Материалдар / Біздің сынып.

Біздің сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ:Әдебиеттік оқу













Мектеп: «№12орта мектебі»КММ
Күні:27.11.2017жМұғалімнің аты-жөні:Байшапанова С.А
СЫНЫП:2Қатысқандар:

Қатыспағандар:
БөлімМенің мектебім

Сабақтың тақырыбы: Біздің сынып. Адырбек Сопыбеков «Сапар мен парта» мысал
Сабақтың оқыту мақсаттары2.2.6.1Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін бағалау

Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар орындай алады:


Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


тақырыпты болжайды,мысалдан кейіпкерді табады


Кейбір оқушылар орындай алады:Кейіпкерлердің мінезіне баға береді
Алдыңғы оқу:Мектептегі бір күнім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы5минҚызығушылықты ояту:Ой сергек: «Апта күндері»

Сабақтың ортасыМағынаны ажыратуОй қозғау Жұмбақтарды шешу1.Білім мен тәлімПарақтап ашқанда,Беттерінен мәлім.(күнделік)2.Ілулі тұр кең алаң,Керегімді мен оданЖазып алам көшіріп,Сүртем сосын өшіріп.(тақта)3.Жұқа тақтай бөлшегі-Ұзындықтың өлшемі.(сызғыш)Тақырыпты болжауБұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?(бөлмеде,сыныпта)Бұлардың бәрі бәрімізге ортақ.олай болса бұл...?(біздің сынып)Сабақтың мақсатымен таныстыру*Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау



Жұмбақтың шешуінің суреттері





































Ортасы









Сөздік жұмысы

























Дәптермен жұмыс
Оқылым.Адырбек Сопыбековтың «Сапар мен парта» мысалын бөліп,мәнерлеп оқу.Сызбаны пайдаланып автор туралы әңгімелеуМысал туралы түсінік беруМысал дегеніміз-шағын көлемді ,оқиғалы,адамға сабақ боларлық тәрбиелік,тағылымдық мәні бар шығарма.

(Ж;ҚБ)-Бұл неге мысалға жатады?-Парта Сапарға неге ренжіді?Сапардың іс-әрекетін сипаттап баға бер.-Өлеңнен қандай қорытынды шығаруға болады?

(Т;ҚБ)Сынып ережесін құру-сыныптағы заттарды күтіп ұстау;-партаға жазбау;-Орындықта түзу отыру;-есікті қатты жаппаут.б (бағалау)

Ой толғанысЖазылымТапсырма:Мысалдан кейіпкерлерді табу.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау.Олардың мінез-құлқына баға беру.

Жазбаларды сыныпқа оқу


Жазушының суреті





















Түрлі түсті қарындаштар,ақ қағаз,смайликтер











Сабақтың соңы5мин Кері байланыс:Ауызша .Сабақтың критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендері туралы айтады.Үйге тапсырма: біздің сыныпта қандай заттар бар?Оларды қалай күтіп жүрсің.(шағын эссе жазу)88-89бетРефлексия:»Бағдаршам»әдісі








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ