?

ІІІ- группа

  1. В каком глаголе нет слышится сто раз?

  2. Переставь буквы так, чтобы получились слова, запиши их. Найди лишнее слово и зачеркни его.

ПАШАК - _______________

ОЖИВТ - ________________

ААЗЛГ - _________________

КАМАЙ - ________________
КЮАБ - _________________

  1. Как сказать одним словом?

Повесить нос –

За тридевять земель –

Бить баклуши –

Водить за нос –






Деңгейлік тапсырмалар.


І топ

Қазақ тілі


1-деңгей.Тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала. /толық түсінік беру/


2-деңгей. Буын үндестігі туралы айт, мысал келтір

3-деңгей Колхозшылар орденді алды./ Сөз құрамына талда/




Орыс тілі

І –уровень: В каком слове количество букв и звуков не совпадает?

а) подъём д) гостья
в) паяльник е) балалайка
с) мороженое

І І– уровень:

От какого глагола можно образовать только форму действительного причастия прошедшего времени?

а) одевать д) прискакать
в) наряжать е) расколоть
с) развешивать


ІІІ-уровень :

Морфологический разбор какого слова содержит ошибку? [Паншин] навёл речь на выгоды сахароварства, о котором недавно прочёл две французские- брошюрки, и с спокойной скромностью принялся излагать их содержание, не упоминая, впрочем, о них ни единым словом. (И.С.Тургенев.)

а) на выгоды — сущ., выгода, неодуш., нариц., I скл., ж.р.| мн.ч., вин. п.; дополнение.
в) сахароварства —сущ., сахароварство, неодуш., нариц., II скл., ср.р.| ед.ч., род. п.; дополнение.
с) брошюрки — сущ., брошюрка, неодуш., нариц., I скл., ж.р.| ед. ч., род. п.; дополнение.
д) с скромностью — сущ., скромность, неодуш., нариц., III скл., ж.р., ед.ч.| твор. п.; обстоятельство.
е) содержание — сущ., содержание, неодуш., нариц., особый тип скл.; ср.р., ед.ч.| вин.п.;







Деңгейлік тапсырмалар

ІІ топ

Қазақ тілі


1-деңгей. Көсемше дегеніміз не?


2-деңгей.Сөздермен сөйлем құрастыр.
Ірі, мемлекеттер, ұлт, өкілдер, шекара, мырыш, өндіру, күрес.


3-деңгей. Күн кешкіре келе бұлыңғырланып тұр еді, ұзамай қар жапалақтай бастады. Сөйлемге морфологиялық талдау жаса.


Орыс тілі

І-уровень: Какое слово образовано приставочно-суффиксальным способом? а) заколка д) безграмотность
в) рассказчик е) подберёзовик
с) расстройство

ІІ-уровень:

В каком предложении употреблено составное глагольное сказуемое?

а) Буду петь я и радость и горе. (И.С. Никитин.)
в)
Окунь сорвался с крючка и... бултых в воду. (А.П. Чехов.)
д)
Шутить и он горазд. (А.С. Грибоедов.)

с) Сергей Михайлович был человек уже немолодой, высокий, плотный. (Л.Н. Толстой.)
е)
Главное в литературе — написать. (П. Загребельный.)


ІІІ-уровень: В каком сложноподчиненном предложении что выступает в роли союзного слова?

а) В первый раз ей пришло в голову, что она дочь свою, в сущности, не знает.
в) Я знал очень хорошо, что я терял, уезжая.
с) Варвара Павловна сама скоро поняла, что от этой старухи толку не добьёшься.
д) Я чувствую, что мои слова вас убедили.











Деңгейлік тапсырмалар

ІІІ ТОП


Қазақ тілі


  1. Етістік туралы айт.


  1. Сөздермен сөйлем құрастыр.
    Дәстүр, үлкен, құрмет, қамқор, мейрам, наурыз көже, көмектесу


3. Күн кешкіре келе бұлыңғырланып тұр еді, ұзамай қар жапалақтай бастады.

Сөйлемге синтаксистік талдау жаса.



Орыс тілі

І –уровень: Какое существительное не относится ко II склонению?

а) студень д) монастырь
в) олень е) бронь
с) туш



ІІ-уровень: Какого вида выделенное придаточное предложение?

Я был горд тем, что у меня такой замечательный ни на кого не похожий батя, что у него вольная, независимая жизнь, и я мечтал, что, как только вырасту, батя обучит меня плотничать. (А. Варламов.)

а) определительное
в) изъяснительное
с) следствия
д) времени 



ІІІ-уровень: Какое словосочетание считается нормативным?

а) главная суть
в) тёмный мрак
с) ценные сокровища
д) ведущий лидер












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.10.2018
544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі