|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ұшқан ұя» повесіндегі образдар жүйесі. |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, автор бейнесін анықтау. Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. 2.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. 3. Қызығушылықты ояту. «Фамилиясы жоқ ұлы қазақ» мәтінінен үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні оқып, қарамен берілген сөздердің астарлы мағынасын талдайды. Жазушы А. Бек Баукең атамызбен алғаш қалай танысқаны туралы осы кітаптың «Фамилиясы жоқ адам» (Человек, у которого нет фамилий) атты I бөлімде: «Танысқан кезінде ол аты-жөнін айтты. Жөнді есіте алмай, қайта сұрадым. - Бауыржан Момышұлы, – деді ол тәптіштеп. Кәдімгі тілшінің әдеті бойынша дәптерді қолыма алып: - Ғафу етіңіз, фамилияңыз қалай жазылады? – деп сұрадым. - Менің фамилиям жоқ, – деді ол. Мен бетіне таңдана қарап едім, ол: - Атым - Бауыржан. Әкем - Момыш, мен соның ұлымын, баласымын, түсіндің бе?-деді. Оның үнінде астарлы бір зіл бардай, кейістіктің лебі жатқандай сезілді. Кейін, әбден танысып, сыр алысқан кезде ғана, оның не себепті өзін фамилиясыз адам деп есептейтінін ұқтым». Үзінді арқылы сабақ тақырыбы анықталып, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар үзіндіні оқып, қарамен берілген сөздердің астарлы мағынасын талдайды.
Үзінді арқылы сабақ тақырыбын анықтайды |
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. 1-қадам: Оқушылар романдағы автор бейнесі туралы ойларымен топ ішінде бөліседі: автор оқиғаны нешінші жақта баяндап отыр, оның белгілі бір кейіпкерге деген көзқарасы қандай, оны қалай анықтауға болады т.т. 2-қадам: Өзара талқылаудан соң топ спикерінің жауабы мына үлгіде болады:
1-аргумент - 2-аргумент - 3-аргумент –
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма. Жеке жұмыс Әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтаңыз. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты қорытынды жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма Кейіпкер портреті Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.
Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдіс 4-тапсырма «Пирамидалық талқылау» әдісі
Дескриптор:
ҚБ: Шапалақ |
Оқушылар романдағы автор бейнесі туралы ойларымен топ ішінде бөліседі.
Оқушылар әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтайды. Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді. Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ
|
Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» https://bilimland kz/kk#lesson=8077 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Хабарлама «Facebook» Оқушылар бүгін не үйренгені туралы хабарлама (SMS) жазады:
стикерге жазып, тақтаға әкеліп іледі. |
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" 4-сабақ
Б.Момышұлы "Ұшқан ұя" 4-сабақ
|
Бөлім: Махаббат пен абырой |
Мектеп: Мұғалім: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Ұшқан ұя» повесіндегі образдар жүйесі. |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, автор бейнесін анықтау. Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. 2.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. 3. Қызығушылықты ояту. «Фамилиясы жоқ ұлы қазақ» мәтінінен үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні оқып, қарамен берілген сөздердің астарлы мағынасын талдайды. Жазушы А. Бек Баукең атамызбен алғаш қалай танысқаны туралы осы кітаптың «Фамилиясы жоқ адам» (Человек, у которого нет фамилий) атты I бөлімде: «Танысқан кезінде ол аты-жөнін айтты. Жөнді есіте алмай, қайта сұрадым. - Бауыржан Момышұлы, – деді ол тәптіштеп. Кәдімгі тілшінің әдеті бойынша дәптерді қолыма алып: - Ғафу етіңіз, фамилияңыз қалай жазылады? – деп сұрадым. - Менің фамилиям жоқ, – деді ол. Мен бетіне таңдана қарап едім, ол: - Атым - Бауыржан. Әкем - Момыш, мен соның ұлымын, баласымын, түсіндің бе?-деді. Оның үнінде астарлы бір зіл бардай, кейістіктің лебі жатқандай сезілді. Кейін, әбден танысып, сыр алысқан кезде ғана, оның не себепті өзін фамилиясыз адам деп есептейтінін ұқтым». Үзінді арқылы сабақ тақырыбы анықталып, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. |
Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару. Оқушылар үзіндіні оқып, қарамен берілген сөздердің астарлы мағынасын талдайды.
Үзінді арқылы сабақ тақырыбын анықтайды |
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. 1-қадам: Оқушылар романдағы автор бейнесі туралы ойларымен топ ішінде бөліседі: автор оқиғаны нешінші жақта баяндап отыр, оның белгілі бір кейіпкерге деген көзқарасы қандай, оны қалай анықтауға болады т.т. 2-қадам: Өзара талқылаудан соң топ спикерінің жауабы мына үлгіде болады:
1-аргумент - 2-аргумент - 3-аргумент –
Дескриптор
ҚБ 2-тапсырма. Жеке жұмыс Әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтаңыз. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты қорытынды жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма Кейіпкер портреті Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.
Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдіс 4-тапсырма «Пирамидалық талқылау» әдісі
Дескриптор:
ҚБ: Шапалақ |
Оқушылар романдағы автор бейнесі туралы ойларымен топ ішінде бөліседі.
Оқушылар әңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтайды. Оқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді. Тіктөртбұрыштың сыртқы бөлігіне топтың әр мүшесі шығарма туралы өз жауабын жазады, ал ішкі төртбұрышқа төрт пікірге ортақ түйінді ой жазылады. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ
|
Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» https://bilimland kz/kk#lesson=8077 |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Хабарлама «Facebook» Оқушылар бүгін не үйренгені туралы хабарлама (SMS) жазады:
стикерге жазып, тақтаға әкеліп іледі. |
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















