Бөлім
атауы: Адамгершілік – асыл
қасиет.
Сабақ
тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым -
Қожа» повесінен үзінді.
|
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21
мамандандырылған гимназия
|
Күні:
|
Машбаева
А.Ж
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
5Т/Ж1 5.1.1.1.Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Әдеби шығарманың мазмұнын
түсінеді.
|
Оқушылардың көпшілігі ор
ындай алады:
|
Әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжетін табады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Повестің сюжеттік дамуын
сипаттайды.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: Повестің мазмұнын түсінеді,
фабуласы мен сюжетін табады, сюжеттік дамуын
сипаттайды.
|
Нақты тақырыпқа арналған
сөздік қор мен терминология: сюжет, фабула, повесть,
лагерь, құпия кеңес т.б.
|
Диалог
құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
менің ойымша ..., себебі ...,
осыған байланысты ..., сіздің ойыңызша ..., қорыта айтқанда ...
т.б.
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
- Ерке бала деген
ұғымды қалай түсінесің?
- Сотқарлық пен
еркеліктің арасында айырмашылық бар
ма?
- Балалар әдебиетінде ең үздік
шығарма деп қандай шығарманы атар
едің?
|
Бағалау
критерийі
|
-
Әдеби шығарманың
мазмұнын түсіну.
-
Әдеби шығарманың
жанрына қарай фабуласы мен сюжетін
табу.
-
Повестің сюжеттік дамуын
сипаттау.
|
Құндылыққа
баулу
|
Азаматтық жауапкершілікке,
еңбек пен шығармашылыққа баулу, үлкенге құрмет көрсетуге
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өзін –өзі тану, ұлттық
педагогика, орыс тілі
|
Алдыңғы
оқу
3
минут
|
А.Байтұрсынұлы «Егіннің
бастары» тақырыбы бойынша «Шеңбердегі доп» әдісі арқылы алдыңғы
білімге шолу жасау,
пысықтау.
|
Жоспар
|
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
7
минут
|
Ой шақыру. «Ой
қозғау» әдісі
- Ерке бала деген
ұғымды қалай түсінесің?
- Сотқарлық пен
еркеліктің арасында айырмашылық бар
ма?
- Балалар әдебиетінде ең үздік
шығарма деп қандай шығарманы атар
едің?
Осы сұрақтар арқылы сабақтың
тақырыбы болжанады.
1. «Адасқан сөздер тізбегі»
әдісімен топқа бөлу.
(Еркелік пен сотқарлық туралы
мақал- мәтелдер қиындылары таратылады. Сол мақал-мәтелдерді
құрастыру арқылы үш топқа
бөлінеді.)
|
Мақал-
мәтелдер:
«Күлшелі бала - сүйкімді»,
«Есер баладан ерке бала жаман», «Еркенің көзі кеппес, жорғаның тері
кеппес»
|
Ортасы
20
минут
|
1-тапсырма
ТЖ. «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
Берілген бөлімдерді
мұқият оқы, қысқаша сюжетін
жаз.
1-топ: «Лагерьге
жолдама», «Алғашқы таныстық»
2-топ: «Дайындықсыз
келген бір күн», «Бақаның
әлегі»
3-топ: «Сәйбек
қарттың әңгімесі», «Түбінде адам болатын
бала»
Дескриптор:
Кері байланыс
«Мадақтау сэндвичі»
2-тапсырма
ТЖ. «Кроссенс»
әдісі
«Менің атым - Қожа»
көркем фильмінен сурет берілген. Бұл кинокадрлардағы көрсетілген
оқиғаны рет-ретімен орналастыр. Суреттер бойынша әдеби шығарманың
фабуласы мен сюжетін анықта.



Дескриптор:
Кері байланыс
«Бағдаршам»
|
Оқулық



Сюжетті
фотосуреттер


|
Соңы
10
минут
|
Бекіту. Ж. «Үш
жақты күнделік»
әдісі
Повестегі маңызды, өзіңізге
ұнаған үзінді
|
Түйіні
|
Үзіндіге сай келетін
мақал-мәтел
|
|
|
|
Рефлексия.
«Менің
түйгенім»
сауалнамасы
Сабақта маған ұнаған
тапсырма...
Сабақтан
үйренгенім...
Сабақта маған
қиындық келтірген...
Сабақтан алған
әсерім...
|
К
есте
|
Қосымша
ақпарат
|
Повестің толық
нұсқасын оқу
|
|