Біздің сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Біздің сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


САБАҚ:Әдебиеттік оқу








Мектеп: «№12орта мектебі»КММ

Күні:27.11.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Байшапанова С.А

СЫНЫП:2

Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Бөлім

Менің мектебім


Сабақтың тақырыбы: Біздің сынып.

Адырбек Сопыбеков «Сапар мен парта» мысал

Сабақтың оқыту мақсаттары

2.2.6.1Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекеттерін бағалау


Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

тақырыпты болжайды,мысалдан кейіпкерді табады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлердің мінезіне баға береді

Алдыңғы оқу:

Мектептегі бір күнім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5мин

Қызығушылықты ояту:

Ой сергек: «Апта күндері»


Сабақтың ортасы

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Жұмбақтарды шешу

1.Білім мен тәлім

Парақтап ашқанда,

Беттерінен мәлім.(күнделік)

2.Ілулі тұр кең алаң,

Керегімді мен одан

Жазып алам көшіріп,

Сүртем сосын өшіріп.(тақта)

3.Жұқа тақтай бөлшегі-

Ұзындықтың өлшемі.(сызғыш)

Тақырыпты болжау

Бұл заттардан басқа айналамыздан не көріп тұрмыз?Олар қайда орналасқан?(бөлмеде,сыныпта)Бұлардың бәрі бәрімізге ортақ.олай болса бұл...?(біздің сынып)

Сабақтың мақсатымен таныстыру

*Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау



Жұмбақтың шешуінің суреттері




















Ортасы






Сөздік жұмысы














Дәптермен жұмыс

Оқылым.

Адырбек Сопыбековтың «Сапар мен парта» мысалын бөліп,мәнерлеп оқу.

Сызбаны пайдаланып автор туралы әңгімелеу

Мысал туралы түсінік беру

Мысал дегеніміз-шағын көлемді ,оқиғалы,адамға сабақ боларлық тәрбиелік,тағылымдық мәні бар шығарма.


(Ж;ҚБ)

-Бұл неге мысалға жатады?

-Парта Сапарға неге ренжіді?

Сапардың іс-әрекетін сипаттап баға бер.

-Өлеңнен қандай қорытынды шығаруға болады?


(Т;ҚБ)Сынып ережесін құру

-сыныптағы заттарды күтіп ұстау;

-партаға жазбау;

-Орындықта түзу отыру;

-есікті қатты жаппаут.б

(бағалау)


Ой толғаныс

Жазылым

Тапсырма:Мысалдан кейіпкерлерді табу.Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау.Олардың мінез-құлқына баға беру.

Кейіпкер

Ол қандай?

Мінез-құлқы





Жазбаларды сыныпқа оқу


Жазушының суреті












Түрлі түсті қарындаштар,ақ қағаз,смайликтер







Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс:Ауызша .Сабақтың критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендері туралы айтады.

Үйге тапсырма: біздің сыныпта қандай заттар бар?Оларды қалай күтіп жүрсің.(шағын эссе жазу)88-89бет

Рефлексия:»Бағдаршам»әдісі





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2018
504
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі