Материалдар / бөлшектік сан есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

бөлшектік сан есім

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
764
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абайдың ата -тегі,өскен ортасы

Сабақтың мақсаты: Абай туралы алған білімдерін тексере отырып, оқушылардың танымын кеңейту, сөздік қорын молайту.
Дамытушылық мақсаты: Абайды оқуды одан әрі жаңартып, білімін толықтыруға, ізденушілікке ықпал жасау, бағыт беру. 
Тәрбиелік мақсаты: Абай шығармашылығын оқи отырып, халықтық педагогика үлгісінде тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: алған білмдерін жинақтау және дамыту.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,проблемалық, іздендіру, зерттеу.
Сабақтың көрнекілігі: Абай портреті, кітап көрмесі, сызбалар, слайд
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру бөлімі:
1)Оқушылармен сәлемдесу.
2) Оқушылардың зейінің сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен тақырыптарды қайталау.
1. М.Өтемісұлын кім деп танимыз?
2.М.Өтемісұлының өлеңдерін ата?
III.Жаңа сабақ. 1- слайд. Абайдың портреті.

Ұлы ақын, ағартушы, қазақтың жазба әдебиетінің және әдеби тілінің негізін салушы – Абай Құнанбайұлы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында Шыңғыс тауының етегінде дүниеге келді. Абай атақты Тобықты руының Ырғызбай деген тобынан тарайды. Ол ауыл молдасынан оқып жүрген кішкентай кезінен-ақ зеректігімен көзге түседі. Кейін ол Семей қаласында 3 жылдық медресе тәрбиесін алады.
Абай көпті көрген әжесі Зеренің тәрбиесінде болды. Шешесі Ұлжан да ақылды ананың бірі болған. Әкесі Құнанбай Өскенбайұлы орта жасқа келгенде атқа мініп, ел билеу жұмысына араласқан заманы, Ресей патшалығының Қазақстанның батысы мен орталық аймағын отарлап, ел билеу жүйесін өз тәртібіне көндіре бастаған кез. Құнанбай өз заманында ел басқарған адам болды. Ол ел билеу ісіне балаларының ішінде Абайды баулып, араластырды.
Топтастыру. 
Ақын аударма
табиғат жыршысы Абай философ
Қара сөздің шебері ұлт мақтанышы ғажайып суреткер
Ескендір Масғұт Әзім әңгімесі
1. Абай қай жылы, қай жерде туған?
2. Абайдың әкесі қандай адам болған?
3. Абайдың анасы қандай адам болған?
4. Абай қайда оқыған?
5. Абайды кім тәрбиелейді?
6. Абайды кім деп танимыз?
7. Абайдың шын аты?
8. Абайдың жыл мезгілдеріне арналған қандай өлеңдерін білесіңдер?
9. Абайдың қанша қарасөзі бар? 10.Абай орыс ғалымдарынан кімдермен дос болған?
Қорыта айтқанда, Абай қазақтың демократ ақыны, ұлы ойшыл, философы. Ол қазақ тілінің мәйегінен көптеген өлеңдер мен дастандар сондай-ақ, басқа да философиялық шығармалар жазды.
Абайды Абай еткен, асыл сөзімен өлең етіп ұйытып, жүрегіне жыр болып байланған қасиеті - өмірден әділет, мейірім, сенім, адалдық іздеу барысында тапқан танымдық олжалары, санасын сарғайтып барып көзін ашқан тұжырым тоғыстары өлең арқылы өріліп жатыр.
Абай өлеңдерінің тақырыбы жан-жақты әлеуметтік аясы кең. Өлеңдері халықты өнерге, білімге, ғылымға шақырады, әрі жанға жайлы, жүрекке жылы тиетін махаббат өлеңдері болып келеді. Сондықтан Абай өлеңдері XIX ғасырдағы «қазақ қоғамының айнасы» деп те аталады.

Сабақты бекіту. “Адам болам десеңіз...” (өз ойыңмен ой толғау).
еңбек талап рақым
Адам болам десеңіз
терең ой өсек мақтаншақ

Надандықтың белгісі бекер мал шашпақ өтірік еріншек
Үйге тапсырма: 
1. Абай Құнанбайұлының өмірі.
2. “Өлең - сөздің патшасы,сөз сарасы” өлеңін жаттау. 
Бағалау.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!