Сабақтың
басы
|
«Жемқорлық – ғасыр дерті» атты сурет
иллюстрациясы
2.Кіріспе сөз: Салеметсіздер ме құрметті ұстаздар мен
оқушылар. Бүгінгі тәрбие сағатымыз сыбайлас жемқорлық тақырыбына
арналған. сыбайлас жемқорлық жергілікті проблема болудан қалып,ұлт
шегінен тысқары құбылысқа айналғаны, оның қоғамды және барлық
елдердің экономикасын қамтып отырғаны
белгілі.
Мектебімізде Сыбайлас
жемқорлықтың алдын алуды насихаттайтын,тәрбие жұмыстарын
ұйымдастыруға жәрдемдесетін және қатысатан «Адал Ұрпақ» ерікті
мектеп клубы құрылған. Клуб сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім;
сыбайлас жемқорлыққа қарсы ақпарат және шығармашылық;
мәдени-көпшілік іс-шаралар өткізу бағытында жұмыстарды
атқаруда.
Сыбайлас жемқорлық туралы
түсінік беру: жаңан Республикасының 2015
жылғы 18 қарашадағы «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл туралы» Заңына сәйкес
жауапты мемлекеттік лауазымды
атқаратын адамдардың, мемлекеттiк функцияларды орындауға уәкілеттік
берілген адамдардың, мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік
берілген адамдарға теңестiрiлген адамдардың, лауазымды адамдардың
өздерінің лауазымдық (қызметтік) өкiлеттiктерін және соған
байланысты мүмкiндiктерiн жеке өзi немесе делдалдар арқылы жеке
өзіне не үшінші тұлғаларға мүлiктiк (мүліктік емес) игiлiктер мен
артықшылықтар алу немесе табу мақсатында заңсыз пайдалануы, сол
сияқты игiлiктер мен артықшылықтарды беру арқылы осы адамдарды
параға сатып алу деп түсініктеме
берілген.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
- Сыбайлас - жемқорлық деген
не? (оқушылардың пікірлері
тыңдалады) 2. Ойын –
Орындық Шарты: 5 - бала, 4 - орындық. Музыка
тоқтағанда орындық жетпеген бала ойынан шығады. Алдын ала 1 -
баланы даярлап қоям, Ол балаға орын жетпей қалады, бірақ ойынан
шыққысы келмейтінін айтып, ақша ұсынады 100 теңге. Ойын жүргізуші,
100 теңге аз 200 теңге дейді. Сөйтіп осы ойынның соңыны жеңіске
жетеді.
Мұғалім:- Ойын ұнады
ма|? - Неліктен
ұнамады? - Ойын кезінде өздеріңді қалай
сезіндіңдер? - Неге бұл оқушы ойында
қалды? - Ол не
істеді?
3. Мұғалім: Сыбайлас - жемқорлық деген
не? “Сыбайлас - жемқорлық” деген “параға сатып
алу”, “пара” ретінде, "corruptio" деген латын сөзін алып, анықтауға
мүмкіндік береді. Рим құқығында сондай - ақ "corrumpire" түсінік
болған, ол жалпы сөзбен айтқанда “сындыру, бүлдіру, бұзу, зақымдау,
жалғандау, параға сатып алу” деген түсінік берген де, құқыққа қарсы
іс - әрекетті білдірген. Орыс тілінің түсіндірме сөздігі сыбайлас -
жемқорлықты пара беріп сатып алу, лауазымды адамдардың, саяси
қайраткерлердің сатқындығы ретінде
сипаттайды.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
|
Интербелсенді тақта/
компьютер
|
Сабақтың
соңы
|
Адамгершілік, әділеттілік туралы мақал -
мәтелдер. 1. Адамгершілік
болмай, Әділдік
болмас. 2. Адамның ұяты
бетінде, Адамгершілігі
ниетінде. 3. Адамгершілікке арналған үш сауал бар:
Шөлге құдық қазған бір
сауап, Өзенге көпір салған бір
сауап, Жолға ағаш еккен бір
сауап. 4. Адалдық — ардың
ісі. 5. ШЫНДЫҚ ЖОҚ ЖЕРДЕ СҰМДЫҚ
КӨП. 6. Адамның әдемілігі
шыншылдығында. 7. Ақиқат сөзде алалық
жоқ. 8. Әділ айтқан
жеңер. 9. Әділдікке жығылмайтын адам
жоқ. 10. Әкімің әділ болмаса жұрт
бұзылады, Саудаң әділ болмаса нарық
бұзылады.
|
Сыбайлас - жемқорлықты қала жоюға
болады? 1. Пара бермеу және
алмау. 2. Мақсаты нәтижелерге жету үшін, өз
мүмкіншілігіңмен жетуге
тырыс. 3. Парақорлықты
көрсеңіз жергілікті органдарға және ақпарат көздеріне хабар
беріңіздер.
|
|
презентация
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
Жалған ақпарат дегеніміз
не?
Жалған ақпарат – шынайы деректерді бұрмалау немесе қоғамда қате
пікір қалыптастыру мақсатында әдейі таратылатын
ақпарат.
Жалған ақпараттың зияны:
Ақпараттың шынайылығын қалай тексеруге
болады?
-
Дереккөзге назар аудару (ресми сайттар мен
беделді ақпарат құралдарын тексеру).
-
Мерзімі мен авторын қарастыру.
-
Фактілерді басқа дереккөздермен
салыстыру.
2. Құқықтық
жауапкершілік:
-
ҚР
Қылмыстық кодексінің 274-бабы: Жалған ақпарат таратуға байланысты
заң бұзушылықтар және оның салдары.
-
Әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде ақпарат
таратудың жауапкершілігі.
-
Жалған ақпарат таратқаны үшін айыппұл, қамау,
және басқа да жазалар туралы ақпарат.
3. Топтық жұмыс:
Сабақты қорытындылау:
«Ақпарат таратудағы сіздің жеке
жауапкершілігіңіз қандай?» деген сұрақ төңірегінде
талқылау.
Оқушылардың ұсыныстары мен пікірлерін
тыңдау.
Қорытынды ой: «Жалған
ақпаратты тарату – тек заң бұзушылық емес, сонымен бірге
адамгершілікке де қайшы іс».
|
|
|
|