Сабақтың
мақсаттары
|
Оқушылардың барлығы
орындай алады: әдеби шығарманың жанрына
байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай
алады.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Әңгіме жанрына
байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог, прологтарға талдау
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
орындай алады: әңгіме жанрына байланысты
сюжеттік желілеріне, эпилог,прологтарға
талдау жасай отырып, жанрлық
ерекшелігін ажыратады.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу
Жағымды психологиялық
ахуал
Оқушыларды шеңбер
бойымен тұрғызу. «Капитандар, теңізшілер» ойынын ойнату.
«Капитандар» дегенде әскери белгі көрсетеді. «Теңізшілер» дегенде
еден жуады. "Түскі ас" дегенде үштен топ құрып тамақ ішеді. «Кеме»
дегенде төрттен топ құрады. Ойынды екі рет қайталатып топ құруға
болады.
Қызығушылықты
ояту.
«Түйінді
сөздер»
Оқушыларға парақшаларда
түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді
пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын
анықтайды.
Түйін
сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ,
әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан
Момышұлы туралы мәлімет беріледі.
Дескриптор:
ҚБ
Оқушылар сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтайды.
ІІ. Мағынаны тану.
1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі
Шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап
жазу.
Орындалу
барысы:басына – шығарманың тақырыбын,
үстіңгі сүйектеріне – шығарманың жанрына байланысты сюжеттік
желілерін, астыңғы сүйектеріне – эпилог, прологтарды, құйрығына –
шығарма тілі жайлы оқушының ойын жазылады
.
Қаңқадағы жазулар қысқа болу
керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын
фразалық сөздерден болуы мүмкін.
Дескриптор:
-
шығарманың тақырыбын
анықтайды;
-
шығарманың жанрына
байланысты сюжеттік желілерін
анықтайды;
-
шығармадағы эпилог,
прологтарды анықтайды;
-
шығарма тілі жайлы оқушы
ойы жазылады.
Қалыптастырушы бағалау:
Шапалақ
2-тапсырма. Тақырып бойынша «Бортты жүк»
кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып,
кестені толтырады.
Болжам
|
Жаңа
ақпарат
|
Тақырып бойынша бұрыннан не
білемін? Бұл туралы не білуім
керек?
|
Бұл туралы енді не білдім?
Қандай маңызды сәттерді мен енді
анықтадым?
|
Берілген сұраққа үш дәлел
келтіру.
-
Шығарма неліктен «Ұшқан
ұя» деп аталған?
-
Әжесі қандай себеппен
Бауыржанның әкесін «Тарамыс» деп
атаған?
-
Әкесінің «Тура Момыш»
атану себебі неде?
-
Әкесі неліктен
Бауыржанды орыс мектебіне оқуға
береді?
Дескриптор:
-
Шығарма жанрын анықтай
алады.
2.Өз ойын нақты дәлелмен
жеткізеді.
3.Көтерілген мәселені
анықтайды.
ҚБ
Бекіту. Оқушылар тақтаның алдына
шығып, екі сызықтың бойында
тұрып өз қалауымен айтылған
аргументтердің біреуін дәлелдейді.
«Сабақ бойынша ойыңды
білдір» әдісі
Қандай жаңа білім
алдың?
|
Алған біліміңді қолдана аласың
ба?
|
Саған қиындық тудырған
түсініктер?
|
|
|
|
|
Оқушыларға парақшаларда
түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді
пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын
анықтайды.
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
Шығарманың жанрына байланысты
сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап
жазу.
Тақырып бойынша «Бортты жүк»
кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып,
кестені толтырады.
Оқушылар тақтаның алдына
шығып, екі сызықтың бойында
тұрып өз қалауымен айтылған
аргументтердің біреуін дәлелдейді.
«Сабақ бойынша ойыңды білдір»
әдісі.
|
ҚБ

ҚБ

ҚБ

ҚБ

|
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Б. Момышұлы «Ұшқан
ұя»
|