Материалдар / Бұрышты оның синусы,косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Бұрышты оның синусы,косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Материал туралы қысқаша түсінік
тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрышы арасындағы қатынастар бөлімі бойынша өткізілген сабақта оқушылар тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі анықтмаларын біле отырып, бұрыш салу дағдыларын үйренеді, сабақ барысында жұппен, топпен жұмыс жүргізген кезде оқушылар бойына ынтымақтастық құндылықтарды дарыта отырып, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, зерттеу және математикалық білімді өмірде қолданудың дағыдыларын дамыту.
Авторы:
06 Желтоқсан 2018
2440
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Геометрия 8 сынып ҚМЖ

Ұзақ мерзімді жоспар 8.1.3 Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар


күні


Сынып 8

қатысқаны: қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы

8.1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Оқу мақсаты

8.1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданады

Басым бөлігі:есепті шешу алгоритмін анықтайды

Кейбір оқушылар: бұрышты салады, салуын талдап айтады

Бағалау критерийі

Тригонометриялық функциялардың берілген мәні бойынша бұрышты салады

Тілдік мақсаттар

Лексика және терминология: синус, косинус, тангенс, котангенс Диалогқа қажетті сөз тіркестері:бұрышының синусы, бұрышының косинусы, бұрышының тангенсі, бұрышының котангенсі

Құндылықтарды дамыту:

Сабақ барысында жұппен, топпен жұмыс жүргізген кезде оқушылардың ұйымшылдықпен бірлескен жұмыстың мақсатына жетуге, тапсырмаларды орындауға бірлесіп жұмыс істейтін ынтымақтастық құндылықтарын дарыту.Сына тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, зерттеу және математикалық білімді өмірде қолданудың дағдыларын қалыптастыру.Әлеуметтік дағдыларын, өз көзқарасын білдіру, басқаның пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерін көрсету құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыс

сызу, география

АКТ қолдану

2-тапсырма беру, дұрыстығын тексеру кезінде қолдану

Бастапқы білім

а және (90-а) бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі арасындағы байланыстар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

а) «Шаттық шеңбері» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

ә) оқушыларды топқа бөлу

Тапсырма 1: сәйкестендіру әр топқа 6 тапсырма

Мақсаты:

тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының siga,cosa,tga,ctga анықтамасын, негізгі теңбе-теңдіктерді, кейбір бұрыштағы мәндерін анықтайды

Бағалау түрі: Бағдаршам

Тік бұрышты үшбұрыш модельдері (әртүрлі қатты қағаздан жасалған)


үлестірме

Сабақтың ортасы

«Жұптас, ойлан!» стратегиясы

Тапсырма 2: Саматтың тұрған жерінен ағашқа дейінгі қашықтық 4м, ал ағаш биіктігі 3м . Самат тұрған жерден ағаш басына дейінгі қашықтық арасының бұрышын сал. (siga=3/5 салады)

Мақсаты: Пифагор теоремасын және тікбұрышты үшбұрыштың синусы анықтамасын қолданып, (siga=3/5 салады).

Бағалау түрі: (бағалау үшін Дескриптор тақтадан көрсетіледі)

екі оқушы бірін-бірі бағалайды

Тапсырма 3: №2.42, 2.59

Мақсаты: Есептің шешу алгоритмін анықтайды және а бұрышын салады.

Бағалау түрі: Басбармақ, Мадақтау

Тапсырма: әр топ «Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар» бойынша «Постер» жасап қорғайды.

үлестірме









Геометрия оқулығы Ә.Н. Шыныбеков




А-4 қағазы, фломастер,

маркер

Сабақтың соңы

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

Үйге тапсырма беру.

Қорытынды: кері байланыс орнату

Рефлексия: БББ

Білемін. Білдім. Білгім келеді. «Табыс» ағашына әр оушы стикер іледі


Саралау –сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексііз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

1-тапсырманы барлық оқушылар орындайды

2-тапсырманы оқушылардың басым бөлігі орындайды

3-тапсырманы кейбір оқушылар орындайды (мұғалімнің көмегін қажет етеді)

Оқушылар стикерін оқып-саралап, келесі сабақта қандай оқушыға дербес көмек керек екенін анықтау.

Бағалау-сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



ҚБ:

Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, топ-топты бағалау

«Басбармақ»

«Бағдаршам»

«Мадақтау»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сергіту сәті



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсатары оқушылардың бәрі ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Жалпы баға: сабақ барысында сынып не жеке оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, неге көңіл бөлу қажет?

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі