Материалдар / Бүтін сандар. Рационал сандар

Бүтін сандар. Рационал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүтін, рационал сандар ұғымдарын пайдаланып, нүктелерді координаталық түзуде кескіндей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
5722
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдануМектеп: Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебі
Күні: 18.10.2018жМұғалімнің аты-жөні: Урынгалиева З.К
Сынып: 6Қатысқандар: 10Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы:Бүтін сандар. Рационал сандар (1-сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру;6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану;6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру;6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу.
Сабақ мақсаты:-Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза алады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілей алады;- Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
Бағалау критерийі-Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;- Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: Бүтін, рационал сандар ұғымдарын пайдаланып, нүктелерді координаталық түзуде кескіндей алады.Пәнге тән лексика мен терминология: Бүтін сан, рационал сан, координаталық түзу.Диалог пен жазу үшін қолданылатын сөздер мен тіркестер:1.Натурал сандар жиыны…........2.Бүтін сандар жиынын құрайды............3.Рационал сандар жиынын құрайды............
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және жоғары руханият.Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.
Пән аралық байланысГеография, жаратылыстану
Алдыңғы білімОң сандар, теріс сандар және қарама-қарсы сандар туралы біледі және координаталық түзуде кескіндей алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдерітүрлері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар



Ресурстар
Сабақтың басы(5 минут)





















































3-минут











Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеруСаралау тәсілі: «Жіктеу» аралас гендерлік топӘдіс: Миға шабуылЖеке жұмысОқушыларды мағынасы оң және теріс сандарды білдіретін сөйлемдер жазылған карточкалар арқылы екі топқа бөлуI-топ оң сандар, II-топ теріс сандар
  • Арал теңізінің ең терең жері 66 м.
  • Жамбыл облысының орташа жылдық температурасы 9,7 градус жылы.
  • Хантәнірі шыңының биіктігі 6995 м.
  • Байкал көлінің тереңдігі 1620 м.
  • Жоңғар Алатауының биіктігі 4442 м.
  • Қарақия ойысы 132 м.
  • Бұқтырма бөгенінің тереңдігі 80 м.
  • Шөлді жерде өсетін өсімдіктердің тамырлары 15-25 м тереңге кетеді.
  • Адыраспанның биіктігі 30-60 см.
  • Арал теңізінің деңгейі 23 метрге дейін төмендеді.
  • Дескриптор:-Оқушылар тереңдіктің, ойыстың теріс сан екенін ажырата біледі;-Оқушылар жылылықтың, биіктіктің оң сан екенін ажырата алады.ҚБ: От шашу

    2.Үй тапсырмасын тексеруЖеке жұмысСаралау тәсілі: «Диалог және қолдау көрсету»Әдіс: «Пицца» Өткен тақырыпқа шолу мақсатында оқушыларға пицца бөліктерінде жазылған сұрақтар ұсынылады. Оқушылар ұсынылған бөліктерде жазылған сұрақтарға жауап береді. 1.Қандай сандар оң сандар деп аталады? 2.Қандай сандар теріс сандар деп аталады? 3.Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4.Координаталық түзу дегеніміз не? 5.Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?6.Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің оң жағындағы нүктелердің координаталары қандай сандар?7.Координаталық түзу бойындағы О нүктесінің сол жағындағы нүктелердің координаталары қандай сандар?Дескриптор:-оң сандар, теріс сандар анықтамасын біледі;-координаталық түзудің анықтамасын біледі;-санақ басы болатын О нүктесінің координатасын анықтайды;-координаталық түзу бойындағы О нүктесінің оң жағындағы және сол жағындағы нүктелердің координаталарын анықтайды.ҚБ: Шапалақ


    Карточкалар





















































    Таратпа материалдар
    Сабақтың ортасы (5 минут)













































    7-минут































































































































    2-минут







    5-минут















































































    3-минут





















































    5-минут









    1.Жаңа тақырыптың мақсатын ашу Топтық жұмысӘдіс: «Сіз қаншалықты сенесіз?» Оқушылар карточкаларда жазылған ақпараттарды оқып және осы ақпараттар бойынша туындаған сұрақтар арқылы өз ойларын білдіреді



























    Дескриптор:-бүтін сандар жиынының құрамын анықтайды;-рационал сандар жиынының құрамын анықтайды.ҚБ: «Басбармақ»

    2.Жаңа тақырыпты меңгеруӘдіс: «Ойлан, Жұптас, бөліс»Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмысОқушыларға жұпта жаңа материалды меңгерту мақсатында карточкаларда жазылған тапсырмалар ұсынылады. Оқушылар тапсырмаларды орындау мақсатында:- бүтін сандар мен рационал сандардың анықтамасын оқулықтан табады және мысалын қарастырады;- координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды көрсетеді;-құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.Тапсырмаларды өзара талдап, постер қорғау арқылы тақтаға шығып түсіндіреді.

    1-топ. Бүтін сандар жиыны.1.Натурал сандар: 1,2,3,4,5,6,... оларға қарама-қарсы сандар: -1, -2, -3 ,-4 , -5 ,-6.....Натурал сандар, оған қарама-қарсы сандар және 0 саны бүтін сандар жиынын құрайды.Бүтін сандар жиынын Z әрпімен белгіленеді.Бүтін сандар жиыны шектеусіз жиын.Мысал: 5; 0,7; -28; 25; -89 т.б2оординаталық түзуде -4,5 және 5,1 сандарының арасындағы бүтін сандарды көрсетеді Жауабы:

    • • • • • • • • • • -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 53. Теңдеуді шешіңдер -x+4,5=7

    2-топ. Рационал сандар жиыны 1.Рационал сандар жиыны қатынасы түрінде жазуға болатын сандар рационал сандар жиынын құрайды, мұндағы, . Демек, рационал сандар жиынына бүтін сандар, оң және теріс бөлшектер енеді. Мысал: 7, -9, , 0,3, -0,19 – рационал сандар.Кез келген рацонал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазуға болады.2оординаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы -2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескіндеЖауабы: • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 23. Теңдеуді шешіңдер-y+3,9=6Дескриптор:- бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады;- координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады;- құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

    3. Сергіту сәті«Допты қағып ал» атты жаттығу жасауОқушылар бір-біріне доп лақтыру арқылы бүтін сандарға, рационал сандарға мысалдар келтіреді.

    4.Саралау тәсілі: «Тапсырма» Әдіс: «Кім шапшаң»Жеке жұмысДеңгейлік тапсырмалар: (А,В,С )I-топ№1-3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында кескінделеді?

    №2Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
  • Координаталық түзуде А(- ), В() және С(-) нүктелерін белгілеңдер:
  • №3Теңдеуді шешіңдер:-m+2=4II-топ№1-5,6 саны қандай көршілес екі бүтін сандар арасында кескінделеді?2Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар:
  • Координаталық түзуде А(-), В() және С(- ) нүктелерін белгілеңдер:
  • 3Теңдеуді шешіңдер:-p+5=8Дескриптор:-берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады;

    -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады;

    -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау5. Саралау тәсілі: «Қарқын»Әдіс: «Тереңірек ойлан»Жеке жұмысЛогикалық тапсырма: «Қазақ үйдегі кілемде»Аумағы 12 шаршы болатын қазақ үйдің ішіне кілем төселген. Біреуінің ауданы 5 шаршы, екіншісінікі 4 шаршы, үшіншісінікі 3 шаршы. Әрбір екі кілем бір жарым шаршы ауданға қабатталып төселген. Ал осы бір жарым шаршының жарты шаршысы, жердің барлық үш кілем қабатталып төселген бөлігіне тура келеді. Жердің кілем төселмеген ауданы қандай?Шешуі: Кілемдерді де және қазақ үйді де сыртқы дөңгелек ретінде қарастырсақ, боялған бөлік үш кілем қабаттасқан жерді көрсетеді:1)5 – 2,5 = 2,5;2)4 – 2,5 = 1,5;3)3 – 2,5 = 0,5;4)2,5 + 1,5 + 0,5 + 1 + 1 + 1 + 0,5 = 8;5)12 – 8 = 4.Жауабы: 4 шаршы.Дескриптор:- дөңгелектің ауданын біледі;- жердің барлық үш кілем қабатталып төселген бөлігін таба алады;-жердің кілем төселмеген ауданын табады.ҚБ: «Керемет», «Жарайсың»6.Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

    1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарыменжазыңыз: 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ