Материалдар / Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Арыстан мен тышқан (қайталау)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Арыстан мен тышқан (қайталау)

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» Бөлімі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Арыстан мен тышқан (қайталау) Мақсаты:ертегінің мазмұның түсініп, басшы кейіпкерлердің міңез- құлқына баға бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді толықтыру Білімділік мәні:сол түсініктерін кейіпкерлендіру арқылы көрсете білуге дағдыландыруды қайталау Дамытушылық мәні:балаларға ертегіні оқып таныстыру арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру Тәрбиелік мәні: бір-біріне қамқор болуға, адалдықа баулу. Құралдар: суреттер, ертегіге арналған байнетаспа. Сөздік жұмыс:қайырым,кәдеге жарармын Билингв.комп.:арыстан лев,тышқан-мыш
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
949
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1.Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: Арыстан мен тышқан (қайталау)

Мақсаты:ертегінің мазмұның түсініп, басшы кейіпкерлердің міңез- құлқына баға бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді толықтыру

Білімділік мәні:сол түсініктерін кейіпкерлендіру арқылы көрсете білуге дағдыландыруды қайталау

Дамытушылық мәні:балаларға ертегіні оқып таныстыру арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру

Тәрбиелік мәні: бір-біріне қамқор болуға, адалдықа баулу.

Құралдар: суреттер, ертегіге арналған байнетаспа.

Сөздік жұмыс:қайырым,кәдеге жарармын

Билингв.комп.:арыстан лев,тышқан-мыш

Оқу іс-әрекет

кезеңі

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық

кезеңі


Негізгі кезеңі



























Қорытынды

Шаттық шеңберіне тұрғызып,

Біздің топта балалар

Тату-тәтті ойнайды

Дос көңілі әрқашан

Тек жақсылық ойлайды.

Кіріспе әңгіме жұмбақ жасыру:

Тепсең- ақ секіріп,

Ұштатпай қашады.

Бір жерге бекініп

Тұра алмай жатады. Ол не?

-Доппен біз ойнаймыз.

Қуыршақ, машина-олар да ойыншыққа жатады. Ал енді тағы да жұмбақ :

-Айбарлы түсі бар,

Қақжардай сұсы бар

Күжірейген жалды,

Білесің айт бұл аңды?

Арыстан-азулы,аң патшасы.Тышқан-кіш-кентай кеміргіш.Арыстан ашуланғанда күркіренген дыбыс шығады.

«Арыстан мен тышқан» деген ертегі айту.

Сөздік жұмыс:қайырым-жақсылық жасау

Кәдеге жарармын–бір кезде мен де жақсылық жасап,көмек беруім мүмкін.

Сергіту сәті.Орманға біз барамыз

Ағаштарды аралап

Арыстан болып ақырып

Тышқанша біз жүреміз

Дидактикалық ойын: «Ретін тап» берілген суреттерді ертегінің мазмұны бойынша орналастыруды ұсыну .

Екінші рет оқу.-Арыстан нені ұстап алды?

-Тышқан не деді?

-Тышқаның тапқырлығы туралы өз ойынды айт

Жылы лебіздерін білдіреді.

-Жақсылық тілеймін, ашық аспан тілеймін.




Жауабы: доп









Жауабы: арыстан







Сөздердің мағынасың түсініп алады.


Сәйкесінше қимылын орындайды.


Ойынға қызыға қатысады.




Балалар өз ойларын айтып жеткізеді.

Күтілетін нәтиже

Білуі тиіс: ертегіңі тындау,кейіпкердің дауысын келтіру,жүріс-тұрысын көрсете алуын

Түсінуі: балалардың да бір-біріне көмектесуін

Қолдануы:ертегі бойынша рөлге бөлініп ойналуын,ертегінің мазмұны бойынша суреттерді табу

Есеп:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!