Аметова Сауле Уринбасаровна
Алматы қаласы, ПШО филиалы В бөлімі
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Тоқсан
бойынша жиынтық бағалауға шолу
Ұзақтығы - 40 минут
Түсіну және жауап беру - 10 минут Анализ және
интерпретация - 10 минут Бағалау және салыстыру - 20
минут
Балл саны - 30 Тапсырмалар түрлері
Көп таңдауы бар
сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін
сұрақтар Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың
нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім - түсіну және жауап беру,
екінші бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және
салыстыруды тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
*Тапс
ыр ма
|
Қамтылатын мақсаттар
|
Тапсырма түрлері
|
*Тапсырмалар сипаттамасы
|
*Орындау уақыты, минут
|
Балл
|
1-5
|
8.1.1.1
Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,
прологтарды анықтау
8.1.4.1
Көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін
орынды қолдану
|
Жауап
нұсқаларынан бір дұрысын таңдау/жабық сұрақтар
|
Тапсырма
жеке орындалады.
Оқушылар
оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
10
|
5
|
6-8
|
8.2.1.1
Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау
8.2.2.1
Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының
тілдік көрінісін талдау;
|
Толық
жауап ты қажет ететін сұрақ тар
|
Оқушылар
оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
10
|
15
|
9
|
8.3.3.1
Шығарманың көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап,
әдеби эссе жазу
|
Жазбаша
толық жауапты қажет ететін сұрақтар
|
Берілген
тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын
жазады.
|
20
|
10
|
Барлығы
|
40
минут
|
30
|
Жиынтық
бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлім, 9
тапсырмадан тұрады: бірінші бөлім - түсіну және жауап беру, екінші
бөлім - анализ және интерпретация, үшіншісі - бағалау және
салыстыруды тексеруге арналған.
«Қазақ
әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
1-БӨЛІМ
-
Қорқыт ата өзінің ерекше
қасиетімен жыраулардың жырауы, жыраулардың атасы
болған қай жырауға көбірек
ұқсайтындығын белгілеңіз.
А) Бұқар
жырау
В)
Ақтамберді жырау
С) Сыпыра
жырау
-
Асан
Қайғы
-
Ахмет
Йассауидың «Даналық кітабындағы» діни ұғым
бойынша, күнәһар адамға о дүниеде азап көрсететін
жерді анықтаңыз. А) Ақырет
В) Тамұқ
С) Зікір
-
Жәннат
-
А.Йассауи хикметтерінің басым бөлігі қай
тілге жақын?
А) Қыпшақ
В) Араб
С) Парсы
-
Оғыз
[1]
[1]
[1]
4. «Құяр жалын аспаннан
Қара бұлт торласа,
Пәлекет елде көбейер
Жігітті жігіт қорласа» деген өлең жолдары Ақтамберді жыраудың қай
өлеңіне сәйкес келеді?
А) Күдір
де күлдір кісінетіп
В) Еділ,
Жайық екі өзен
С) Жауға шаптым ту
байлап
D)Уа, қарт
Бөгембай!
[1]
5. Шалкиіз ақынның
«Алп, алп басқан, алп басқан, Арабы торым өзіңсің» деген өлең
жолдарындағы «арабы торым» сөзінің мағынасы қай қатарға
тән?
A) Тұқымы
сирек кездесетін араб жылқысы
В) Тек
батырдың батыры ғана ұстайтын адаспан қылыш
С)
Тебінгі астындағы ала балта
D)Иіл беріш терек
[1]
6.
Қорқыт
атаның нақыл сөздеріндегі мына жолдардың мағынасына
талдау жасаңыз, қорытынды шығарыңыз(3-4 сөйлеммен
жеткізіңіз).
« Атаның атын
былғаған ақылсыз баланың әке омыртқасынан
жаралып,
ана құрсағында
шырланып, тумағаны жақсы».
[5]
7. Шалкиіз жыраудың
«Би Темірге бірінші толғауындағы» мына жолдарды қолдана отырып,
автор туралы пікіріңізді білдіріңіз(3-4 сөйлеммен
жеткізіңіз).
Білерді білмес не
демес,
Сұлтан ием, сен
менің
Бармай тапқан
Қағбамсың!
Алтынды кесе сары
бал
Алсам, мен саған
ұсынармын,
Тал
мойныма
қол артсаң,
Күліктен бек
ұнармын.
Көбең семіз
торыңмын,
Көп құлыңның
бірімін.
[5]
8.
Жауға шаптым ту
байлап,
Шепті бұздым
айғайлап.
Дұшпаннан көрген
қорлықтан
Жалынды жүрек қан
қайнап,
Елді-жұртты
қорғайлап,
Өлімге жүрміз бас
байлап!– деген жолдардағы Ақтамберді
жыраудың бейнесін талдаңыз(3-4 сөйлеммен
жеткізіңіз).
[5]
3-БӨЛІМ
9.
«А.Йассауидің хикметтері – кең мазмұнды, зор
ғалам» тақырыбында Йассауидің
хикметтерінің көркемдік-идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан
талдап, әдеби эссе жазыңыз.
[10]
Балл қою
кестесі
-
№
|
Жауап
|
Балл
|
Қосымша
ақпараттар
|
1
|
С
|
1
|
5
|
2
|
В
|
1
|
3
|
А
|
1
|
4
|
D
|
1
|
5
|
А
|
1
|
6
|
Үзіндінің мағынасын
түсінеді;
|
2
|
15
|
Өз ойымен байланыстырып
талдайды;
|
2
|
Өзіндік тұжырым
жасайды;
|
1
|
7
|
Автор бейнесін анықтап,
талдайды;
|
2
|
Кейіпкермен қарым-қатынасының
тілдік көрінісін талдайды;
|
2
|
Өз пікірін
білдіреді;
|
1
|
8
|
Берілген өлең жолдары арқылы
автор бейнесін анықтайды;
|
2
|
Автор бейнесін
талдайды;
|
2
|
Өз пікірін
жеткізеді.
|
1
|
9
|
Шығарманың көркемдік-идеялық
құндылығын гуманистік тұрғыдан талдайды;
|
2
|
10
|
Әдеби эссе
жазады;
|
2
|
Өзіндік көзқарасын, ой-пікірін
танытады;
|
2
|
Логикалық қорытынды
жасайды;
|
2
|
Эссе құрылымын
сақтайды.
|
2
|