Материалдар / Біздің сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біздің сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ:Әдебиеттік оқу








Мектеп: «№12орта мектебі»КММ

Күні:27.11.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Байшапанова С.А

СЫНЫП:2

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Бөлім

Менің мектебім


Сабақтың тақырыбы: Біздің сынып.

Адырбек Сопыбеков «Сапар мен парта» мысал

Сабақтың оқыту мақсаттары

2.2.6.1Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін бағалау


Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

тақырыпты болжайды,мысалдан кейіпкерді табады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлердің мінезіне баға береді

Алдыңғы оқу:

Мектептегі бір күнім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5мин

Қызығушылықты ояту:

Ой сергек: «Апта күндері»


Сабақтың ортасы

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Жұмбақтарды шешу

1.Білім мен тәлім

Парақтап ашқанда,

Беттерінен мәлім.(күнделік)

2.Ілулі тұр кең алаң,

Керегімді мен одан

Жазып алам көшіріп,

Сүртем сосын өшіріп.(тақта)

3.Жұқа тақтай бөлшегі-

Ұзындықтың өлшемі.(сызғыш)

Тақырыпты болжау

Бұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?(бөлмеде,сыныпта)Бұлардың бәрі бәрімізге ортақ.олай болса бұл...?(біздің сынып)

Сабақтың мақсатымен таныстыру

*Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау



Жұмбақтың шешуінің суреттері




















Ортасы






Сөздік жұмысы














Дәптермен жұмыс

Оқылым.

Адырбек Сопыбековтың «Сапар мен парта» мысалын бөліп,мәнерлеп оқу.

Сызбаны пайдаланып автор туралы әңгімелеу

Мысал туралы түсінік беру

Мысал дегеніміз-шағын көлемді ,оқиғалы,адамға сабақ боларлық тәрбиелік,тағылымдық мәні бар шығарма.


(Ж;ҚБ)

-Бұл неге мысалға жатады?

-Парта Сапарға неге ренжіді?

Сапардың іс-әрекетін сипаттап баға бер.

-Өлеңнен қандай қорытынды шығаруға болады?


(Т;ҚБ)Сынып ережесін құру

-сыныптағы заттарды күтіп ұстау;

-партаға жазбау;

-Орындықта түзу отыру;

-есікті қатты жаппаут.б

(бағалау)


Ой толғаныс

Жазылым

Тапсырма:Мысалдан кейіпкерлерді табу.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау.Олардың мінез-құлқына баға беру.

Кейіпкер

Ол қандай?

Мінез-құлқы





Жазбаларды сыныпқа оқу


Жазушының суреті












Түрлі түсті қарындаштар,ақ қағаз,смайликтер







Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс:Ауызша .Сабақтың критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендері туралы айтады.

Үйге тапсырма: біздің сыныпта қандай заттар бар?Оларды қалай күтіп жүрсің.(шағын эссе жазу)88-89бет

Рефлексия:»Бағдаршам»әдісі





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!