2. Мағынаны
тану. 1-тапсырма
«Шығармашылық ізденіс»
әдісі
Төменде ұсынылған
тақырыптардың бірін таңдап, шағын зерттеу жұмысының тезисін
жазыңыздар.
-
Б. Момышұлы шығармаларына
тән стильдік ерекшелік
қандай?
-
Бауыржан
–
заман шындығын көрсете
білген жазушы.
Жоба
құрылымы:
-
Кіріспе
-
Зерттеу тақырыбының
өзектілігі
-
Зерттеудің мақсаты мен
міндеттері
-
Зерттеу жұмысының
әдістері
-
Зерттеу жұмысының
болжамы
-
Зерттеу жұмысының
құрылымы
-
Зерттеу
бөлімі
-
Қорытынды
Дескриптор:
Зерттеу жұмысының кіріспе
бөлімін жазады;
Зерттеу тақырыбының
өзектілігін анықтайды;
Зерттеудің мақсаты мен
міндеттерін анықтайды;
Зерттеу жұмысының әдістерін
анықтайды;
Зерттеу жұмысының болжамын
жазады;
Зерттеу жұмысының құрылымын
анықтайды;
Қорытынды
жазады.
ҚБ
2-тапсырма. «Дөңгелек үстел»
стратегиясы
Автордың көркемдегіш
құралдарды қолдану ерекшелігі туралы сіздің пікіріңіз
қандай?
Көркемдегіш
құралдар
|
Шығармадан
мысал
|
Пікір
|
психологиялық
параллелизм
|
|
|
теңеу
|
|
|
метафора
|
|
|
ирония
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма. «Төрт сөйлем» тәсілімен
қорытындылайды.
1. Пікір:
Шығарманың көркемдік ерекшелігіне байланысты пікір
білдіреді.
2. Дәлел:
Өз
пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.
3. Мысал:
Өз ойын
шығармадағы автор қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер
пікірімен байланыстырып, дәлелді мысалдар
келтіреді.
4.
Қорытынды: Тақырып бойынша топтың
қорытынды тұжырымын айтады.
Қабілеті жоғары оқушылар
«топ спикері» болып, өздерінің көшбасшылық, зерттеушілік
қабілеттерін арттырады.
Дескриптор:
-
Шығарманың көркемдік
ерекшелігіне байланысты пікір
білдіреді;
-
Өз пікірін 1-2
сөйлеммен дәлелдейді;
-
Өз ойын шығармадағы
автор қолданған көркемдегіш құралдармен, зерттеушілер пікірімен
байланыстырып, дәлелді мысалдар
келтіреді;
-
Тақырып бойынша
топтың қорытынды тұжырымын
айтады.
ҚБ
|
Төменде ұсынылған
тақырыптардың бірін таңдап, шағын зерттеу жұмысының тезисін
жазыңыздар.
Автордың көркемдегіш
құралдарды қолдану ерекшелігін талдайды.
«Төрт
сөйлем» тәсілімен қорытындылайды.
|