Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: М.Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам жанының құпиясы

    Сабақ тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты



    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні: Калабазарова Э.А.

    Класс: 9


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    9.1.3.1. көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар шығарманың идеясын түсінеді,кейіпкерлер жүйесін анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі көркем шығарманың идеясын ашуда кейіпкерлердің жүйесін анықтайды

    Кейбір оқушылар шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере отырып, кейіпкерлер жүйесін талдайды

    Бағалау критерийлері (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    -көркем шығарманың идеясын анықтайды

    -кейіпкерлер жүйесін талдау барысында бейнесін ашады

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар:

    Арнай пәндік лексика мен терминалогия:

    Жортақылау тапал торы – жүрісті ат

    Желпен – жаздың ыстығында киетін жеңіл бас киім

    Қамысақты – Есіл алыбындағы өзен

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:

    Менің ойымша...

    Менің пайымдауымша...

    Шығарма турасында мен былай ойлаймын...

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Шұғаның бейнесін қалай елестетесіңдер?

    2.Шығарма не себепті «Шұғаның белгісі» атанды?

    3.Қандай жағымды кейіпкерлерді кездестірдіңдер?

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Құндылықтарды дарыту

    Теңдік,еркіндік, бостандық

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    https://kitap.kz/audio-book/shuhanyng_belgisi

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    «Шеринг» әдісі бойынша оқушылар білім мен танымды ұштастырады (Шұғаның белгісі» хикаяты) жаңа тақырыпты болжайды

    Саралау:

    (Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)



    Бағалау


    Жоспар

    Жоспарланған сабақ кезеңі

    Жоспарланған жаттығулар

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Мотивациялық кезең

    (10 минут)



    -оқушыларды 1-2-3 санау арқылы топқа бөлемін

    Топтарға сұрақтар беремін

    1-топ. «Шұғаның белгісі» хикаятының тақырыбы не?

    (Әйел теңсіздігі)

    Идеясы қандай? (адамгершілік,махаббат мәселесі)

    2-топ. Шығарма неліктен «Шұғаның белгісі» деп аталып тұр?

    Ертеде бұл жер Қамыстыкөл деп аталған. Осы оқиғаға байланысты бұл жерді Шұғаның белгісі деп атап кеткен.

    3-топ.Шығармадағы кейіпкерлерді атаңдар.

    Жағымды,жағымсыз кейіпкерлер кімдер?


    Аудиожазба тыңдату

    -санау арқылы топқа бөлінеді



    -оқушылар сұрақтарды шағын топта талқылайды

    -ойланып жауап береді









    «Қолмен белгі беру» әдісі (топтық бағалау)

    *қолдың бас бармағы жоғары бағытталады

    *қолдың бас бармағы жанына қарай бағытталады

    *қолды бұлғау


    Аудио жазба

    https://kitap.kz/audio-book/shuhanyng_belgisi

    Операциялық кезең

    (15 минут)



















    «ПОПС» формуласы

    1-тапсырма. Ж

    Шығарманың идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяларыңды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.

    1.«Менің ойымша, шығармадағы басты идея ...

    2.Мен оны былай түсіндіремін ...

    3.Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ...

    4.Мен мынадай қорытындыға келдім ...





    Фила» әдісі

    Мақсаты:Барлығына бір мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша кестені толтырады.

    «Фила әдісі»

    Мақсаты: Барлығына бір мәтін беріледі.Сол бойынша кестені толтырады.

    2-тапсырма. ЖЖ

    Шығармадағы берілген портреттік суреттеулерді тауып, кейіпкерлерге мінездеме беріңдер.

    Концептуалды кесте

    Кейіпкерлер

    Портреті

    Мінезі

    Шұға



    Әбдірахман



    Есімбек



    Әңгімеші





    -оқушылар «ПОПС» формуласы

    бойынша жеке жұмыс жасайды










    -оқушылар жұппен мәтінді талқылайды

    -концептуалды кестені толтырады





    Дескриптор:

    •шығармадан әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді;

    •бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анық- тайды;

    •екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсінді- реді;

    •үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты дәлел келтіреді;

    •төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды.

    «3 Қ» әдісі

    Қызықты

    Қажет

    Қиын

    Дескриптор

    -шығармадағы портреттік суреттеулерді табады

    -кейіпкерлерге мінездеме береді

    ҚБ

    «Мен саған,сен маған» әдісі

    (бірін-бірі бағалау)















    Оқулық

    172 бет













    Рефлекциялық кезең

    13 минут





















    Үй тапсырмасы

    2минут







    Талқылау кестесі

    Тақырыбы


    Негізгі кейіпкерлер


    Кейіпкерлердің әрекеті


    Осы әрекетке итермелеген не нәрсе


    Кейіпкерлердің бойындағы қасиет


    Әңгіме қалай аяқталады?






    Тақтаға таудың суреті ілемін











    «Қыздың жолы» тақырыбында әдеби эссе жазыңдар.

    1.Эсседе қазақ қызының тарихи кезеңдердегі өмір ерекшеліктерімен мен бүгінгі қазақ қызының бейнесін ашып көрсетіңдер.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калабазарова Эленора Алсеитовна
    01 Наурыз 2021
    911
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: М.Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам жанының құпиясы

    Сабақ тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты



    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні: Калабазарова Э.А.

    Класс: 9


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    9.1.3.1. көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар шығарманың идеясын түсінеді,кейіпкерлер жүйесін анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі көркем шығарманың идеясын ашуда кейіпкерлердің жүйесін анықтайды

    Кейбір оқушылар шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере отырып, кейіпкерлер жүйесін талдайды

    Бағалау критерийлері (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    -көркем шығарманың идеясын анықтайды

    -кейіпкерлер жүйесін талдау барысында бейнесін ашады

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар:

    Арнай пәндік лексика мен терминалогия:

    Жортақылау тапал торы – жүрісті ат

    Желпен – жаздың ыстығында киетін жеңіл бас киім

    Қамысақты – Есіл алыбындағы өзен

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:

    Менің ойымша...

    Менің пайымдауымша...

    Шығарма турасында мен былай ойлаймын...

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Шұғаның бейнесін қалай елестетесіңдер?

    2.Шығарма не себепті «Шұғаның белгісі» атанды?

    3.Қандай жағымды кейіпкерлерді кездестірдіңдер?

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу,түсіну,қолдану

    Құндылықтарды дарыту

    Теңдік,еркіндік, бостандық

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих

    АКТ –ны қолдану дағдылары

    https://kitap.kz/audio-book/shuhanyng_belgisi

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    «Шеринг» әдісі бойынша оқушылар білім мен танымды ұштастырады (Шұғаның белгісі» хикаяты) жаңа тақырыпты болжайды

    Саралау:

    (Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)



    Бағалау


    Жоспар

    Жоспарланған сабақ кезеңі

    Жоспарланған жаттығулар

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Мотивациялық кезең

    (10 минут)



    -оқушыларды 1-2-3 санау арқылы топқа бөлемін

    Топтарға сұрақтар беремін

    1-топ. «Шұғаның белгісі» хикаятының тақырыбы не?

    (Әйел теңсіздігі)

    Идеясы қандай? (адамгершілік,махаббат мәселесі)

    2-топ. Шығарма неліктен «Шұғаның белгісі» деп аталып тұр?

    Ертеде бұл жер Қамыстыкөл деп аталған. Осы оқиғаға байланысты бұл жерді Шұғаның белгісі деп атап кеткен.

    3-топ.Шығармадағы кейіпкерлерді атаңдар.

    Жағымды,жағымсыз кейіпкерлер кімдер?


    Аудиожазба тыңдату

    -санау арқылы топқа бөлінеді



    -оқушылар сұрақтарды шағын топта талқылайды

    -ойланып жауап береді









    «Қолмен белгі беру» әдісі (топтық бағалау)

    *қолдың бас бармағы жоғары бағытталады

    *қолдың бас бармағы жанына қарай бағытталады

    *қолды бұлғау


    Аудио жазба

    https://kitap.kz/audio-book/shuhanyng_belgisi

    Операциялық кезең

    (15 минут)



















    «ПОПС» формуласы

    1-тапсырма. Ж

    Шығарманың идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяларыңды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер.

    1.«Менің ойымша, шығармадағы басты идея ...

    2.Мен оны былай түсіндіремін ...

    3.Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ...

    4.Мен мынадай қорытындыға келдім ...





    Фила» әдісі

    Мақсаты:Барлығына бір мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша кестені толтырады.

    «Фила әдісі»

    Мақсаты: Барлығына бір мәтін беріледі.Сол бойынша кестені толтырады.

    2-тапсырма. ЖЖ

    Шығармадағы берілген портреттік суреттеулерді тауып, кейіпкерлерге мінездеме беріңдер.

    Концептуалды кесте

    Кейіпкерлер

    Портреті

    Мінезі

    Шұға



    Әбдірахман



    Есімбек



    Әңгімеші





    -оқушылар «ПОПС» формуласы

    бойынша жеке жұмыс жасайды










    -оқушылар жұппен мәтінді талқылайды

    -концептуалды кестені толтырады





    Дескриптор:

    •шығармадан әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді;

    •бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анық- тайды;

    •екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсінді- реді;

    •үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты дәлел келтіреді;

    •төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды.

    «3 Қ» әдісі

    Қызықты

    Қажет

    Қиын

    Дескриптор

    -шығармадағы портреттік суреттеулерді табады

    -кейіпкерлерге мінездеме береді

    ҚБ

    «Мен саған,сен маған» әдісі

    (бірін-бірі бағалау)















    Оқулық

    172 бет













    Рефлекциялық кезең

    13 минут





















    Үй тапсырмасы

    2минут







    Талқылау кестесі

    Тақырыбы


    Негізгі кейіпкерлер


    Кейіпкерлердің әрекеті


    Осы әрекетке итермелеген не нәрсе


    Кейіпкерлердің бойындағы қасиет


    Әңгіме қалай аяқталады?






    Тақтаға таудың суреті ілемін











    «Қыздың жолы» тақырыбында әдеби эссе жазыңдар.

    1.Эсседе қазақ қызының тарихи кезеңдердегі өмір ерекшеліктерімен мен бүгінгі қазақ қызының бейнесін ашып көрсетіңдер.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    01.03.2021
    911
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калабазарова Эленора Алсеитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации