Материалдар / «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда математика пәнінен 6-сыныптың ІІІ тоқсандық "Бөлімдік жиынтық бағалауға "арналған тапсырманың 2-ші нұсқасы дайындалған. Материалда тақырыбы, оқу мақсаты, ойлау дағдылары мен бағалау критерилері және орындау уақыты мемелекеттік бақылау үлгісі бойынша өзгертілмеген. Мұнда тапсырманың 2-нұсқасы және дискрепер өз нұсқам бойынша басқаша жасадым. Сол себепті бұл тапсырманы математика пәні мұғалімдері өзінің материалына қосымша қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қаңтар 2019
6995
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Санды теңдіктер және олардың қасиеттері


Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Мәндес

теңдеулер Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару.


Оқу мақсаты

6.2.2.2 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің, мәндес

теңдеулердің анықтамаларын білу

6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

6.2.2.4 |x ± a|=b түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар

6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады

  • Сызықтық теңдеуді шешеді

  • Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді

  • Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді


Орындау уақыты

25 минут


Тапсырма (ІІ нұсқа)


  1. n-тің қандай мәнінде теңдеулер мәндес теңдеулер болады?

5x+63=8 және -3x-n=5

[3]

  1. Теңдеудің түбірін табыңыз:

26,9+5(x-2) = 4,2(x+2,5)

[4]

  1. Теңдеуді шешіңіз:

А) |х+5|= -3;

В) 0,6|2x-7|=2,4

[4]

  1. Теңдеу құру арқылы шығарыңыз:

Аслан мен інісі Дархан мектепке бір уақытта үйлерінен шықты. Аслан 70 м/мин жылдамдықпен жүрсе, Дархан одан 20 м/мин кем жылдамдықпен жүріп, мектепке 4 минут кеш келді. Дархан мектепке неше минутта келді?

[4]



Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәндес теңдеулердің анықтамасын қолданады


1

Бірінші теңдеуді шешеді

1

Екінші теңдеуге х-тің мәнін қояды

1

n-нің мәнін табады

1

Сызықтық теңдеуді шешеді


2

Жақшаларды ашуды орындайды

1

Ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

Есептеулерді орындайды

1

Теңдеудің түбірін табады

1

Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді


3

Бірінші теңдеудің түбірі жоқ екенін тұжырымдайды

1

Сызықтық теңдеуге көшеді

1

Бірінші түбірді табады


Екінші түбірді табады

1

Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді


4

Дарханның жылдамдығын табады

1

Есептің шарты бойынша теңдеу құрады

1

Теңдеуді шешеді

1

Жауабын жазады

1

Барлығы:

15







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!