БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
Тақырыбы
Сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу. Бірлескен жұмысқа
арналған есептер
Оқу мақсаттары:
-
5.1.2.24 сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу;
-
5.5.1.4 сандардың немесе шамалардың бөлігін және бөлігі бойынша сандарды немесе шамаларды табу бойынша есептер құрастыру және шығару;
-
5.5.1.3 мәтіндік есептерді (мысалы, бірлескен жұмысқа арналған есептер және т.б.) жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы шығару.
Бағалау
критерийлері:
Оқушы:
-
Сандардың бөлігін табуға арналған есептерді шығарады;
-
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады;
-
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Қолдану
Орындау
уақыты:
20 минут
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
1-НҰСҚА
-
Мектеп асханасына 120 кг картоп әкелінді. Бірінші күні картоптың
і жұмсалды.
Бірінші күні қанша картоп жұмсалды? -
Мата бөлігінің
і көйлек
тігуге жұмсалды, ол 10 м құрады. Барлық матаның ұзындығын
табыңыз. -
Мадинаның 3000 теңгесі болды. Ол бұл ақшаның бір бөлігін тәттілерге, ал бір бөлігін қуыршақ сатып алуға жұмсады. Мадинаның қанша ақшасы қалды?
-
Бірінші бригада жүгері себу үшін 16 күн жұмыс істеді. Екінші бригада бірінші бригаданың жұмыс істеу жылдамдығынан 2 есе баяу жұмыс істеді. Екі бригада бірге жұмыс істесе, жұмысты неше күнде аяқтайды?
Бағалау критерийлері
|
Критерий оценивания |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Санның бөлігін табуға арналған есептерді шығарады |
1 |
Есептің шарты бойынша өрнек құрастырады және санның бөлігін табады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және дұрыс жауап табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады |
2 |
Есептің шарты бойынша сандық өрнек құрастырады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және бөлігі бойынша шаманы табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады
|
3 |
Бөлшектердің қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
Санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Азайту амалын орындайды және жауапты табады; |
1 |
||
|
4 |
Екінші бригаданың жұмыс істеу уақытын табады; |
1 |
|
|
Әр бригаданың өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Бірлескен өнімділікті табады; |
1 |
||
|
Есептің жауабын табады. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
2-НҰСҚА
-
Кітапта 120 бет бар. Алёша кітаптың
-ін оқыды. Алёша қанша бет оқыды? -
Саяхатшы бірінші күні 30 км жол жүрді, бұл оның барлық жолының
-іне тең.
Саяхатшы қанша шақырым жүрді? -
Диананың 2400 теңгесі болды. Ол бұл ақшаның бір бөлігін білезікке, ал бір бөлігін анасына сыйлық алуға жұмсады. Диананың қанша ақшасы қалды?
-
Бірінші құбыр су қоймасын 6 сағатта толтыра алады. Ал екінші құбыр бірінші құбырдан 1 сағат жылдамырақ толтырады. Екі құбыр бірге жұмыс істесе, су қоймасы қанша уақытта толады?
Бағалау критерийлері
|
Критерий оценивания |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Санның бөлігін табуға арналған есептерді шығарады |
1 |
Есептің шарты бойынша өрнек құрастырады және санның бөлігін табады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және дұрыс жауап табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады |
2 |
Есептің шарты бойынша сандық өрнек құрастырады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және бөлігі бойынша шаманы табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады
|
3 |
Бөлшектердің қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
Санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Азайту амалын орындайды және жауапты табады; |
1 |
||
|
4 |
Екінші бригаданың жұмыс істеу уақытын табады; |
1 |
|
|
Әр бригаданың өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Бірлескен өнімділікті табады; |
1 |
||
|
Есептің жауабын табады. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
|
|
СУММАТИВНОЕ ОЦЕНИВАНИЕ
ЗА РАЗДЕЛ «ТЕКСТОВЫЕ ЗАДАЧИ»
|
Тема |
Задачи на нахождение дроби от числа и числа по его дроби. Задачи на совместную работу |
|
Цели обучения |
5.1.2.24 находить часть числа и число по его части 5.5.1.4 составлять и решать задачи на нахождение части числа или величины и числа или величины по его части 5.5.1.3 решать текстовые задачи (например, задачи на совместную работу, и так далее) с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
|
Критерии оценивания |
Обучающийся Решает задачи на нахождение части числа Решает задачи на нахождение величины по ее части Решает текстовые задачи с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
|
Уровень мыслительных навыков |
Применение |
|
Время выполнения |
20 минут |
ЗАДАНИЯ
|
Оценивание заданий работы |
||||
|
№ задания |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Количество баллов |
2 |
2 |
3 |
4 |
|
итого |
11 баллов |
|||
1 ВАРИАНТ
1.В школьную столовую привезли 120 кг картофеля. В первый день израсходовали 3/5 всего картофеля. Сколько картофеля израсходовали в первый день?
2. От отреза ткани на пошив платьев ушло 10 м, что составляет 3/10 длины всего отреза ткани. Найдите длину ткани.
3. У Мадины было 3000тг. Она потратила
часть этих денег на покупку сладостей
и
части на покупку куклы.
Сколько денег осталось у Мадины?
4. Первая бригада на посев кукурузы затратила 16
дней. Вторая бригада работала в
раза медленнее первой бригады. За сколько дней
могут выполнить работу обе бригады, работая вместе?
2 ВАРИАНТ
1. В книге 120 страниц. Алеша прочитал
этой книги. Сколько страниц прочитал
Алеша?
2. Путешественник прошел за первый день 30 км,
что составляет
всего пути. Сколько километров прошел
путешественник ?
3. У Дианы было 2400 тенге. Она потратила
часть этих денег на покупку браслета
и
части на покупку подарка для
мамы. Сколько денег осталось у Дианы?
4. Через первую трубу водоем можно наполнить
за 6ч, а через вторую на 1
часа быстрее, чем первой. За сколько
часов наполнится водоем при совместной работе этих
труб?
|
Критерий оценивания |
№ задания |
Дескриптор |
Балл |
|
Решает задачи на нахождение части числа |
1 |
составляет выражение по условию задачи и находит часть числа; |
1 |
|
выполняет вычисления и находит ответ; |
1 |
||
|
Решает задачи на нахождение величины по ее части |
2 |
составляет числовое выражение по условию задачи; |
1 |
|
выполняет вычисления, находит величину по ее части; |
1 |
||
|
Решает текстовые задачи с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
3 |
находит значение суммы дробей; |
1 |
|
находит часть числа; |
1 |
||
|
выполняет вычитание и находит ответ; |
1 |
||
|
4 |
находит время работы второй бригады; |
1 |
|
|
находит производительность каждой бригады; |
1 |
||
|
находит совместную производительность; |
1 |
||
|
находит ответ задачи. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ №7 5 сынып БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ «МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ Тақырыбы Сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу. Бірлескен жұмысқа арналған есептер
БЖБ №7 5 сынып БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ «МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ Тақырыбы Сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу. Бірлескен жұмысқа арналған есептер
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
Тақырыбы
Сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу. Бірлескен жұмысқа
арналған есептер
Оқу мақсаттары:
-
5.1.2.24 сандардың бөлігін және бөлігі бойынша санды табу;
-
5.5.1.4 сандардың немесе шамалардың бөлігін және бөлігі бойынша сандарды немесе шамаларды табу бойынша есептер құрастыру және шығару;
-
5.5.1.3 мәтіндік есептерді (мысалы, бірлескен жұмысқа арналған есептер және т.б.) жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы шығару.
Бағалау
критерийлері:
Оқушы:
-
Сандардың бөлігін табуға арналған есептерді шығарады;
-
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады;
-
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Қолдану
Орындау
уақыты:
20 минут
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
1-НҰСҚА
-
Мектеп асханасына 120 кг картоп әкелінді. Бірінші күні картоптың
і жұмсалды.
Бірінші күні қанша картоп жұмсалды? -
Мата бөлігінің
і көйлек
тігуге жұмсалды, ол 10 м құрады. Барлық матаның ұзындығын
табыңыз. -
Мадинаның 3000 теңгесі болды. Ол бұл ақшаның бір бөлігін тәттілерге, ал бір бөлігін қуыршақ сатып алуға жұмсады. Мадинаның қанша ақшасы қалды?
-
Бірінші бригада жүгері себу үшін 16 күн жұмыс істеді. Екінші бригада бірінші бригаданың жұмыс істеу жылдамдығынан 2 есе баяу жұмыс істеді. Екі бригада бірге жұмыс істесе, жұмысты неше күнде аяқтайды?
Бағалау критерийлері
|
Критерий оценивания |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Санның бөлігін табуға арналған есептерді шығарады |
1 |
Есептің шарты бойынша өрнек құрастырады және санның бөлігін табады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және дұрыс жауап табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады |
2 |
Есептің шарты бойынша сандық өрнек құрастырады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және бөлігі бойынша шаманы табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады
|
3 |
Бөлшектердің қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
Санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Азайту амалын орындайды және жауапты табады; |
1 |
||
|
4 |
Екінші бригаданың жұмыс істеу уақытын табады; |
1 |
|
|
Әр бригаданың өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Бірлескен өнімділікті табады; |
1 |
||
|
Есептің жауабын табады. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
«МӘТІНДІК ЕСЕПТЕР» БӨЛІМІ
2-НҰСҚА
-
Кітапта 120 бет бар. Алёша кітаптың
-ін оқыды. Алёша қанша бет оқыды? -
Саяхатшы бірінші күні 30 км жол жүрді, бұл оның барлық жолының
-іне тең.
Саяхатшы қанша шақырым жүрді? -
Диананың 2400 теңгесі болды. Ол бұл ақшаның бір бөлігін білезікке, ал бір бөлігін анасына сыйлық алуға жұмсады. Диананың қанша ақшасы қалды?
-
Бірінші құбыр су қоймасын 6 сағатта толтыра алады. Ал екінші құбыр бірінші құбырдан 1 сағат жылдамырақ толтырады. Екі құбыр бірге жұмыс істесе, су қоймасы қанша уақытта толады?
Бағалау критерийлері
|
Критерий оценивания |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Санның бөлігін табуға арналған есептерді шығарады |
1 |
Есептің шарты бойынша өрнек құрастырады және санның бөлігін табады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және дұрыс жауап табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша шаманы табуға арналған есептерді шығарады |
2 |
Есептің шарты бойынша сандық өрнек құрастырады; |
1 |
|
Есептеулерді орындайды және бөлігі бойынша шаманы табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану арқылы мәтіндік есептерді шығарады
|
3 |
Бөлшектердің қосындысының мәнін табады; |
1 |
|
Санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Азайту амалын орындайды және жауапты табады; |
1 |
||
|
4 |
Екінші бригаданың жұмыс істеу уақытын табады; |
1 |
|
|
Әр бригаданың өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Бірлескен өнімділікті табады; |
1 |
||
|
Есептің жауабын табады. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
|
|
СУММАТИВНОЕ ОЦЕНИВАНИЕ
ЗА РАЗДЕЛ «ТЕКСТОВЫЕ ЗАДАЧИ»
|
Тема |
Задачи на нахождение дроби от числа и числа по его дроби. Задачи на совместную работу |
|
Цели обучения |
5.1.2.24 находить часть числа и число по его части 5.5.1.4 составлять и решать задачи на нахождение части числа или величины и числа или величины по его части 5.5.1.3 решать текстовые задачи (например, задачи на совместную работу, и так далее) с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
|
Критерии оценивания |
Обучающийся Решает задачи на нахождение части числа Решает задачи на нахождение величины по ее части Решает текстовые задачи с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
|
Уровень мыслительных навыков |
Применение |
|
Время выполнения |
20 минут |
ЗАДАНИЯ
|
Оценивание заданий работы |
||||
|
№ задания |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Количество баллов |
2 |
2 |
3 |
4 |
|
итого |
11 баллов |
|||
1 ВАРИАНТ
1.В школьную столовую привезли 120 кг картофеля. В первый день израсходовали 3/5 всего картофеля. Сколько картофеля израсходовали в первый день?
2. От отреза ткани на пошив платьев ушло 10 м, что составляет 3/10 длины всего отреза ткани. Найдите длину ткани.
3. У Мадины было 3000тг. Она потратила
часть этих денег на покупку сладостей
и
части на покупку куклы.
Сколько денег осталось у Мадины?
4. Первая бригада на посев кукурузы затратила 16
дней. Вторая бригада работала в
раза медленнее первой бригады. За сколько дней
могут выполнить работу обе бригады, работая вместе?
2 ВАРИАНТ
1. В книге 120 страниц. Алеша прочитал
этой книги. Сколько страниц прочитал
Алеша?
2. Путешественник прошел за первый день 30 км,
что составляет
всего пути. Сколько километров прошел
путешественник ?
3. У Дианы было 2400 тенге. Она потратила
часть этих денег на покупку браслета
и
части на покупку подарка для
мамы. Сколько денег осталось у Дианы?
4. Через первую трубу водоем можно наполнить
за 6ч, а через вторую на 1
часа быстрее, чем первой. За сколько
часов наполнится водоем при совместной работе этих
труб?
|
Критерий оценивания |
№ задания |
Дескриптор |
Балл |
|
Решает задачи на нахождение части числа |
1 |
составляет выражение по условию задачи и находит часть числа; |
1 |
|
выполняет вычисления и находит ответ; |
1 |
||
|
Решает задачи на нахождение величины по ее части |
2 |
составляет числовое выражение по условию задачи; |
1 |
|
выполняет вычисления, находит величину по ее части; |
1 |
||
|
Решает текстовые задачи с помощью арифметических действий над обыкновенными дробями |
3 |
находит значение суммы дробей; |
1 |
|
находит часть числа; |
1 |
||
|
выполняет вычитание и находит ответ; |
1 |
||
|
4 |
находит время работы второй бригады; |
1 |
|
|
находит производительность каждой бригады; |
1 |
||
|
находит совместную производительность; |
1 |
||
|
находит ответ задачи. |
1 |
||
|
Всего баллов: |
11 |
||
шағым қалдыра аласыз













