Материалдар / Б.Момышұлы"Егіншілік дәстүрі", Ғ.Қайырбеков "Комбаиншы"

Б.Момышұлы"Егіншілік дәстүрі", Ғ.Қайырбеков "Комбаиншы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:

Пәні:

Сыныбы:


әдебиеттік оқу

3

Сабақтың тақырыбы:

Егіншілік дәстүрі Б.Момышұлы. Комбайншы Ғ.Қайырбеков

Сабақтың мақсаты:

Бағдарламалау үрдісінде егіншілік дәстүрі соның ішінде бидай өніміне, комбайншылардың еңбегіне тоқталып, мағынасын ашу.Жер ананың берер пайдасы туралы айту.

Күтілетін нәтиже



А


Автор туралы мағлұмат жинайды. Мәтіннің мазмұнын ашып, ой түйіндейді.

В


Оқушының іздемпаздығы артады, тапсырмаларды тиімді орындайды.

С


Есте сақтау қабілеті дамиды, топпен жұмыс жасауға дағдыланады.

Блум таксономиясы


Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Уақыт

Психологиялық дайындық Амандасу.

- Қайырлы таң достым,

Қайырлы күн болсын.

Сәрсенбінің әр кезі,

Сәттілікке толсын.

Біздің алар бағамыз,

Кілең "бестік" болсын


ІІ.Үй жұмысын тексеру

"Дақылдар әні" рөлге бөліп жатқа айтады.

1 топ. Дүниедегі ең дәмді ас қандай тағам деп ойлайсың? Пікіріңді дәлелде.

2 топ. Өзің тұратын аймақта өсетін дәнді дақылдар туралы әңгімеле.


Топқа бөлінеді. Топта ынтымақтастық орнайды.

Мамандық бойынша оқушыларды шағын топтарға бөлу.

1

Егінші Сауыншы


Үй тапсырмасын топтар бөлісіп айтып шығады.

Бір бірінің тапсырмаларын толықтырып отыруға болады.






Маман-дық суреттері






5минут

Білу



Түсіну

Ж Жаңа сабақты бастамас бұрын

Егіншілік, комбайншы туралы

Ви көрсетіледі. Осылай

жаңа тақырыпқа түсеміз.


Әр Топ оқушылары көрген

видео

туралы ойларын, пікірлерін

ортаға салып айтады.

Комбайн мен ораққа диалог

құрады. Қазіргі өмірмен

байланыстырып, ойларын

ортаға салады.

Көшбас-шы бағалау парақша-сына бағалай-ды.



А4, маркер



10 мин

Қолдану


Сөздік жұмыс.

Нысабы- бұйырғаны

Екшеу- сабаны

мен дән бөліп беру.


Авторлар туралы

көрсету.



Әр топ оқушылары мәтінді тізбектей оқиды. Түсініксіз сөздер болса түртіп алып отырады. Ол сөздерге сөздік жұмысы жүргізіледі.








Электр. оқулық

10 мин

Талдау

Топтық жұмыс

1 - топ. Комбайншы еңбегі

2 – топ . Жер Ана

адамдарды асырап келеді.

Жер жемісін бермесе

аштық болады. Аштықты болдырмас үшін сен не істер едің?

Топта бірін бірі критерий-лер бойынша бағалайды.




10 мин

Жинақтау

Топтастыру.


дән байлық, дән - молшылық

дән тіршілік, дән - маңдайтер,

дән өмір, дән - бақыт,

дән - жеңіс, дән - береке.









Маркер, А4 парағы, суреттер

5 мин

Бағалау

Шығу парағын толтыру


Бүгінгі сабақта маған жаңалық болды.

Бүгінгі сабақта басты ой не болды?

Менің ұсынысым.  

оқушылар өз ойларын ортаға салады. Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.


5 мин

Рефлесия

оқушыларға стикер тарату

Өз әсерлерін жазады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ