Бөлімі:сурет салу Тақырыбы: Қаңқыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлімі:сурет салу Тақырыбы: Қаңқыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:сәндік-сұлба бейнелеудің орындалу тәсілін үйрету. Міндеттері: сәндік-сұлба бейнелеудің орындалу тәсілімен таныстыру;шығармашылық қабілеттерін арттыру;ой-қиялын дамыту; табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қажетті құралдар мен материалдар: Педагог үшін:қаңқызының салынған суреті,қағаз,жай қарындаш,түрлі түсті қарындаштар. Бала үшін:әліппе-дәптері, жай қарындаш,түрлі түсті қарындаштар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:________________

Білім саласы:шығармашылық

Бөлімі:сурет салу

Тақырыбы: Қаңқыз.

Мақсаты:сәндік-сұлба бейнелеудің орындалу тәсілін үйрету.

Міндеттері: сәндік-сұлба бейнелеудің орындалу тәсілімен таныстыру;шығармашылық қабілеттерін арттыру;ой-қиялын дамыту; табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Қажетті құралдар мен материалдар:

Педагог үшін:қаңқызының салынған суреті,қағаз,жай қарындаш,түрлі түсті қарындаштар.

Бала үшін:әліппе-дәптері, жай қарындаш,түрлі түсті қарындаштар.

кезеңдер

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Жағымды

Жағымсыз

Мотивациялық кезең




Ізденіс ұйымдастыру кезеңі
























Рефлексия

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Кел,балалар,күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік.

2.Сұрақ-жауап:

-Қазір қай жыл мезгілі?

-Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?

-Қандай жәндіктерді білесіңдер?

-Күзде жәндіктермен не болады?

3.Жаңа тақырып:

-Жәндіктердің арасында ең әдемі жәндік қайсы деп ойлайсыңдар?

-Бүгін қаңқыздың суретін салып үйренеміз.

Жұмыс ретімен таныстыру:

-Денесін дөңгелек немесе жарты дөңгелек қылып саламыз.

-Басын дөңгелектеп саламыз.

-Басынан көз,мұрын,ауыз, мұртшаларының орнын белгілейміз.

-Аяқтарын бір-біріне қарама-қарсы саламыз. Бояймы.

4.Балалардың өз бетінше жұмыстары.

5.Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,

Қаңқыз болып ұшайық.

Бір отырып,бір тұрып,

Жақсы сергіп қалайық.

6.Дидакт-лық ойын:«Не артық?»

Шарты:жәндіктердің арасынан артық затты тауып айту.

7.Қортындылау:

-Ненің суретін салдық?

-Қанқыз ол не?

-Балалардың жұмыстарынан көрме ұйымдастыру. Талдау.

-Шеңбер құрып, өлең жолдарын қай-талап айтады.



-Сұрақтарға жауап береді.

-Әр бала өзіне ұнайтын жәндікті атайды.





-Зейін қойып тыңдайды.


-Балалар өздік жұ-мыс жасайды.






-Қимыл жасайды.






-Сұрақтарға жауап береді.

-бір-бірлерінің жұ-мыстарын талдайды.



Білу:қанқыздың суретін сала алу.

Игеру:композиция құрастыра алу.

Меңгеру:сәндік-сұлба бейнелеу тәсілін меңгеру.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
2159
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі