|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
|||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» шығармасының сюжеттік желісі мен композициялық құрылымы. |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог, прологтарға талдау жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог,прологтарға талдау жасай отырып, жанрлық ерекшелігін ажыратады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: сюжеттік-композициялық жоспар құра алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тәрбие, тағылым Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: қандай жаңа білім алдың? Талқылауға арналған сұрақтар: шығарма неліктен «Ұшқан ұя» деп аталған? |
|||||||||||||
|
Құндылықтарды Игерту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ұшқан ұя» повесі. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Жағымды психологиялық ахуал Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. «Капитандар, теңізшілер» ойынын ойнату. «Капитандар» дегенде әскери белгі көрсетеді. «Теңізшілер» дегенде еден жуады. "Түскі ас" дегенде үштен топ құрып тамақ ішеді. «Кеме» дегенде төрттен топ құрады. Ойынды екі рет қайталатып топ құруға болады. Қызығушылықты ояту. «Түйінді сөздер» Оқушыларға парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын анықтайды. Түйін сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ, әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан Момышұлы туралы мәлімет беріледі. Дескриптор:
ҚБ Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі
Орындалу барысы:басына – шығарманың тақырыбын, үстіңгі сүйектеріне – шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, астыңғы сүйектеріне – эпилог, прологтарды, құйрығына – шығарма тілі жайлы оқушының ойын жазылады . Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Шапалақ 2-тапсырма. Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады.
Берілген сұраққа үш дәлел келтіру.
Дескриптор:
2.Өз ойын нақты дәлелмен жеткізеді. 3.Көтерілген мәселені анықтайды. ҚБ Бекіту. Оқушылар тақтаның алдына шығып, екі сызықтың бойында тұрып өз қалауымен айтылған аргументтердің біреуін дәлелдейді. «Сабақ бойынша ойыңды білдір» әдісі
|
Оқушыларға парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын анықтайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап жазу. Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады. Оқушылар тақтаның алдына шығып, екі сызықтың бойында тұрып өз қалауымен айтылған аргументтердің біреуін дәлелдейді. «Сабақ бойынша ойыңды білдір» әдісі. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«ҚҚҚ кестесі»
|
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" 3-сабақ
Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" 3-сабақ
|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
|||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» шығармасының сюжеттік желісі мен композициялық құрылымы. |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады: әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог, прологтарға талдау жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог,прологтарға талдау жасай отырып, жанрлық ерекшелігін ажыратады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану. |
|||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: сюжеттік-композициялық жоспар құра алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тәрбие, тағылым Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: қандай жаңа білім алдың? Талқылауға арналған сұрақтар: шығарма неліктен «Ұшқан ұя» деп аталған? |
|||||||||||||
|
Құндылықтарды Игерту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие. |
|||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, қазақ тілі |
|||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
«Ұшқан ұя» повесі. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Жағымды психологиялық ахуал Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. «Капитандар, теңізшілер» ойынын ойнату. «Капитандар» дегенде әскери белгі көрсетеді. «Теңізшілер» дегенде еден жуады. "Түскі ас" дегенде үштен топ құрып тамақ ішеді. «Кеме» дегенде төрттен топ құрады. Ойынды екі рет қайталатып топ құруға болады. Қызығушылықты ояту. «Түйінді сөздер» Оқушыларға парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын анықтайды. Түйін сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ, әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан Момышұлы туралы мәлімет беріледі. Дескриптор:
ҚБ Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі
Орындалу барысы:басына – шығарманың тақырыбын, үстіңгі сүйектеріне – шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, астыңғы сүйектеріне – эпилог, прологтарды, құйрығына – шығарма тілі жайлы оқушының ойын жазылады . Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: Шапалақ 2-тапсырма. Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады.
Берілген сұраққа үш дәлел келтіру.
Дескриптор:
2.Өз ойын нақты дәлелмен жеткізеді. 3.Көтерілген мәселені анықтайды. ҚБ Бекіту. Оқушылар тақтаның алдына шығып, екі сызықтың бойында тұрып өз қалауымен айтылған аргументтердің біреуін дәлелдейді. «Сабақ бойынша ойыңды білдір» әдісі
|
Оқушыларға парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын анықтайды. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап жазу. Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады. Оқушылар тақтаның алдына шығып, екі сызықтың бойында тұрып өз қалауымен айтылған аргументтердің біреуін дәлелдейді. «Сабақ бойынша ойыңды білдір» әдісі. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«ҚҚҚ кестесі»
|
|||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
||
шағым қалдыра аласыз















