|
Күні: Пәні: Сыныбы: |
әдебиеттік оқу 3 |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже
|
А |
Автор туралы мағлұмат жинайды. Мәтіннің мазмұнын ашып, ой түйіндейді. |
||||||
|
В |
Оқушының іздемпаздығы артады, тапсырмаларды тиімді орындайды. |
|||||||
|
С |
Есте сақтау қабілеті дамиды, топпен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|||||||
|
Блум таксономиясы |
Сабақтың мазмұны |
|||||||
|
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Уақыт |
||||
|
Психологиялық дайындық Амандасу. - Қайырлы таң достым, Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің әр кезі, Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Кілең "бестік" болсын ІІ.Үй жұмысын тексеру "Дақылдар әні" рөлге бөліп жатқа айтады. 1 топ. Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде. 2 топ. Өзің тұратын аймақта өсетін дәнді дақылдар туралы әңгімеле. |
Топқа бөлінеді. Топта ынтымақтастық орнайды. Мамандық бойынша оқушыларды шағын топтарға бөлу. 1 Егінші Сауыншы Үй тапсырмасын топтар бөлісіп айтып шығады. Бір бірінің тапсырмаларын толықтырып отыруға болады. |
|
Маман-дық суреттері |
5минут |
||||
|
Білу
|
||||||||
|
Түсіну |
Ж Жаңа сабақты бастамас бұрын Егіншілік, комбайншы туралы Ви көрсетіледі. Осылай жаңа тақырыпқа түсеміз. |
Әр Топ оқушылары көрген видео туралы ойларын, пікірлерін ортаға салып айтады. Комбайн мен ораққа диалог құрады. Қазіргі өмірмен байланыстырып, ойларын ортаға салады. |
Көшбас-шы бағалау парақша-сына бағалай-ды. |
А4, маркер |
10 мин |
|||
|
Қолдану |
Сөздік жұмыс. Нысабы- бұйырғаны Екшеу- сабаны мен дән бөліп беру. Авторлар туралы көрсету. |
Әр топ оқушылары мәтінді тізбектей оқиды. Түсініксіз сөздер болса түртіп алып отырады. Ол сөздерге сөздік жұмысы жүргізіледі. |
|
Электр. оқулық |
10 мин |
|||
|
Талдау |
Топтық жұмыс |
– 1 - топ. Комбайншы еңбегі 2 – топ . Жер – Ана адамдарды асырап келеді. Жер жемісін бермесе аштық болады. Аштықты болдырмас үшін сен не істер едің? |
Топта бірін бірі критерий-лер бойынша бағалайды. |
|
10 мин |
|||
|
Жинақтау |
Топтастыру. дән – байлық, дән - молшылық дән тіршілік, дән - маңдайтер, дән – өмір, дән - бақыт, дән - жеңіс, дән - береке. |
|
|
Маркер, А4 парағы, суреттер |
5 мин |
|||
|
Бағалау |
Шығу парағын толтыру |
Бүгінгі сабақта маған жаңалық болды. Бүгінгі сабақта басты ой не болды? Менің ұсынысым. |
оқушылар өз ойларын ортаға салады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |
|
5 мин |
|||
|
Рефлесия |
оқушыларға стикер тарату |
Өз әсерлерін жазады. |
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б.Момышұлы"Егіншілік дәстүрі", Ғ.Қайырбеков "Комбаиншы"
Б.Момышұлы"Егіншілік дәстүрі", Ғ.Қайырбеков "Комбаиншы"
|
Күні: Пәні: Сыныбы: |
әдебиеттік оқу 3 |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков |
|||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже
|
А |
Автор туралы мағлұмат жинайды. Мәтіннің мазмұнын ашып, ой түйіндейді. |
||||||
|
В |
Оқушының іздемпаздығы артады, тапсырмаларды тиімді орындайды. |
|||||||
|
С |
Есте сақтау қабілеті дамиды, топпен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|||||||
|
Блум таксономиясы |
Сабақтың мазмұны |
|||||||
|
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Уақыт |
||||
|
Психологиялық дайындық Амандасу. - Қайырлы таң достым, Қайырлы күн болсын. Сәрсенбінің әр кезі, Сәттілікке толсын. Біздің алар бағамыз, Кілең "бестік" болсын ІІ.Үй жұмысын тексеру "Дақылдар әні" рөлге бөліп жатқа айтады. 1 топ. Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде. 2 топ. Өзің тұратын аймақта өсетін дәнді дақылдар туралы әңгімеле. |
Топқа бөлінеді. Топта ынтымақтастық орнайды. Мамандық бойынша оқушыларды шағын топтарға бөлу. 1 Егінші Сауыншы Үй тапсырмасын топтар бөлісіп айтып шығады. Бір бірінің тапсырмаларын толықтырып отыруға болады. |
|
Маман-дық суреттері |
5минут |
||||
|
Білу
|
||||||||
|
Түсіну |
Ж Жаңа сабақты бастамас бұрын Егіншілік, комбайншы туралы Ви көрсетіледі. Осылай жаңа тақырыпқа түсеміз. |
Әр Топ оқушылары көрген видео туралы ойларын, пікірлерін ортаға салып айтады. Комбайн мен ораққа диалог құрады. Қазіргі өмірмен байланыстырып, ойларын ортаға салады. |
Көшбас-шы бағалау парақша-сына бағалай-ды. |
А4, маркер |
10 мин |
|||
|
Қолдану |
Сөздік жұмыс. Нысабы- бұйырғаны Екшеу- сабаны мен дән бөліп беру. Авторлар туралы көрсету. |
Әр топ оқушылары мәтінді тізбектей оқиды. Түсініксіз сөздер болса түртіп алып отырады. Ол сөздерге сөздік жұмысы жүргізіледі. |
|
Электр. оқулық |
10 мин |
|||
|
Талдау |
Топтық жұмыс |
– 1 - топ. Комбайншы еңбегі 2 – топ . Жер – Ана адамдарды асырап келеді. Жер жемісін бермесе аштық болады. Аштықты болдырмас үшін сен не істер едің? |
Топта бірін бірі критерий-лер бойынша бағалайды. |
|
10 мин |
|||
|
Жинақтау |
Топтастыру. дән – байлық, дән - молшылық дән тіршілік, дән - маңдайтер, дән – өмір, дән - бақыт, дән - жеңіс, дән - береке. |
|
|
Маркер, А4 парағы, суреттер |
5 мин |
|||
|
Бағалау |
Шығу парағын толтыру |
Бүгінгі сабақта маған жаңалық болды. Бүгінгі сабақта басты ой не болды? Менің ұсынысым. |
оқушылар өз ойларын ортаға салады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды. |
|
5 мин |
|||
|
Рефлесия |
оқушыларға стикер тарату |
Өз әсерлерін жазады. |
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз














