Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектеп: М.Арын атындағы Қарғалы қазақ орта мектебі |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты – жөні: Калабазарова Э.А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Класс: 9 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
9.1.3.1. көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар шығарманың идеясын түсінеді,кейіпкерлер жүйесін анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі көркем шығарманың идеясын ашуда кейіпкерлердің жүйесін анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере отырып, кейіпкерлер жүйесін талдайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
-көркем шығарманың идеясын анықтайды -кейіпкерлер жүйесін талдау барысында бейнесін ашады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік дағдылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Арнай пәндік лексика мен терминалогия: Жортақылау тапал торы – жүрісті ат Желпен – жаздың ыстығында киетін жеңіл бас киім Қамысақты – Есіл алыбындағы өзен |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар: Менің ойымша... Менің пайымдауымша... Шығарма турасында мен былай ойлаймын... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Шұғаның бейнесін қалай елестетесіңдер? 2.Шығарма не себепті «Шұғаның белгісі» атанды? 3.Қандай жағымды кейіпкерлерді кездестірдіңдер? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Теңдік,еркіндік, бостандық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ –ны қолдану дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
«Шеринг» әдісі бойынша оқушылар білім мен танымды ұштастырады (Шұғаның белгісі» хикаяты) жаңа тақырыпты болжайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау: (Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңі |
Жоспарланған жаттығулар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық кезең (10 минут)
|
-оқушыларды 1-2-3 санау арқылы топқа бөлемін Топтарға сұрақтар беремін 1-топ. «Шұғаның белгісі» хикаятының тақырыбы не? (Әйел теңсіздігі) Идеясы қандай? (адамгершілік,махаббат мәселесі) 2-топ. Шығарма неліктен «Шұғаның белгісі» деп аталып тұр? Ертеде бұл жер Қамыстыкөл деп аталған. Осы оқиғаға байланысты бұл жерді Шұғаның белгісі деп атап кеткен. 3-топ.Шығармадағы кейіпкерлерді атаңдар. Жағымды,жағымсыз кейіпкерлер кімдер? Аудиожазба тыңдату |
-санау арқылы топқа бөлінеді -оқушылар сұрақтарды шағын топта талқылайды -ойланып жауап береді |
«Қолмен белгі беру» әдісі (топтық бағалау) *қолдың бас бармағы жоғары бағытталады *қолдың бас бармағы жанына қарай бағытталады *қолды бұлғау |
Аудио жазба |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Операциялық кезең (15 минут) |
«ПОПС» формуласы 1-тапсырма. Ж Шығарманың идеясын анықтаңдар. Анықтаған идеяларыңды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңдер. 1.«Менің ойымша, шығармадағы басты идея ... 2.Мен оны былай түсіндіремін ... 3.Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... 4.Мен мынадай қорытындыға келдім ... Фила» әдісі Мақсаты:Барлығына бір мәтін беріледі. Сол мәтін бойынша кестені толтырады. «Фила әдісі» Мақсаты: Барлығына бір мәтін беріледі.Сол бойынша кестені толтырады. 2-тапсырма. ЖЖ Шығармадағы берілген портреттік суреттеулерді тауып, кейіпкерлерге мінездеме беріңдер. Концептуалды кесте
|
-оқушылар «ПОПС» формуласы бойынша жеке жұмыс жасайды
-оқушылар жұппен мәтінді талқылайды -концептуалды кестені толтырады
|
Дескриптор: •шығармадан әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді анықтайды, оны үзінділермен дәлелдейді; •бірінші сөйлемде шығарманың идеясын анық- тайды; •екінші сөйлемде идеяны таңдау себебін түсінді- реді; •үшінші сөйлемде идеяны нақтылауға қатысты дәлел келтіреді; •төртінші сөйлемде идеяға қатысты өзіндік тұжырым жасайды. «3 Қ» әдісі Қызықты Қажет Қиын Дескриптор -шығармадағы портреттік суреттеулерді табады -кейіпкерлерге мінездеме береді ҚБ «Мен саған,сен маған» әдісі (бірін-бірі бағалау) |
Оқулық 172 бет
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең 13 минут
Үй тапсырмасы 2минут
|
Талқылау кестесі
Тақтаға таудың суреті ілемін
«Қыздың жолы» тақырыбында әдеби эссе жазыңдар. 1.Эсседе қазақ қызының тарихи кезеңдердегі өмір ерекшеліктерімен мен бүгінгі қазақ қызының бейнесін ашып көрсетіңдер.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Калабазарова Эленора АлсеитовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты 9 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Б.Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты 9 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













