Сабақтың мақсаты
|
5.3.2.3.
Орындаушыларға және олардың
командалар жүйесіне мысал келтіру
Барлығы: Орындаушы ұғымымен
танысады.
Көпшілігі: Түсінеді, талдайды, білімін
өзгертілген жағдайда қолданады. Формальды және формальды емес
ұғымымен танысады.
Кейбірі: Білімін жинақтайды, рефлексия
жасайды. Әр орындаушының командалар жүйесін
меңгереді.
|
Тілдік мақсаттар
|
Орындаушылар мен командалар жүйесіне мысалдар
келтіре алады.
Пәндік лексика мен
терминология:
Алгоритм,
команда,
орындаушы
Орындаушы-исполнитель-executor
Команда-команда-command
Алгоритм-алгоритм-algorithm
Сұхбатқа/хатқа арналған пайдалы
сөздер:
Бұл
сабақта формальды және формальды
емес орындаушы не екенін
түсіндім.
Келесі сабақта маған
алгоритмді сөз түрінде құру қажет.
Лабиринтті тапсырманы қолданып
жасауға болады.
|
Сабақтың ортасы
|
Үй тапсырмасын «Кубизм» әдісі бойынша оқушыларға
берілетін тапсырмалар
-
Алгоритмнің неше түрі
бар?
-
Сызықтық алгоритм дегеніміз не? Мысал
келтір.
-
Тармақталған алгоритм дегеніміз не? Қандай
қызметші сөздер қолданылады? Мысал
келтір
-
Циклдік алгоритм дегеніміз не? Мысал
келтір.
«Серпілген сауал» тәсілін
қолданып, Оқушылардан бір бірінің жауабы туралы «Сен не ойлайсың?”
“Жауабын барынша кеңейту үшін
қалай жауап беруге болады?”
“Қалай қорытындылауға
болады?”
«Сіз анық түсінетініңізді көрсеткеніңіз өте
жақсы» деп бағалаймын.
Қызығушылықтарын ояту.
«Кім жылдам» әдісі арқылы
жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар интербелсенді тақтада
жазылады?
-
Орындаушы дегенді қалай
түсінесіздер?
-
Өмірде
кездесетін қандай алгоритмдерді
білесіздер?
-
Команда
дегеніміз не?
Білу. І-топ
(ТЖ)
-
Алгоритм орындаушысы деген не?
-
Өмірде кезедесетін және өздеріңе белгілі қандай
алгоритмдерді білесіңдер?
-
Орындаушының командалар жүйесі деген
не?
-
Орындаушылардың қандай түрі
бар?
-
Команда дегеніміз не және алгоритм қандай
командамен басталады
Дескриптор: Білім
алушы
Түсіну. ІІ-топ
-
Неліктен алгоритм орындаушыларын формальды және
формальды емес деп екі топқа бөлеміз?
-
Не
үшін орындаушылардың командала жүйесі әртүрлі?
-
Неге әр алгоритмді құрғанда «Басы», «Соңы»
командалары болу керек?
Дескриптор: Білім
алушы
-
Алгоритм орындаушыларының екі
топқа бөлінетінін түсінеді
-
Алгоритм құрғанда «Басы»,
«Соңы» командаларының қажеттілігін
түсінеді
Қолдану
ІІІ-топ.
-
Төмендегі алгоритмге
сәйкес есептің жауабын
хабарлаңдар:
Басы
5-ті 7-ге
көбейт
Нәтижесінен 5-ті
азайт
Нәтижесіне 6-ны
бөл
Шыққан санды
хабарла
Соңы
Дескриптор: Білім
алушы
-
Берілген тапсырмалардың
алгоритмін құрыңдар:
Дескриптор: Білім
алушы
Талдау. (ЖЖ) Формальды және
формалды емес орындаушыларды
салыстырыңдар
Дескриптор: Білім
алушы
Жинақтау.
(Ж)
А-деңгейі: Бос орындарға тиісті сөздерді
жаз
Дәл сипатталған тапсырма ...
болып табылады, ал алгоритмдегі кез-келген іс-әрекет ... деп
аталады. ... дегеніміз алгоритмді жүзеге
асырушы.
Тиісті
сөздер: Алгоритм, команда, алгоритм
орындаушысы
Дескриптор: Білім
алушы
В-деңгейі: Себебін
анықта
-
Неліктен алгоритм
орындаушыларын формальды және формальды емес деп
бөлеміз?
Ж: Себебі, орындаушылардың
шектеулі командаларды түсініп, әрі бірқалыпты және бір түрлі
әдіспен орындауына байланысты болғандықтан екі топқа
бөлінеді.
-
Не үшін орындаушылардың
командалар жүйесі әр түрлі?
Ж: Себебі, әр орындаушы
шектеулі ғана командалар жүйесін орындауға
қабілетті.
Дескриптор: Білім
алушы
С-деңгейі: Лабиринтті орындап, алгоритм
құр.
Бір тор көз бір қадам болып
есептеледі. Қызыл сызықпен қоршалған тор көздермен жүріп, гүлді алу
керек
Дескриптор: Білім
алушы
|
Кубик
Интербелсенді тақта
Оқулық, А3 форматты қағаз,
маркер
Оқулық, А3 форматты қағаз,
маркер
Оқулық, А3 форматты қағаз,
маркер
Ү лестірме
материал, интербелсенді тақта
Үлестірмелі қағаз,
интербелсенді тақта
үлестірме қағаздар, интербелсенді
тақта
үлестірме қағаздар,
интербелсенді тақта
үлестірме қағаздар,
интербелсенді тақта
|