Материалдар / «Блум таксономиясын – сабақта қолданудың тиімді жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Блум таксономиясын – сабақта қолданудың тиімді жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Білімді ұрпақ – болашақтың кепілі» демекші,қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі. - мемлекетіміздің басты саясатының бірі екені ұстаздар қауымына аян. 21 ғасыр – бұгінгі қоғамның , білім беру саласының түбегейлі өзгеруінің куәсі болып отыр. Заманның талабына сай білім беру жүйесіндегі реформалар мен сындарлы саясаттар, жаңалықтар мен өзгерістер ұстаздар қауымының әрқайсысына ойлануына , келешек ұрпақ тәрбиесіне жаңа жол сілтеп отыр. Жаңа мыңжылдық талабына сай, мұғалім- бақылаушы да, бағалаушы да емес, танымдық іс- әрекетті, шығармашылық жаңалықтардың шынайы ұйымдастырушысы. Оқыту үрдісінде , бағалауда Блум таксономиясын қолдану арқылы білім беріп қана қоймай , өздігінен білім алуды дамыту, теориялық білімін іс жүзінде жүзеге асыру, өзі ізденуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге,өзін – өзі бағалай білуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  • Тәжірибе алмасу тақырыбы.

  • «Блум таксономиясын – сабақта қолданудың тиімді жолдары»

«Білімді ұрпақ – болашақтың кепілі» демекші,қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі. - мемлекетіміздің басты саясатының бірі екені ұстаздар қауымына аян.

21 ғасыр – бұгінгі қоғамның , білім беру саласының түбегейлі өзгеруінің куәсі болып отыр. Заманның талабына сай білім беру жүйесіндегі реформалар мен сындарлы саясаттар, жаңалықтар мен өзгерістер ұстаздар қауымының әрқайсысына ойлануына , келешек ұрпақ тәрбиесіне жаңа жол сілтеп отыр. Жаңа мыңжылдық талабына сай, мұғалім- бақылаушы да, бағалаушы да емес, танымдық іс- әрекетті, шығармашылық жаңалықтардың шынайы ұйымдастырушысы. Оқыту үрдісінде , бағалауда Блум таксономиясын қолдану арқылы білім беріп қана қоймай , өздігінен білім алуды дамыту, теориялық білімін іс жүзінде жүзеге асыру, өзі ізденуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге,өзін – өзі бағалай білуге үйрету. Бұл мақсаттарды жүзеге асыру барысында оқушы мына міндеттерді игеруі керек:

Жаңа заман талабына сай технологияның әдіс- тәсілдерін меңгерту, өзі ақпараттар іздеп үйренуіне дағдыландыру.

Жеке тұлғанының ойлау қабілеттерін , шығармашылық қасиеттерін дамыту.

Оқушыларды қазіргі заманғы жаңа технологияларды меңгере алуына үйрету, оны оқу кезеңдерінде дұрыс пайдалану.

Блум таксономиясын пайдалану арқылы оқыту кезеңінде жеке тұлға әр сапада көрініп, өзіне тән жеке тұлға қажеттіліктері қалыптастырады.

Блум таксономиясы танымдық үдірісті ең қарапайым деңгейден бастап сатылай күрделенілетін деңгейге көтерілетінін ескере отырып , қарапайым деңгейге есте сақтау, түсіне білу, еске түсіру ; ал , одан кейінгі түсіну кезеңінде дәл сол ақпаратты басқаша, өз сөзімен жеткізе алуымен жалғасады.Оқушы білімін дамыту кезінде ойлаудың жоғары сатысында жүретін қарама- қарсылық тудыру, шешім қабылдау , баға беру жұмыстарының әдіс – тәсілдерін меңгеру арқылы мұғалім ретінде өзіне сенім орнатады.

Әр қадам сайын орындалған әрекетке баға беруді жүзеге асыру арқылы оқушының шығармашылық деңгейі шыңдалып, білім нәтижесіне қол жеткізеді. Яғни, шығармашылық жұмыстарды орындай отырып, өзі болжам жасайды. Топшалау, салыстыра біле алатынына қуанып қорытынды жасап, жаңа шешім тауып , өзіндік жаңалық ашады.Оқушы шығармашылығы – қайталанбас жетістік. Блум таксономиясымен жұмыс жасау кезінде – оқушы өз шығармашылығының нәтижесіне қол жеткізеді. Сондықтан , оқыту үрдісінде оқушылардың әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап, өзіне жаңаша сенім мен сезім қалыптастыру, білімге деген ынтасын , талпынысын көтерудің бірден бір ерекше жолы.

Осы бағытта Блум таксономиясы – жеке тұлға шығармашылығын дамытушы құрылым.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!