Материалдар / Бұрышты оның синусы,косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Бұрышты оның синусы,косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу

Материал туралы қысқаша түсінік
тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрышы арасындағы қатынастар бөлімі бойынша өткізілген сабақта оқушылар тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі анықтмаларын біле отырып, бұрыш салу дағдыларын үйренеді, сабақ барысында жұппен, топпен жұмыс жүргізген кезде оқушылар бойына ынтымақтастық құндылықтарды дарыта отырып, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, зерттеу және математикалық білімді өмірде қолданудың дағыдыларын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
2259
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Геометрия 8 сынып ҚМЖ
Ұзақ мерзімді жоспар 8.1.3 Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар

күні

Сынып 8қатысқаны: қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы8.1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу
Оқу мақсаты8.1.3.5 бұрышты оның синусы, косинусы, тангенсі, котангенсінің белгілі мәні бойынша салу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышы синусының, косинусының, тангенсінің, котангенсінің анықтамасын қолданадыБасым бөлігі:есепті шешу алгоритмін анықтайдыКейбір оқушылар: бұрышты салады, салуын талдап айтады
Бағалау критерийіТригонометриялық функциялардың берілген мәні бойынша бұрышты салады
Тілдік мақсаттарЛексика және терминология: синус, косинус, тангенс, котангенс Диалогқа қажетті сөз тіркестері:бұрышының синусы, бұрышының косинусы, бұрышының тангенсі, бұрышының котангенсі
Құндылықтарды дамыту:Сабақ барысында жұппен, топпен жұмыс жүргізген кезде оқушылардың ұйымшылдықпен бірлескен жұмыстың мақсатына жетуге, тапсырмаларды орындауға бірлесіп жұмыс істейтін ынтымақтастық құндылықтарын дарыту.Сына тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, зерттеу және математикалық білімді өмірде қолданудың дағдыларын қалыптастыру.Әлеуметтік дағдыларын, өз көзқарасын білдіру, басқаның пікірін құрметтеу, көшбасшылық қасиеттерін көрсету құндылықтарын дарыту.
Пәнаралық байланыс сызу, география
АКТ қолдану2-тапсырма беру, дұрыстығын тексеру кезінде қолдану
Бастапқы біліма және (90-а) бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі арасындағы байланыстар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет ресурстар
Сабақтың басы1.Ұйымдастыру кезеңі а) «Шаттық шеңбері» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруә) оқушыларды топқа бөлу Тапсырма 1: сәйкестендіру әр топқа 6 тапсырма Мақсаты:тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының siga,cosa,tga,ctga анықтамасын, негізгі теңбе-теңдіктерді, кейбір бұрыштағы мәндерін анықтайды Бағалау түрі: Бағдаршам Тік бұрышты үшбұрыш модельдері (әртүрлі қатты қағаздан жасалған)

үлестірме
Сабақтың ортасы«Жұптас, ойлан!» стратегиясыТапсырма 2: Саматтың тұрған жерінен ағашқа дейінгі қашықтық 4м, ал ағаш биіктігі 3м . Самат тұрған жерден ағаш басына дейінгі қашықтық арасының бұрышын сал. (siga=3/5 салады)Мақсаты: Пифагор теоремасын және тікбұрышты үшбұрыштың синусы анықтамасын қолданып, (siga=3/5 салады).Бағалау түрі: (бағалау үшін Дескриптор тақтадан көрсетіледі) екі оқушы бірін-бірі бағалайдыТапсырма 3: №2.42, 2.59Мақсаты: Есептің шешу алгоритмін анықтайды және а бұрышын салады. Бағалау түрі: Басбармақ, Мадақтау Тапсырма: әр топ «Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар» бойынша «Постер» жасап қорғайды. үлестірме















Геометрия оқулығы Ә.Н. Шыныбеков





А-4 қағазы, фломастер,маркер
Сабақтың соңыӘр топ бірін-бірі бағалайды. Үйге тапсырма беру.Қорытынды: кері байланыс орнатуРефлексия: ББББілемін. Білдім. Білгім келеді. «Табыс» ағашына әр оушы стикер іледі

Саралау –сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексііз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?1-тапсырманы барлық оқушылар орындайды2-тапсырманы оқушылардың басым бөлігі орындайды3-тапсырманы кейбір оқушылар орындайды (мұғалімнің көмегін қажет етеді) Оқушылар стикерін оқып-саралап, келесі сабақта қандай оқушыға дербес көмек керек екенін анықтау.Бағалау-сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



ҚБ:Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, топ-топты бағалау«Басбармақ»«Бағдаршам»«Мадақтау»
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Сергіту сәті


Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсатары оқушылардың бәрі ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Жалпы баға: сабақ барысында сынып не жеке оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, неге көңіл бөлу қажет?
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ