Сабақтың
басы
-
минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Қызығушылықты
ояту мақсатында Б. Момышұлының
нақыл сөздері ұсынылады. Оқушылар нақыл сөздердің мағынасын
ашады.

2. Сабақ
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар сабақ
мақсатын, тақырыбын
анықтайды.
|
ҚБ
|
https://www.youtube.com
/watch?v=dGB8Qa59yxs
1-таратпа
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
3.
Мағынаны
тану. Жаңа сабақты
меңгерту.
1-тапсырма. Б. Момышұлы
нақыл сөздеріне байланысты «Білу қажет» кестесін
толтыр.
Бізге не
белгілі?
Біз не
білеміз?
|
Бізге нені білу
қажет?
|
Біз мұны қалай
анықтай аламыз?
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Білетін мәліметтерін
жазады;
-
Білу қажет деген
мәселелерді анықтайды;
-
Мәселені анықтау
жағын қарастырады.
ҚБ
2-тапсырма.
Креативті жазу
1-қадам: Оқушылар
«Әжемнің осылай болған екен» деген сөздері мені бірде
ғасырлардың шыңырауына сапар шектірсе, бірде құс қанатындай демеп,
ілгері ұмтылдырды, биікке самғатты...» деген жолдардың мағынасын
жұбымен талдайды. Әсіресе мына тіркестерге ерекше назар
аударады:
ғасырлардың
шыңырауына сапар шектірсе, құс қанатындай
демеп, ілгері ұмтылдырды, биікке
самғатты.
2-қадам: Батыр Бауыржанның өнегелі
өмірі туралы жазба жұмысын әже айтқан аңыздар мен әке әңгімесінің
өсиетімен, үлкендердің өнегесімен байланыстыра отырып
орындайды.
3-қадам: жазғандарын жұбымен бірігіп
отырып тексереді, «екі жұлдыз, бір тілекпен»
бағалайды.
Дескриптор
- кестені
толтырады;
- үзіндіні
талдайды;
-жекелеген сөздердің
мағынасын ашады;
- батыр бейнесімен
байланыстырады;
- креативті
жазады.
ҚБ
Қабілеті жоғары
оқушылар жазылым тапсырмасын
шығармашылықпен орындаса, қабілеті төмендеу
оқушылар батыр туралы білетін жалпы
мәліметтерімен шектеледі.
|
Б. Момышұлы нақыл
сөздеріне байланысты «Білу қажет» кестесін
толтырады.
Оқушылар «Әжемнің
осылай болған екен» деген сөздері мені бірде ғасырлардың шыңырауына
сапар шектірсе, бірде құс қанатындай демеп, ілгері ұмтылдырды,
биікке самғатты...» деген жолдардың мағынасын жұбымен
талдайды.
|
ҚБ
ҚБ
|
2-таратпа
3-таратпа
|
Дифференциация
Сіз оқушыларға
көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау
Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Денсаулық және
техникалық қауіпсіздікті
сақтау
|
Дифференциацияны
берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, оқу материалдарын таңдау және
ресурстармен жұмыс жасауда оқушының жеке қабілетін ескеріп, қолдау
көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге
асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде
қолданылады.
|
Бұл бөлімді
оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін
қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін
пайдаланыңыз.
|
Денсаулықты
сақтау технологиялары. Белсенді әдіс-тәсілдер мен сергіту
жаттығулары.
|