Материалдар / Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 11-сынып

Бөлім бойынша жиынтық бағалау №1 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып оқушыларына арналған бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары. Математика пән мұғалімдеріне сабақтарын қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
737
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАРЛАР
«Алғашқы функция және интеграл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Алғашқы функция және анықталмаған интеграл.
Анықталмаған интеграл қасиеттері.
Интегралдау тәсілдері.
Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.

Оқу мақсаты
11.3.1.1 Алғашқы функция және анықталмаған интеграл анықтамаларын білу
11.3.1.2 Анықталмаған интеграл қасиеттерін білу және қолдану
11.3.1.3 Негізгі анықталмаған интегралдарды білу және оларды есептер шығаруда қолдану
11.3.1.4 Айнымалыны алмастыру әдісімен интегралды есептеу
11.3.1.5 Бөліктеп интегралдау әдісімен интегралды есептеу
11.3.1.6 Қисықсызықты трапецияның анықтамасын білу және оның ауданын табу үшін Ньютон –
Лейбниц формуласын қолдану

Бағалау критерийі Білім алушы
 Алғашқы функцияны табу үшін, тікелей интегралдау және айнымалыны алмастыру әдісін
қолданады
 Ньютон-Лейбниц формуласын есептер шығаруда қолданады
 Анықталған интегралдың көмегімен физикалық мазмұндағы есепті шығарады
 Бөліктеп интегралдау әдісін қолданып, айналу денесінің көлемін табады

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырмалар
1. Функциялардың алғашқы функциясын табыңдар:
1) (1 ұпай)
2) (1 ұпай)
2. Анықталмаған интегралды табыңдар:
1)



(1 ұпай)
2)

(2 ұпай)
3)

(2 ұпай)

3. функциясы үшін графигі М(-2;3) нүктесі арқылы өтетін алғашқы
функциясын табыңдар. (3 ұпай)
4. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


(4 ұпай)


Page 2

Бағалау критерийі № Дескриптор Балл
Білім алушы
Алғашқы функцияны
табу үшін негізгі
қасиеттерін қолданады
1.1 Алғашқы функцияны табады; 1
1.2 Тригонометриялық өрнектердің алғашқы функцияларын
табады.
1
Анықталмаған
интегралды табады
2.1 негізгі анықталмаған интегралды қолданып, интегралды
есептейді.
1
2.2 айнымалыны алмастыру әдісін қолданады /немесе
функцияны дифференциалдап, dx астына енгізеді;
1
анықталмаған интегралды есептейді; 1
2.3 бөліктеп интегралдау әдісін қолданады; 1
анықталмаған интегралды есептейді. 1
Функцияның графигі
берілген нүкте арқылы
өтетін алғашқы
функцияны табады
3 Алғашқы функцияны табады; 1
Берілген нүктенің мәнін қойып, есептейді; 1
Ізделінді алғашқы функцияны жазады. 1
Қисықсызықты
трапецияның ауданын
табады
4 Бір координаталық жазықтықта берілген қисықтардың
графиктерін салады;

1
Графигі қисықсызықты трапецияны жоғарыдан шектейтін
функцияның алғашқы функияларының бірін табады;
1
Графигі қисықсызықты трапецияның төменгі табаны
болатын кесіндінің шеткі нүктелерінің координаталарын
анықтайды;
1
Қисықсызықты трапецияның ауданын табу формуласын
қолданады;
1
Барлығы: 14















Page 3













Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)

4)

5)




6)




7)




8)




Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)

4)

5)




6)




7)




8)




Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)

2)

3)
Екі бұрыштың қосындысы мен
айырымының формулалары:

1)


2)


Page 4


4)

5)




6)




7)




8)





3)


4)


5)




6)




7)




8)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ