|
САБАҚ:Әдебиеттік оқу |
Мектеп: «№12орта мектебі»КММ |
|||||||||||||
|
Күні:27.11.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Байшапанова С.А |
|||||||||||||
|
СЫНЫП:2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Бөлім |
Менің мектебім |
|
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Біздің сынып. Адырбек Сопыбеков «Сапар мен парта» мысал |
||||||||||||||
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
2.2.6.1Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін бағалау |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||
|
Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады |
||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||
|
тақырыпты болжайды,мысалдан кейіпкерді табады |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Кейіпкерлердің мінезіне баға береді |
||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мектептегі бір күнім. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 5мин |
Қызығушылықты ояту: Ой сергек: «Апта күндері» |
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ажырату Ой қозғау Жұмбақтарды шешу 1.Білім мен тәлім Парақтап ашқанда, Беттерінен мәлім.(күнделік) 2.Ілулі тұр кең алаң, Керегімді мен одан Жазып алам көшіріп, Сүртем сосын өшіріп.(тақта) 3.Жұқа тақтай бөлшегі- Ұзындықтың өлшемі.(сызғыш) Тақырыпты болжау Бұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?(бөлмеде,сыныпта)Бұлардың бәрі бәрімізге ортақ.олай болса бұл...?(біздің сынып) Сабақтың мақсатымен таныстыру *Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
Жұмбақтың шешуінің суреттері |
||||||||||||
|
Ортасы Сөздік жұмысы Дәптермен жұмыс |
Оқылым. Адырбек Сопыбековтың «Сапар мен парта» мысалын бөліп,мәнерлеп оқу. Сызбаны пайдаланып автор туралы әңгімелеу Мысал туралы түсінік беру Мысал дегеніміз-шағын көлемді ,оқиғалы,адамға сабақ боларлық тәрбиелік,тағылымдық мәні бар шығарма. (Ж;ҚБ) -Бұл неге мысалға жатады? -Парта Сапарға неге ренжіді? Сапардың іс-әрекетін сипаттап баға бер. -Өлеңнен қандай қорытынды шығаруға болады? (Т;ҚБ)Сынып ережесін құру -сыныптағы заттарды күтіп ұстау; -партаға жазбау; -Орындықта түзу отыру; -есікті қатты жаппаут.б (бағалау) Ой толғаныс Жазылым Тапсырма:Мысалдан кейіпкерлерді табу.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау.Олардың мінез-құлқына баға беру.
Жазбаларды сыныпқа оқу |
Жазушының суреті Түрлі түсті қарындаштар,ақ қағаз,смайликтер |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс:Ауызша .Сабақтың критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендері туралы айтады. Үйге тапсырма: біздің сыныпта қандай заттар бар?Оларды қалай күтіп жүрсің.(шағын эссе жазу)88-89бет Рефлексия:»Бағдаршам»әдісі
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біздің сынып.
Біздің сынып.
|
САБАҚ:Әдебиеттік оқу |
Мектеп: «№12орта мектебі»КММ |
|||||||||||||
|
Күні:27.11.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Байшапанова С.А |
|||||||||||||
|
СЫНЫП:2 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
|
Бөлім |
Менің мектебім |
|
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Біздің сынып. Адырбек Сопыбеков «Сапар мен парта» мысал |
||||||||||||||
|
Сабақтың оқыту мақсаттары |
2.2.6.1Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін бағалау |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||
|
Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады |
||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||
|
тақырыпты болжайды,мысалдан кейіпкерді табады |
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Кейіпкерлердің мінезіне баға береді |
||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Мектептегі бір күнім. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 5мин |
Қызығушылықты ояту: Ой сергек: «Апта күндері» |
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ажырату Ой қозғау Жұмбақтарды шешу 1.Білім мен тәлім Парақтап ашқанда, Беттерінен мәлім.(күнделік) 2.Ілулі тұр кең алаң, Керегімді мен одан Жазып алам көшіріп, Сүртем сосын өшіріп.(тақта) 3.Жұқа тақтай бөлшегі- Ұзындықтың өлшемі.(сызғыш) Тақырыпты болжау Бұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?(бөлмеде,сыныпта)Бұлардың бәрі бәрімізге ортақ.олай болса бұл...?(біздің сынып) Сабақтың мақсатымен таныстыру *Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
Жұмбақтың шешуінің суреттері |
||||||||||||
|
Ортасы Сөздік жұмысы Дәптермен жұмыс |
Оқылым. Адырбек Сопыбековтың «Сапар мен парта» мысалын бөліп,мәнерлеп оқу. Сызбаны пайдаланып автор туралы әңгімелеу Мысал туралы түсінік беру Мысал дегеніміз-шағын көлемді ,оқиғалы,адамға сабақ боларлық тәрбиелік,тағылымдық мәні бар шығарма. (Ж;ҚБ) -Бұл неге мысалға жатады? -Парта Сапарға неге ренжіді? Сапардың іс-әрекетін сипаттап баға бер. -Өлеңнен қандай қорытынды шығаруға болады? (Т;ҚБ)Сынып ережесін құру -сыныптағы заттарды күтіп ұстау; -партаға жазбау; -Орындықта түзу отыру; -есікті қатты жаппаут.б (бағалау) Ой толғаныс Жазылым Тапсырма:Мысалдан кейіпкерлерді табу.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау.Олардың мінез-құлқына баға беру.
Жазбаларды сыныпқа оқу |
Жазушының суреті Түрлі түсті қарындаштар,ақ қағаз,смайликтер |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс:Ауызша .Сабақтың критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендері туралы айтады. Үйге тапсырма: біздің сыныпта қандай заттар бар?Оларды қалай күтіп жүрсің.(шағын эссе жазу)88-89бет Рефлексия:»Бағдаршам»әдісі
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














