Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бүтін сандар. Рационал сандар
Материал туралы қысқаша түсінік
Бүтін, рационал сандар ұғымдарын пайдаланып, нүктелерді координаталық түзуде кескіндей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Маусым 2018
5722
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану | Мектеп: Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебі | |
Күні: 18.10.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Урынгалиева З.К | |
Сынып: 6 | Қатысқандар: 10 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Бүтін сандар. Рационал сандар (1-сабақ) | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру;6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану;6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру;6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу. | |
Сабақ мақсаты: | -Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза алады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілей алады;- Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. | |
Бағалау критерийі | -Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;- Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: Бүтін, рационал сандар ұғымдарын пайдаланып, нүктелерді координаталық түзуде кескіндей алады.Пәнге тән лексика мен терминология: Бүтін сан, рационал сан, координаталық түзу.Диалог пен жазу үшін қолданылатын сөздер мен тіркестер:1.Натурал сандар жиыны…........2.Бүтін сандар жиынын құрайды............3.Рационал сандар жиынын құрайды............ | |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық. | |
Пән аралық байланыс | География, жаратылыстану | |
Алдыңғы білім | Оң сандар, теріс сандар және қарама-қарсы сандар туралы біледі және координаталық түзуде кескіндей алады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдерітүрлері | Сабақтағы жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Сабақтың басы(5 минут) 3-минут | Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеруСаралау тәсілі: «Жіктеу» аралас гендерлік топӘдіс: Миға шабуылЖеке жұмысОқушыларды мағынасы оң және теріс сандарды білдіретін сөйлемдер жазылған карточкалар арқылы екі топқа бөлуI-топ оң сандар, II-топ теріс сандар 2.Үй тапсырмасын тексеруЖеке жұмысСаралау тәсілі: «Диалог және қолдау көрсету»Әдіс: «Пицца» Өткен тақырыпқа шолу мақсатында оқушыларға пицца бөліктерінде жазылған сұрақтар ұсынылады. Оқушылар ұсынылған бөліктерде жазылған сұрақтарға жауап береді. 1.Қандай сандар оң сандар деп аталады? 2.Қандай сандар теріс сандар деп аталады? 3.Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4.Координаталық түзу дегеніміз не? 5.Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?6.Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің оң жағындағы нүктелердің координаталары қандай сандар?7.Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің сол жағындағы нүктелердің координаталары қандай сандар?Дескриптор:-оң сандар, теріс сандар анықтамасын біледі;-координаталық түзудің анықтамасын біледі;-санақ басы болатын О нүктесінің координатасын анықтайды;-координаталық түзу бойындағы О нүктесінің оң жағындағы және сол жағындағы нүктелердің координаталарын анықтайды.ҚБ: Шапалақ | Карточкалар Таратпа материалдар |
Сабақтың ортасы (5 минут) 7-минут 2-минут 5-минут 3-минут 5-минут | 1.Жаңа тақырыптың мақсатын ашу Топтық жұмысӘдіс: «Сіз қаншалықты сенесіз?» Оқушылар карточкаларда жазылған ақпараттарды оқып және осы ақпараттар бойынша туындаған сұрақтар арқылы өз ойларын білдіреді Дескриптор:-бүтін сандар жиынының құрамын анықтайды;-рационал сандар жиынының құрамын анықтайды.ҚБ: «Басбармақ» 2.Жаңа тақырыпты меңгеруӘдіс: «Ойлан, Жұптас, бөліс»Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмысОқушыларға жұпта жаңа материалды меңгерту мақсатында карточкаларда жазылған тапсырмалар ұсынылады. Оқушылар тапсырмаларды орындау мақсатында:- бүтін сандар мен рационал сандардың анықтамасын оқулықтан табады және мысалын қарастырады;- координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды көрсетеді;-құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.Тапсырмаларды өзара талдап, постер қорғау арқылы тақтаға шығып түсіндіреді. 1-топ. Бүтін сандар жиыны.1.Натурал сандар: 1,2,3,4,5,6,... оларға қарама-қарсы сандар: -1, -2, -3 ,-4 , -5 ,-6.....Натурал сандар, оған қарама-қарсы сандар және 0 саны бүтін сандар жиынын құрайды.Бүтін сандар жиынын Z әрпімен белгіленеді.Бүтін сандар жиыны шектеусіз жиын.Мысал: 5; 0,7; -28; 25; -89 т.б2.Координаталық түзуде -4,5 және 5,1 сандарының арасындағы бүтін сандарды көрсетеді Жауабы: • • • • • • • • • • -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 53. Теңдеуді шешіңдер -x+4,5=7 2-топ. Рационал сандар жиыны 1.Рационал сандар жиыны қатынасы түрінде жазуға болатын сандар рационал сандар жиынын құрайды, мұндағы, . Демек, рационал сандар жиынына бүтін сандар, оң және теріс бөлшектер енеді. Мысал: 7, -9, , 0,3, -0,19 – рационал сандар.Кез келген рацонал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазуға болады.2.Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы -2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескіндеЖауабы: • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 23. Теңдеуді шешіңдер-y+3,9=6Дескриптор:- бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады;- координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады;- құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды. 3. Сергіту сәті«Допты қағып ал» атты жаттығу жасауОқушылар бір-біріне доп лақтыру арқылы бүтін сандарға, рационал сандарға мысалдар келтіреді. 4.Саралау тәсілі: «Тапсырма» Әдіс: «Кім шапшаң»Жеке жұмысДеңгейлік тапсырмалар: (А,В,С )I-топ№1-3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында кескінделеді? №2Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау5. Саралау тәсілі: «Қарқын»Әдіс: «Тереңірек ойлан»Жеке жұмысЛогикалық тапсырма: «Қазақ үйдегі кілемде»Аумағы 12 шаршы болатын қазақ үйдің ішіне кілем төселген. Біреуінің ауданы 5 шаршы, екіншісінікі 4 шаршы, үшіншісінікі 3 шаршы. Әрбір екі кілем бір жарым шаршы ауданға қабатталып төселген. Ал осы бір жарым шаршының жарты шаршысы, жердің барлық үш кілем қабатталып төселген бөлігіне тура келеді. Жердің кілем төселмеген ауданы қандай?Шешуі: Кілемдерді де және қазақ үйді де сыртқы дөңгелек ретінде қарастырсақ, боялған бөлік үш кілем қабаттасқан жерді көрсетеді:1)5 – 2,5 = 2,5;2)4 – 2,5 = 1,5;3)3 – 2,5 = 0,5;4)2,5 + 1,5 + 0,5 + 1 + 1 + 1 + 0,5 = 8;5)12 – 8 = 4.Жауабы: 4 шаршы.Дескриптор:- дөңгелектің ауданын біледі;- жердің барлық үш кілем қабатталып төселген бөлігін таба алады;-жердің кілем төселмеген ауданын табады.ҚБ: «Керемет», «Жарайсың»6.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарыменжазыңыз: 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |