Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Кентау көпсалалы колледжі

    Күні: 19.05.2022 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ботабекова А.Е.

    Тобы: ВТиП-21-1, ВТиС-21-1


    Сабақтың тақырыбы

    «Брейн-ринг» танымдық сабақ (Ақпараттық процестермен жүйелер тарауы бойынша)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1. SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    2. Ақпараттық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы процестер туралы мәліметтер жинақтау

    3. Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс жасау принциптерін білу

    4. Жасанды интеллекті қолдану аясына мысалдар келтіру

    5.Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жайлы ақпарат алу

    6.Интернет сатылымдар туралы мәліметтер жинақтау

    Сабақ мақсаттары

    1. SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.

    2. Ақпараттық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы процестер туралы мәліметтер жинақтайды.

    3. Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс жасау принциптерін біледі.

    4. Жасанды интеллекті қолдану аясына мысалдар келтіреді.

    5.Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жайлы ақпарат алады.

    6.Интернет сатылымдар туралы мәліметтер жинақтайды.

    Сабақтың мақсаты бойынша саралау

    Барлық білім алушылар:

    -SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын түсінеді;

    -Ақпараттық технологиялар ұғымын біледі

    -Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс істеу принциптерін түсінеді;

    -Жасанды интеллекті ұғымын қолданыста қолдана алады;

    - Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жұмысы жайлы хабардар;

    - Интернет сатылымдар бойынша жұмыс жасай алады;

    Көпшілік білім алушылар:

    -SQL деректер қорын әзірлеудің түрлі ерекшеліктерін табады

    -Ақпараттық технологиялардың даму үрдістерін көрсете алады;.

    -Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілердің айырмашылықтарын таба біледі;

    -Жасанды интеллекті қолдану аясымен жұмыс атқара алады;

    -Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы салыстырмалы түрде біледі;

    -Интернет сатылымдармен жұмыс атқарады;

    Кейбір білім алушылар:

    Барлық тақырыптар бойынша ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды

    Бағалау критерийлері

    • SQL деректер қорын әзірлеуде кестенің түрлерін ажыратады;

    •Ақпараттық технологияларды дамытудың жолдарын қарастырады;

    •Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілердің түрлерін ажыратып жұмыс жасайды;

    •Жасанды интеллекті қолдану аясын толықтырады;

    •Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталымен жұмыс жасай алады,

    •Интернет сатылымдармен жұмыс атқарады

    Дескриптор:

    1. SQL деректер қорын әзірлеуде кестенің түрлерін ажыратады;

    2. Ақпараттық технологиялардмен жұмыс жасайды;

    3. Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілермен жұмыс жасайды;

    4. Жасанды интеллектімен байланыс жолдарын біледі;

    5. Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталымен жұмыс жасай алады

    6. Интернет сатылымдар жолымен жұмыс жасайды;

    Дағдылар

    Сыйластық, ынтымақтастық пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік білімін қалыптастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Жасанды интеллект, нейронды желі, интернет , цифрландыу Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:

    ... үшін ең жақсысы..., өйткені …

    Интернеттің негізгі сипаттамаларына …

    Электронды үкімет ... қарағанда …

    ... .......... пайдалану тиімді болып табылады, өйткені…

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушылар бір – бірінің пікірімен санасып, бір –біріне құрмет көрсетеді

    Пәнаралық байланыс

    білім алушылар барлық тарау бойынша айтылһған тақырыптар ішінен керекті термин сөздерінің – ағылшын пәнінен алған аударма туралы білімдерін қолданады; сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған білімдерін еске түсіреді

    Алдыңғы білім

    Құрылғылардың сипаттамалары – В.Г. Архипова , Р.Г.

    Бағдарламалау тілдері- Р.А.Қадырқұлов «Информатика»

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0-5 мин

    Сәлемдесу. Сабаққа оң эмоционалдық көңіл күй сыйлау үшін Ассоциация әдісін қолдана отырып, «Күн шуағы» суретін пайдаланып , КӨҢІЛДІ АҚЫЛДЫ КРЕАТИВТІ ТАПҚЫР

    ІЗДЕНІМПАЗ ПОЗИТИВТІ ТЫНЫШ СЫЛБЫР ЖЫЛДАМ

    БАЯУ КӨҢІЛСІЗ сөздерінің ішінен қайсы сөз бүгінгі сабаққа тиісті деп ойлайсыздар деген

    назар аудару жаттығуларымен сабақты бастаймыз. Содан соң сабақтың тақырыбы, мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен таныстырып, сабақты тарауды аяқтап қорытындылау мақсатында төмендегідей тапсырмалар орындайтынымыздан бастаймыз.



    презентация

    Сабақтың ортасы


    5-35 мин

    Креативті матрица әдісі. Білім алушыларға 2 тарауда қамтылған тақырыптар бойынша мәліметтер кестеде беріледі суретін дәптерге салу ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге болады)

    Сұрақтар бойынша толтырылады.

    Креативті матрица» әдісі

    интернет

    Қазақстанды цифрландыру

    Электронды үкімет порталы

    Жасанды интеллект

    Интернет сатылымдар

    Жүзеге асыратын кімдер?





    Қандай іс әрекет орындайды





    Қалай жүзеге асырылады





    Нәтижесі






    • Цифрландыру технологиялары дегеніміз – бұл бұрын-сонды адамзат бастан кешпеген ғажайып әлемнің жаңа құралдары.

    «Электронды үкімет» порталы – Қазақстан азаматтарының және республика қонақтарының Қазақстан туралы, оның үкіметі, заңнамасы, ұлттық назар аударарлық орындары туралы ресми ақпарат ала алатын, сонымен қатар, онлайн режімде мемлекеттік органдар қызметіне ие болып және айыппұл төлеуге мүмкіндік беретін бірыңғай ресурс.

    Дескрипторлар:

    1. Білім алушылар түрлі бағытта кестеді мәліметтерді толтырады;

    2. Әр тақырыпты ашып кестеге сұрақтармен жауап береді;

    3. Олардың әрқайсының жұмыс жасау бағыттары мен нәтижелігін толығымен салыстырады.

    Білім алушыларға түрлі логикалық тапсырмалармен сұрақтар беріледі және оларға ауызша жауап беріледі.

    Бұл кезеңде білім алушылар тақырыпты игеру үшін әрқайсысы өз ойларын ортаға салып, креативті ойлау қабілеттерін дамытады. Яғни

    «Санадағы бейнефильм әдісі. (слайд,видео) әр білім алушы өзінің жұмыстарын жеке дайындап өз ойларын ортаға салады.

    Сонында дұрыс жауап берген білім алушыға түрлі балдара беріледі.

    Дескриптор:

    -Берілген ауызша ойлау қабілеттерін арттыру мақсатындағы тапсырмада жұмыс жасап,ойын еркін жеткізе алады;

    -Креативті ойды қалыптастыруды жүзеге асырады;

    -Суретке қарап мағынасын мәтінні мағанасын ашады.

    Компьютермен жұмыс білім алушыларға теориямен практиканы ұштастыру мақсатында түрлі тапсырмалар беріледі.

    Практикалық әдіс: Басқаларға қарағанда білім алушыларды тапсырманы жауапкершілікпен орындауға үйретеді, олардың бойында үнемді, шаруаға бейім сияқты қасиеттерді қалыптастыруға бағытталады.

    Практикалық жұмыс №1

    Кестені құрып, жалпы соманы есепте.
    Тауар Саны Бағасы Жалпы сомасы
    Тоқаш 130 10 =B2*C2
    Самса 130 10 =B3*C3
    Шырын 140 10 =B4*C4
    Тақтайша 50 50 =B5*C5
    Орындық 15 100 =B6*C6
    =Сумм (D2: D7)

    Практикалық жұмыс №2
    Берілген өрнектің мәнін тауып, кестені толтыр.
    a b c (a+b)/c
    12 36 3
    123 121 4
    45 135 9 Дескриптор:

    -Электрондық кестеде мәліметтерге қандай формулалар қолданылатынын айқындайды;

    -компьютерлік сауаттылыққа мән бере отырып бағдарламалармен жұмыс жасай алады;

    -Тапсырмалардың нәтижелерін компьютерде орындайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ботабекова Асия Ердебековна
    12 Қазан 2022
    313
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Брейн-ринг» танымдық сабақ (Ақпараттық процестермен жүйелер тарауы бойынша)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Брейн-ринг» танымдық сабақ (Ақпараттық процестермен жүйелер тарауы бойынша)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1. SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру 2. Ақпараттық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы процестер туралы мәліметтер жинақтау 3. Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс жасау принциптерін білу 4. Жасанды интеллекті қолдану аясына мысалдар келтіру 5.Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жайлы ақпарат алу 6.Интернет сатылымдар туралы мәліметтер жинақтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Кентау көпсалалы колледжі

    Күні: 19.05.2022 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ботабекова А.Е.

    Тобы: ВТиП-21-1, ВТиС-21-1


    Сабақтың тақырыбы

    «Брейн-ринг» танымдық сабақ (Ақпараттық процестермен жүйелер тарауы бойынша)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    1. SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіру

    2. Ақпараттық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы процестер туралы мәліметтер жинақтау

    3. Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс жасау принциптерін білу

    4. Жасанды интеллекті қолдану аясына мысалдар келтіру

    5.Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жайлы ақпарат алу

    6.Интернет сатылымдар туралы мәліметтер жинақтау

    Сабақ мақсаттары

    1. SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын мысалдар келтіреді.

    2. Ақпараттық технологияларды дамытудағы қазіргі заманғы процестер туралы мәліметтер жинақтайды.

    3. Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс жасау принциптерін біледі.

    4. Жасанды интеллекті қолдану аясына мысалдар келтіреді.

    5.Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жайлы ақпарат алады.

    6.Интернет сатылымдар туралы мәліметтер жинақтайды.

    Сабақтың мақсаты бойынша саралау

    Барлық білім алушылар:

    -SQL деректер қорын әзірлеу даму заңдылықтарын сипаттайтын түсінеді;

    -Ақпараттық технологиялар ұғымын біледі

    -Машиналық оқыту принциптері, нейрондық желілердің жұмыс істеу принциптерін түсінеді;

    -Жасанды интеллекті ұғымын қолданыста қолдана алады;

    - Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы жұмысы жайлы хабардар;

    - Интернет сатылымдар бойынша жұмыс жасай алады;

    Көпшілік білім алушылар:

    -SQL деректер қорын әзірлеудің түрлі ерекшеліктерін табады

    -Ақпараттық технологиялардың даму үрдістерін көрсете алады;.

    -Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілердің айырмашылықтарын таба біледі;

    -Жасанды интеллекті қолдану аясымен жұмыс атқара алады;

    -Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталы салыстырмалы түрде біледі;

    -Интернет сатылымдармен жұмыс атқарады;

    Кейбір білім алушылар:

    Барлық тақырыптар бойынша ажыратып , түсіндіріп,талдай алады, қорытынды жасайды

    Бағалау критерийлері

    • SQL деректер қорын әзірлеуде кестенің түрлерін ажыратады;

    •Ақпараттық технологияларды дамытудың жолдарын қарастырады;

    •Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілердің түрлерін ажыратып жұмыс жасайды;

    •Жасанды интеллекті қолдану аясын толықтырады;

    •Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталымен жұмыс жасай алады,

    •Интернет сатылымдармен жұмыс атқарады

    Дескриптор:

    1. SQL деректер қорын әзірлеуде кестенің түрлерін ажыратады;

    2. Ақпараттық технологиялардмен жұмыс жасайды;

    3. Машиналық оқыту принциптері мен нейрондық желілермен жұмыс жасайды;

    4. Жасанды интеллектімен байланыс жолдарын біледі;

    5. Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістері мен электронды үкімет порталымен жұмыс жасай алады

    6. Интернет сатылымдар жолымен жұмыс жасайды;

    Дағдылар

    Сыйластық, ынтымақтастық пен ашықтық құндылықтарын дарыту топтық жұмыс және ұжымдық талқылау арқылы жүзеге асырылады ; бұл қызмет түрлері оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлай алатын мейірімді және коммуникабельді тұлғаның қасиеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі заманғы есептеуіш техника құралдарымен жұмыс істеу кезінде Эргономика талаптарының маңыздылығы, міндеттерді адал орындау, Денсаулық сақтау технологияларына сүйеніп жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ұмтылу туралы білім алушылардың берік білімін қалыптастыру.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Жасанды интеллект, нейронды желі, интернет , цифрландыу Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:

    ... үшін ең жақсысы..., өйткені …

    Интернеттің негізгі сипаттамаларына …

    Электронды үкімет ... қарағанда …

    ... .......... пайдалану тиімді болып табылады, өйткені…

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушылар бір – бірінің пікірімен санасып, бір –біріне құрмет көрсетеді

    Пәнаралық байланыс

    білім алушылар барлық тарау бойынша айтылһған тақырыптар ішінен керекті термин сөздерінің – ағылшын пәнінен алған аударма туралы білімдерін қолданады; сипаттағанда компьютер технология негіздері пәнінен алған білімдерін еске түсіреді

    Алдыңғы білім

    Құрылғылардың сипаттамалары – В.Г. Архипова , Р.Г.

    Бағдарламалау тілдері- Р.А.Қадырқұлов «Информатика»

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    0-5 мин

    Сәлемдесу. Сабаққа оң эмоционалдық көңіл күй сыйлау үшін Ассоциация әдісін қолдана отырып, «Күн шуағы» суретін пайдаланып , КӨҢІЛДІ АҚЫЛДЫ КРЕАТИВТІ ТАПҚЫР

    ІЗДЕНІМПАЗ ПОЗИТИВТІ ТЫНЫШ СЫЛБЫР ЖЫЛДАМ

    БАЯУ КӨҢІЛСІЗ сөздерінің ішінен қайсы сөз бүгінгі сабаққа тиісті деп ойлайсыздар деген

    назар аудару жаттығуларымен сабақты бастаймыз. Содан соң сабақтың тақырыбы, мақсаты бағалау критерийлері,дискриптормен таныстырып, сабақты тарауды аяқтап қорытындылау мақсатында төмендегідей тапсырмалар орындайтынымыздан бастаймыз.



    презентация

    Сабақтың ортасы


    5-35 мин

    Креативті матрица әдісі. Білім алушыларға 2 тарауда қамтылған тақырыптар бойынша мәліметтер кестеде беріледі суретін дәптерге салу ұсынылады / (немесе дайын суреттен белгілетуге болады)

    Сұрақтар бойынша толтырылады.

    Креативті матрица» әдісі

    интернет

    Қазақстанды цифрландыру

    Электронды үкімет порталы

    Жасанды интеллект

    Интернет сатылымдар

    Жүзеге асыратын кімдер?





    Қандай іс әрекет орындайды





    Қалай жүзеге асырылады





    Нәтижесі






    • Цифрландыру технологиялары дегеніміз – бұл бұрын-сонды адамзат бастан кешпеген ғажайып әлемнің жаңа құралдары.

    «Электронды үкімет» порталы – Қазақстан азаматтарының және республика қонақтарының Қазақстан туралы, оның үкіметі, заңнамасы, ұлттық назар аударарлық орындары туралы ресми ақпарат ала алатын, сонымен қатар, онлайн режімде мемлекеттік органдар қызметіне ие болып және айыппұл төлеуге мүмкіндік беретін бірыңғай ресурс.

    Дескрипторлар:

    1. Білім алушылар түрлі бағытта кестеді мәліметтерді толтырады;

    2. Әр тақырыпты ашып кестеге сұрақтармен жауап береді;

    3. Олардың әрқайсының жұмыс жасау бағыттары мен нәтижелігін толығымен салыстырады.

    Білім алушыларға түрлі логикалық тапсырмалармен сұрақтар беріледі және оларға ауызша жауап беріледі.

    Бұл кезеңде білім алушылар тақырыпты игеру үшін әрқайсысы өз ойларын ортаға салып, креативті ойлау қабілеттерін дамытады. Яғни

    «Санадағы бейнефильм әдісі. (слайд,видео) әр білім алушы өзінің жұмыстарын жеке дайындап өз ойларын ортаға салады.

    Сонында дұрыс жауап берген білім алушыға түрлі балдара беріледі.

    Дескриптор:

    -Берілген ауызша ойлау қабілеттерін арттыру мақсатындағы тапсырмада жұмыс жасап,ойын еркін жеткізе алады;

    -Креативті ойды қалыптастыруды жүзеге асырады;

    -Суретке қарап мағынасын мәтінні мағанасын ашады.

    Компьютермен жұмыс білім алушыларға теориямен практиканы ұштастыру мақсатында түрлі тапсырмалар беріледі.

    Практикалық әдіс: Басқаларға қарағанда білім алушыларды тапсырманы жауапкершілікпен орындауға үйретеді, олардың бойында үнемді, шаруаға бейім сияқты қасиеттерді қалыптастыруға бағытталады.

    Практикалық жұмыс №1

    Кестені құрып, жалпы соманы есепте.
    Тауар Саны Бағасы Жалпы сомасы
    Тоқаш 130 10 =B2*C2
    Самса 130 10 =B3*C3
    Шырын 140 10 =B4*C4
    Тақтайша 50 50 =B5*C5
    Орындық 15 100 =B6*C6
    =Сумм (D2: D7)

    Практикалық жұмыс №2
    Берілген өрнектің мәнін тауып, кестені толтыр.
    a b c (a+b)/c
    12 36 3
    123 121 4
    45 135 9 Дескриптор:

    -Электрондық кестеде мәліметтерге қандай формулалар қолданылатынын айқындайды;

    -компьютерлік сауаттылыққа мән бере отырып бағдарламалармен жұмыс жасай алады;

    -Тапсырмалардың нәтижелерін компьютерде орындайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Басқа Басқа
    12.10.2022
    313
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ботабекова Асия Ердебековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации