« Биоалуантүрлілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Аты –жөні_______________________________Сыныбы______ Пәні______
І нұсқа
1 –тапсырма Сөйлем мүшелерін жіктеңіз (2ұпай)
|
Мысалдар |
Бастауыш |
Баяндауыш |
Анықтауыш |
Пысықтауыш |
Толықтауыш |
|
Тақта |
|
|
|
|
|
|
Ешкімге |
|
|
|
|
|
|
Отан үшін |
|
|
|
|
|
|
Келді |
|
|
|
|
|
|
Баруға |
|
|
|
|
|
2- тапсырма. Мәтіннен тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді анықтап,сұрақ қойыңыз.(3)
|
Сөйлем мүшелері |
Сөйлем |
Сұрағы |
|
Бастауыш |
Нағашысы көзінің жасын сүртіп қала беріпті. |
|
|
Баяндауыш |
Қараменде ел ішінде беделді,белді,малды адам болса керек. |
|
|
Анықтауыш |
Жақсы көретін жиеніне тік тұрып қызмет қылды. |
|
|
Пысықтауыш |
Бөлтірік ержетіп,кісі болған шағында нағашы атасы Қарамендеге барады. |
|
|
Толықтаыш |
Нағашы Қарамендеге көп қазына әкелді. |
|
3-тапсырма Сәйкестендіріңіз (3)
Тұрлаулы мүшелер кімге? Қашан? қалай? Кімнің? Ненің? Кіммен? Немен?
Тұрлаусыз мүше кімдер? Нелер? Кім? Не?
Пысықтауыш өзі анықтайтын сөздің алдында келеді
Тура толықтауыш Баяндауыштың алдында келеді
Анықтауыш Табыс жалғаулы сөздер сөйлемнің қажет етеді
4- тапсырма Сөйлем мүшесіне талдау жасаңыз (2)
Екі ғашықтың шешімін ата-аналары қуана қабыл
алып, оларға
ақ баталарын
берген-ді.
« Биоалуантүрлілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Аты –жөні_______________________________ Сыныбы______ Пәні______
ІІ нұсқа
1-тапсырма. Сөйлем мүшелерін жіктеңіз (2 ұпай)
|
Мысалдар |
Бастауыш |
Баяндауыш |
Анықтауыш |
Пысықтауыш |
Толықтауыш |
|
Жүректердн |
|
|
|
|
|
|
Лезде |
|
|
|
|
|
|
Айқайлап |
|
|
|
|
|
|
Өзің |
|
|
|
|
|
|
Жылынды |
|
|
|
|
|
2- тапсырма. Мәтіннен тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді анықтап,сұрақ қойыңыз.(3)
|
Сөйлем мүшелері |
Сөйлем |
Сұрағы |
|
Бастауыш |
Бұл - менің келешектен күткен үмітім |
|
|
Баяндауыш |
Ауыл мәдениетті өсіп келеді. |
|
|
Анықтауыш |
Қабілеті бар оқушы мақсатына жетеді. |
|
|
Пысықтауыш |
Жолаушылар кешке қарай аттанбақшы |
|
|
Толықтаыш |
Ата-анасын сыйлаған адам қор болмайды |
|
3-тапсырма Сәйкестендірңіз (3)
Кім? Не? Кімдер? Нелер? Кім? Не? Кімдер? Нелер? Кімнің? Ненің? Қандай? Қай?
Кімге? Неге? Кімде? Неде? Кімде? Қашан? қайда? Қалай? Не себепті?
Іс-әрекеттің мөлшерін, мезгілін білдіреді. өйлемде ойды толықтыратын мүшесі. Заттың ретін, меншіктігін,түрін білдіреді. Сөйлемді аяқтап, ойды тиянақтап тұрады. Атау септікте зат есіммен есімдіктен тұрады. __________________, _ _ _ _ _ _ _ _
_._._._._._.
Бастауыш
Баяндауыш
Толықтауыш
Анықтауыш
Пысықтауыш
4-тапсырма Сөйлем мүшесіне талдау жасаңыз(2)
Ақтөбедегі губерниялық кеңес партия мектебін, Ташкент университетін бітірген Әбубәкір елдің өсуіне ықпал етті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биолауантүрлілік. Сөйлем мүшелері БЖБ 8-сынып
Биолауантүрлілік. Сөйлем мүшелері БЖБ 8-сынып
« Биоалуантүрлілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Аты –жөні_______________________________Сыныбы______ Пәні______
І нұсқа
1 –тапсырма Сөйлем мүшелерін жіктеңіз (2ұпай)
|
Мысалдар |
Бастауыш |
Баяндауыш |
Анықтауыш |
Пысықтауыш |
Толықтауыш |
|
Тақта |
|
|
|
|
|
|
Ешкімге |
|
|
|
|
|
|
Отан үшін |
|
|
|
|
|
|
Келді |
|
|
|
|
|
|
Баруға |
|
|
|
|
|
2- тапсырма. Мәтіннен тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді анықтап,сұрақ қойыңыз.(3)
|
Сөйлем мүшелері |
Сөйлем |
Сұрағы |
|
Бастауыш |
Нағашысы көзінің жасын сүртіп қала беріпті. |
|
|
Баяндауыш |
Қараменде ел ішінде беделді,белді,малды адам болса керек. |
|
|
Анықтауыш |
Жақсы көретін жиеніне тік тұрып қызмет қылды. |
|
|
Пысықтауыш |
Бөлтірік ержетіп,кісі болған шағында нағашы атасы Қарамендеге барады. |
|
|
Толықтаыш |
Нағашы Қарамендеге көп қазына әкелді. |
|
3-тапсырма Сәйкестендіріңіз (3)
Тұрлаулы мүшелер кімге? Қашан? қалай? Кімнің? Ненің? Кіммен? Немен?
Тұрлаусыз мүше кімдер? Нелер? Кім? Не?
Пысықтауыш өзі анықтайтын сөздің алдында келеді
Тура толықтауыш Баяндауыштың алдында келеді
Анықтауыш Табыс жалғаулы сөздер сөйлемнің қажет етеді
4- тапсырма Сөйлем мүшесіне талдау жасаңыз (2)
Екі ғашықтың шешімін ата-аналары қуана қабыл
алып, оларға
ақ баталарын
берген-ді.
« Биоалуантүрлілік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Аты –жөні_______________________________ Сыныбы______ Пәні______
ІІ нұсқа
1-тапсырма. Сөйлем мүшелерін жіктеңіз (2 ұпай)
|
Мысалдар |
Бастауыш |
Баяндауыш |
Анықтауыш |
Пысықтауыш |
Толықтауыш |
|
Жүректердн |
|
|
|
|
|
|
Лезде |
|
|
|
|
|
|
Айқайлап |
|
|
|
|
|
|
Өзің |
|
|
|
|
|
|
Жылынды |
|
|
|
|
|
2- тапсырма. Мәтіннен тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді анықтап,сұрақ қойыңыз.(3)
|
Сөйлем мүшелері |
Сөйлем |
Сұрағы |
|
Бастауыш |
Бұл - менің келешектен күткен үмітім |
|
|
Баяндауыш |
Ауыл мәдениетті өсіп келеді. |
|
|
Анықтауыш |
Қабілеті бар оқушы мақсатына жетеді. |
|
|
Пысықтауыш |
Жолаушылар кешке қарай аттанбақшы |
|
|
Толықтаыш |
Ата-анасын сыйлаған адам қор болмайды |
|
3-тапсырма Сәйкестендірңіз (3)
Кім? Не? Кімдер? Нелер? Кім? Не? Кімдер? Нелер? Кімнің? Ненің? Қандай? Қай?
Кімге? Неге? Кімде? Неде? Кімде? Қашан? қайда? Қалай? Не себепті?
Іс-әрекеттің мөлшерін, мезгілін білдіреді. өйлемде ойды толықтыратын мүшесі. Заттың ретін, меншіктігін,түрін білдіреді. Сөйлемді аяқтап, ойды тиянақтап тұрады. Атау септікте зат есіммен есімдіктен тұрады. __________________, _ _ _ _ _ _ _ _
_._._._._._.
Бастауыш
Баяндауыш
Толықтауыш
Анықтауыш
Пысықтауыш
4-тапсырма Сөйлем мүшесіне талдау жасаңыз(2)
Ақтөбедегі губерниялық кеңес партия мектебін, Ташкент университетін бітірген Әбубәкір елдің өсуіне ықпал етті.
шағым қалдыра аласыз













